Zadejte hledaný výraz...

Kdy se stal zákazník pro Vás "jen" číslem?

Mirek
verified
rating uzivatele
(61 hodnocení)
29. 4. 2013 10:11:01
tak jako každý udělá parkrát za život pracovní obrat, tak jsem ho udělal i já. Před mnoha lety jsem prodával řekněme náročnější díla, kde se o prodeji vyjednávalo třeba i několik týdnu. Výsledná cena odpovídala vynaložené námaze, a proto k pohodlnému žití stačilo prodat jen pár věcí měsíčně. Celý ten proces dojednávání prodeje mě bavil a člověk si taknějak získal k tomu zákazníkovi určitý vztah.
pak ale v USA přišla krize...
A já byl nucen udělat obrat ve svém životě a věnovat se něčemu jinému. A proto jsem si otevřel pár eshopu či je spoluvlastnil. Sice dnes si nemohu stěžovat, ale změna to přeci jen je. Díky množství prodaných výrobků za den a v podstatě nekomunikaci většiny zákazníku se vztah k nim omezil jen na čísla.
Už není žádné Mr. Smith, ale zákazník 1596 si objednal položku 26476.
Jaký máte vztah k zákazníkům? Udržujete s nima něco více, nebo druhý den už ani nevíte jak se jmenují?
29. 4. 2013 10:11:01
https://webtrh.cz/diskuse/kdy-se-stal-zakaznik-pro-vas-jen-cislem/#reply896011
intehos
verified
rating uzivatele
(35 hodnocení)
29. 4. 2013 10:39:16
Je obrovský rozdíl, jestli prodáváš nějaké běžné zboží online, děláš zakázkovou výrobu, služby (klidně i online - tam je se zákazníkem taky hodně komunikace)... Takže tady zřejmě padne x rozdílných názorů...
Já mám obojí, jak zákazníky v číslech, tak zákazníky, které si pamatuju (obvykle stálí zákaznící, kteří se vracejí)
29. 4. 2013 10:39:16
https://webtrh.cz/diskuse/kdy-se-stal-zakaznik-pro-vas-jen-cislem/#reply896010
Napsal intehos;943195
Je obrovský rozdíl, jestli prodáváš nějaké běžné zboží online, děláš zakázkovou výrobu, služby (klidně i online - tam je se zákazníkem taky hodně komunikace)... Takže tady zřejmě padne x rozdílných názorů...
Já mám obojí, jak zákazníky v číslech, tak zákazníky, které si pamatuju (obvykle stálí zákaznící, kteří se vracejí)
presne tak to bude. Pak jeste zalezi jak daleko, jako majitel, jste od tech zakazniku. Zda jen ridite tu firmu, pak budete asi zcela odriznut od zakazniku, nebo se podilite i na operative a pak ten kontakt byt muze. Ale neumim si predstavit, ze by nekdo, pri provozovani eshopu, co bude mit i jen par tisic objednavek rocne, znal zakazniky jmeny apod. To bude asi vzdy jen otazkou nekolika tech specialnich zakazniku (at v pozitivnim, ci negativnim).
29. 4. 2013 10:43:05
https://webtrh.cz/diskuse/kdy-se-stal-zakaznik-pro-vas-jen-cislem/#reply896009
Mirek
verified
rating uzivatele
(61 hodnocení)
29. 4. 2013 10:56:09
Napsal intehos;943195
Je obrovský rozdíl, jestli prodáváš nějaké běžné zboží online, děláš zakázkovou výrobu, služby (klidně i online - tam je se zákazníkem taky hodně komunikace)... Takže tady zřejmě padne x rozdílných názorů...
Já mám obojí, jak zákazníky v číslech, tak zákazníky, které si pamatuju (obvykle stálí zákaznící, kteří se vracejí)
Nyní mám tak 80proc online a 20proc v podstate zakázková výroba, ale na základě "katalogu" tudíž též moc kontakt není. Spíše by mě zajímalo zda měl někdo podobný přerod jako já, tj od kontaktů až po čísla...
29. 4. 2013 10:56:09
https://webtrh.cz/diskuse/kdy-se-stal-zakaznik-pro-vas-jen-cislem/#reply896008
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit