Zadejte hledaný výraz...
Jakub Glos
Webtrh.cz
Vývoj webových stránek na WordPressu a proklientský přístup pro freelancery
Třídenní infromacemi nabitý prezenční + online kurz v Praze od Webtrhu pouze za 2 871 Kč
Více informací

Navolávání zákazníků pomocí call centra

sharkws
verified
rating uzivatele
(6 hodnocení)
29. 9. 2013 19:52:56
Přemýšlíme o novém prodejním kanálu a napadlo mě zkusit využít služby nějakého call centra pro navolávání zákazníků. Používáte někde tento způsob prodeje? Jaké s tím máte zkušenosti, případně které call centrum doporučujete? Zajímá mě co nejvíce informací jak to funguje. Jestli se platí za každou domluvenou schůzku s klientem, za každý kontakt na potencionálního zájemce nebo za každý telefonát atd. Chtěli bychom takto prodávat hlavně webové stránky a internetové obchody.
Někde sem tu viděl i vlákno kde živnostník nabízel navolávání zákazníků. Pokud by někdo měl o takovou spolupráci zájem, prosím PM. Kontakty jsem schopen si případně zajistit.
Díky všem za reakce
29. 9. 2013 19:52:56
https://webtrh.cz/diskuse/navolavani-zakazniku-pomoci-call-centra/#reply950480
Tomáš
verified
rating uzivatele
(6 hodnocení)
30. 9. 2013 07:31:02
Dal bych si tady dost pozor, protože ono "navolávání" bere spousta lidí jako obtěžující. Tím pádem se volaný často hned postaví do defenzivní pozice a i kdyby jste mu nabízeli modré z nebe zdarma, tak bude nedůvěřivost téměř nepřekonatelná.
Pokud do toho půjdete, je nutné si velmi pečlivě určit cílovou skupinu, jinak to bude marná snaha. Taktéž bych se osobně vyhnul službám jednotlivců, protože tam bych si nebyl jistý, zda se celá věc nedostane do křížku s UOOU a navíc jak jsem zmínil výše, je potřeba velmi zkušených telefonistů, aby to zákazník okamžitě nepoložil.
30. 9. 2013 07:31:02
https://webtrh.cz/diskuse/navolavani-zakazniku-pomoci-call-centra/#reply950479
Marek Pospíšil
verified
rating uzivatele
30. 9. 2013 08:57:32
Na volání různých Call Center jsou už lidi doslova alergický :)
Tento způsob prodeje/nabídek byl účinný tak do roku cca 2005.
Záleželo by tedy jak je již výše napsáno o jakou cílovou skupinu by se jednalo zda-li máte vlastní databázi potencionálních zákazníků atd ...
Kdyby se totiž volala klasická databáze čísel které call centra mají koupené tak cca 80% lidí zavěsí jen co řeknete jakékoliv slovo naznačující nabídku nebo prodej nějakého produktu/služby.
30. 9. 2013 08:57:32
https://webtrh.cz/diskuse/navolavani-zakazniku-pomoci-call-centra/#reply950478
David Hampl
verified
rating uzivatele
(87 hodnocení)
30. 9. 2013 08:59:42
Pospi: Potom je mi záhadou, proč si na našem trhu poměrně dobře vedou. Buď mají nějakého významného mecenáše, nebo tvůj názor nebude zase tak správný, jak se domnníváš. A z osobní zkušenosti můži říci, že tvých 80% je taktéž vycucaných z prstu.
30. 9. 2013 08:59:42
https://webtrh.cz/diskuse/navolavani-zakazniku-pomoci-call-centra/#reply950477
Lucky Bastard
verified
rating uzivatele
(3 hodnocení)
30. 9. 2013 09:02:23
dle mně se jedná o docela dobrý nápad, a za mě dávám celému projektu zelenou
30. 9. 2013 09:02:23
https://webtrh.cz/diskuse/navolavani-zakazniku-pomoci-call-centra/#reply950476
Marek Pospíšil
verified
rating uzivatele
30. 9. 2013 09:28:02
Napsal hampl.david;1004170
Pospi: Potom je mi záhadou, proč si na našem trhu poměrně dobře vedou. Buď mají nějakého významného mecenáše, nebo tvůj názor nebude zase tak správný, jak se domnníváš. A z osobní zkušenosti můži říci, že tvých 80% je taktéž vycucaných z prstu.
Si dohledejte kolik call center skončilo ... a proč asi ... budete se velmi divit nejsou to žádné malé čísla.
Navíc jsem v tomto oboru pracoval více jak 5let. Jak aktivka tak passivka, opravdu vím o čem mluvím.
Kdyby jste si to přečetl celé tak by jste viděl že jsem psal že záleží na více aspektech a hlavním aspektem je databáze volaných čísel.
A procenta byli psané cca pokud vůbec víte co to slovo znamená.
30. 9. 2013 09:28:02
https://webtrh.cz/diskuse/navolavani-zakazniku-pomoci-call-centra/#reply950475
tomve
verified
rating uzivatele
(22 hodnocení)
30. 9. 2013 09:38:33
můj kamoš, který dělal "navolávání", což je víceméně telemarketing, říkal, že jak začínal (cca rok 07), tak to šlo dobře, jenže dnes kdy je to známé apd, tak dnešní úspěch je to, co dřív bylo podprůměr
osobně: všechny navolávání ihned po představení odmítám a dál jsem to za úkol všem, co zvednou pevnou linku za mě ... tahle cesta prodeje je mrtvá
---------- Post added 30.09.2013 at 09:41 ----------
Napsal sharkws;1004077
...
Jestli se platí za každou domluvenou schůzku s klientem, za každý kontakt na potencionálního zájemce nebo za každý telefonát atd. Chtěli bychom takto prodávat hlavně webové stránky a internetové obchody.
Kamoš dostával zaplaceno hlavně za "podepsání smlouvy přes telefon".
30. 9. 2013 09:38:33
https://webtrh.cz/diskuse/navolavani-zakazniku-pomoci-call-centra/#reply950474
call centra zijou z velke casi z toho, ze pro spoustu firem delaji zakaznickou podporu. Banky, pojistovny, cestovky a dalsich XY oboru je vyuzivaji celorocne a spousta firem si je najima na ruzna obdobi, kdy cekaji zvysenou poptavu a je nerentabilni si zarizovat pracovni mista pro preklenuti treba tydne-dvou, ci mesice. To je z te roviny pasivni. Ta aktivni telemarketing, taky docela jede a zde se dostavam k dotazu zakladatele.
Platby jsou ruzne, od pronajmu kapacity, tzn. zaplatite si v podstate pausalem nejakeho cloveka, pak se plati pevna suma za prijaty hovor, plati se za splnene cile, jsou tam ruzne bonusy apod. takze tech zpusobu je hodne. Vetsinou to nejvyjde levneji, nez mit na to cloveka primo ve firme, ale jejich vyhodou jsou zkusenosti, kdy toto je jejich denni chleba a umi to delat. Ono uz uridit call centrum ve firme treba o 20lidech da zabrat a dobrych supervisoru moc neni. K tomu ruzne reporty apod.
dtb nevim odkud maji, ale zase vim, ze je po datech od zakazniku poptavka. Bezne se prodavaji kontatky zakazniku, kteri jsou z pohledu firmy uz "mrtvi" pak se prodavaji jejich udaje a data firmam, ktere s tim dale pracuji a vyuzivaji. Vytvari se tim i to, ze dokazi pak, pri dostatecnych datech, zjistit chovani toho cloveka, kdy a kde co nakoupil, objednal, udelal apod.
30. 9. 2013 09:43:17
https://webtrh.cz/diskuse/navolavani-zakazniku-pomoci-call-centra/#reply950473
hrodek
verified
rating uzivatele
(19 hodnocení)
30. 9. 2013 10:10:02
Záleží také na úrovní - a ta je zde docela slabá. Několikrát mi volali salesmani z ciziny. Bylo to vtipné, milé a k věci a nedali se odehnat - volali mi 5x. A v podstatě se to nedalo slušně zavěsit, protože by si člověk přišel jako buran. Na youtube je spousta prezentací dobrých obchoďáků, kteří umí své řemeslo. Averze vůči tomuto typu prodeje je u nás dána úrovní lidí, kteří se v tom pohybují - a celkovou úrovní podnikání. Navíc jinde berou prodejce jako součást podnikání. Tady si někdo založí firmu a je alergický na to, když mu chce někdo něco nabídnout. Připomíná mi to Járu Cimrmana - "založil si hospodu a chodili mu tam lidi". Jinak k věci - bude to fungovat, ale musí se to umět...člověk by měl asi rozumět oboru, pokud bude papouškovat naučené fráze, tak mu s tím křápnout. Ale ani to neznamená, že neuspěje. Když obvolá 100 lidí, tak jeden zareaguje a to někdy stačí.
30. 9. 2013 10:10:02
https://webtrh.cz/diskuse/navolavani-zakazniku-pomoci-call-centra/#reply950472
Luděk Novák
verified
rating uzivatele
30. 9. 2013 10:29:52
Napsal hrodek;1004200
Averze vůči tomuto typu prodeje je u nás dána úrovní lidí, kteří se v tom pohybují - a celkovou úrovní podnikání.
Přesně tak - spolu s úrovní produktů, jež jsou u nás takto nabízeny = jež se vyplatí takto nabízet. Jedno s druhým.
Napsal hrodek;1004200
Když obvolá 100 lidí, tak jeden zareaguje a to někdy stačí.
Ano, tím jedině si vysvětluju, jaktože to pořád funguje. Stejně jako prodlužování penisu v mailech.
30. 9. 2013 10:29:52
https://webtrh.cz/diskuse/navolavani-zakazniku-pomoci-call-centra/#reply950471
carlos
verified
rating uzivatele
(19 hodnocení)
30. 9. 2013 11:02:03
Napsal hrodek;1004200
A v podstatě se to nedalo slušně zavěsit, protože by si člověk přišel jako buran.
Hezky ses nechal zmanipulovat...
_____
Prodavat weby pres telefon je imho totalni nesmysl... Horsi je uz jen mailovy spam...
30. 9. 2013 11:02:03
https://webtrh.cz/diskuse/navolavani-zakazniku-pomoci-call-centra/#reply950470
hrodek
verified
rating uzivatele
(19 hodnocení)
30. 9. 2013 11:19:33
Napsal carlos;1004215
Hezky ses nechal zmanipulovat...
_____
Prodavat weby pres telefon je imho totalni nesmysl... Horsi je uz jen mailovy spam...
A jak to víš, že jsem se nechal zmanipulovat? Máš asi křišťálovou kouli nebo jsi člověk, který ví všechno...gratuluju! Prostě mne zajímalo, jak to ten člověk dělá a jak se mu podaří mne udržet v kontextu. Dělal to naprosto profesionálně a slušně. Pokud mne někdo po telefonu řekne něco, co pomůže, tak to klidně využiju. Problém je, že většinu prodejců "nezajímáš". Začnou nabízet megavýhodnou nabídku na televizi v akci a když jim řeknu, že televizi nesleduju, tak jsou strašně překvapení...
30. 9. 2013 11:19:33
https://webtrh.cz/diskuse/navolavani-zakazniku-pomoci-call-centra/#reply950469
Luděk Novák
verified
rating uzivatele
30. 9. 2013 11:27:40
Napsal carlos;1004215
Hezky ses nechal zmanipulovat...
Právě - to je problém s navoláváním (jakkoliv tomu kdo říká) v ČR - cílení na zákazníka, pro kterého by nabídka mohla být skutečně výhodná a mohla ho právem zaujmout. Ve skutečnosti se jak v retailu, tak v B2B ze zoufalství obvolávají všechny dostupné kontakty (nikdo se předem nezajímá, co to je za člověka, co to je za pozici ve firmě, proč by to právě on měl chtít; prostě nezájem a brutální síla, vždyť callcentrum je levné) a s produkty, které je zrovna potřeba prodat. S tímhle přístupem samozřejmě nemá cenu a ani dost dobře nejde najmout někoho, kdo by to dokázal nabízet tak, jak píše hrodek.
30. 9. 2013 11:27:40
https://webtrh.cz/diskuse/navolavani-zakazniku-pomoci-call-centra/#reply950468
SilvieLuisa
verified
rating uzivatele
30. 9. 2013 14:44:33
Navolávání... to je zajímavý nový eufemismus pro obtěžování po telefonu. Pořád přemýšlím, jak tomu zatnout tipec. A tak mě napadlo, čím víc obtěžovačů, tím dřív by si možná mohli podřezat větev sami. Ono když vám zavolá jeden člověk za 14 dní a je slušný, tak slušně vychovaný člověk má zkraje zábrany si svoje soukromí vydobýt hezky rychle zpátky. Ale teď si představte, že vás takhle někdo otravuje 10x denně... a samozřejmě všichni jsou sympatičtí a vtipní a nabízejí vám samé produkty, které jsou opravdu zajímavé... hm... myslím, že to by i klasický český slušňáček za chvíli neodolal a použil nějakou tu méně slušnou formulku.
Takže za mě, s chutí do toho a čím víc, tím líp!!!
30. 9. 2013 14:44:33
https://webtrh.cz/diskuse/navolavani-zakazniku-pomoci-call-centra/#reply950467
carlos
verified
rating uzivatele
(19 hodnocení)
2. 10. 2013 00:28:34
Napsal hrodek;1004218
A jak to víš, že jsem se nechal zmanipulovat?
Z toho co pises je to jasny viz "se to nedalo slušně zavěsit".. tak si po sobe precti co jsi na psal a uklidni se.
Napsal hrodek;1004218
Pokud mne někdo po telefonu řekne něco, co pomůže, tak to klidně využiju.
Radeji o tom jak travit cas rozhoduji sam, nez cekat jestli z nejakyho spammera po telefonu vypadne neco kloudneho... ale kazdemu co jeho jest...
Stare dobre rceni pravi, ze dobra sluzba nepotrebuje marketing... Naproti tomu tuhle formu marketingu potrebuji jen shity, co se jinak neprodaji (viz treba film Smejdi).
A na to abych se naucil (uzitecne) triky tele-prodejcu nepotrebuju poslouchat jejich cesky spatne vyskoleny radoby-kopie, kdyz na netu je o tom cela hora webu...
2. 10. 2013 00:28:34
https://webtrh.cz/diskuse/navolavani-zakazniku-pomoci-call-centra/#reply950466
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit