Hostingové programy od 19 Kč/měsíc + SOUTĚŽ o sluchátka Koss za vyplnění 3minutového dotazníku
Zobrazují se odpovědi 1 až 5 z 5

Platba daně - chybné číslo účtu

  1. Dolphi Hodnocení: 23 (100%) Dolphi bude brzy slavný/á
    1
    Zdravím,

    můj problém: při zadávání platebního příkazu pro platbu daně z příjmu FO jsem zadal chybné číslo účtu - místo čísla účtu FÚ Vysočina jsem zadal číslo účtu FÚ Jhm kraj, předčíslí účtu a VS mám správně.

    Řešil jste někdy někdo něco podobného?
    Platební příkaz již nelze stornovat (GE Money, splatnost dnes).
    Asistentka na telefonu poradila prý jedinou možnost - reklamace transakce, na jejíž vyřízení má banka 30 dnů. Tím pádem daň (dost peněz), bude 30 dní někde viset.

    Dá se tohle nějak rozumně a lidsky s někým řešit? Dá se to pustit z hlavy (daň jsem zaplatil, ať si to stát přepošle a řeší sám)?

  2. Co se právě děje na Webtrhu?
  3. Tomve Hodnocení: 15 (100%) Tomve is a jewel in the rough Tomve is a jewel in the rough Tomve is a jewel in the rough
    2
    Napiš na FÚ, to bude rychlejší, max si to vykomunikuji mezi sebou nebo ti to pošlou zpětně a ty to pošleš na Vysočinu.

    Osobně jsem poslal DPH na starý účet (ten před 1.1.) a v poho, mají tam 2 roční mosty, tak se to samo přesměruje.

  4. Stalo se mi něco podobného, ale se sociálním pojištěním, celý minulý rok jsem to posílal na číslo účtu kladenské OSSZ místo k mojí.. přišlo se na to až v lednu a musel jsem podat písemnou žádost o převod peněz na správné ossz, takže bych to tak řešil i s daní (nahlásil bych to na obě místa a oni ti řeknou co a jak).. ale hodně záleží na tom, jestli tam sedí člověk či hlupák..

  5. Dolphi Hodnocení: 23 (100%) Dolphi bude brzy slavný/á
    4
    Díky.

  6. Dolphi Hodnocení: 23 (100%) Dolphi bude brzy slavný/á
    5
    Pokud by se přihodilo někomu něco podobného:
    nejlépe zavolat na krajskou pobočku FÚ, kam byly poslány peníze. Chtít konkrétně někoho na účtárně.
    Domluvit se na převodu na správný účet - jak mi sdělila úřednice, zákon jí umožňuje toto bez nutnosti papírování.
    Absolvoval jsem celkem asi 6 telefonů kvůli mé chybě a všude se mi snažili korektně a maximálně vyjít vstříc. Za mě palec nahoru.

Hostujeme u Server powered by TELE3