Zadejte hledaný výraz...

Kritika názvu a loga

TeaSTD
verified
rating uzivatele
26. 3. 2014 17:26:25
V souvislosti s předchozím vláknem: https://webtrh.cz/258419-kritika-loga?p=1065398#post1065398 bych rád znal váš názor na tyto dvě loga a též v souvislosti názvem pro stavební společnost.
Finálka již běží se zaměřením na finální stavební práce mi to dává smysl, ale zde trochu váhám. Avitae nabízí více možnosti rozšíření do budoucna (obchodní, případně zastřešení dalších projektů), ale zase není ta zřejmá souvislost se stavebnictvím.
Díky za názory.
10612
26. 3. 2014 17:26:25
https://webtrh.cz/diskuse/kritika-nazvu-a-loga/#reply1009872
>Finálka
Jaká tam je spojitost ze stavebnictvím teď? Já ji tam jakožto úplný laik nevidím :) Pro mě to je nic neříkající název.
26. 3. 2014 17:31:36
https://webtrh.cz/diskuse/kritika-nazvu-a-loga/#reply1009871
MadMax
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
26. 3. 2014 17:40:09
Ja to F v tom domecku nevidel, nejak mi to splynulo a zkousel jsem vymyslet nejaky pismeno predstavujici domecek a "inalka" - napadla me i Kriminalka :-)
26. 3. 2014 17:40:09
https://webtrh.cz/diskuse/kritika-nazvu-a-loga/#reply1009870
CSSguru.cz
verified
rating uzivatele
(4 hodnocení)
26. 3. 2014 18:16:35
nekdo si nemusi vsimnout ani to "i" a domecek pochopit jako "A" a jsme nekde jinde... prvni urcite ne. hlasuju pro 3.
26. 3. 2014 18:16:35
https://webtrh.cz/diskuse/kritika-nazvu-a-loga/#reply1009869
Já to v první chvíli přečetl jako Jinálka, pak jsem dlouho váhal a pak jsem si teprve všiml že to je F
26. 3. 2014 18:19:18
https://webtrh.cz/diskuse/kritika-nazvu-a-loga/#reply1009868
dyscac
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
26. 3. 2014 19:05:25
podle mě je to poslední nejlepší. V jednoduchosti je síla. Podívej se na loga ostatních stavebních firem jako je třeba STRABAG, SKANSKA apod.
26. 3. 2014 19:05:25
https://webtrh.cz/diskuse/kritika-nazvu-a-loga/#reply1009867
ElCapitan
verified
rating uzivatele
26. 3. 2014 19:20:18
Prva a posledna reklama je dobra. Pre mna citatelna.
26. 3. 2014 19:20:18
https://webtrh.cz/diskuse/kritika-nazvu-a-loga/#reply1009866
Se stavebnictvím bych si po pravdě řečeno nespojil ani jeden z názvů "Finálka" a "Avitae". Z (R)ka bych určitě nedělal tečku nad i.
26. 3. 2014 19:30:23
https://webtrh.cz/diskuse/kritika-nazvu-a-loga/#reply1009865
TeaSTD
verified
rating uzivatele
26. 3. 2014 19:47:40
Díky. S tím nečitelným F jsem překvapen, já to tam vidím zcela jasně, ale je to zřejmě tím, že jsem to tvořil, proto jsem moc rád za vaše názory. Nechtěl jsem název z tisíců profláklých ...stav, prostě trošku jiný přístup, nadhled, otevřená cesta budoucímu byznysu. Na druhou stranu si nejsem zcela jist jak je vnímána přehláska ae.
Díky za názory
26. 3. 2014 19:47:40
https://webtrh.cz/diskuse/kritika-nazvu-a-loga/#reply1009864
Napsal TeaSTD;1072440
... Na druhou stranu si nejsem zcela jist jak je vnímána přehláska ae.
Podle mě je blbá, protože:
1) Někdo vám to bude číst jako A-VI-TA-E
2) Kdo měl někdy latinu vám to bude číst jako A-VÍ-TÉ
3) A spousta lidí si to blbě zapamatuje a bude té firmě říkat A-VI-TE-A
Hlavně mi to ale vůbec neevokuje nic kolem staveb.
26. 3. 2014 19:53:57
https://webtrh.cz/diskuse/kritika-nazvu-a-loga/#reply1009863
Zbyněk Nevrkla
verified
rating uzivatele
27. 3. 2014 08:31:37
Napsal oham;1072446
Hlavně mi to ale vůbec neevokuje nic kolem staveb.
