05.12.2013 19:55
1
Zdravím všechny,

mám momentálně dilema s jedním projektem, který je aktuální za 2 měsíce, jedná se o stránky věnované hokeji na ZOH 2014.

Jedná se tedy o jednoúčelový web, který je postaven na výdělku z reklam, prodeje odkazů, článků atd...

Veškerá návštěvnost je z vyhledávačů a z přirozených odkazů. Pozice na cca. 10 nejdůležitějších KW je na Seznamu na 1-2 místo, u Google se to začíná taky šplhat nahoru, ale pořád je to 5-9 místo.
Z minulé ZOH vím, jaká bude cca. návštěvnost v době olympiády, což by mělo být okolo 1,5 milionů UIP v podstatě za měsíc.

Vše, je zajištěné, správa, přidávání a psaní článků, vkládání výsledků atd..

Jenže... v polovině ledna odlétám na měsíc pryč a tudíž řeším, jak zařídit reklamu.

Sehnat někoho, kdo mi reklamní pozice prodá? (pořád mám nedůvěru)
Prodat celou reklamní plochu někomu, kdo si sežene inzerenty sám?
Prodat celý web? (to se mi moc nechce, reklama se nechá prodat za poměrně dost a nepředpokládám, že bych za web dostal "uspokojivou" částku)

Ze zkušenosti z podobných webů vím, že se nejlépe reklama prodává několik dnů před tím, než vypukne největší provoz na webu.

Díky za názory
05.12.2013 20:08
2
Jestli chceš, tak ti za podíl reklamu prodám, postarám se o implementaci a chod v době nepřítomnosti. Možno doložit smluvně.
Více do PM případně.
05.12.2013 21:10
3
daruj mi to a co zbude si rozdělíme.
06.12.2013 16:20
4
Ahoj, pokud neletíš na Měsíc, tak téměř po celé planetě kde se vyskytují lidé, tak je k dispozici GSM a internet přes mobil (často levněji než u nás). Stačí koupit místní SIM kartu. Mobil z ČR přesměrovat na nějakého českého VoIP a toho pak na zahraniční mobil (SIM) - když Vám někdo bude volat, něco to bude stát, ale zlomek s tím co si účtují operátoři za roaming. Online reklama se z 90% stejně prodává online , tak není co řešit.