Kupte si prémiovou propagaci a toto místo bude vaše.
Zobrazují se odpovědi 1 až 9 z 9

Modrá úsporám.cz – spořiče vody a další produkty

  1. Prosím o kritiku stránek Modrá úsporám.cz. Web je nový, ale IMHO má dost nedostatků v oblasti uživatelksé přívětivosti. Prosím o další připomínky.

  2. Co se právě děje na Webtrhu?
  3. té modré je tam všude IMHO až moc, místy je moc výrazná

  4. Osobne si myslím, že by sa hodilo web trošku sprehľadniť. Inak nemám žiadne námietky keďže ovládanie webu je jednoduché a rýchle.

  5. me se to libi jedine bych vymenil ty detske obrazky na hlavni.

  6. Horst Fuchs

    nic jsem se z webu nedozvěděl.... jak to funguje? co to je? jak to vypadá?
    a pokud tam tyto informace jsou, pak jsem je nenašel, což je také špatně....

  7. Když dám 'Reference' a pak mačkám šipku do prava, tak se dostanu až na stránku, která je úplně prázdná.

  8. nic jsem se z webu nedozvěděl.... jak to funguje? co to je? jak to vypadá?
    a pokud tam tyto informace jsou, pak jsem je nenašel, což je také špatně....
    mám úplně stejný problém, po delším chápání jsem podle textu
    Společnost Unisavers s.r.o. si vyhrazuje právo na rozhodnutí a způsobu zařazení produktů do programu Modrá úsporám.
    došel k tomu, že ta firma je vlastně přeprodejce a dává si do tohoto katalogu nějaké zboží a to pak prezentuje jako úsporné. - v takovém případě bychom možná spolupracovali a až to bude hotové, dejte vědět.

    Přijde mi už vůbec jako chyba, že nevím co to je za firmu, zmatečné klikání na křížek (je to takový nezvyk) atd..

  9. Zdravím.

    1) doména - www.modrausporam.cz je super. Ale... heslo bez dotací a pro každého je trochu matoucí a nevím jestli úplně dobře zvolené. Chápu-li to dobře, tak má evokovat zelenou úsporám, kde na dotace každý rozhodně nedosáhl. Kdyby tam toto heslo vůbec nebylo, tak se pro mě nic nestane.
    2) Hlavní strana - Na první pohled nepůsobí designe webu vůbec špatně, ale následně narážím na stále více problémů nebo věcí, které mi vadí. Hlavička, kde je logo, penízky a definice ta je ok, ale dotaneme-li se pod hladinu (pokud využiji terminologii grafiky :) tak začínají problémy.
    A) Nechápu proč je ve vodoznaku planeta, nebylo by lepší využít maskota nebo nějakou ilustraci vytvořenou panem Hronem?
    B) Prvky jako menu, bloky s odkazy na služby, text pod menu působí zvláštním dojmem, jak se vznáší nad pozadím bez nějakého přesnějšího vymezení nebo ohraničení (to je pouze subjektivní dojem).
    C) Menu umístěné v dolní části stránky a navíc s dvěma separavanými částmi (Bonus, Kontakt) mi přijde nešikové a zmatečné.
    D) Nyní jsou na hlavní straně prezentovány 3 služby, jak to bude až jich bude více?
    E) Ilustrace jsou velmi dobré, ale vlastně se vůbec nehodí do vzhledu webu jako celku. Možná jsou příliš výrazné a příliš podrobné... Tím, ale nesnižuji jejich kvalitu.
    F) Myslím, že by na hlavní straně neměl chybět text, který celý projekt přiblíží. Uživatel ho tam bude instinktivně hledat a nemluvě o vyhledávačích.
    3) STRUKTURA - Přiznám se, že souhlasím s kolegy, kteří napsali, že se ve webu nedokáží příliš orientovat. Myslím, že jsem pochopil vše, ale musel jsem vyvinout určité úsilí, které by řadu prvotních návštěvníků odradilo.
    A) Málo informací o projektu jako celku. Kdo ho provozuje, historie, důvody atd. Jediné info co jsem nalezl je z odkazu v hlavičce více zde. To je málo a text je napsán spíše zmatečně.
    B) Pokud budu mít zájem o spořič vody, tak čím jsem klientem? Kdo je poskytovatelem?
    C) Nevím jakým způsobem je vytvořena stromová struktura webu a zda vůbec nějaká je, ale pokud ano, tak bych ji nezatajoval - pokud se otevře podstránka a mohu se vrátit zpět pouze pomocí křížku v pravém horním rohu, tak je to velmi netradiční a nešikovné řešení.
    D) Podstránky absentují logické nadpisy a podnadpisy. Přechod mezi ,,snímky,, podstránek je nenápadný. Otextování podstránek je mizerné a zmatečné. Příklad: Spořič vody. Zde chybí opticky rozpoznatelný hlavní nadpis. Úplně chybí text, který objasní, o co se jedná. Jako velmi zásadní vidím to, že nejsem schopen dohledat poskytovatele, výrobce spořičů. Pokud kliknu na podstránku domácnosti, tak je mi nabídnut text (bohužel nicneříkající, pokud je to pracovní verze, tak ok) bez nadpisu a na další část textu se dostanu pouze pomocí šipky vpravo, kterou lze přehlédnout. Nic nenasvědčuje tomu, že text dále pokračuje a opět se jedná o strašně nešikovné řešení. Proč nemůže být blok pro text delší a nemusíme mít žádné další podstránky. (nemluvě o tom, že šipka zasahuje drobně do textu). VSUVKA - trochu mi to připadá, jako by byl web dělán pro dotyková zařízení a tablety především :)
    4) NOVINKY - Box s výběrem novinek bych umístil na hlavní stranu. Proč se zobrazí pouze jedna novinka a nikoliv výběr nebo alespoň nabídka vstupu do archivu novinek?
    5) BONUS - Zde jsem již zmaten. V hlavičce je uvedeno, že se jedná o služby, které šetří vodu, energie a finanční výdaje (trochu to ve mně evokuje finanční poradenství, změnil bych) a najednou se úsporná světla objeví ,,pouze,, jako bonus. Celkově se mi zdá, že je zde malinko rozpor. Web se tváří, že se jedná o služby, které se vztahují pouze k vodě, ale v hlavičce je něco jiného...
    6) REFERENCE - Uvedl bych jaký typ služby byl u jednotlivých klientů vykonáván. Pokud je portfolio širší, tak je to vhodné.