Ani "Apple" mi neevokuje nic kolem elektroniky... Netvrdim, ze zvoleny nazev je vhodny, spise si take myslim, ze neni, nicmene prima evokace zamereni podnikani v nazvu je jen usnadneni si kompletniho brandingu a prace s nim. Samozrejme vybudovat obdobne fungujici znacku, jako je napriklad Apple z pohledu marketingu je nesmirne financne nakladna zalezitost. Tedy je mozne si toto zjednodusit prave evokaci zpusobu podnikani v nazvu, ale jiz pravdepodobne nebude mozne dosahnout v budoucnosti takovych vysledku, jakych by mohl dosahnout pokud by se vydal cestou, jakou se vydat chce, to je zvolit neotrely, vtipny a ne prvoplanovy nazev.
27. 3. 2014 08:31:37
https://webtrh.cz/diskuse/kritika-nazvu-a-loga/#reply1009862
psena
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
27. 3. 2014 08:50:47
F jsem fakt nepřečetl ani za dlouhých 10 sekund, samozřejmě nyní vidím, že je tam dobře čitelné, ale jen když víš co máš hledat. Navíc ten cit pro má každý jiný (doufám, že to nesouvisí s inteligencí:-), takže pro někoho je to v pohodě a vidí to okmažitě, pro někoho nečitelný, takže se nevaž na pár co to prohlásí za čitelné.
27. 3. 2014 08:50:47
https://webtrh.cz/diskuse/kritika-nazvu-a-loga/#reply1009861
lrs
verified
rating uzivatele
27. 3. 2014 09:05:40
Mně se líbí první a poslední návrh, co se týká stylu. To F jsem viděl hned. Respektive hned mě seplo slovo Finálka, když jsem to viděl prvně. U toho posledního jsem si musel znovu přeříkat to slovo a přemýšlet, co znamená, jestli ho znám, neznám apod.
27. 3. 2014 09:05:40
https://webtrh.cz/diskuse/kritika-nazvu-a-loga/#reply1009860
Napsal Zbyněk Nevrkla;1072600
Ani "Apple" mi neevokuje nic kolem elektroniky...
Firma se prvních cca 30 let své existence jmenovala Apple Computers, Inc. Na Apple Inc. se přejmenovala v roce 2007, tedy až ve chvíli, kdy už měla vybudovanou jednu z nejsilnejších značek na světě.
---------- Příspěvek doplněn 27.03.2014 v 10:05 ----------
Napsal Zbyněk Nevrkla;1072600
Tedy je mozne si toto zjednodusit prave evokaci zpusobu podnikani v nazvu, ale jiz pravdepodobne nebude mozne dosahnout v budoucnosti takovych vysledku, jakych by mohl dosahnout pokud by se vydal cestou, jakou se vydat chce, to je zvolit neotrely, vtipny a ne prvoplanovy nazev.
Střízlivý, až "nudný" název je lepší než rádoby vtipný a neotřelý, protože se za něj člověk nestydí ani za dvacet let. Budoucí výsledky mají pramálo společného s tím, jak se firma jmenuje.
27. 3. 2014 09:58:03
https://webtrh.cz/diskuse/kritika-nazvu-a-loga/#reply1009859
Zbyněk Nevrkla
verified
rating uzivatele
27. 3. 2014 10:08:48
Napsal oham;1072620
Firma se prvních cca 30 let své existence jmenovala Apple Computers, Inc. Na Apple Inc. se přejmenovala v roce 2007, tedy až ve chvíli, kdy už měla vybudovanou jednu z nejsilnejších značek na světě.
To mate samozrejme pravdu. Nicmene byl to priklad a historie nazvu Apple Inc. je irelevantni. Samozrejme je mozne si z toho vzit priklad, ze v zacatku tedy pro usnadneni zvolit doplnujici slovo v nazvu nebo claim pro evokaci podnikatelskeho zameru, ktery je mozne v budoucnu odstranit a zatraktivnit znacku. Je to vsak jedna z moznosti a ja myslim, ze vhodnejsi je budovat znacku sice s trochu obtiznejsim zacatkem, ale rychlejsim vysledkem.
---------- Příspěvek doplněn 27.03.2014 v 10:19 ----------
Napsal oham;1072620
Střízlivý, až "nudný" název je lepší než rádoby vtipný a neotřelý, protože se za něj člověk nestydí ani za dvacet let. Budoucí výsledky mají pramálo společného s tím, jak se firma jmenuje.
Tak to uz jsme ale nekde uplne jinde. Extrem v podobe "nudneho nazvu" rozhodne neni "vzdy" lepsi nez extrem v podobe "vtipny, atd.." nazev. A uz vubec neni ani jeden z techto extremu lepsi nez "optimalni a velmi dukladne promysleny" nazev, ktery ve svem vysledku vlastne ani nepripousti prirovnani k jednomu ze zminenych extremu, jelikoz ze sve podstaty vlastne takovy byt ani nemuze. Ja poukazuji predevsim na mozne smery uvazovani jako zakladni kameny k budovani znacky a urcite netvrdim, ze tyto smery jsou vzdy nejvhodnejsi a ze jsou jedine mozne.
27. 3. 2014 10:08:48
https://webtrh.cz/diskuse/kritika-nazvu-a-loga/#reply1009858
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit