Zadejte hledaný výraz...
Jakub Glos
Webtrh.cz
Vývoj webových stránek na WordPressu a proklientský přístup pro freelancery
Třídenní infromacemi nabitý prezenční + online kurz v Praze od Webtrhu pouze za 2 871 Kč
Více informací

Hloupá otázka: V čem podnikat

hodon
verified
rating uzivatele
30. 3. 2013 23:47:29
Zdravím, měl bych takovou hodně hloupou otázku.
Jelikož v mém okolí není moc pracovních příležitostí, tak bych chtěl zkusit si nějakou vytvořit. V čem by jste doporučili začít podnikat? Když mám startovací kapitál a skladovací prostory?
30. 3. 2013 23:47:29
https://webtrh.cz/diskuse/hloupa-otazka-v-cem-podnikat/#reply884825
David Musil
verified
rating uzivatele
(68 hodnocení)
30. 3. 2013 23:57:04
Můžeš oslovit eshopy ohledně poskytnutí skladových prostor, případně nabídnou i výdejní místo.
30. 3. 2013 23:57:04
https://webtrh.cz/diskuse/hloupa-otazka-v-cem-podnikat/#reply884824
Filip Woś
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
31. 3. 2013 00:03:28
Ano, to je opravdu hloupá otázka. Navíc pokud někdo ví, kde je díra na trhu, tak to nebude psát na diskuze, aby o tom dal vědět ostatním. Nicméně alespoň se pokusím tě někam navést. Vzhledem k tomu, že píšeš, že máš skladovací prostory, tak z toho usuzuji, že máš zájem o prodej nějakého zboží. Zde by ses měl zastavit nad tou nejdůležitější otázkou. V čem jsi dobrý? Co tě baví? Čemu rozumíš? Tvé odpovědi ti naznačí, co bys mohl případě začít prodávat na internetu. Další otázka je, jak velký kapitál máš. Určitě pokud budeš mít kapitál do sto tisíc, tak jsi odkázan pouze na zboží, které nestojí třeba 10 tisíc, že jo... Až zjistíš, v če bys chtěl podnikat, tak si udělej analýzu konkurence, abys zjistil zdali vybraná sféra již není přesycena. Stručně řečeno. Prodávej takové zboží, kterému rozumíš.
Rada na závěr. Mnoho lidí si myslí, že si založí e-shop a má vyhráno. Nicméně řízení takového obchodu je nejen časově velmi náročné, ale také především finančně. Myslím si, že jenom chod takového e-shopu tě výjde měsíčně na nějakých minimálně 15 000 Kč, aby ti dokázal vydělat na živobytí. Takže pokud nemáš kapitál alespoň s šesti cifernou hodnotou, tak raději zkus popřemýšlet o něčem jiném ;).
P.S. Než bys vložil svůj kapitál do vytvoření e-shopu, tak opravdu si nastuduj spoustu informací, udělej si nebo si nechej udělat pečlivou analýzu. Dnes tu už má e-shop téměř každý. Zkus se spíše orientovat na specifické zboží.
31. 3. 2013 00:03:28
https://webtrh.cz/diskuse/hloupa-otazka-v-cem-podnikat/#reply884823
David Musil
verified
rating uzivatele
(68 hodnocení)
31. 3. 2013 00:12:54
@ Filip Woś
"Dnes tu už má e-shop téměř každý."
Jo, to má, ale opravdu prodává jen malá část :-)
31. 3. 2013 00:12:54
https://webtrh.cz/diskuse/hloupa-otazka-v-cem-podnikat/#reply884822
hodon
verified
rating uzivatele
31. 3. 2013 00:22:25
To vlákno myslím jako noční diskuzí nad kávou, e-shopů je v kvanta. Proto nevím, zda to není přesycený trh. Já mám takovou nejspíš zvrácenou vizi o e-shopu, že to je přivýdělek pro maminy na mateřské či studenty. Nakoupí zboží za cca 100tisíc+ a už jen po večerech zabalí nějakou krabici zboží a pošlou ji, že na tom nevydělají zázračné prachy ani na tom kvanta neprohučí (jako kamenný obchod). Popřípadně jako bokovna pro kamenný obchod. Co jsem zde četl, kolik měsičně vypálí na reklamu mě občas spadla brada. :)
31. 3. 2013 00:22:25
https://webtrh.cz/diskuse/hloupa-otazka-v-cem-podnikat/#reply884821
Filip Woś
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
31. 3. 2013 00:26:34
Ono záleží jak se k provozování e-shopu stavíš. Pro někoho to může být přivýdělek, pro jiného vydělávání na jeho živobytí. Dnešní trh je bohužel velmi přesycený a bez velkých finančních prostředků pro marketing je velmi těžké se prosadit. Samozřejmě ani finance úspěch nezajistí, ale o tom netřeba mluvit. Pokud jsou omezenější finance, ale dobrý nápad, který je opřen o dobrou analýzu, tak vlastnit kamenný obchod je mnohdy výhodnější :). Přeci jenom ještě stále hodně lídí preferuje nákup v kamenné prodejně před nákupem na internetu. Samozřejmě záleží i na druhu zboží.
---------- Příspěvek doplněn 31.03.2013 v 00:34 ----------
Napsal musil.david;930488
@ Filip Woś
Jo, to má, ale opravdu prodává jen malá část :-)
Vskutku.
31. 3. 2013 00:26:34
https://webtrh.cz/diskuse/hloupa-otazka-v-cem-podnikat/#reply884820
strihac
verified
rating uzivatele
(23 hodnocení)
31. 3. 2013 00:54:32
pro e-shopy stále prostor je. ale ne e-shop s parfemy, knihami, ecigarama apod.
pokud máš kapitál a sklad, rozjeď Čínu. Nový produkt, dej tomu značku a styl.
cca za 14 dní vyjde . třeba dostaneš nutkání ;)
31. 3. 2013 00:54:32
https://webtrh.cz/diskuse/hloupa-otazka-v-cem-podnikat/#reply884819
David Petr
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
31. 3. 2013 09:00:19
Jojo, sice se v eshopech moc nešťourám, ale Čína jak říká strihac mi přijde jako super byznys. Třeba i obyčejnej dropship, protože tam mají fajn produkty s úžasnou cenou. Když lidi přesvědčíš, že to není jen "šuntská made in China" a nebudou všichni nakupovat jen podle značky, bude to zajímavý.
Jsem majitel čínského tabletu Cube U30GT, stačí mi na všechno a bez problému rozjede téměř jakoukoliv hru, s klávesnicí a poštovném mě vyšel na cca. 4000 Kč. Když lidi přesvědčíš, že to nejsou "mrdky", poletěj na cenu...
31. 3. 2013 09:00:19
https://webtrh.cz/diskuse/hloupa-otazka-v-cem-podnikat/#reply884818
Jirka
verified
rating uzivatele
(17 hodnocení)
31. 3. 2013 10:23:33
Myslím že k zamyšlení už máš spoustu podnětů, položil jsi otázku ale na tu se nedá konkrétně odpovědět. Nevíme jaké je Tvé profesní zaměření, co tě baví..kapitál a prostory-místnost a 10 tis nebo hala a půl mega? Můžeš si udělat e-shop na co chceš, nebo taky kupovat a prodávat co v okolí moc není..pneu, dřevoobchod, stavebniny a mraky jiných možností, ale to vše záleží na Tvých možnostech a schopnostech..
31. 3. 2013 10:23:33
https://webtrh.cz/diskuse/hloupa-otazka-v-cem-podnikat/#reply884817
Marp
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
31. 3. 2013 10:33:31
Jistota je ve zbraních, drogách a prostituci - tam jsou velký peníze ;)
31. 3. 2013 10:33:31
https://webtrh.cz/diskuse/hloupa-otazka-v-cem-podnikat/#reply884816
Já bych zvážil prodej frtoklufů. Poptávka by byla, ale nabídka prozatím veškerá žádná. Považuji to za dobrý podnikatelský záměr.
31. 3. 2013 10:47:23
https://webtrh.cz/diskuse/hloupa-otazka-v-cem-podnikat/#reply884815
Burak
verified
rating uzivatele
(6 hodnocení)
31. 3. 2013 11:17:51
svatá pravda, rozjeď kvalitu z číny
31. 3. 2013 11:17:51
https://webtrh.cz/diskuse/hloupa-otazka-v-cem-podnikat/#reply884814
eduard.babka
verified
rating uzivatele
31. 3. 2013 12:17:57
Mě by se spíš mi líbila nějaká služba pro lidi..
31. 3. 2013 12:17:57
https://webtrh.cz/diskuse/hloupa-otazka-v-cem-podnikat/#reply884813
Najděte nějaký problém nebo nedostatek a vyřešte ho
31. 3. 2013 12:22:06
https://webtrh.cz/diskuse/hloupa-otazka-v-cem-podnikat/#reply884812
Jakub Hamala
verified
rating uzivatele
(23 hodnocení)
31. 3. 2013 12:23:37
Mě zase pro psy.
31. 3. 2013 12:23:37
https://webtrh.cz/diskuse/hloupa-otazka-v-cem-podnikat/#reply884811
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit