Prodej bannerové reklamy na Koronavirus.eu od 3 Kč / klik
Stránka 1 z 4 1234 PosledníPoslední
Zobrazují se odpovědi 1 až 30 z 101

Jak to chodí v AAA Auto

  1. To mě zase nedávno zaujal tenhle blog na iDnes

    Jak to chodí v AAA. Blog - Libor Synek (blog.iDNES.cz)

    ---------- Příspěvek doplněn 21.04.2014 v 12:55 ----------

    Jinak jsem ovšem na úvěr prodával, i když ne přes eshop, ale žádné velké rozdíly v tom nebudou. Eshopy posílají smlouvy k podpisu po kurýrech, já jsem to dělal osobně, je třeba důkladně pročíst podmínky úvěrových organizací pro prodejce, má to svoje háčky.

  2. Co se právě děje na Webtrhu?
  3. Citace Původně odeslal Caesar Zobrazit příspěvek
    To mě zase nedávno zaujal tenhle blog na iDnes

    Jak to chodí v AAA. Blog - Libor Synek (blog.iDNES.cz)
    Osobně jsem kupoval v AAA auto několikrát a úplně bez problémů. Znamí, kterým jsem ten bazar doporučil si také nikdy nestěžovali.
    Za mě - nakoupím tam zase.

  4. Tak to asi nehovoříme o stejné firmě, já neznám nikoho, koho by nějakým způsobem nenaštvali nebo neobrali. Ale to je zcela OFF Topic.

  5. xxx
    Naposledy upravil 5star : 19.11.2014 v 21:08

  6. Neivm jestli jste naivni, ale AAA nedela nic vic nez jakykoliv jiny autobazar nebo soukromi prodejce, jen jsou nejvic na ocich... I AAA maji sposuty dobrych aut a spousty spokojenych zakazniku - jen ti spokojeni hold nejsou slyset, tak jako ti co vsude pomlouvaji kvuli tomu, ze zrovna oni si hold koupili nejaky vadny kus - u pouziteho zbozi at jde o jakekoliv je to hold tak, ze ne vzdycky se povede koupit dobry kus. Je hlavne na zakaznikovi aby si zkontroloval cvo kupuje, lidi si kupuji ojete auto za desetitisice, statisice, nekdy dokonce miliony a ani si ssebou nevezmou za hopdinovku mechanika co dobre vi kam koukat a co hledat? Tak sou to podle me blbci kteri si zaslouzi aby se jim to auto rozpadlo hned za vraty bazaru, ale taci sou bgohuzel dost hloupi na to, aby se z toho nepoucili a priste koupili zas nejaky vrak bez jakekolivb asistence...

    Na jednu stranu neuznavam, ze by za to AAA nebo jine bazary nemohli, oni vetsinou vi co prodavaji, ale to ze si druha strana neda tisicovku nebo dve za technika ktery jim rekne ze to je nebo neni v poradku povazuju za tak absurdni situaci, ze to tem kupcum vazne patri...

    na zaver toho krasne OT otazecka: Co je lepsi a jednodussi, donutit vsehcny prodejce v ČR aby prodavali cestne nebo si pri nakupu za par kacek (v pomeru k cene automobilu) brat ssebou cloveka co dobre vi kam kouknout a umi zhodnotit zda se to vyplati nebo nevyplati koupit?

  7. To není pravda, Aleši. AAA, AutoESA, a podobní si dovolí mnohem víc, než kdejaký menší prodejce. Je to tím, že dokáží zákazníka i v případě jakýchkoliv problémů pěkně zastrašit, na druhou stranu nějaký nespokojený jim nevadí, protože masivní reklamou a masáží hloupého obyvatelstva dotáhnou do svých prostor dostatek blbců, kteří jim na jejich praktiky skočí. Možná bys musel mít trochu lepší pohled dovnitř, abys pochopil, jak to tam vlastně stojí. Pokud to sleduješ jen zvenku, tak spoustu věcí nevíš.

    Kupovat auto v ČR, kde má každé auto, bez rozdílu věku, najeto 100t km, je po prvním majiteli a bylo vždy servisováno, ve skutečnosti se ovšem na závady nikdy nehledělo, jezdilo se, dokud to jelo a teď se to jen zaflikovalo, aby to vydrželo 200 km jakž takž bez poruchy, a dalo se to teda prodat jako vymazlený auto, je opravdu velký riziko. Osobně už u nás auta nekupuji, ani pro sebe, ani pro známé. Se všema raději jezdím jinam. Člověk ušetří a ještě jsou auta v mnohem lepším stavu (až na výjimky jako Itálie, apod., kteří jsou ještě větší hovada než Češi).

  8. Pořád trvám na tom, že 99% lidi si ssebou vezmou maximalne kamarada co tomu raodby rozumi a dojede s nima zadarmo, misto aby si zaplatili skutecne nekoho kdo s auty dela a vi na co koukat a pak se divi ze koupili vrak, zkuseny mechanik ty radoby zaplaty aby to nejak jelo samozrejme pozna (nejsem sice mechanik, ale pohybuju se kolem aut hodne a znam lidi co fakt vidi zavadu z dalky a ja bych ji i rpesto ze se o auta zajimam nevidel ani za nic)... Okay, neobhajuju autobazary, ale to ze jsou lide skutecne tak hloupi, ze si u veci za takovy penize nezaplati par kacek za pojistku ve forme radce je fakt do nebe volajici...

  9. jo, Češi jsou spořiví, a tak šetří na nesprávných místech. A až později si pročtou smlouvy, a zjistí, že prodejce kecal, a že to jejich super levný ojetý auto (ve skutečnosti zas tak levný není), co vydrží věčně a má na všechno záruku, je bude stát víc než nový, záruka se v podstatě nevztahuje vůbec na nic a ze smlouvy se nedá vyvázat bez šílených nákladů. A to se vyplatí, jen ne kupujícím. Ale budiž, když je někdo blbej, dobře mu tak. Kdyby lidi začali trochu přemýšlet, tak se takovým šmejdům dařit nebude.

  10. Prodej aut na úvěr už není to co bývalo dřív, když načínaly se prodávat auta na leasing, nebo úvěr, tak to byly několika tisícový vývary. A když někdo udělal úvěr a měl na něm 10 tisíc, tak si hned druzí bazaristé řekli, že drtí ceny. Teď, do udělá úvěr a má na něm 10 000 Kč, tak udělal pořádnej vývar. Kdo drtí ceny, tak dělá úvěry za provizi 0 Kč.
    Naposledy upravil Tlemi : 21.04.2014 v 15:37

  11. Citace Původně odeslal Caesar Zobrazit příspěvek
    Tak to asi nehovoříme o stejné firmě, já neznám nikoho, koho by nějakým způsobem nenaštvali nebo neobrali. Ale to je zcela OFF Topic.
    No, já byl spokojenej. První auto jsem tam kupoval někdy v roce 2000 - 2001 a naprostá spokojenost. Jak s cenou tak potom i s autem, které bez nějaké větší investice fungovalo bez problémů dokud jsem ho po asi 4 letech neprodal a nekoupil další. A zase tam. Kamarádka u nich koupila auto někdy před 5 lety a pořád jezdí, jedniná větší investice bylo přední okno, ale to nebyla vada, ale kámen a kamarád tam koupil hodně dobře rok staré auto po nějaké ženské, prakticky nejeté a bez investice.

    Ono je to asi tak, že v ČR si lidi umí stěžovat, ale ne pochválit. Ruku na srdce, kdo z těch co tu píší, že AAA jsou ksindl tam někdy něco koupil. Asi nikdo. Já popisuju vlastní zkušenost.

  12. Ja v AAA tez koupil a spokojenost, cim.nechci ze tam.nelze.narazit.na.smejd. Popisuji jen.vlastni.zkusenost.

  13. Mě včera dostal tenhle článek... to je vážně výsměch.
    Tisíce ojetin bazary vrátí, lidé se je snaží udat sami – Novinky.cz
    V tom blogu (článek v prvním příspěvku) je uvedena každodenní bežná praxe, navíc osobně naznám žádný případ, kdy by AAA nevykoupily auto kvůli technickému stavu:-) a to jsem byl svědkem opravdových lahůdek.
    Další věcí je speciální tým pro dočasné zbastlení závad pro čas prodeje atd. Osobně v AAA nikdy, samozřejmě to neznamená, že tam všechny auta musí být špatné, ale já jsem tam na slušný kus nenarazil.

  14. Ten kdo psal ten blog je hlupák. Nikdo ho nenutil AAA vůbec navštěvovat natož podepisovat takhle hloupou smlouvu. Má číst než to podepíše.

    My tam kupovali auto zrovna před týdnem a všechno bylo super. Jen s tím čekáním souhlasím, trvalo to asi 4 hodiny.

  15. Fotřík tam před cca 10 lety koupil oktávku. Jezdí s ní dodnes. Pravdou je, že se v autech vyzná a auto si před koupí důkladně zkontroloval. V průběhu těch let měnil jen součástky, které odešly kvůli opotřebení. Shrnul bych to tak, že v ačkách je spousta naleštěných vraků, stejně jako v ostatních autobazarech. Ale kdo si dá pozor a vyzná se, může koupit dobře.

  16. Celej jejich systém prodeje a nákupu je založenej na lži a psychickým nátlaku. Samozřejmě můžeme ten promakanej systém z podnikatelského hlediska obdivovat, ale mě takovej způsob nevoní a nikdy nebude.
    Kdybych nebyl několikrát u toho, kdy inteligentní a uvážlivej člověk chtěl koupit po (3hod) masáži šrot za předraženou cenu, tak neuvěřím. Musel jsem použít veškeré své přesvědčovací schopnosti abych to odvrátil. Po nějaké době mě sami řekli, že byli jak omámení a chovali se naprosto iracionálně a děkovali, že jsem je chtěl zfackovat:-)

  17. Aniž bych chtěl nějak obhajovat AAA, jsou mi ukradený, ale systém jakým obchodují je běžný všude ve světě. Stav auta je v každém případě irelevantní, protože obchodník se snaží vymáčknout maximum z vraku i zánovního vozu. Kdekoliv ve světě jsou smluvní ceny, musíte vědět co kupujete a jakou jste ochotni zaplatit cenu. Je to holandská aukce ve dvou lidech.
    V Čechách je zvykem, že stavění a autům rozumí každý a finanční gramotnost je nulová. Deset lidí z deseti vám na otázku "Kolik přeplatíte, když zaplatíte jednu splátku hned a deset potom?" odpoví že nic, že je to bez úroku.

    Celé je to o tom, na co tu všichni obden nadáváte. Lidi nemají žádnou potřebu myslet, vzdělávat se, starat se sami o sebe, protože se postará stát. Jeden blbec uvěřil, že 10let starý auto může mít najeto 85000km, tak uděláme zákon na ochranu blbců.

  18. hele já jen k tomu článku. ten pán tam nechal auto za x kč, to je celkem jedno a předtím do něj celkem solidně zainvestoval. Takže mi z toho vyplývá jen to, že v áčkách teď budou mít na prodej jeho auto, který je zdá se v lepším stavu, než bylo to jeho před třema rokama. jako z pohledu áček v tom nevidím problém.

    nechápu, že když věděl do čeho jde, tak tam vůbec lezl. měl to prodat sám za 35 a koupit za 50. jinak taky mi vrtá hlavou, proč prodávat za 35 K auto co znám a vím, že se mi nerozpadne a měnit ho s doplatkem 20 K za nějakej pofidérní dízl, na kterym se každou chvíli může cokoli rozsypat a bude to stát pořizovačku.

  19. Ono je to asi tak, když si půjdu koupit auto za 30k tak je uplně jedno kam, prostě to bude stará šunka, která bude dřív (spíš dřív) nebo později vyžadovat opravy. Když kupuju auto za 150k tak už je to zase o něčem jiném a je opět jedno zda jsem koupil tam, nebo tam. Ačka jsou na ráně, je tedy jasné že se o nich bude mluvit víc než o nějakém bazaru který prodá ročně 100 aut přestože znich je 30 vraků a 5 jich je kradených. Kamarád tam koupil auto a ujel cca. 50km než odesla spojka (auto za 30k), švagr tam koupil několik aut (200-500k) a nikdy nebyl sebemenší problém a servis jaký jentak jiný bazar neposkytne. Určitě maj své nedostatky, ale to má naprosto každý bazar a naopak osobně raději koupím auto ve velkém bazaru než u lojzy který má 10 aut před barákem. Velký hráč je méně tlačen prodat za každou cenu a občas si může dovolit třeba i nevydělat nic.
    A ten článek? No ano, tak nějak to funguje, ale asi před 2 roky jsem kupoval auto v ESA, stejný postup, za moje nic, za jejich příplatky, slevy, protahování atd. není to zkrátka jet tam s rodinou. Něco se dojednalo, manažer odběhl, vrátil se za 30 minut, zase se něco dojednalo atd. celý proces trval asi 3,5 hodiny ALE byl jsem tam sám, koupil jsem si bagetu v klidu jsem si řekl 4x o kafe (které jsem bez řečí dostal) a když došlo k podepisování smlouvy (3x) pokaždé jsem si ji přečetl. Nakonec jsem odjížděl s autem o 10k levnějším než bylo na netu, za svého co jsem tam nechával jsem si ještě vymontoval muziku a do auta v hodnotě (100k) jsem dodnes investoval mimo běžných věcí jako destičky atd. 3500 za opravu starteru. Tedy já to vidím jednoduše - stačí číst co podepisuji, když je tam nějaká blbost tak nepodepíšu a trvám na opravě a hlavně jedu s tím, že tam nějaký čas strávím, nebo nejdřív nakupuji a pak teprve prodávám své staré.

  20. ona to není tak úplně pravda. Koupit auto za 150k a za 150k mohou být dvě naprosto rozdílné situace s rozdílnými následky. Zatímco lojza s bazarem na 30 aut se snaží, aby se mu tam neválela auta dlouho, tak prodává se 4% provizí a řekne rovnou, za kolik je auto prodejné. Na rozdíl od Áček, kde auto vykoupí za 70k, protože na svůj věk a typ je to vrak, za 20k z toho udělají voňavku, nacení to na 150k, pak ti dají 20k slevu, ale jenom když to vezmeš na lízačku nebo úvěr, z kterých mají dalších 50k zisk. Úvěry se týkají samozřejmě i menších prodejců, ale ti většinou nemají servis a lidi na to, aby z vraku udělaly na první pohled supr káru, která se ale rozsype během dvou týdnů. Dokonce to nemají ani za potřebí, protože si musí vážit spokojenosti zákazníka. Zatímco AAA, AutoESA, atd. je to naprosto fuk, hlavní je obrat (každýho).

  21. Citace Původně odeslal marat Zobrazit příspěvek
    Aniž bych chtěl nějak obhajovat AAA, jsou mi ukradený, ale systém jakým obchodují je běžný všude ve světě. Stav auta je v každém případě irelevantní, protože obchodník se snaží vymáčknout maximum z vraku i zánovního vozu. Kdekoliv ve světě jsou smluvní ceny, musíte vědět co kupujete a jakou jste ochotni zaplatit cenu. Je to holandská aukce ve dvou lidech.
    V Čechách je zvykem, že stavění a autům rozumí každý a finanční gramotnost je nulová. Deset lidí z deseti vám na otázku "Kolik přeplatíte, když zaplatíte jednu splátku hned a deset potom?" odpoví že nic, že je to bez úroku.

    Celé je to o tom, na co tu všichni obden nadáváte. Lidi nemají žádnou potřebu myslet, vzdělávat se, starat se sami o sebe, protože se postará stát. Jeden blbec uvěřil, že 10let starý auto může mít najeto 85000km, tak uděláme zákon na ochranu blbců.
    Souhlas, až na to že 10let staré auto nemůže mít najeto 85k, to jako proč? Kolik lidí najezdí ročně méně než 8500km? moře, dokud jsem se nepřestěhoval a měl to do práce 2km, najel jsem měsíčně cca. 400km, k tomu nějaká dovolená 2000km tedy za rok 6800km.

    ---------- Příspěvek doplněn 21.04.2014 v 21:54 ----------

    Citace Původně odeslal Caesar Zobrazit příspěvek
    ona to není tak úplně pravda. Koupit auto za 150k a za 150k mohou být dvě naprosto rozdílné situace s rozdílnými následky. Zatímco lojza s bazarem na 30 aut se snaží, aby se mu tam neválela auta dlouho, tak prodává se 4% provizí a řekne rovnou, za kolik je auto prodejné. Na rozdíl od Áček, kde auto vykoupí za 70k, protože na svůj věk a typ je to vrak, za 20k z toho udělají voňavku, nacení to na 150k, pak ti dají 20k slevu, ale jenom když to vezmeš na lízačku nebo úvěr, z kterých mají dalších 50k zisk. Úvěry se týkají samozřejmě i menších prodejců, ale ti většinou nemají servis a lidi na to, aby z vraku udělaly na první pohled supr káru, která se ale rozsype během dvou týdnů. Dokonce to nemají ani za potřebí, protože si musí vážit spokojenosti zákazníka. Zatímco AAA, AutoESA, atd. je to naprosto fuk, hlavní je obrat (každýho).
    Jasně že né každý lojza je stejný, ale každý chce z něčeho žít a pokud prodám měsíčně 10 aut v hodnotě 100k s 4% provizí tak bude žrát trávu :) a když si projdeš bazary malé a porovnáš je s cenama ve velkých zjistíš že téměř vždy jsou malé podstatně dražší. Velké bazary těží právě na tom, že vykoupí za hodně málo.

  22. Proč tam jel? Nečetli jste ten blog pořádně? Protože mu volali 3x denně na jeho inzerát a přislíbili mu cenu 35tis. Takhle to skutečně funguje, dostat tam lidi za každou cenu (za cenu lži), pak už je mohou začít zpracovávat dle svých postupů.
    Pro mě AAA je to stejný jak předváděcí akce pro seniory.

  23. Citace Původně odeslal Caesar Zobrazit příspěvek
    ona to není tak úplně pravda. Koupit auto za 150k a za 150k mohou být dvě naprosto rozdílné situace s rozdílnými následky. Zatímco lojza s bazarem na 30 aut se snaží, aby se mu tam neválela auta dlouho, tak prodává se 4% provizí a řekne rovnou, za kolik je auto prodejné. Na rozdíl od Áček, kde auto vykoupí za 70k, protože na svůj věk a typ je to vrak, za 20k z toho udělají voňavku, nacení to na 150k, pak ti dají 20k slevu, ale jenom když to vezmeš na lízačku nebo úvěr, z kterých mají dalších 50k zisk. Úvěry se týkají samozřejmě i menších prodejců, ale ti většinou nemají servis a lidi na to, aby z vraku udělaly na první pohled supr káru, která se ale rozsype během dvou týdnů. Dokonce to nemají ani za potřebí, protože si musí vážit spokojenosti zákazníka. Zatímco AAA, AutoESA, atd. je to naprosto fuk, hlavní je obrat (každýho).
    Tohle je jen zbožné přání. Malé bazary jsou mnohem horší, než velké. Ve velkých umí počítat a ví jak točit peníze. V malých dělají přesně to, že maňas dotáhne strašnou šunku z Němec a začne z ní pomocí kámoše z vrakoviště vyrábět pojízdný auto. Co se hodí, ztoho složí "plechovku pro svojí roštěnku" a ze zbytku udělá naleštěný vrak. Při jednání o koupi ztebe udělá negramotnýho idiota a pokud se vrak za ty dva týdny rozsype, tak se ti vysměje, protože peníze už "protočil" s roštěnkou na diskotéce.

    ---------- Příspěvek doplněn 21.04.2014 v 22:17 ----------

    Citace Původně odeslal psena Zobrazit příspěvek
    Proč tam jel? Nečetli jste ten blog pořádně? Protože mu volali 3x denně na jeho inzerát a přislíbili mu cenu 35tis. Takhle to skutečně funguje, dostat tam lidi za každou cenu (za cenu lži), pak už je mohou začít zpracovávat dle svých postupů.
    Pro mě AAA je to stejný jak předváděcí akce pro seniory.
    Internet je plný diskuzí otom, jak bazary volají na inzeráty a jak to dopadá! Stejný jako vzít si půjčku a pak brečet na TV Noha, že jsem nevěděl a dlužím peníze...Jo a ať se stát postará..!!

  24. Dobrá, takže lež jako obchodní praktika je OK.

  25. Citace Původně odeslal marat Zobrazit příspěvek
    Tohle je jen zbožné přání. Malé bazary jsou mnohem horší, než velké. Ve velkých umí počítat a ví jak točit peníze. V malých dělají přesně to, že maňas dotáhne strašnou šunku z Němec a začne z ní pomocí kámoše z vrakoviště vyrábět pojízdný auto. Co se hodí, ztoho složí "plechovku pro svojí roštěnku" a ze zbytku udělá naleštěný vrak. Při jednání o koupi ztebe udělá negramotnýho idiota a pokud se vrak za ty dva týdny rozsype, tak se ti vysměje, protože peníze už "protočil" s roštěnkou na diskotéce.[COLOR="Silver"]
    nejsou. Zrovna u nás v pohraničním městě je jich moc, auta se sem tahají ve velkém, ale už dávno se nevozí každá šunka, vozí se jen velmi pěkná auta, auta s lehkou havárkou nebo auta s vadou motoru, která je odstranitelná (případně se mění celý). Ano, používají se samozřejmě díly z vrakovišť, ovšem opravuje se většinou kvalitně. Nikdo už to nefláká jako dřív, najdou se samozřejmě i výjimky (soukromníci), ale většinou jsou auta už OK. V mnohem lepší stavu než auta od nás, která jsou vylítaná, stočená, nouzově opravovaná, atd. Zkrátka raději hezkou a lehkou havárku ze zahraničí, kvalitně opravenou, nejlépe dovoz a oprava na zakázku, než auto z bazaru u nás s nejistým původem, falešnou serviskou a neprokázatelným servisem.

  26. Citace Původně odeslal marat Zobrazit příspěvek
    Malé bazary jsou mnohem horší, než velké. Ve velkých umí počítat a ví jak točit peníze. V malých dělají přesně to, že maňas dotáhne strašnou šunku z Němec a začne z ní pomocí kámoše z vrakoviště vyrábět pojízdný auto. Co se hodí, ztoho složí "plechovku pro svojí roštěnku" a ze zbytku udělá naleštěný vrak. Při jednání o koupi ztebe udělá negramotnýho idiota a pokud se vrak za ty dva týdny rozsype
    Co znám z osobní zkušenosti tady v okolí, tak existuje něco jako pověst - nikdo by si tu nedovolil (dlouhodobě) prodávat vraky, protože by se to profláklo a přišel by o byznys.

