Zadejte hledaný výraz...

Press release – může škodit?

External
verified
rating uzivatele
(6 hodnocení)
13. 1. 2014 00:05:54
Zdravím, chtěl bych se zeptat profíků, jaký je váš názor na to, že autoblog.com kopíruje do svých článků úplně znění press releasů?
Příklad:
SRT Viper gets Stryker Green paint, Grand Touring package options - Autoblog
http://www.autoblog.com/2014/01/12/srt-viper-stryker-green-grand-touring-package/
Čili originální je jen začátek článku, zbytek kopie. V tomto případě dokonce vetší část textu je duplikát. Může to škodiv při rankingu v Googlu? Proč by to tedy takový silný brand dělal?
13. 1. 2014 00:05:54
https://webtrh.cz/diskuse/press-release-muze-skodit/#reply984955
Marco Salatin
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
13. 1. 2014 05:14:24
Napsal External;1043317
Zdravím, chtěl bych se zeptat profíků, jaký je váš názor na to, že autoblog.com kopíruje do svých článků úplně znění press releasů?
Příklad:
SRT Viper gets Stryker Green paint, Grand Touring package options - Autoblog
http://www.autoblog.com/2014/01/12/srt-viper-stryker-green-grand-touring-package/
Čili originální je jen začátek článku, zbytek kopie. V tomto případě dokonce vetší část textu je duplikát. Může to škodiv při rankingu v Googlu? Proč by to tedy takový silný brand dělal?
PRs muzou uskodit, ale zaroven pomoct - maji ruzne vyuziti... Priklady:
  • Potrebujes deoptimalizovat link profile (udelas PR kampan s brand/naked anchorama)
  • Chces referral traffic - takze targetizovana reklama
  • Chces rankovat pomoci PRs, takze jsou optimalizovane pro ranking na dana klicova slova a timto vyuzijes primo PR web
  • Ano chces zlepsit tvuj link profile (tier 1), ale ma to podminku, ze vsechny PRs musi byt originalni (neduplicitni) a v kazdym jiny anchor (v momente kdy rozesles treba 1k+ duplicitniho postu se stejnym anchorem na "fresh" webu, tak muzes pekne zamavat svym rankum :) )
13. 1. 2014 05:14:24
https://webtrh.cz/diskuse/press-release-muze-skodit/#reply984954
External
verified
rating uzivatele
(6 hodnocení)
13. 1. 2014 09:18:36
Napsal marcosalatin;1043382
PRs muzou uskodit, ale zaroven pomoct - maji ruzne vyuziti... Priklady:
  • Potrebujes deoptimalizovat link profile (udelas PR kampan s brand/naked anchorama)
  • Chces referral traffic - takze targetizovana reklama
  • Chces rankovat pomoci PRs, takze jsou optimalizovane pro ranking na dana klicova slova a timto vyuzijes primo PR web
  • Ano chces zlepsit tvuj link profile (tier 1), ale ma to podminku, ze vsechny PRs musi byt originalni (neduplicitni) a v kazdym jiny anchor (v momente kdy rozesles treba 1k+ duplicitniho postu se stejnym anchorem na "fresh" webu, tak muzes pekne zamavat svym rankum :) )
Teď nevím, jestli jsme se pochopili. Příklad nahoře byl ze strany toho, kdo přijímá PR text, ne ze strany toho, kdo ho dává (tedy receiver, nikoliv giver)
13. 1. 2014 09:18:36
https://webtrh.cz/diskuse/press-release-muze-skodit/#reply984953
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit