Kupte si prémiovou propagaci a toto místo bude vaše.
Zobrazují se odpovědi 1 až 11 z 11

Kritika webových stránek

  1. Dobrý den, prosím o kritiku a zhodnocení webu co se týče designu, použitenosti, přehlednosti atd. http://www.sumava-dovolena.eu

    Jsem laik, proto mě zajímá Váš názor.

    Děkuji

  2. Co se právě děje na Webtrhu?
  3. Nejspíše bych volil samovolné přepínání slideshow po nějakém intervalu. Ten Facebook vlevo se mi moc nelíbí - volil bych klasický Facebook fan box. U kalendáře není hotový překlad -> << Previous | Next >>

  4. toho FB button sem si všimnul až potom co jsem si přečetl předchozí komentář. V kalendáři by bylo fajn zvolit jinou barvu fontu. Po, ut.... vůbec není vidět. Do kontaktu bych přidal mapu z indexu.

    edit:
    Chybý favicon
    líbí se mi ten přepočet na osobu.

  5. Já bych možná sladil tu barvu hlavičky s tou patičky.

  6. Citace Původně odeslal clevsys Zobrazit příspěvek
    toho FB button sem si všimnul až potom co jsem si přečetl předchozí komentář. V kalendáři by bylo fajn zvolit jinou barvu fontu. Po, ut.... vůbec není vidět. Do kontaktu bych přidal mapu z indexu.

    líbí se mi ten přepočet na osobu.
    S tím kalendářem máte pravdu. Také mi to vadí, ale je to na wordpressu a myslím, že nejde změnit ani font, ani udělat překlad previous-next.

    ---------- Příspěvek doplněn 21.11.2013 v 19:00 ----------

    Citace Původně odeslal Prachy Zobrazit příspěvek
    Nejspíše bych volil samovolné přepínání slideshow po nějakém intervalu. Ten Facebook vlevo se mi moc nelíbí - volil bych klasický Facebook fan box. U kalendáře není hotový překlad -> << Previous | Next >>
    S tím kalendářem máte pravdu. Také mi to vadí, ale je to na wordpressu a myslím, že nejde změnit ani font, ani udělat překlad previous-next.

  7. Jak nejde udělat překlad? Samozřejmě, že to přeložit lze. To, že je něco na Wordpressu neznamená, že to nelze měnit :).

  8. Citace Původně odeslal jkoci Zobrazit příspěvek
    Jak nejde udělat překlad? Samozřejmě, že to přeložit lze. To, že je něco na Wordpressu neznamená, že to nelze měnit :).
    Asi tak,všechno jde,když se chce !

  9. Citace Původně odeslal aratok1 Zobrazit příspěvek
    Asi tak,všechno jde,když se chce !
    Trochu bych to modifikoval. Všechno jde, když se to umí :).

  10. Citace Původně odeslal kamilsmet Zobrazit příspěvek
    Trochu bych to modifikoval. Všechno jde, když se to umí :).
    Nicméně,když se chce,tak google může být dobrým rádcem a pomocníkem !

  11. Vizuální stránka:
    - chladné, technické, ani zdaleka to nenavozuje atmosféru toho, co prodáváte (jedinečná dovolená v srdci Šumavy s rodinou/přáteli)
    - doporučil bych se vzdát dané šablony a nechat si udělat něco na míru
    - titulní stránka je zbytečně těžká, fotek je tu mnoho, jsou zdvojené (slider vs. "ilustrační" obrázky u textu)
    - každá druhá stránka vypadá jako by patřila na jiný web - v hlavní obsahové části chybí nějaký jednoticí prvek
    - jednotlivé stránky nemají ani jednotnou natolik základní věc jako je styl nadpisu (viz pokoje, ceník a obchodní podmínky) - tři různé stránky, tři různá písma

    Použitelnost:
    - už na první pohled zarazí lehce matoucí architektura webu (viz např. pořadí položek v menu nebo přítomnost obchodních podmínek tamtéž)
    - slider na titulní straně je špatně použitelný, fotky se nedají přepínat jinak než klikáním na titěrné tečky, jeho přínos z informačního hlediska je velmi malý, podle různých studií podobné prvky moc nefungují (viz třeba http://www.nngroup.com/articles/auto-forwarding/), osobně bych se tomu vyhnul.
    - některé stránky mají divný layout, resp. neodpovídající obsahu a jeho hierarchii (viz "moderní vybavení" vs. "o nás" na titulce).
    - časté otázky na titulce mají nízký kontrast
    - stránky s více sloupci a ještě navíc rozdílnou výškou se špatně čtou
    - na stránkách chybí náznak nějaké práce s textem, nadpisy, vytučnění - čehokoliv, co by stránku zpřehlednilo
    - použití víceúrovňového menu je na webu takto malého rozsahu zbytečné
    - obrázky mají generická pojmenování (navíc s diakritikou), ochuzujete se o potenciální traffic z vyhledavačů

    Zdrojový kód:
    - není zrovna přehledný
    - pracujete na SEO, ale chybí základní věci jako je třeba správná definice klíčových slov
    - stránky nemají unikátní titulky (titulek je psán navíc pro roboty, ne pro vaše návštěvníky)
    - v kódu jsou duplicity (klíčová slova, description, viewport apod.)

    Další drobnosti:
    - chybí call to actions - není tu žádné popostrčení návštěvníků webu k tomu, aby si objekt rezervovali (např. stále viditelné telefonní číslo či jinak viditelný odkaz na rezervaci)
    - informace o počasí na Kvildě je pro vaše potenciální zákazníky irelevantní
    - zamyslel bych se nad použitím hvězdiček v logu, pro některé zákazníky to může být zavádějící, protože standard u rekreačních zařízení je diametrálně odlišný od hodnocení hotelů (které většina lidí zná lépe)

    Všeobecná doporučení:
    - navrhnout architekturu webu tak, aby dávala větší smysl z pohledu potenciánlího zákazníka (kde se to nachází -> co to přesně je -> co mi to může nabídnout -> kolik to stojí -> jak to zarezervuju -> jak se tam dostanu)
    - přepracovat stránky a nechat si udělat šablonu na míru od někoho, kdo tomu rozumí
    - víc to postavit na benefitech a atmosféře daného prostředí (primárně si nechci koupit vrtačku, ale díru ve zdi)

  12. chystate take mobilni zobrazeni?:-)

    zatim je to velmi rozhazene... (opera mini)

Hostujeme u Server powered by TELE3