Zadejte hledaný výraz...
Jakub Glos
Webtrh.cz
Vývoj webových stránek na WordPressu a proklientský přístup pro freelancery
Třídenní infromacemi nabitý prezenční + online kurz v Praze od Webtrhu pouze za 2 871 Kč
Více informací

Webová aplikace pro přehled úkolů?

David Hořava
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
10. 3. 2013 12:05:12
Doufám, že jsem to zařadil do správné kategorie - ale v popisu jsem četl i "řízení času", tak to snad bude odpovídat :) Jak je známo, čas je největší bolest nás, co pracujeme v tomto skvělém rozvíjejícím se oboru a koušeme si nehty, když vidíme fronty mladých lidí s vystudovanými japonskými filologiemi na pracovních úřadech :D Ale k věci. Poslední dobou jsem začal používat webové aplikace (snad je to správně řečeno) pro ušetření času, jsou to skvělé nástroje. Ovšem v jedné věci mám stále celkem (a nejen já - i moji klienti) guláš, a to je přehled úkolů na jednotlivých projektech. Znáte to: Napíšete někomu mail, ať udělá to a to, mezitím vás napadne další věc, tak mu napíšete další mail, on mezitím napíše, co máte udělat vy, a tak vzniká neuvěřitelnej guláš požadavků na toho druhýho, aniž byste se dozvěděli, jestli to ten dotyčnej už udělal a sami vlastně nevíte, co máte dělat. Jednou za čas tak musí přijít inventura v mailové korespondenci, kde zjistíte, co jste zase všechno zapomněli. A když si vynásobíte ještě počet projektů ...
Znám Lighthouse, ale ten mi osobně moc nevyhovuje, ačkoliv ho na jednom projektu používám a narozdíl od výše uvedenýho je skvělej. Podle mě by ale mohl být přehlednější, vizuálně "lepší", více možností, jak úkoly uspořádat (výpis na první pohled taky není zrovna nejjasnější), nebo i možnost založit si svůj účet a mít v něm několik projektů (to bych kecal - nevím, jestli to tam je). Potom třeba udělat jeden větší úkol (či téma) a v něm mít uspořádaný úkoly ... Klidně můžou být i placený - za "pár" korun měsíčně je mi to jedno (ale samozřejmě aby to měli klienti zdarma). Nevíte někdo o něčem takovým? Potřebujete to vůbec? Nebo to řešíte jinak? Díky všem za sofistikované odpovědi :)
10. 3. 2013 12:05:12
https://webtrh.cz/diskuse/webova-aplikace-pro-prehled-ukolu/#reply875959
Nedavno sme tak isto vyberali riesenie pre CRM a timovy project management. Presli sme niekolko rieseni aj zahranicnych aj ceskych a vysiel nam (pomer vykon cena kvalita)
Teamlab Office ako jednoznacny vitaz.
Vyskusajte 40dnovy trial a neolutujete.
Vyhody online aplikacie z mojho pohladu oproti konkurencii
- ozaj prehladne a perfektne navrhnute UI, intuitivne ciste rozhranie
- ceska lokalizacia, pokial chete klientom dat pristu a zasielat prehlady je to velka vyhoda
- bezkonkurencna cena do 5 uzivatelov 50$ na rok
- Oddelene ulohy CRM a projektov
- sprava dokumentov, tabuliek, prezentacii
- vlastny e-mail klien prepojitelny s CRM
10. 3. 2013 12:20:37
https://webtrh.cz/diskuse/webova-aplikace-pro-prehled-ukolu/#reply875958
David Hořava
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
10. 3. 2013 12:24:23
Díky moc za tip, vyzkouším :)
10. 3. 2013 12:24:23
https://webtrh.cz/diskuse/webova-aplikace-pro-prehled-ukolu/#reply875957
David Petr
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
11. 3. 2013 14:57:41
Tak na tohle jsem používal/používám spoustu nástrojů, na skupinovou administraci úkolů přes web používáme Podio. Je to zdarma a minimálně mně to stačí...
11. 3. 2013 14:57:41
https://webtrh.cz/diskuse/webova-aplikace-pro-prehled-ukolu/#reply875956
Nikedy je lepsie mat jeden kvalitny nastroj i ked plateny na vsteko ako horko tazko pozbieranych 5 nastrojov zdarma na ciastkove ukony. Opat len stracate cas prenosom udajov medzi platformami.
Mne sa spomenutych 50$ za Teamlab Office vratilo asi za tyzden, ked som spocital kolko casu to dokaze usetrit. :)
11. 3. 2013 15:02:36
https://webtrh.cz/diskuse/webova-aplikace-pro-prehled-ukolu/#reply875955
David Petr
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
11. 3. 2013 17:23:39
Vždyť nic neříkám, pouze jsem opomenul, že jsem vyzkoušel více variant aplikací na správu úkolů a nakonec jsme tedy v případě skupinové (týmové) administrace skončili u Podia. Mimochodem na především jednotlivcovou správu úkolů používám Trello, ačkoliv jsem zjistil, že i to se dá dobře použít pro skupinovou administraci úkolů.
11. 3. 2013 17:23:39
https://webtrh.cz/diskuse/webova-aplikace-pro-prehled-ukolu/#reply875954
Tomiq
verified
rating uzivatele
12. 3. 2013 09:18:45
My v práci používáme Basecamp, já pro osobní potřeby toggl.com.
12. 3. 2013 09:18:45
https://webtrh.cz/diskuse/webova-aplikace-pro-prehled-ukolu/#reply875953
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit