Kupte si prémiovou propagaci a toto místo bude vaše.
Zobrazují se odpovědi 1 až 13 z 13

Přechod na ostrý provoz nového chytapust.cz

  1. Ahoj,

    již příští týden budu spouštět kompletní redesign Chytapust.cz.
    Mohl bych poprosit o poslední kritiku?

    starý eshop
    www.chytapust.cz

    nový
    http://chytapust.simpliashop.cz/

    Děkuji.

  2. Co se právě děje na Webtrhu?
  3. Mě se to líbí, pěkná a povedená modernizace. Jen bych lépe využil ten slider na hlavní stránce. Poskytnout více info do záložky, nyní tam máte třeba jen (sleva 6%) ... trochu rozvést. Jinak pěkné.

  4. o hodně více se mi líbil původní (?) návrh od P. Širokého - LINK
    Nebál bych se ani nového loga, to stávající je otřesné.

    Každopádně je tam posun vpřed, i když by mohl být větší.

  5. Popravdě lépe vybírá na starým webu, na novém jsou na mě zbytečně velké náhledy obrázků v kategoriích. Když chci detailnější foto, tak jdu do detailu produktu, nepotřebuji tak velkej obrázek při rolování.

  6. Citace Původně odeslal David Morcinek Zobrazit příspěvek
    o hodně více se mi líbil původní (?) návrh od P. Širokého - LINK
    Nebál bych se ani nového loga, to stávající je otřesné.

    Každopádně je tam posun vpřed, i když by mohl být větší.
    Děkuji za reakci. Firma je již na trhu 7 úspěšných let. Změnit firemní identitu by určitě nebylo vhodné i jen co se týče barev.

    ---------- Příspěvek doplněn 31.10.2013 v 07:07 ----------

    Citace Původně odeslal psena Zobrazit příspěvek
    Popravdě lépe vybírá na starým webu, na novém jsou na mě zbytečně velké náhledy obrázků v kategoriích. Když chci detailnější foto, tak jdu do detailu produktu, nepotřebuji tak velkej obrázek při rolování.
    Děkuji za reakci. Je to trend a i mě osobně se lépe vybírá z velkých obrázků.

  7. Citace Původně odeslal psena Zobrazit příspěvek
    Popravdě lépe vybírá na starým webu, na novém jsou na mě zbytečně velké náhledy obrázků v kategoriích. Když chci detailnější foto, tak jdu do detailu produktu, nepotřebuji tak velkej obrázek při rolování.
    Mýlíš se. Velké obrázky produktů mají své opodstatnění. Studuj třeba zde

    Jinak by bylo fajn uvést alespoň autora designu (Petr Široký) I když původní, který vytvořil byl mnohem lepší. Tento se mi už moc nezamlouvá barevně, ale jeho styl stále nese. Logo nebudu komentovat, to majitel stejně nebude chtít faceliftovat, i když by tedy měl.

  8. Je to hezké, akorát mi na první pohled nevyhovuje:
    - levý sidebar (malý font, zbytečně široký, odrážky sekcí evokují posuvníky)
    - detail produktu (špatně čitelný font, malý a málo "vzdušný")
    - Přihlásit a Registrovat doprava nad košík

  9. Citace Původně odeslal marcoo Zobrazit příspěvek
    Mýlíš se. Velké obrázky produktů mají své opodstatnění. Studuj třeba zde

    Jinak by bylo fajn uvést alespoň autora designu (Petr Široký) I když původní, který vytvořil byl mnohem lepší. Tento se mi už moc nezamlouvá barevně, ale jeho styl stále nese. Logo nebudu komentovat, to majitel stejně nebude chtít faceliftovat, i když by tedy měl.
    I tento design dělal Petr Široký, i je uveden v patičce eshopu.

    ---------- Příspěvek doplněn 31.10.2013 v 11:31 ----------

    Citace Původně odeslal kubiz Zobrazit příspěvek
    Je to hezké, akorát mi na první pohled nevyhovuje:
    - levý sidebar (malý font, zbytečně široký, odrážky sekcí evokují posuvníky)
    - detail produktu (špatně čitelný font, malý a málo "vzdušný")
    - Přihlásit a Registrovat doprava nad košík
    Děkuji za názory a myslím, že máte pravdu. Zkusím to opravit.

  10. Citace Původně odeslal marcoo Zobrazit příspěvek
    Mýlíš se. Velké obrázky produktů mají své opodstatnění. Studuj třeba zde .
    Nemůžu se mýlit ve svém osobním pocitu/názoru. Samozřejmě ale beru názor autora i asi i většiny a tím pádem je to takhle objektivně správně.

  11. Ty obrázky v tom slideru jsou takový deformovaný a možná by nějaký kvalitnější o hodně zlepšily dojem.

  12. Citace Původně odeslal psena Zobrazit příspěvek
    Nemůžu se mýlit ve svém osobním pocitu/názoru. Samozřejmě ale beru názor autora i asi i většiny a tím pádem je to takhle objektivně správně.
    To mě vážně docela zajímá proč se nemůžete mýlit ve svém osobním pocitu či názoru. Čistě z psychologického hlediska, lze to nějak racionálně odůvodnit?

  13. Autor to asi myslel, že pokud máš svůj názor tak není špatný, třeba když mě chutná čočka, druhému ne, není čočka špatná, jen druhému nechutná :-) Každý vnímá věci jinak...

  14. Ano, dost jasně jsem zdůraznil, že se jedná o osobní preferencí, nikdo mě tedy nemůže říci, že se mylím. Na tom snad není co vysvětlovat.
    Trošku se to dívám znovu na tabletu a pocit mám stále stejný, není to o velikosti toho bloku, ale možná velikosti fontu například ceny a poměr volného místa kolem. Když se podívám na to porovnání s Mall tak u něj tento pocit nemám.

Hostujeme u Server powered by TELE3