logo
05.11.2013 22:21
1
Dobrý den,

prosím o kritiku webu www.vyhledejzazitek.cz. Jedná se o katalog zážitků, které zde prezentují jejich přímí provozovatelé, nikoliv zážitkové agentury.
05.11.2013 23:08
2
nevyzerá to zle, je to prehľadné
05.11.2013 23:32
3
Vypadá to pěkně ale ničim mě to na první pohled nezaujme, naopak většinou když přijdu na web kde jako první načítá mapa s ikonama tak rovnou zaviram.
06.11.2013 08:18
4
Víc se inspiruj sportcentralem... počítám že nápad čerpáš z něj - tak bych doporučil trochu víc kopčit, máš to takové nemastné neslané...
06.11.2013 08:37
5
Původně odeslal tobi
Víc se inspiruj sportcentralem... počítám že nápad čerpáš z něj - tak bych doporučil trochu víc kopčit, máš to takové nemastné neslané...
Díky za názor. Sportcentralem jsem se neinspiroval, ale mrknu na něj.
06.11.2013 19:29
6
Když na to v rychlosti kouknu, tak mě napadá, že je to web kde se prodávají zážitky. Jenže odstín této zelené je takový pasivní. Tento "brčál" si nespojuji s chutí do života a chutí zažívat nové věci. Zkusil bych tam nějak vyzdvihnout tu "dynamiku". Ta mapa nevybízí moc k akci, nenadchne, neudělá první dojem. Zkusil bych mapu posunout někam dolů a místo ní dát jeden velký pořádný zážitek s pořádnou fotkou plnou emocí a samozřejmě dostatek textu... pozor na "bannerovou slepotu". Nevím jak to máte zařízené, ale byla by to exkluzivní pozice, za kterou by si mohl třeba i někdo z inzerentů připlatit.
15.11.2013 07:22
7
Tak byly provedeny nějaké úpravy vzhledu, mapu nahradil slider se zážitky, zkuste mrknout a každý názor uvítám. Díky
15.11.2013 14:37
8
No sice si nemůžu dát starou a novou verzi vedle sebe a srovnat to, ale nějakých změn jsem si všiml.
1) Obrázky na pozadí - jsou ilustrační z různých zážitků. Ten obrázek seskoku tomu dává tu "živost" a dynamiku. To je moc fajn, ale jsou tam ty obrázky takové osamocené. U toho seskoku padákem jsou trochu neostré okraje z toho, když jste umazávaly pozadí.Auto je tam takové příliš statické a velké. Při pohledu na něj by mohlo být více jasné, že auta neprodáváte, ale nabízíte zážitek, kde si někdo může vyzkoušet to řízení auta. Potom tam máte slečnu s těmi kameny na zádech. Tváře a lidi jsou fajn, protože to upoutá pozornost. Ale u tváří je třeba si dát pozor kam se dívá. Tam kam směřuje pohled osoby na obrázku směřuje i pohled návštěvníka, přestože si to nemusí uvědomovat. Pokud se tváří dívá jakoby na mě, tak já dívám na ni a už to odvádí moji pozornost od obsahu okolo.
2) Odstín zelený se změnil - nevím jestli k lepšímu, ale aspoň už to není ten brčál a je to živější. Nicméně tam zůstalo brčálové 1px obtažení položek v menu a ta brčálová v logu.
3) Modré menu - je neintuitivní. Z první položky není vidět, že funguje jako filtr a jako ComboBox. Lidé nečtou a web skenují a u druhé položky jsem četl "Najít na mapě" a nechápal jsem co, až když jsem to četl potřetí tak jsem si všiml slůvka "mě". Z té třetí je jasné co dělá, ale nějak mi to k těm ostatním položkám nepasuje. Mám pocit, že by to mělo být oddělné buď nalevo nabo na pravo. A mělo by to víc připomínat přepínač nebo tlačítko, které se zmáčkne a je zamačknuté dokud se na něj znovu neklikne. Nebo by to mohlo mít podobu "accordionu"
4) Slideshow pod mapou - je fajn, že tam máte nějaký zdůrazněný zážitek. Viz. toto pravidlo: http://www.goodui.org/#7 Máte tam popis o jaký zážitek jde, ale chybí vám tam výzva ke kliknutí. Něco z čeho na první pohled pochopím, že na to mám kliknout, zobrazí se mi detail a hlavně, že si ten zážitek můžu koupit.
5) Přemýšlím jestli i u výpisu zážitků bych dal nějaké tlačítko "detail/koupit". Ale tady hlavně máte cenu. Z toho je jasné, že si to můžu koupit, takže aspoň tak.
6) Pod výpisem na hlavní stránce bych čekal nějaké stránkování. Něco čím se dostanu na další zážitky nebo něco takového. Lidi se dostanou na konec stránky a nic je nezaujme... na to tak co, tak půjdou pryč, pokud jim nenabídnete další možnost, kde najít něco zajímavého.
7) Novinky - vážně to někdo čte? Vypadá to jako nějaký serverový logování událostí. Nejsou v tom ani odkazy na ty přidané zážitky. A pod facebook-boxem máte až k patičce sloupec prázdnýho místa. S tím prostorem by se dalo pracovat lépe. http://www.goodui.org/#1 A více sloupců narušuje kontinuitu toho jak návštěník "klouže" po stránce. Partnera a spolupráci bych dal nějak do patičky a výpis zážitků rozšířil na 3 položky na řádek.
8) Tu mapu zážitků bych možná nechal ve výchozím stavu skrytou. Já vím, je to moc užitečná věc. Ale není to, to první co bude člověka zajímat, když tam vejde. Pokud bude mít nějaký menší rozlišení monitoru, tak neuvidí ani slide-show a třeba si bude myslet, že se dostal na stránku s kontakty.
9) U detailu zážitku bych udělal jednu z fotek velkou, asi tak jako ty 4 malý.
15.11.2013 17:23
9
Wow, sám by som to lepšie nenapísal. Ak ťa to baví, tak o mesiac budem mať hotový eshop a dám ti ho, aby si ho skritizoval :)

PS: alebo si založ živnosť na kritika :) Ide ti to dobre


Původně odeslal Jaroslav Bereza
No sice si nemůžu dát starou a novou verzi vedle sebe a srovnat to, ale nějakých změn jsem si všiml.
1) Obrázky na pozadí - jsou ilustrační z různých zážitků. Ten obrázek seskoku tomu dává tu "živost" a dynamiku. To je moc fajn, ale jsou tam ty obrázky takové osamocené. U toho seskoku padákem jsou trochu neostré okraje z toho, když jste umazávaly pozadí.Auto je tam takové příliš statické a velké. Při pohledu na něj by mohlo být více jasné, že auta neprodáváte, ale nabízíte zážitek, kde si někdo může vyzkoušet to řízení auta. Potom tam máte slečnu s těmi kameny na zádech. Tváře a lidi jsou fajn, protože to upoutá pozornost. Ale u tváří je třeba si dát pozor kam se dívá. Tam kam směřuje pohled osoby na obrázku směřuje i pohled návštěvníka, přestože si to nemusí uvědomovat. Pokud se tváří dívá jakoby na mě, tak já dívám na ni a už to odvádí moji pozornost od obsahu okolo.
2) Odstín zelený se změnil - nevím jestli k lepšímu, ale aspoň už to není ten brčál a je to živější. Nicméně tam zůstalo brčálové 1px obtažení položek v menu a ta brčálová v logu.
3) Modré menu - je neintuitivní. Z první položky není vidět, že funguje jako filtr a jako ComboBox. Lidé nečtou a web skenují a u druhé položky jsem četl "Najít na mapě" a nechápal jsem co, až když jsem to četl potřetí tak jsem si všiml slůvka "mě". Z té třetí je jasné co dělá, ale nějak mi to k těm ostatním položkám nepasuje. Mám pocit, že by to mělo být oddělné buď nalevo nabo na pravo. A mělo by to víc připomínat přepínač nebo tlačítko, které se zmáčkne a je zamačknuté dokud se na něj znovu neklikne. Nebo by to mohlo mít podobu "accordionu"
4) Slideshow pod mapou - je fajn, že tam máte nějaký zdůrazněný zážitek. Viz. toto pravidlo: http://www.goodui.org/#7 Máte tam popis o jaký zážitek jde, ale chybí vám tam výzva ke kliknutí. Něco z čeho na první pohled pochopím, že na to mám kliknout, zobrazí se mi detail a hlavně, že si ten zážitek můžu koupit.
5) Přemýšlím jestli i u výpisu zážitků bych dal nějaké tlačítko "detail/koupit". Ale tady hlavně máte cenu. Z toho je jasné, že si to můžu koupit, takže aspoň tak.
6) Pod výpisem na hlavní stránce bych čekal nějaké stránkování. Něco čím se dostanu na další zážitky nebo něco takového. Lidi se dostanou na konec stránky a nic je nezaujme... na to tak co, tak půjdou pryč, pokud jim nenabídnete další možnost, kde najít něco zajímavého.
7) Novinky - vážně to někdo čte? Vypadá to jako nějaký serverový logování událostí. Nejsou v tom ani odkazy na ty přidané zážitky. A pod facebook-boxem máte až k patičce sloupec prázdnýho místa. S tím prostorem by se dalo pracovat lépe. http://www.goodui.org/#1 A více sloupců narušuje kontinuitu toho jak návštěník "klouže" po stránce. Partnera a spolupráci bych dal nějak do patičky a výpis zážitků rozšířil na 3 položky na řádek.
8) Tu mapu zážitků bych možná nechal ve výchozím stavu skrytou. Já vím, je to moc užitečná věc. Ale není to, to první co bude člověka zajímat, když tam vejde. Pokud bude mít nějaký menší rozlišení monitoru, tak neuvidí ani slide-show a třeba si bude myslet, že se dostal na stránku s kontakty.
9) U detailu zážitku bych udělal jednu z fotek velkou, asi tak jako ty 4 malý.
15.11.2013 18:50
10
Původně odeslal Nummi
Wow, sám by som to lepšie nenapísal. Ak ťa to baví, tak o mesiac budem mať hotový eshop a dám ti ho, aby si ho skritizoval :)

PS: alebo si založ živnosť na kritika :) Ide ti to dobre
Díky :-) No zkritizování je jedna věc, přestože jsem i navrhl nějaké možnosti jak to řešit... zrealizovat to, už nemusí být tak snadné jako kritika. Zdá se mi, že kritika od člověka, který příjde k hotovému webu a vidí ho poprvé, je snadnější a lepší. Člověk, který ten webdesign tvoří od začátku ví co, kam a proč dával a je zatížený svým mentálním modelem o webu, který si vytvořil v průběhu tvorby webu. Člověk, který to vidí poprvé je tím nepostižený.
Mám živnost na grafiku. Bral bych nějakou placenou práci v týmu. Jestli má někdo zájem, tak v profilu mám kontaktní údaje. ;-)