Kupte si prémiovou propagaci a toto místo bude vaše.
Zobrazují se odpovědi 1 až 7 z 7

Posouzení návrhu - eshop s dekoracemi

  1. Zdravím, můžete se kouknout na tento návrh hlavní stránky eshopu s dekoracemi a napsat co si o tom myslíte?

    Jde mi o jak o celkový dojem, tak i o věci typu logo nebo zvolené barvy. Záměrem autora grafiky byl minimalistický design s cílovou skupinou ženy, nejsem si jistý nakolik se to povedlo.

    Případně pokud byste někdo chtěl nejenom sdělit svůj názor, ale měli byste pocit že za "přijatelnou cenu" jste schopni vytvořit lepší návrh tak se mi klidně ozvěte ;-)


    Přiložené miniatury Přiložené miniatury Klikněte na obrázek pro plnou velikost Název:  pieris-navrh-1.jpg Zobrazení: 229 Velikost:  148,2 KB  

  2. Co se právě děje na Webtrhu?
  3. logo a text originální dekorace nejsou moc čitelné.

    ty čtverce u produktů se k tomu nehodí (ten rámeček)

    Podle mého se jedná o několik stylů, dle kvality loga pošty a ostatních. Jejich zarovnání s ikonami telefonu a email je dost nekorespondující.

    Ty motivy kontaktujte nás atp. jsou originální?

    Ikony se k tomu nehodí, ale diskuze vám k tomu, jestli to splnilo účel nepomůže, to budete roky diskutovat a eshop neprovozovat.

    Nasadit a počkat co vám návštěvníci z cílové skupiny napíší.

    U mne nic moc ale lepší než ten servis pc :)

  4. vadí mi ten skákavý font v kurzivách zacínajúci us v logu- originálny dekorace-mohol byt cisto len pekné nádherné kurzivá
    -navigácia rádce-platba tie šípky co su pred nimi jedna je smerom dole druhá do lava preco niesu v jednom smere
    - dajú sa nájst nádherné ikony-ikona v hladat mohla ist aspon o 1 ob dole
    -ked je ten spodok uš tak poriešený tak ta spodná medzera malá može byť taká ako je hore k nejakej časti k logu ináč celkom pekné

  5. Ahoj,

    myslím, že v jednoduchosti se dá jít ještě mnohem dál. Ale musíš s tou jednoduchostí začít už v navrhování základního konceptu, když řešíš co tam bude a jak to bude poskládané. Např. Kontaktujte nás nemá vůbec na tomto místě opodstatnění. Když je to o dekoracích a doufejme o hezkých dekoracích, tak bych si chtěl ty uživatele získat právě tím. A první kroky uživatelů bych směřoval na příjemný zážitek z prohlížení hezkých dekorací. Částečně to tam máš v tom velkém okénku. Ale kolem je spousta dalších věcí, které v tu cvhíli nejsou relevantní. Je potřeba si uvědomit, že uživatel (člověk obecně) se je schopen v jeden okamžik soustředit jen na jednu věc. Byť v prvních vteřinách proskenuje ten web rychlým pohledem, hledá místo, kterému by mohl věnovat větší pozornost. A to kontakt v prvé řadě určitě nebude.
    Jako příklad zaměření na výraznou prezentaci produktů je mimochodem i aukro
    Aukro - největší obchodní portál
    http://aukro.cz …samozřejmě je to jiný typ webu a rozpočet na to nebyl malý. Uvádím to jen pro ukázku toho so myslím :)

  6. Není to dobrý. Řemeslně je to špatně zvládnutý, nehezký, všechno tak nějak levituje - špatná práce s prostorem. Některý prvky jsou na sobě šíleně nalepený, jinde zase bije do očí velký rozestup. Nepřesností je tam taky spousta (šipky ve slideru, ikonka lupy, atd.). A to vůbec nehodnotím rozvržení konceptu (viz. příspěvek výše.). Beru to jako hodně odfláklou na rychlo spíchnutou práci a jako špatný pokus o minimalismus.

  7. Mám poměrně dost zkušeností s navrhováním designů pro ženské weby, a pokud jsem si z toho něco odnesl, tak je to fakt, že kudrdlinky se možná líbí malým holčičkám, ale na ženy žádný dojem nedělají. Dobrým příkladem žensky pojatého designu je třeba fler.

    Vyblitá fialová je také průser, protože s dobře zvolenými a decentními barvami (opět viz fler) se dá udělat velmi dobrý dojem. Tohle dobrý dojem nedělá, je to pohřební a garantuji ti, že z čistě estetického hlediska ženy design zhodnotí jako depresivní. Speciálně u dekorací se hodí něco hravějšího, tohle vypadá na pokus o styl, který se používá například u šperků (kde je žádoucí minimalismus, který tady moc není).

    Takže bohužel, na základě mých zkušeností mohu snad objektivně říct, že se mu to nepovedlo. Mimo grafiku bych rád vyzdvihl další problémy e-shopu, jako zbytečně komplikovaná hlavička (nepraktický košík, menu nad sliderem, které patří do hlavičky), bezcenný slider, se kterým si stejně řada e-shopů neví rady a neumí ho efektivně využít, neexistující informace o produktech (alespoň cena by se hodila), informace o provozovateli, zbytečně velký prostor pro kontakt (stačí odkaz v menu) a k tomu všemu silně nečitelný font. A ikonka ve vyhledávání je vtip, že? Nemohl grafik alespoň odněkud stáhnout vyhlazenou ikonku, vážně to musel fotit papírovým foťákem na jedno použití, pak fotku skenovat a nakonec ji ještě hodil tak divně k hornímu rámečku?

    Po designové stránce slabé, po grafické stránce střela vedle. Pokud je na design nízký rozpočet, zkus raději vybrat nějakou vhodnou šablonu.

    Citace Původně odeslal Ondřej Kormoš Zobrazit příspěvek
    Některý prvky jsou na sobě šíleně nalepený
    Kde? Zrovna tenhle problém tady nepozoruji, možná kontakt je trochu nalepený, ale nic co by normální návštěvník nevstřebal.

    Citace Původně odeslal mn Zobrazit příspěvek
    Nasadit a počkat co vám návštěvníci z cílové skupiny napíší.
    Tohle je jedna z nejhorších rad a obecně i představ, že si člověk sedne na zadek a jen si vyslechne relevantní a odborné rady návštěvníků webu. S návštěvníky se musí nějak pracovat, a mimo uživatelského testování v naprosté většině případů komentáře cílovky nejsou relevantní a přínosné. Vždy tam musí být nějaká iniciativa a řízení od majitele webu (tedy toho, kdo má mít přehled), aby se dospělo k nějakým užitečným informacím, na jejichž základě se může web vylepšovat.

  8. Díky za reakce všem. Ale pokud se ještě někdo chce vyjádřit tak budu jen rád.

    Jinak jen pro informaci - nejsem ani zadavatel, ani autor designu (obě tyto strany jsou mimochodem ženy). Jen se mi to dostalo pod ruku abych z toho udělal šablonu, tak jsem chtěl znát názor ostatních.

Hostujeme u Server powered by TELE3