Zadejte hledaný výraz...

Žádná rychlokvaška! Travel web s obsahem, historií a také zajímavými výdělky

Tento obchod již není aktivní.

time line
založeno 24. 2. 2014
time line
0 příhozů
time line
Ochrana pomocí úschovy prostředků
Doména
Průměrná návštěvnost za posl. 3 měsíce
-
Průměrný zisk za posl. 3 měsíce
-
Typ webu
Zapomeňte na weby typu "když se budete snažit, možná něco vyděláte". Nabízím k prodeji travel web Hotelove-recenze.cz. Ten byl spuštěn v dubnu loňského roku. Cíl webu byl jasný, a to poskytovat informace o hotelech po celém světě, především potom v oblíbených turistických destinacích.
První kroky:
Samotné spustění webu bylo víceméně víkendovou aktivitou. Byly přidávány jak první videorecenze, tak bylo napsáno i několik individuálních recenzí hotelů od různých lidí. Postupně se tak navyšoval nejenom obsah, ale samozřejmě i počet návštěvníků.
Hlavní sezona:
Největšího úspěchu web samozřejmě dosáhl v hlavní sezoně, a to především z hlediska návštěvnosti, a to i přesto, že počet jednotlivých hotelů rozhodně nebyl takový, jako je tomu dnes.
Současnost:
Aktuálně je na webu 1417 příspěvků + 50 ve formě konceptů, které budou publikované během této běžící aukce. Jedná se o kombinaci videorecenzí (převažují), a běžných textových recenzí.
Budoucnost:
Nyní, a to v měsíci lednu a únoru dosahuje web návštěvnosti shodné s vrcholem loňské sezony. Dá se tak očekávat, že v tomto období by měla návštěvnost několikanásobně vzrůst, oproti současným hodnotám. A to i díky tomu, že valná většina návštěv chodí výhradně přes vyhledávače.
Obsah:
Veškeré texty, a to jak ve formě recenzí, tak ve formě kratších popisků hotelů, jsou originální, a napsané na zakázku. Stejně tak jako několik informačních článků, které se nacházejí v příslušné sekci.
K dispozici mám i přehledný Excel dokument, kde jsou informace o jednotlivých hotelech - například jaké jsou již na webu, kolik mají videorecenzí, textových recenzí atd. Ten předám k dispozici i kupujícímu. Pomůže mu se lépe orientovat v tom, aby nepřidával duplicitní záznamy v případě rozšiřování webu.
Návštěvnost:
Konkrétní návštěvnost je uvedena na konci popisu, v přiloženém souboru. Dodám pouze, že většina lidí chodí především z vyhledávačů, které mají na návštěvnosti nejvyšší podíl (leden - Seznam: 76,87 %, Google: 15,34 %; únor - Seznam: 74,33 %, Google: 17,50 %). Tedy žádná návštěvnost naháněná přes spamování, Facebook, autosurfy atd...
SEO:
Veškerá optimalizace webu probíhala svépomocí. Cílem bylo zaměřit se na dostatek originálního obsahu - textů. Byly využity některé blogy z PlaCla a dalších systémů. To doplnilo několik odkazů z Ranky, a dále odkazy z diskusních fór - s co nejvytší přidanou hodnotou, a to formou odkazu na recenzi konkrétního hotelu, nebo tématu v článku.
Výdělky:
V průběhu fungování byly testovány různé možnosti:
  • Sklik: na webu zatím figuruje, vydělal pár drobných. Nezajímavá možnost.
  • AdSense: Nejvýkonější možnost. Byly testovány různé pozice a formáty, až se zůstalo u současného stylu, který má RPM za leden 2,41 €, za únor 5,12 €.
  • Invia: Propagace formou bannerů a přímých odkazů. Kromě prokliků nulová konverze.
  • Placené články: Nejlépe vycházi PlaCla.
  • Placené odkazy: Několik desítek korun přes Ranky, lépe vychází individuální domluva.
Konkrétní informace o výdělcích jsou uvedeny v přiloženém souboru na konci aukce. Zmíním, že během ledna web vydělal 2198 Kč, během února 4829. Kč.
Prodejní cena:
Aukci startujeme na 29 999 Kč. Pokud by byly výdělky výhradně z PlaCla a AdSense, a to po celý rok stejné jako v lednu a únoru, vrátí se tato investice za cca. 1 rok. Když však připočtete další příjmy, a také to, že se s blížící sezonou jistě zvýší i návštěvnost, dá se očekávat vrácení částky mnohem dříve - Pokud by byly výdělky stejné jako v únoru, tak za 6 měsíců. Vše je v rukou samotného kupujícího, ale loňská čísla jasně ukazují výrazné vzestupy návštěvnosti.
Cena je uvedena bez DPH, které bude k výsledné ceně připočítáno.
Časová náročnost:
O web se v principu není nutné starat, tedy může být ponechán tak, jak je. Je však ideální dále přidávat hotely, jejich popisky a videorecenze. V tomto ohledu mám již předepsaných 200 - 300 dalších popisků (především pro Řecko, Španělsko a Chorvatsko), které zatím nebyly použity a jsou připraveny ve Wordu. Ty jsou součástí aukce a budou poskytnuty výherci.
Systém/šablona:
Celý web běží na Worpressu, a to na zakoupené šabloně Family Summer Holiday, která má modifikované logo, a došlo i na několik drobných úprav hlavně z hlediska překladů. Šablona umožňuje i snadnou změnu reklam - respektive v administraci lze snadno pro každou konkrétní zemi změnit zobrazovaný banner.
Co je / není součástí prodeje:
  • Výherce získá web včetně kompletního obsahu, tak jak je k vidění na Hotelove-recenze.cz
  • Výherce získá doménu Hotelove-recenze.cz
  • Výherce získá Word soubory včetně originálních popisů pro zhruba 200 - 300 hotelů. Délka jednoho okolo 300 znaků.
  • Výherce získá Facebook stránku související s webem, kde je aktuálně 1184 fanoušků (většinou koupených).
  • Součástí prodeje není webhosting.
  • V případě zájmu získá výherce i miniweb i-hotelbewertungen.eu včetně domény i obsahu. Bez webhostingu.
Závazky webu:
Kupující je povinnen ponechat na webu všechny placené články v sekci "Články", a také placené trvalé odkazy u celkem 49 videorecenzí. V případě, že je bude chtít odstranit, bude povinnen uhradit objednavateli cenu, za kterou byly zakoupeny.
Informace:
K dispozici jsem zde na WT, na emailu info@damiha.cz, nebo telefonu 774 708 897. Je možná též případná schůzka, a to v Hradci Králové, nebo Pardubicích. Ptát se lze i v diskuzi pod aukcí.
Kompletní informace o výdělcích a návštěvnosti:
https://drive.google.com/file/d/0B1LW1-O3bOEicGFsdVBhZ1Z1cEU/edit?usp=sharing
14 zobrazení
Prodejce
placeholder profil
ikona hodnoceni
87 hodnocení
členem od 12. 10. 2010
Ověřen
ikona hodnoceni
A
B
C
D
E