Zadejte hledaný výraz...
Jakub Glos
Webtrh.cz
Vývoj webových stránek na WordPressu a proklientský přístup pro freelancery
Třídenní infromacemi nabitý prezenční + online kurz v Praze od Webtrhu pouze za 2 871 Kč
Více informací

Back office – asistentka prodeje a vedení společnosti – jazykové znalosti EN, IT, RU, GE

Popis poptávky: Nové místo asistentky jednatele společnosti. Na tuto pozici hledáme flexibilní slečnu/paní na částečný úvazek, možný plný úvazek po zaučení. Preferujeme hlavně zkušenosti, preciznost, cílevědomost, komunikační schopnosti, spolehlivost, orientaci na výsledek a reprezentativnost.
Náplň práce:
• Získávání nových zakázek, návrh a realizace obchodních aktivit v oblasti individuálního i plošného oslovení nových klientů, telefonicky a při osobním jednání
• Identifikace obchodních příležitostí (sledování trhu, konkurence, trendů, nových technologií apod.)
• Příprava nabídek pro výběrová řízení, komunikace se stávajícími zákazníky a dodavateli
• Účast na obchodních schůzkách, seminářích a veletrzích
• Prezentace nových produktů zákazníkům, nabízení technických řešení
• Vyjednávání o ceně a dodacích podmínkách
• Pravidelný reporting výsledků
• Správa klientské databáze
Místo pracoviště: Synergis s.r.o., Nepilova 903/3, Praha 9
Typ pracovního poměru: Práce na částečný úvazek / plný úvazek
Typ smluvního vztahu: Pracovní smlouva nebo práce na živnostenský list/IČO
Požadujeme: Požadujeme především zkušenosti s jednáním s klienty stávajícími i potenciálními a dodavateli, reprezentativní vystupování, zkušenosti a orientace v marketingu, orientaci na prodej, preciznost, pečlivost, komunikativnost, cílevědomost, ochotu učit se a dále rozvíjet, odolnost vůči stresu, pozitivní přístup a vlastní iniciativu!
Podmínkou je znalost anglického jazyka na komunikativní úrovni slovem i písmem, ruština, italština nebo němčina výhodou, čeština rodilý mluvčí.
Nutná je výborná znalost práce na počítači, alespoň základní orientace v moderních technologiích Audiovizuální a automatizační techniky, inteligentních domů, zobrazovacích a prezentačních systémů a digital signage, sortimentu svítidel a nábytku, znalost aplikace MS Office případně OpenOffice, dobrá znalost problematiky internetu, Google, Facebook a využití jeho nástrojů.
Výhodou je již předchozí praxe na obdobné pozici.
Úspěšný kandidát/ka by měl/a splňovat následující požadavky:
• SŠ vzdělání, případně VŠ
• Zaměření na velké i malé projekty, zákazníky ve stavebnictví, architektonická a interiérová studia
• Cit pro obchod a prodej, orientace na zákazníka
• Komunikativnost, pečlivost, spolehlivost, organizační schopnosti, reprezentativnost
• Znalost anglického jazyka, ruština, italština, němčina výhodou
• Řidičské oprávnění skupiny B – aktivní řidič
• Multitasking, smysl pro detail a efektivitu
• Logické myšlení, rozpoznávání a sledování obchodních příležitostí
• Odpovědnost, rozhodnost, leadership
• Odolnost vůči stresu, pozitivní přístup
• Iniciativa – vlastní návrhy na zlepšení
Nabízíme: Jedinečnou možnost výdělku, pružnou pracovní dobu, podílení se na rozvoji dynamické technologické společnosti. Dobré platové ohodnocení, po zaškolení firemní notebook, mobilní telefon s neomezeným tarifem i k soukromým účelům a další firemní benefity.
Kontakt:
Ing. Jan Michal
Project Manager
Synergis s.r.o.
Nepilova 903/3
CZ-19000 Praha 9
Czech Republic
Tel: +420 212 240 112
GSM: +420 736 490 274
Email: info@synergis-int.com
2 zobrazení
Zadavatel
placeholder profil
ikona hodnoceni
0 hodnocení
členem od 28. 12. 2011
Neověřen
ikona hodnoceni
A
B
C
D
E
Uživateli zatím nebyla udělena žádná hodnocení.

Další poptávky Více