  27. A dobře těm lidem tak, pokud si jdou kupovat auto v hodnotě třikrát převyšující jejich rozpočet a čekají perfektní stav, auto si neprověří ani sami, natož u odborníka pokud tomu nerozumí – což AAA běžně dovolí – a pak se diví. Takovým je lepší nanutit auto nový s možným servisem a ne ojetinu, kde se dá očekávat, že tam budou nedostatky. Kromě toho nechápu, jak někdo může koupit auto, o kterým 100% neví, že je OK a ještě jim podepsat při koupi papír s tím, že bylo bouraný, opravovaný, že tam je XX věcí špatně apod. jen pro sychr AAA v případě žaloby nebo stěžování si.

  28. Citace Původně odeslal Caesar Zobrazit příspěvek
    Tak to asi nehovoříme o stejné firmě, já neznám nikoho, koho by nějakým způsobem nenaštvali nebo neobrali. Ale to je zcela OFF Topic.
    Taky bych si tam taky nekoupil ani koloběžku, nicméně pokud by skutečně "obrali každého" tak jako firma už dávno skončili. Takže věřím že je skupina lidí, co buď díky štěstí nebo dostatku zkušeností dokážou z Áček odejít spokojeni.

  29. Citace Původně odeslal Kovboj Zobrazit příspěvek
    Taky bych si tam taky nekoupil ani koloběžku, nicméně pokud by skutečně "obrali každého" tak jako firma už dávno skončili. Takže věřím že je skupina lidí, co buď díky štěstí nebo dostatku zkušeností dokážou z Áček odejít spokojeni.
    Ale prosímtě, kupoval jsem tam auto už Xkrát. Je jasný, že se snaží něco vnutit, že využívají nátlaku, že si něco přikrášlí jako asi každej lepší prodejce v jakýmkoliv segmentu. Nicméně pokud si člověk pozorně přečte vše, co mu dají, může vznést námitky, který do smlouvy zapracujou ku prospěchu zákazníka a to zcela zdarma. Stejně tak si může člověk přivést odborníka přímo z autosalonu nebo servisu, kam auto jezdilo předtím či využít služeb ověření vozu, na místě musí dát přístup k čemukoliv k prověření před prodejem včetně diagnostiky nebo toho, že auto hodí nahoru a prohlídne se každá část, tak aby seděla k sepsané historii.

    Pak se minimalizuje možnost nečekaných komplikací, kdy tam přijde člověk, rozhlídne se, nechá si nanutit první auto co mu doporučí, vyplázne jim část hotově, zbytek na vysoce nevýhodnej úvěr a hurá domů, kde zjistí polovinu věcí, který jim podepsal, že o nich ví, protože si smlouvu nečetl. A tradá, jde si stěžovat honem na internet, jak je to zlej autobazar, mají tam samýho dementa a nikdy by tam nic nekoupil.

    Pokud "obrali každého" jak říkáš, pak jim patří klobouk dolů za to, jak vést byznys, protože ten se jim daří opravdu skvěle. A pokud by to takhle bylo, tak by u nich nikdo nenakupoval, jenže meziročně to jde nahoru vždy o desítky %.

  30. Citace Původně odeslal biggycz Zobrazit příspěvek
    Ale prosímtě, kupoval jsem tam auto už Xkrát. Je jasný, že se snaží něco vnutit, že využívají nátlaku, že si něco přikrášlí jako asi každej lepší prodejce v jakýmkoliv segmentu.... Pokud "obrali každého" jak říkáš...
    Reaguješ na špatného člověka ;-)
    Já NEPSAL, že obírají každého a že nemají žádné spokojené zákazníky...

  31. biggycz: Zase bych to neviděl tak růžově. Jak jsem psal výše, je to hodně o finanční negramotnosti obyvatelstva. Většina lidí skočí už jenom na slovo sleva a když prodejce "ukecají" o dalších 5000Kč, tak jednou domů s pocitem naprostého vítězství a pějí chválu kde se dá. A tím áčka získají další zákazníky.

Stránka 1 z 4 1234 PosledníPoslední
Spolupracujeme: Jooble.org, Aximum - profesionální překlady Hostujeme u Server powered by TELE3