Kupte si prémiovou propagaci a toto místo bude vaše.
Zobrazují se odpovědi 1 až 15 z 15

Kritika webu PravoProPodnikatele.cz

  1. Zdravím,

    uvítal bych feedback pro web Právo pro Podnikatele.

    Především z pohledu přehlednosti poskytovaných služeb, důvěryhodnosti (vzhledem k tématu a cenám) a pozice na trhu.

    Díky moc za postřehy.
    Martin

  2. Co se právě děje na Webtrhu?
    František02 poptává: Kreativní grafik - Photoshop
    Petr Vychopeň poptává: Hledáme grafika (logo, bannery atd.)
    M.Čakloš poptává: Animované video - tvorba
  3. Hm, zajímalo by mě, jak máte ošetřenou právní poradnu?
    Cena dle znaků --> povede to akorát k tomu, že klient popíše věc stručně, nedostanete adekvátní informace, necháte si zaplatit a pak co? Každá doplňující odpověď na váš dotaz bude zpoplatněna? Nebo se raději ptát dál nebudete?

  4. Jediny feedback, ktory vam v niecom pomoze mozete dostat len od vasej cielovky nie na fore.
    Pytajte sa vasich zakaznikov, v online svete to mate este jednoduchsie o to ze sa nemusite nic pytat, ale mozete dostat odpovede tak ze to budete merat.
    Stanovte si ciele, pridelte im hodnotu, merajte konverzie, segmentujte. Nazor jednotlivca alebo 6 nazorovo vo fore je uplne zanedbatelna vzorka dat velakrat subjektivna a nepodstatna.

    Aby sme nasim klientom dokazali odpovedat na otazky, ktore ste polozil stoji nas to desiatky hodin prace stravenych pripravou zberu dat a ich analyzou.
    Cokolvek vam tu niekto poradi je bezvyznamni nazor jednotlivca, ktory z pohladu vykonu vasho byznisu nema ziadnu vahu.

    Ale pripojim svoj osobny nazor podla priority.

    Dolezite faktory
    Struktura obsahu 1/10
    Ponuka hodnoty 0/10
    Prinos autora 0/10
    Vyzva k akcii 1/10
    Podiel na regali 1/10

    Nedolezite
    Grafika 5/10
    Originalita 2/10

  5. Při testování jsme dospěli, že 500zn. je počet, který dovoluje popsat základní právní problém (i z feedbacku samotných klientů). Obtížnější pak je, když se klient snaží do počtu znaků vložit co nejvíce podotázek a dotaz větvit. Chtěli jsme zakomponovat mechanismus, který adekvátně umožní nacenit libovolný dotaz klienta - pokud máte nápady, jak jinak než podle počtu znaků naceňovat (individuální naceňování každého dotazu není z časových a pracovních důvodů možné), dejte určitě vědět :-)

    Aktuálně se snažíme maximálně vyhovět klientovi v jeho dotazu. Advokátní kancelář proto klienty také kontaktuje telefonicky a právě toto je cesta, jak klientům zodpovědět jejich případné doplňující dotazy.

    Poradna slouží k základnímu poradenství či k řešení otázky, zda klientův problém je natolik závažný a obsáhlý (vysoké riziko soudní pře), že je lepší jej řešit osobně s advokátem v kanceláři. Online právní poradenství v žádném případě nemůže 100% nahrazovat osobní schůzku s advokátem. Má však své výhody, a to právě v řešení základních právních otázek, na které reaguje rychleji a flexibilněji.

  6. Burak

    A v tom sa praveze mylis. Aj moj nazor je ciste subjektivny a nepodstatny nech by som tam napisal cokolvek. Je preto velmi nezodpovedne riadit sa akymkolvek nazorom tykajucim sa biznisu alebo vykonu webu nazormi na akomkolvek zameranom fore.

    Tak isto je pre cloveka co sa vykonostnym marketingom zaobera cokolvek radit. Mne by odpopved na jeho otazky tak aby mu v niecvom pomohla zabrala niekolko dni. Vtedy by to bola rada kotra by mala nejaku hodnotu. Mozes poskytnut len iny pohlad iked podla teba fundovany, ale len ako jednotlivec v podmnozine velkej mnoziny potencionalnych klientov.

    Okrem toho ako si prisiel na to, ze niekoho nazor by mohol byt fundovany ? Poznas projekt, ciele, mas zmapovany trh ?
    Akokolvek ta to poburujr je to fakt. Takyto nazor sa vacsinou dotkne ludi ktory o tom nic nevedia zato vedia fundovane radit :)

    ---------- Příspěvek doplněn 21.08.2013 v 20:46 ----------

    Při testování jsme dospěli, že 500zn. je počet, který dovoluje popsat základní právní problém (i z feedbacku samotných klientů).


    Zakladny pravny problem popsiujete pravnickymi terminmi ktorym vacsina cielovky rozumiet nebude, nemate nikde ten "nezrosumitelny obsah" rozvedeny alepo popisany, zadalsie som si urobil jednoduchu klucovku na co mam nastroj a struktura vam nesedi s vyhladavacimi dopytmi preto si nemyslim si ze ste vobec nejake analyzy robili :)
    Iba ze by ste pre novy brand vytvarali novy trh ale aj tal by ste museli spojit obecne dopyty so znackou takze si tu strategiu neviem predstavit.

    Mam spracovane analyzy pre velmi pribuzny projekt na SLovensku ten trh je velmi podobny...

  7. Není pak zbytečné aby sem kdokoliv lezl s čímkoliv pokud se na tomto foru ke svému biznisu nic dobrého nedozví ? ... protože je velmi nezodpovedne riadit sa akymkolvek nazorom tykajucim sa biznisu na foru...

  8. Citace Původně odeslal Burák Zobrazit příspěvek
    Není pak zbytečné aby sem kdokoliv lezl s čímkoliv pokud se na tomto foru ke svému biznisu nic dobrého nedozví ? ... protože je velmi nezodpovedne riadit sa akymkolvek nazorom tykajucim sa biznisu na foru...
    Vidim, ze si svoj prispevok vymazal...
    Nie nie je pretoze sice by sa tym podla mna riadit nemal, ale mozes dostat navrhy ako na to. Ja to diskusia nie poradna. Je v niecom moj nazor nefundovany ?

    Svoje tvrdenia viem dokazat, mnoho nasich klientov dalo na "fundovane rady" a prinvestovalo mnozstvo prostriedkov uplne zbytocne bez nejakeho efektu.

  9. Citace Původně odeslal Patrik Štefko Zobrazit příspěvek
    Vidim, ze si svoj prispevok vymazal...
    Nie nie je pretoze sice by sa tym podla mna riadit nemal, ale mozes dostat navrhy ako na to. Ja to diskusia nie poradna. Je v niecom moj nazor nefundovany ?

    Svoje tvrdenia viem dokazat, mnoho nasich klientov dalo na "fundovane rady" a prinvestovalo mnozstvo prostriedkov uplne zbytocne bez nejakeho efektu.
    Vymazal jsem ho jenom proto, že jsem tam měl chyby, ale klidně ho vložím znovu. Neříkám, že tvůj názor je nefundovaný, ale nesouhlasím s větou " Cokolvek vam tu niekto poradi je bezvyznamni nazor jednotlivca, ktory z pohladu vykonu vasho byznisu nema ziadnu vahu. "

  10. Suhlasit nemusis. Ja som povedal svoj nazor ktory sa opiera o anlyzy stoviek webov. Svoje tvrdenia viem podlozit. Ty si poskytol iny nazor, akceptujem ale nesuhlasim nic viac v tom nehladaj...:)

    Myslim ze hovoris uplne k niecom inemu ako sa zadavtel pytal, precitaj si nasledovne:
    Především z pohledu přehlednosti poskytovaných služeb, důvěryhodnosti (vzhledem k tématu a cenám) a pozice na trhu.
    Ak vies radit rad, pokial poradis dobre za par minut venovanym napisanim prispevku a tvoje rady budu mat kladny vpliv na vyvoj trendu obchodnych cielov, zamstnam ta a vysku platu si urci sam:).

    Nejde na to odpovedat vo fore odpoved by zabrala mnzostvo prostriedkov a casu.

    Koncim OT
    ked tak PM mozno z teba bude bohaty clovek, ktovie...:)

  11. Citace Původně odeslal Patrik Štefko Zobrazit příspěvek
    Suhlasit nemusis. Ja som povedal svoj nazor ktory sa opiera o anlyzy stoviek webov. Svoje tvrdenia viem podlozit. Ty si poskytol iny nazor, akceptujem ale nesuhlasim nic viac v tom nehladaj...:)
    Nic v tom nehledám, jenom mě napadlo se vyjádřit bez analýzy :-)
    Vůbec jsem neměl v plánu radit .... na to jsou tady odborníci.

  12. Editol som to, citaj...cakam PM :)

  13. V pořádku, díky za komentáře. Budu rád za další. Analýzu trhu bych tu nechtěl řešit, přece jenom to je složitější/na delší report. Návštěvník webu se prý rozhoduje v prvních 10 vteřinách, zda web opustí, jde mi o názory o celkový image, corporate identity, působení profesionality, zda klient na stránce svěří peníze online advokátovi, atd. Tuším, že se to prolíná, i útržkovité postřehy jsou fajn. Díky :-)

  14. Návštěvník webu se prý rozhoduje v prvních 10 vteřinách, zda web opustí,
    Uz som pocul pravdilo 2,3,5 ateraz 10. Opat nezmysel bez dalsej segmantacie. Pokial ste priviedli zo zdroja, kampane.... navstevnika ktory hladal uplne nieco ine, mozete mat web zo zlata a slubovat cokolvek, odide...

    Dovera, profesionalita, zverit peniaze za 10s apod.. su veci co sa designom nedaju dosiahnut.

    Ale necham priestor dalsim....

  15. Když už mě Patrik zatáhl do této diskuze, tak si dovolím vyjátřit pár bezvýznamných subjektivních a nepodstatných postřehů :

    - není mě hned jasné na co všechno se mohu u vás ptát, tedy kromě smluv a poradny pro eshopy (které všechny oblasti práva děláte, třeba založení s.r.o umíte ? Z webu to nepoznám )
    - ty dvě ceny za krátký a dlouhý dotaz - opravdu trochu nešťastné
    - několikrát jsem zabloudil na webu - všude na mne vyskakují jenom smlouvy , jako by jste nic jného neřešili.

  16. Do diskusie si vstupil sam a dobrovolne nikto ta nevtiahol neklam. Ale reagoval si na moj prispevok nie na dopyt zadavatela, potom si to "pre istotu" vymazal, skus nazyvat veci tak ako su. Keby si poslal nazor na topic hned neragoval by som na to.

Hostujeme u Server powered by TELE3