Kupte si prémiovou propagaci a toto místo bude vaše.
Zobrazují se odpovědi 1 až 9 z 9

Redesign e-shopu s damskou modou.

  1. K webdesignu sa uz v poslednej dobe dostavam len zriedka, ale o to viac si to uzivam, pretoze si mozem skusenosti z analytiky overit v praxi.
    Tentokrat sme s majitelom po spracovani analyz pouzitelnosti, navstevnosti ako aj trhu vyhladavania po neikolkych uvahach ako "prisposobit" stavajuci design presli
    k radiakalnemu rezu a vytvorili uplne novy design pre zabehnuty e-shop www.veraal-shop.cz.

    Ciele boli zapracovat vysledky analyz ako aj zatraktivnit ponuku, celkovo zlepsit orientaciu a uzivatelsky komfort pri nakupe, klast doraz na pritiahnutie pozornosti cielovej skupiny odstranit vsetok zbytocny sum. Klast vacsi doraz na socialny dosah. K webu este pribudne blog/magazin.
    Zaujimaju ma nazor, dojmy postrehy ako aj konstruktivna kritika k novemu designu.

    Vopred dakujem za vas cas venovany akejkolvek reakcii.

    http://fc06.deviantart.net/fs71/f/20...ck-d68ly49.jpg

    Moj Deviantart

  2. Co se právě děje na Webtrhu?
  3. No proti analyzam, testovani apod. se tezko stavi vlastni nazor, ktery nereprezentuje cilovku. Za mne, ale:

    - hlavicka ma desne moc informaci a je to malo ciste a prehledne
    - za mne naprosto preplacany prostor nad ohybem, zbytecne se tam mixuji ty vyhody, nabidky apod. je toho proste moc na jednoducho orientaci
    - dle meho je pouzita filtrace, kterou cilovka neumi moc pouzivat a uplatni se spise na technologickych eshopech a ne ve forme, jak je tam nyni
    - naprosto preplacany detail hlavne info vedle obrazku, opet se mi nechce verit tomu, ze se v tom bude cilovka dobre oreintovat, to posouvani informaci je uplne spatne, to ma byt v cistych blocich, viditelne apod. maximalne s nekterymi odkazy a kotvenim
    - nemuzu si pomoct, ale vidim tam tolik inspiraci jinymi eshopy, coz bych jeste i pochopil, ale mam pocit, ze se tvurcum/majitelum libilo 5 eshopu, tak tak chteli mit vsecho od nich
    - dle meho je to docela neprehledny web s kvantem informaci na malem prostoru, ktery vypada na pohled dobre, zapadne do dnesniho prumeru.

    Je to ale jen muj nazor.

  4. Podľa mňa je to super. Určite posun vpred. Takáto šablona by bola určite hit i na Themeforeste :)

  5. Dle mého názoru povedený redesign :)
    Hodně se mí líbí detail produktu, akorát dole u veci do doporucujou se mi zdá že je opravdu hodně místa pod nápisem a mezi věcma, což se mi zdá jako zbytečně prázdnej prostor

  6. Dle me ma hlavicka informaci standardne. Spis telefon a e-mail (@mojezapalovace? :) jsou moc naplacnute na vyhledavani a docela nevyrazne. Proste je nebylo kam jinam dat. Vadi mi ty 3 bannery pod menu, splyvaji s menu, urcite bych je barevne zvyraznil - pokud jsou dulezite - pokud ne, presunout, smazat.

    Ve vypisu zbozi me prekvapuje velikost a upozadenost ceny produktu. Asi jsou navstevnici jina cilovka, nez ta, kterou zajima cena konkretniho produktu.

    Detail je jak psal Radek divny. Hned pod nadpisem, kde clovek ocekava popis produktu je FB, G+ a podobne. To bych asi nechtel. Vlastni rolovani v ramci stranky mi take neprijde rozumne. Tolik informaci tam nejspis nebude a delat z toho stranku ve strance spis navstevniky zmate. Jenom na ukor toho, aby nezmizela Tabulka velikosti, doprava a reklamace (predpokladal bych, ze tyto informace budou u vsech produktu stejne - podobne - pripadne na ne budu upozornen, treba po vlozeni do kosiku). Ale resit dopravu/reklamaci hned v detailu produktu?

  7. Jak ti jde zpracování analýzy trhu/návštěvnosti/konkurence/... posoudit nedokážu. Co alespoň nějak posoudit dokážu, je jak ti jde design (alespoň v tom grafickém smyslu) a ten ti moc nejde.

    Největší problémy jsou v detailech, v práci s prostorem (občas spousta místa, občas namačkané na sebe s mezerou pár pixelů) a ve špatné typografii.

    Pak jsou tam i zvláštnosti v použitelnosti, co už zmínili výše - třeba podivně poskládaný detail produktu. Ale tady věřím, že víš, co děláš.

    Pro srovnání/inspiraci:
    http://www.lecoqsportif.com/intl-en/
    http://uk.lindafarrow.com/
    http://needsupply.com/
    http://www.jimmyfairly.com/fr/ (jiné téma, ale podobný styl)

  8. Analýzy nejsou vše, jak jsou následně uchopeny informace (které nikdy nezveřejňuješ, proto mě slovo "výsledky analýz" spíš provokuje, jelikož bez aspoň stručného zmínění nějakých bodů nejde poznat, co se podle nich dělalo), na tom záleží. A mě by zajímalo proč je použit relativně obtížně čitelný font (jak budou texty 12-14 pixelů vypadat v prohlížečích se bojím, už jsem zažil dost překvapení jak něco vypadá v Photoshopu a jak následně v praxi), proč je layout nevzdušný a zároveň narvaný informacemi a proč tam není žádná vizuální hierarchie. O nečitelných textech na bannerech nemluvě. Zkus odpovědět na tyto upřímně míněné dotazy bez tvých obvyklých narážek.

    Zvolený směr je dobrý, ale zasloužilo by to jednu revizi s lepším nadhledem. Tohle prostě není dost dobré - přitom není třeba dělat zase tak moc. Odebrat některé zbytečné rámečky (třeba u drobečkové navigace), na některých místech zvětšit odsazení a prázdný prostor, zbavit se problematického fontu v malých rozměrech a občas využít nějakou jemně zabarvenou plochu.

    Čím déle na to koukám, tím víc se mi to líbí a tím spíš mě mrzí nedotaženost konceptu.

  9. Patrik Štefko: Dodnes jsem nepochopil tvoji práci s textem a ani nepobral tvůj vkus na zvolené typo. I když už je to graficky hotový web, já bych to viděl jako hezky připravený wireframe :)

  10. Mě se to celkově líbí (nejsem grafik), trošku mě vadí nevýrazná horní lišta a co vadí hodně je nečitelná cena. Poznat jestli je to 6 nebo 8 je skoro nemožný, ještě to zhoršuje i ta nula s tečkou uprostřed.
    Detail produktu mi nevadí, je tam toho dost, ale nedělá mi problém se zorientovat.

Hostujeme u Server powered by TELE3