Kupte si prémiovou propagaci a toto místo bude vaše.
Zobrazují se odpovědi 1 až 19 z 19

Kritika na nový web na téma - Tvorba loga.

  1. Díky všem za názory.
    Naposledy upravil Logotyper : 11.09.2013 v 21:22

  2. Co se právě děje na Webtrhu?
  3. chybí mi tam navigace a kontaktní formulář. První na co se u takových webů dívám jsou reference a chybí mi tam prostě to tlačítko :)

  4. Předpokládám, že je to zde hlavně kvůli kritice.

    Už první věta "Váš logotyp není jen hezký obrázek" ve mě vyvolává zmatek. Pokud se nepletu, logotyp je textové logo, co to má společného s obrázkem?

    Zmatek pokračuje. "Děláme originální, jednoduchá a použitelná loga za příznivou cenu" následuje infografika, kde středem je bublina "logotyp".

    Jasně, určitě jsem moc pünktlich, většina lidí logotyp/logo nerozlišuje, ale třeba by stálo za to, udělat v tom pořádek.

    Jinak celkem povedené, solidní cenová hladina, jistě si to své zákazníky najde....

  5. pokud ten web ma primarni ucel prodavat loga, tak je vse spatne... tady je primarni ucel, nastvat navstevnika tuny prazdneho mista a zbytecnych informaci
    zkuste to vzit z jine stranky, napr. takto: www.logator.cz

    PS: reference mate dost dobre na to, abyste se prezentovali spatne

  6. Ja bych hlavne zmenil ten termin dodani u variant. Tri navrhy loga za tri dny, to nevypada na moc promyslenou analyzu, strategii, psychlogii, koncept atp., jak mate zmineno v pavoukovi.

  7. Citace Původně odeslal msgexpert Zobrazit příspěvek
    pokud ten web ma primarni ucel prodavat loga, tak je vse spatne... tady je primarni ucel, nastvat navstevnika tuny prazdneho mista a zbytecnych informaci
    Ty jsi asi moc podobných prezentací za poslední dva roky neviděl, co? Jestli se domníváš že na celé prezentaci je špatně to, že je hodně vzdušná, a že díky tomu všichni odejdou, tak se pleteš. Tohle je prostě nesmysl - zní to jako kdybys ten design nedělal ty, tak nemá šanci. Rozšiř si trochu obzory, můžeš objektivně říct co je na tom tak špatného, že to podle tebe odradí zákazníky? Takový komentář bych nečekal od člověka z oboru...

    Citace Původně odeslal honzajs Zobrazit příspěvek
    Pokud se nepletu, logotyp je textové logo, co to má společného s obrázkem?
    Řekl bych že pleteš, logotyp není čistě typografické logo, obsahuje název, který reprezentuje. A tou větou na webu je míněno, že logo má být v ideálním případě něco víc než jen hezký obrázek. Podle mě to je samo o sobě nešťastné, protože bez nějaké značky ono logo opravdu je jen hezký obrázek. Může být chytré, zajímavé, ale pro většinu lidí nebude znamenat rozdíl.
    Naposledy upravil Petr Široký : 11.09.2013 v 02:44

  8. než mě napadlo rolovat, tak jsem asi třikrát od tohohle tématu utekl :D Obecně se mi nelíbí tenhle typ webů...navíc ta grafika - proč není ta "první stránka" trochu zajímavější? Když sjedu dolu, tak je to lepší, ale ten úvod je hrozně mdlej.

  9. Díky všem za nové příspěvky. Pokud byste mohli více konkretizovat své poznatky, co zlepšit, byli bychom moc rádi.

  10. Jednoduchý flat web. Nevidím na něm nějak extra moc špatného. Lidé, kteří ho navštíví, si myslím budou hledat informace o tom, co vlastně dostanou. Ne jestli je mdlý, málo přehledný nebo podobně. Nicméně tento flat styl letí. Mě se líbí, nebudu zde mluvit o "použitelnosti", protože tohle už je tak ohraná věta, že se mi z ní dělá zle. Jediné co bych vytkl je nezarovnaný text v tom stromu. Jinak já co bych hledal jsem našel. Ukázku prací, ta mě zajímala nejvíc, abych věděl komu logo vlastně dávám dělat. Cenu, ta tam je taky a kontakt. Politiku a rychlost dodání firmy zde řešit nebudu. Pokud dodají za 3 dny 3 loga, je to čistě jejich věc. Pokud budou kvalitní.

  11. V tý základní obrazový terminologii je logo, což je obrázek (jablko apple třeba), pak logotyp (třeba facebook) a nakonec kombinovaná značka, což je kombinací obojího (třeba alza, fuj).

    To, že bez brandu a corporate identity (kde je corporate design jen jedna z mnoha částí) je "logo" jen obrázek je jasná věc a upřímně, to, co je na doméně levné logo (už to slovo levné sráží podvědomě kvalitu) jsou prostě hezký obrázky do hlaviček webů, nic víc, nic míň, kdo to myslí vážně, ten půjde mílovými kroky jinam.

    // Nic proti Vojto, neber to jako útok, znáš mě.

  12. Děkuji Tondo za objektivní názor.

  13. Citace Původně odeslal Petr Široký Zobrazit příspěvek
    Ty jsi asi moc podobných prezentací za poslední dva roky neviděl, co? Jestli se domníváš že na celé prezentaci je špatně to, že je hodně vzdušná, a že díky tomu všichni odejdou, tak se pleteš. Tohle je prostě nesmysl - zní to jako kdybys ten design nedělal ty, tak nemá šanci. Rozšiř si trochu obzory, můžeš objektivně říct co je na tom tak špatného, že to podle tebe odradí zákazníky? Takový komentář bych nečekal od člověka z oboru...
    Vzdusne a prazdne je k**** rozdil.
    Predstav si, ze i ja takove prezentace delam... ale nejdrive si uvedomim, co je ucel webu a podle toho volim styl/rozlozeni designu.
    A trvam na tom, ze tahle prezentace proste loga prodavat nebude, protoze obsah neni promysleny, nikam potencionalniho klienta nevede + 2 typy objednavky jsou na pohled uplne neviditelne.
    Ukaz mi jedinou vec, co tam je spravne, aby klienta navedl behem par sekund k objednani?

  14. Citace Původně odeslal msgexpert Zobrazit příspěvek
    Ukaz mi jedinou vec, co tam je spravne, aby klienta navedl behem par sekund k objednani?
    Jelikož tohle nikdy nenastane a ty nepracuješ v Teleshoppingu, tak nemám co ukazovat. Ani na tvém webu není nic, co klienta navede během pár sekund k objednání. Aha, ty myslíš to velké tlačítko? A napadne tě že ho návštěvník na webu nevyužije hned a že mu ho nemusíš strčit hned pod nos? Jsou různé způsoby jak člověka zaujmout a v tomhle případě vidím problém spíš u práce s obsahem, ale ne se stylem zpracování webu. Tyhle posuvné weby kupodivu fungují a to není jen můj výmysl, taky jsem tomu nechtěl věřit.

    Lidi se ale na webech nepohybují podle jedné směrnice jak bys ty chtěl. Pokud někoho zaujmeš tím, že mu postupně servíruješ obsah v několika jednoduchých bodech, což je styl těchto designů, a na konci mu prezentuješ ceník a tlačítko s kontaktem, tak je to úplně stejný způsob jakým bude postupovat člověk u tvého webu, akorát mu prezentuješ méně textu, loga si prokliká a o tlačítka objednat se bude zajímat, až to bude relevantní.

    Začni přemýšlet nad tím že se lidé nechovají jako roboti a podle toho zohledňuj funkčnost. Uvědomit si účel webu je základ, a nemůžu s tebou souhlasit, jestli si myslíš že účel takového webu má být v tom, navést člověka během několika sekund k objednání něčeho. Nikdy jsem neviděl landing page s produktem nebo službou, kdy bych si řekl, že kdokoliv kdo na web vstoupí, bude okamžitě objednávat. Zamysli se nad tím, než budeš pokračovat v tom, že na svém pohledu na věc trváš. Protože ses možná zamýšlel nad účelem webu, ale rozpoznat že účel je prodat není něco tak strašlivě komplikovaného, měl ses zamyslet nad funkčností webu. Je víc způsobů jak dojít k cíli a jsou různě efektivní, a design, který obsah dávkuje rychle, jednoduše a postupně, má větší šanci člověka zaujmout. Což opět není jen můj výmysl, schopnější a zkušenější než já takové designy měří a těžko si představit že by se s nimi zahazovali, kdyby šlo jen o vizuální trend.

  15. Kluci nemá cenu se dohadovat, funkčnost a interakci zákazníka ukáží až čísla časem... :)

  16. Citace Původně odeslal Petr Široký Zobrazit příspěvek
    Jelikož tohle nikdy nenastane a ty nepracuješ v Teleshoppingu, tak nemám co ukazovat. Ani na tvém webu není nic, co klienta navede během pár sekund k objednání. Aha, ty myslíš to velké tlačítko? A napadne tě že ho návštěvník na webu nevyužije hned a že mu ho nemusíš strčit hned pod nos? Jsou různé způsoby jak člověka zaujmout a v tomhle případě vidím problém spíš u práce s obsahem, ale ne se stylem zpracování webu. Tyhle posuvné weby kupodivu fungují a to není jen můj výmysl, taky jsem tomu nechtěl věřit.

    Lidi se ale na webech nepohybují podle jedné směrnice jak bys ty chtěl. Pokud někoho zaujmeš tím, že mu postupně servíruješ obsah v několika jednoduchých bodech, což je styl těchto designů, a na konci mu prezentuješ ceník a tlačítko s kontaktem, tak je to úplně stejný způsob jakým bude postupovat člověk u tvého webu, akorát mu prezentuješ méně textu, loga si prokliká a o tlačítka objednat se bude zajímat, až to bude relevantní.

    Začni přemýšlet nad tím že se lidé nechovají jako roboti a podle toho zohledňuj funkčnost. Uvědomit si účel webu je základ, a nemůžu s tebou souhlasit, jestli si myslíš že účel takového webu má být v tom, navést člověka během několika sekund k objednání něčeho. Nikdy jsem neviděl landing page s produktem nebo službou, kdy bych si řekl, že kdokoliv kdo na web vstoupí, bude okamžitě objednávat. Zamysli se nad tím, než budeš pokračovat v tom, že na svém pohledu na věc trváš.
    Podsouvas mi veci, ktere jsem nikde nenapsal...
    Vim, ze posuvne weby funguji, ale musi by dobre zpracovane... a tohle zpracovane dobre neni.
    Ad muj web: je to jen portfolio, cilem webu neni nic ziskat nebo prodat! (ani sluzby, jak bys mohl reagovat)

    Logotyper chtel nazor, napsal jsem ho podle svych celkem slusnych znalosti v UI/UX designu.
    A nebudu mu mazat med kolem huby s tim, ze to je dobre.

    Ty si na to ani nazor nenapsal, jen si se oprel o muj vlastni nazor, ktery ti muze byt uplne ukradeny.

  17. Holky, nehadejte se.

  18. Myslel jsem že diskuzní fóra jsou od toho, aby lidi mohli srovnat svoje pohledy na věc. Takže mi dej pokoj, táto.

    @msgexpert: Myslel jsem ten web s logy, co jsi údajně prodal. Ten měl pouze prezentovat služby? Pokud komentuješ že je něco špatně zpracované, musíš taky být schopen popsat co je špatně. A tady je spíš špatně obsah, ne nutně zpracování, maximálně je to trochu vzdušnější než je nutné, ale ne moc. Řekl jsi že je to celé špatně, tak se tady přestaň cukat. Netvrdím že máš někomu mazat med kolem huby, tvrdím že máš mít promyšlené co řekneš, abys tím podpořil svoje názory. Jinak se ti úplně rozpadnou a nevypadá to dobře. Myslíš že tvůj názor snad má být nedotknutelný, protože je to kritika?

    Jestli tohle zní moc agresivně, tak to neber tak že se chci hádat. Chci naopak diskutovat o různých pohledech na věci, ale čekám od tebe to minimum, a to že svoje myšlenky vysvětlíš. Názor bez argumentů není moc dobrý názor, bez ohledu na to kolik zkušeností a znalostí v UX máš (UI je něco jiného a nevím proč se to spojuje...).

  19. Když se k vám přidám, tak souhlasím s Michaelem, že chybí navigace a ten šarm scroolovacích jednostránkových webů. Přijdu na web levnelogo a nevím, kam dál. Ano, asi dolů, ale ukotvená navigace by určitě neškodila.

    Když to vezmu na sebe, tak jsem rok přemýšlel, jak chci svůj web pojmout. Chci detailně popsat všechny služby? Chci lidem říct, jaký je rozdíl mezi logem, logotypem atd? Ne, vím, jací lidé chodí na web, vím, co jim chci sdělit - ukázat reference a přimět k objednávce. Proto je primární tlačítko OBJEDNAT a okamžité ukázky prací.

    Neplést hlavu mícháním pojmů (jednou máš logotyp, pak značku, pak logo atd), nemást zbytečným grafem o tvorbě, který za tři dny na tři návrhy stejně neuplatníš, spíš ukázat ceny a dát možnost kontaktovat, víc klient nechce.

    A úplně nejlepší je se na to podívat z vlastního pohledu. Já prostě nechci na webu nic hledat, chci vidět to, proč tam jdu a chci vědět, komu mám napsat abych dostal to, co chci.

  20. Pokud jde o to to lépe uchopit, aby to víc navazovalo, tak proti tomu už nic nemám :) Stačí to jen upřesnit, jako to vypsal Tonda. Místa pro menu je tam víc než dost, i když nevím kolik lidí to využívá - můj dojem byl, že lidé prostě scrollují dolů, protože je to jednodušší než klikat na menu, které vždycky někam dojede. Když to má na sebe navazovat, tak bych to spíš zdůraznil šipkami nebo ten obsah dal o trochu blíž, případně i pozadím.

Hostujeme u Server powered by TELE3