Zadejte hledaný výraz...
Jakub Glos
Webtrh.cz
Vývoj webových stránek na WordPressu a proklientský přístup pro freelancery
Třídenní infromacemi nabitý prezenční + online kurz v Praze od Webtrhu pouze za 2 871 Kč
Více informací

Zavedená a výdělečná překladatelská agentura Prekladatelna.cz na prodej

Tento obchod již není aktivní.

time line
založeno 13. 4. 2014
time line
0 příhozů
time line
Ochrana pomocí úschovy prostředků
Doména
Průměrná návštěvnost za posl. 3 měsíce
-
Průměrný zisk za posl. 3 měsíce
-
Typ webu
Dobrý den,
Po dlouhém zvažování jsem se rozhodl prodat velice solidně zavedenou překladatelskou agenturu www.prekladatelna.cz
Projekt je od začátku stabilně výdělečný, zaměřen především na firmy, které tvoří také drtivou většinu klientely a příjmů. Veškerá komunikace probíhá elektronicky a telefonicky, jak s překladateli, tak s klienty. U soudně ověřených překladů se dokumenty zasílají poštou (detaily samozřejmě novému majiteli vysvětlím). Na projektu, doméně ani na ničem jiném nejsou žádné závazky a veškeré majetková práva přecházejí na nového majitele.
Před nedávnem byl nasazen nový design webu, který je přesně uzpůsobený tomu, co jsme za poslední rok vysledovali, co se potřeb a chování návštěvníků, resp. potenciálních klientů týče.
Překladatelna má samozřejmě stálé a spokojené klienty, kteří přinášejí pravidelný příjem každý měsíc. Spolupracujeme i s velkými společnostmi, které nás také dále doporučují.
Systém objednávek je maximálně automatizovaný. Funguje na základě vyplnění objednávky klientem (v 99% až po nezávazné kalkulaci). Samozřejmostí je vyhledávání v objednávkách, řazení a výpis podle vybraných atributů atd… Také je možné zapisovat a upravovat poznámky u jednotlivých objednávek, měnit stavy objednávek (nová, zpracovává se, vyřízená atd…), zapisovat náklady na jednotlivé objednávky a další podrobnosti, čímž se výrazně usnadňuje práce.
Automaticky se po vyhotovení překladu vytvářejí PDF faktury – jedním kliknutím se vytvoří a odešle faktura klientovi na e-mail (vlastní fakturační systém), dále je k dispozici samostatný kompletní seznam vydaných faktur (ID objednávky, číslo faktury, datum vytvoření, odkaz ke stažení), včetně jedinečných URL, přiřazených k jednotlivým fakturám tak, aby bylo možné fakturu kdykoliv stáhnout a nebo odeslat klientovi e-mail s odkazem na stažení faktury. Vše je řešené tak, aby nebylo možné stáhnout fakturu jinak, než přes zaslaný odkaz.
Je také naprogramováno automatické odesílání upomínek v případě včasného nezaplacení, kdy se odeslané upomínky zobrazují u objednávek včetně data zaslání upomínky a kolik bylo zasláno upomínek (aktuálně máme nastavené 2 automatické upomínky). V případě nezaplacení je v Obchodních podmínkách jednak smluvní pokuta (7.000,- bez DPH) a také Rozhodčí doložka, obojí v souladu s Novým Občanským Zákoníkem. Spolupracujeme s Arbitrážní společností, která pro nás vyřizuje nezaplacené pohledávky za cenu 2500,-/ks, kterou samozřejmě ve finále zaplatí dlužník (tuto možnost jsme využili celkem třikrát). Za celou dobu působení máme nezaplacené (insolvence firem) pohledávky jen za necelých 8.000,-.
Administrace má integrovanou sms bránu na rychlou komunikaci s překladateli a také jako potvrzení odeslání odeslání překladu klientovi, nebo je možné zaslat libovolný text v sms atd… Cena sms je zanedbatelná, cca. 50 – 60,- za měsíc. Odpovědi na sms chodí na e-mail, takže o každé reakci je přehled.
Zadáním několika údajů se vytváří (a sama vypočítá) propracovaná „Nezávazná kalkulace“, která se vygeneruje do PDF a je ji možné zaslat klientovi, což vypadá lépe, než klasická kalkulace v emailu.
V případě většího překladu a datově obsáhlejšího souboru je možné přes administraci zaslat soubor jako odkaz (soubor se nahraje a automaticky se odešle klientovi e-mail s informací ke stažení). Vše je řešené jen přes jedno „nahrávací“ tlačítko, kde se vybere soubor a ten se sám odešle, včetně obsahu e-mailu, takže se nemusí vše složitě vypisovat do e-mailu atd…
Také je k dispozici kompletní přehled překladatelů v tabulce s možností úprav a poznámek (je to pro lepší přehlednost a kontaktování). Lze zde přidávat, upravovat a mazat všechny překladatele, včetně kompletní editace, editace veškerých již uložených poznámek – vše velice jednoduše.
Jsou nastaveny automatické denní zálohy (možno nastavit zálohování každou hodinu) přes cron.
  • k projektu předám veškeré know-how, které jsme získali za dobu fungování
  • kompletní přehled objednávek a faktur
  • veškeré kontakty na klienty
  • veškeré kontakty a informace o překladatelích (cca. 70)
  • garance další spolupráce překladatelů s novým majitelem za stejných podmínek, jako doposud
  • domény prekladatelna.cz, .eu, .sk
  • perfektně fungující webhosting
  • všechny databáze
  • kompletně nastavené PPC, včetně kontaktu na spolehlivého a zkušeného správce
  • design webu, včetně celého naprogramování atd…
  • prostě vše, co k projektu patří a potřebné k jeho provozování
  • telefonické, osobní a e-mailové konzultace v případě jakýchkoliv nejasností
Bylo v plánu začít také s online výukou, dle průzkumu je o tuto službu velký zájem. Naprogramovaný je kompletní systém. Zakládání a upravování nových kurzů, vkládání a nahrávání studijních materiálů pro určité kurzy (pro každý kurz lze nahrát jiné materiály), nahrávání videí pro účastníky kurzu, kteří nestihnou klasickou online výuku, tak se mohou podívat ze záznamu. Možnost nastavit počet účastníků kurzu, cena, počet hodin, rozpis, kolikrát týdně a další potřebné informace – vše snadno a jednoduše. Toto je také součástí prodeje.
Letošní rok se začalo „pracovat“ až v druhém týdnu v lednu. Obrat od 7. 1. 2014 do 31. 3. 2014 byl celkem 616.000,- bez DPH. Obrat za celou dobu (od ledna 2013) je celkem 2.353.000,- bez DPH. Nový majitel má možnost si veškerá čísla ověřit (samozřejmě před uzavřením obchodu) u objednávek, faktur, nebo u klientů. Zisky jsou cca. 40-45% z obratu. Ještě je nutné odečíst náklady na reklamu, což je nějakých 7-8 tisíc měsíčně.
Správu objednávek zajišťuje slečna, kterou zaměstnáváme a která řeší veškerou komunikaci s klienty a všechny potřebné věci. Naučit se to může v podstatě kdokoliv, poskytnu podrobné školení zdarma, včetně následných konzultací po telefonu, případně při osobní schůzce.
Pro uskutečnění obchodu je potřeba osobní schůzka u nás v kanceláři (Plzeň), předání „online“ v tomto případě nepřichází v úvahu, jelikož je spousta informací a dokumentů, které bych nerad řešil e-mailem, nebo poštou.
Cena projektu není jen ve stránkách, ale především v dobrém jméně, velice kvalitních referencích a překladatelích, kteří jsou loajální, spolehliví a v neposlední řadě velice pečliví.
Výsledná cena je bez DPH.
Případné otázky směřujte na e-mail info@prekladatelna.cz
18 zobrazení
Prodejce
placeholder profil
ikona hodnoceni
35 hodnocení
členem od 21. 3. 2012
Neověřen
ikona hodnoceni
A
B
C
D
E