Zadejte hledaný výraz...
Jakub Glos
Webtrh.cz
Vývoj webových stránek na WordPressu a proklientský přístup pro freelancery
Třídenní infromacemi nabitý prezenční + online kurz v Praze od Webtrhu pouze za 2 871 Kč
Více informací

Na akych strankach trávíte a ake ulohy vam v administraci eshopu zaberaju najviac casu?

node
verified
rating uzivatele
(5 hodnocení)
12. 8. 2013 10:39:55
Ahojte.
Zaujimalo by ma, na ktorych strankach v administracii travite najviac casu(vypis objednavok?) a ktore ulohy vam zaberaju najviac casu(uprava produktov, vybavovanie objednavok?) ?
Snazim sa totiz upravit menu administracie e-shopu aby boli najdolezitejsie stranky co najlepsie dostupne a nie skryte niekde v submenu a pod.
12. 8. 2013 10:39:55
https://webtrh.cz/diskuse/na-akych-strankach-travite-a-ake-ulohy-vam-v-administraci-eshopu-zaberaju-najviac-casu/#reply932945
Vít Michalek
verified
rating uzivatele
(14 hodnocení)
12. 8. 2013 10:41:51
Není lepší se zeptat svých klientů? Než obecného publika tady na webtrhu?
12. 8. 2013 10:41:51
https://webtrh.cz/diskuse/na-akych-strankach-travite-a-ake-ulohy-vam-v-administraci-eshopu-zaberaju-najviac-casu/#reply932944
Burak
verified
rating uzivatele
(6 hodnocení)
12. 8. 2013 11:41:45
klienti se do administrace dostanou málokdy :-)
12. 8. 2013 11:41:45
https://webtrh.cz/diskuse/na-akych-strankach-travite-a-ake-ulohy-vam-v-administraci-eshopu-zaberaju-najviac-casu/#reply932943
node
verified
rating uzivatele
(5 hodnocení)
12. 8. 2013 14:05:47
Tak tak
12. 8. 2013 14:05:47
https://webtrh.cz/diskuse/na-akych-strankach-travite-a-ake-ulohy-vam-v-administraci-eshopu-zaberaju-najviac-casu/#reply932942
beraniste
verified
rating uzivatele
(29 hodnocení)
12. 8. 2013 18:49:48
přidávání a úprava produktů
12. 8. 2013 18:49:48
https://webtrh.cz/diskuse/na-akych-strankach-travite-a-ake-ulohy-vam-v-administraci-eshopu-zaberaju-najviac-casu/#reply932941
To co sa najcastejsie pouziva sa da zmerat pridajte GA kod aj na stranky administracie a urobte si statistiky.
Pre mna je dolezite, aby som sa na co mozno najmensi pocet klikov dostal k asi trom najcastejsie pouzivanym sekciam urobil co treba a odisiel, ale predpokladam ze kazdy bude mat iny ten svoj denny ritual.
Objednavky
  • moznost prekliknut na prijatu objednavku uz z notifikacneho mailu.
  • najcastejsie akcie ako zmena stavu, vpisat cislo balika, editovat, stornovat, vybavit, tlacit, tlacit fakturu, exportovat mat uz vo vypise bez nutnosti preklikavat na detail.
  • dolezita je filtracia stav, cas, datum, suma, klient, a poznamka
  • hromadne zmeny, statistiky ako uzavierka za urcite obdobie, vykon oddeleni, kategorii, produktov
Produkty
  • moznost editovat a menit stav, cenu, vysku zlavy, dostupnost, alebo zaradenie do akciovych ponuk uz vo vypise prduktov
  • je prakticke mat moznost zobrazit vypis prduktov este inym sposbom kde mate vo vypise moznost upravovat on page faktory
  • nasepkavace pri vyhladavani podla nazvu, nazvu kategorie.
  • vyhladavanie, cena zasoba, moznost zobrazit zasobu variant, nedostupne, v zlave...
  • moznost hromadnych uprav, duplikovat produk, mam rad ajaxove prsuvanie a zoradovanie produktov nie klikat na sipku aleby sortovat pomocou cisel
  • detaile prduktu logicky usporiadane zalozky, alebo sekcie, pri zaradovani moznost pouzit nasepkavace, dobry editor a dobry imagemanger
Kategorie produktov
  • moznost editovat a menit stav, cenu, vysku zlavy, dostupnost, alebo zaradenie do akciovych ponuk uz vo vypise kategorii, vazba na edit prduktov a opacne
  • tiez je dobra mat druhy vypis kategorii kde mozete uz vo vypise editovat onpage faktory.
  • jednoducha filtracia a priradovanie produktov, moznost pridat prdukt do zvolenej kategorie vo vypise kategorii
  • statistiky navstevnosti kategorii.
  • je dolezite mat prisposobitelny dashboard kde si nastavite widgety ktore najcastejsie pouzivate ked to zhrniem tak
  • objednavky, posledne prijate preklik na vypis, detail, prepinatelny graf statistiky
  • produkty preklik na vypis, pridat prdukt
  • kategorie preklik na vypis, detail kategorie, pridat prdukt do kategorie, prepinatelny graf statistiky
  • mesaage board, notifikacie objednavok, spravy z kontaktformov, pocet recenzii na schvalenie, pocet prispevkov na schvalenie, pocet novych registracii preklik s akciu na vyriesenie alebo zmenu stavu, statistiky.
  • CRM, zaznamy o objednavkach, nakupoch, reklamaciach, adresar zakaznikov a firiem, moznost zaslat spravu, zaslat hromadnu spravu, statistiky zakaznikov...
Velmi sa mi paci riesenie hlavne to nase, kde mate zastupcu smart admin na fronte a mozete priamo na strankach editovat a upravovat veci, a mate moznost prekliknut do administracie prislusnej sekcie stranky widgetu a po uprave vas to vrati na front a vidite vysledok. :)
Takto by som si nejako predstavoval dobru spolupracu s e-shopom. No anjdolezitejsia vec na zaver. Moznost vsetko exportovat po zvolenych sekciach do Excelu alebo Google docs, kde vsetko porobite na jednom mieste a potom import spat. Samozrejme pred tym zaloha a moznost obnovy kebyze import nevyjde :)
12. 8. 2013 20:01:18
https://webtrh.cz/diskuse/na-akych-strankach-travite-a-ake-ulohy-vam-v-administraci-eshopu-zaberaju-najviac-casu/#reply932940
PourFem
verified
rating uzivatele
13. 8. 2013 08:43:25
Velmi sa mi paci riesenie hlavne to nase, kde mate zastupcu smart admin na fronte a mozete priamo na strankach editovat a upravovat veci, a mate moznost prekliknut do administracie prislusnej sekcie stranky widgetu a po uprave vas to vrati na front a vidite vysledok. :)
Tohle máte pro OpenCart? Pokud ano, tak vlastní řešení, nebo nějaký modul, případně jaký?
Předem děkuji za rady :-)
13. 8. 2013 08:43:25
https://webtrh.cz/diskuse/na-akych-strankach-travite-a-ake-ulohy-vam-v-administraci-eshopu-zaberaju-najviac-casu/#reply932939
node
verified
rating uzivatele
(5 hodnocení)
13. 8. 2013 10:25:34
Ak je tym myslene inline editovanie tak tomu rozumiem, ale s Opencartom nerobim, takze neviem ako funguju tie widgety, ale to nevadi. Vdaka za rozsiahle info. Chapem z toho teda ze sprava objednavok a produktov je najdolezitejsia.
13. 8. 2013 10:25:34
https://webtrh.cz/diskuse/na-akych-strankach-travite-a-ake-ulohy-vam-v-administraci-eshopu-zaberaju-najviac-casu/#reply932938
init.22
verified
rating uzivatele
(7 hodnocení)
13. 8. 2013 13:51:50
Denní rutina:
párování převodních plateb k objednávkám (+ hlídání dobírek)
kontrola toho, co lze expedovat (s ohledem na stav obj. a skladu)
naskladňování zboží
nákup zboží na sklad
Zbytek už není zásadní, nedělá se to každý den v takové míře, takže by se vyplatilo se zaměřit na ty "provozní"
13. 8. 2013 13:51:50
https://webtrh.cz/diskuse/na-akych-strankach-travite-a-ake-ulohy-vam-v-administraci-eshopu-zaberaju-najviac-casu/#reply932937
crs
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
17. 8. 2013 04:57:18
node: Proč se ptáš? Programuješ svůj e-shop? ;-)
17. 8. 2013 04:57:18
https://webtrh.cz/diskuse/na-akych-strankach-travite-a-ake-ulohy-vam-v-administraci-eshopu-zaberaju-najviac-casu/#reply932936
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit