logo
03.02.2014 15:04
1
Jak řešíte SEO u větších projektů typu authority sites, kde máte třeba 30-50 klíčových slov na různých podstránkách webu? Cely web má pak třeba 100+ stránek...

1) Vyberete 3-4 klíčová slova a pro ty získáváte odkazy, dokud nedosáhnete určitého cílem, třeba TOP 3.
2) Získáváte odkazy rovnoměrně na všechny podstránky webu. Pomalejší růst pozic, vyšší náklady ale možná stabilnější odkazový profil.
3) jíný způsob?

Co se právě děje na Webtrhu?

03.02.2014 15:27
2
S nízkými náklady je vhodné zaměřit se na longtaily. Větší weby se na ně bezproblémů chytají a s dobrou analýzou se nachytá slušná návštěvnost.
03.02.2014 16:54
3
3) zvolím si základní tématické okruhy a píšu o nich články
03.02.2014 20:10
4
Nejde mi o analýzu klíčových slov, ale o postup získávání zpětných odkazů, zdali rovnoměrně celý web nebo raději cílit nejdříve na některé longtaily více...
03.02.2014 20:38
5
Původně odeslal LukasP
Nejde mi o analýzu klíčových slov, ale o postup získávání zpětných odkazů, zdali rovnoměrně celý web nebo raději cílit nejdříve na některé longtaily více...
Tak zkuste uvažovat, jak vypadá přirozený odkaz... Odkazuje na úvodní stránku, kategorii, nebo nějaký konkrétní článek? Proč by měl směřovat na úvodní stránku, nebo článek?

Každopádně způsob uvažování je stejně špatný, protože stránka získává autoritu obsahem. Když je dobrý obsah, tak budou i dobré odkazy. Jinak to ani nejde...
05.02.2014 05:13
6
on chce pseudo-authority site
04.03.2014 18:17
7
Jiný způsob:-) Nelpím tolik na klíčových slovech a optimalizovaných odkazech.
06.03.2014 17:14
8
Rozhodně není dobrá cesta se zaměřovat vždy jen na úzkou část webu, ale podporovat jej jako celek. Úzký záběr je většinou cesta do pekla.

Vhodnější je jít cestou silného odkazového profilu, který bude podporovat širší spektrum stránek. I toto může mít za výsledek dobré pozice na důležitá klíčová slova, i když to může samozřejmě zabrat více času. To ale neznamená, že je to extrémně dražší varianta.

Samozřejmě zde ale platí, že musí být na co odkazovat. Pokud bude na webu hodně podobný obsah jako všude jinde, pak to jde hodně těžko. S užitečným obsahem je dosažení úspěchu mnohem snazší.