    Snad jsem trochu pomohl a přeji hodně zdaru. S pozdravem AP

  10. Uff, super :). Děkuji všem za připomínky. Zapracuji na tom s klientem.

    Citace Původně odeslal respex Zobrazit příspěvek
    Zdravím.

    1) doména - www.modrausporam.cz je super. Ale... heslo bez dotací a pro každého je trochu matoucí a nevím jestli úplně dobře zvolené. Chápu-li to dobře, tak má evokovat zelenou úsporám, kde na dotace každý rozhodně nedosáhl. Kdyby tam toto heslo vůbec nebylo, tak se pro mě nic nestane.
    2) Hlavní strana - Na první pohled nepůsobí designe webu vůbec špatně, ale následně narážím na stále více problémů nebo věcí, které mi vadí. Hlavička, kde je logo, penízky a definice ta je ok, ale dotaneme-li se pod hladinu (pokud využiji terminologii grafiky :) tak začínají problémy.
    A) Nechápu proč je ve vodoznaku planeta, nebylo by lepší využít maskota nebo nějakou ilustraci vytvořenou panem Hronem?
    B) Prvky jako menu, bloky s odkazy na služby, text pod menu působí zvláštním dojmem, jak se vznáší nad pozadím bez nějakého přesnějšího vymezení nebo ohraničení (to je pouze subjektivní dojem).
    C) Menu umístěné v dolní části stránky a navíc s dvěma separavanými částmi (Bonus, Kontakt) mi přijde nešikové a zmatečné.
    D) Nyní jsou na hlavní straně prezentovány 3 služby, jak to bude až jich bude více?
    E) Ilustrace jsou velmi dobré, ale vlastně se vůbec nehodí do vzhledu webu jako celku. Možná jsou příliš výrazné a příliš podrobné... Tím, ale nesnižuji jejich kvalitu.
    F) Myslím, že by na hlavní straně neměl chybět text, který celý projekt přiblíží. Uživatel ho tam bude instinktivně hledat a nemluvě o vyhledávačích.
    3) STRUKTURA - Přiznám se, že souhlasím s kolegy, kteří napsali, že se ve webu nedokáží příliš orientovat. Myslím, že jsem pochopil vše, ale musel jsem vyvinout určité úsilí, které by řadu prvotních návštěvníků odradilo.
    A) Málo informací o projektu jako celku. Kdo ho provozuje, historie, důvody atd. Jediné info co jsem nalezl je z odkazu v hlavičce více zde. To je málo a text je napsán spíše zmatečně.
    B) Pokud budu mít zájem o spořič vody, tak čím jsem klientem? Kdo je poskytovatelem?
    C) Nevím jakým způsobem je vytvořena stromová struktura webu a zda vůbec nějaká je, ale pokud ano, tak bych ji nezatajoval - pokud se otevře podstránka a mohu se vrátit zpět pouze pomocí křížku v pravém horním rohu, tak je to velmi netradiční a nešikovné řešení.
    D) Podstránky absentují logické nadpisy a podnadpisy. Přechod mezi ,,snímky,, podstránek je nenápadný. Otextování podstránek je mizerné a zmatečné. Příklad: Spořič vody. Zde chybí opticky rozpoznatelný hlavní nadpis. Úplně chybí text, který objasní, o co se jedná. Jako velmi zásadní vidím to, že nejsem schopen dohledat poskytovatele, výrobce spořičů. Pokud kliknu na podstránku domácnosti, tak je mi nabídnut text (bohužel nicneříkající, pokud je to pracovní verze, tak ok) bez nadpisu a na další část textu se dostanu pouze pomocí šipky vpravo, kterou lze přehlédnout. Nic nenasvědčuje tomu, že text dále pokračuje a opět se jedná o strašně nešikovné řešení. Proč nemůže být blok pro text delší a nemusíme mít žádné další podstránky. (nemluvě o tom, že šipka zasahuje drobně do textu). VSUVKA - trochu mi to připadá, jako by byl web dělán pro dotyková zařízení a tablety především :)
    4) NOVINKY - Box s výběrem novinek bych umístil na hlavní stranu. Proč se zobrazí pouze jedna novinka a nikoliv výběr nebo alespoň nabídka vstupu do archivu novinek?
    5) BONUS - Zde jsem již zmaten. V hlavičce je uvedeno, že se jedná o služby, které šetří vodu, energie a finanční výdaje (trochu to ve mně evokuje finanční poradenství, změnil bych) a najednou se úsporná světla objeví ,,pouze,, jako bonus. Celkově se mi zdá, že je zde malinko rozpor. Web se tváří, že se jedná o služby, které se vztahují pouze k vodě, ale v hlavičce je něco jiného...
    6) REFERENCE - Uvedl bych jaký typ služby byl u jednotlivých klientů vykonáván. Pokud je portfolio širší, tak je to vhodné.

    Snad jsem trochu pomohl a přeji hodně zdaru. S pozdravem AP

Hostujeme u Server powered by TELE3