Prodej projektu Duchod.cz - cena 550 tis Kč. Dále MojeFinance.cz, DuchodovaReforma.cz
Stránka 1 z 2 12 PosledníPoslední
Zobrazují se odpovědi 1 až 30 z 33

Chcete rychle zvýšit zisk ve vašem podnikání? Způsob-1

  1. Chcete rychle zvýšit zisk ve vašem podnikání?
    Využijte následující účinné metody a váš zisk může vzrůst. Jde o staré pravdy, které lze využít rozmanitým způsobem.

    Způsob 1 - Zvýšení ceny o 5–10 procent
    Tento způsob se vám může zdát jednoduchý a triviální, ale je skutečně účinný. Pokud jste dlouho nezvyšovali ceny, přišel čas je zvýšit o 5–10 procent. Takové neznatelné zvýšení mnozí zákazníci ani nezaznamenají a vy můžete lehce zvýšit svůj zisk. Například při ceně zboží/služby 800 Kč váš zisk z každého prodeje činí 240 Kč. Pokud cenu zboží nebo služby zvýšíte pouze o 10 procent (na 880 Kč), pak většina zákazníků tomu ani nebude věnovat pozornost, ale váš zisk se zvýší na 320 Kč. Takovým způsobem mírně zvýšíte cenu zboží/služby pouze o 10 procent, ale svůj zisk jste zvýšili až o 33 procent.

    Jak dlouho jste nezvyšovaly své ceny?
    Naposledy upravil iArt : 12.02.2013 v 12:28

  2. Co se právě děje na Webtrhu?
  3. Tvůj nápad je fungující v normální společnosti, ne u národa, kde má každý vymytý mozek zbozim a heurekou a prodává všechno se ziskem 10Kč.

    Ceny jsem upravoval směrem nahoru počátkem roku a to docela výrazně.

  4. :) může to být také způsob jak rychle snížit zisk. Teď otázka - jak spočítat reakci klientu na změnu ceny?

  5. Velmi naivní :-)

    Hodně lidí než něco koupí, tak se podívá na Heureku, nebo jinam kde srovná ceny a s velkou pravděpodobností by zvýšení ceny o 10% znamenalo nižší zisk - pokud je v tom oboru konkurence a nenabízíš něco navíc, proč by se lidem vyplatilo těch 80,- navíc zaplatit.

  6. Ty jsi ten filuta, ktery chce „zvisit” zisky z PPC a usporit 30 % nakladu konzultaci zdarma, ze ^^ Tohle je uz sice lepsi, ale furt je to takove usmevne.

  7. Dneska se nám tu nějak množí obchodníci teoretici ;-)

    Můžeš mi prozradit běžné konkurenční zboží, které můžeš zdražit o 10% aniž by se tvé zboží nestalo zcela neprodejným? Jinak to "kouzlo" je někde zcela jinde. Zvýšením své ceny třeba jen o 1-2% (pokud už máš vybudovanou pozici na trhu) skutečně k poklesu prodeje dojít nemusí ale tvůj zisk se zvýší viditelně.

    ---------- Příspěvek doplněn 12.02.2013 v 12:07 ----------

    Citace Původně odeslal Verne Zobrazit příspěvek
    Tvůj nápad je fungující v normální společnosti, ne u národa, kde má každý vymytý mozek zbozim a heurekou a prodává všechno se ziskem 10Kč.
    No, naopak bych řekl že když klienti nezareagují na zvýšení ceny oproti konkurenci o 10% tak je něco v nepořádku.

  8. Možná autor trochu nešťastně použil příklad pouze se zbožím. Je třeba si uvědomit, že ne každý se živí prodáváním zboží, ale třeba i služeb, kde cenové srovnávání není tak dostupné, jako právě u zboží.
    Čili třeba u řemeslných služeb apod. může toto fungovat velice dobře.

  9. Ona je to pravda i u zboží, akorát to funguje trochu složitěji.
    Nelze říci zvyšte marže u zboží plošně, ale řešte každé zboží a jeho život na trhu . Každé zboží co příjde na trh má potenciál vysoké marže a chybou je napálit tam standardní marži - plošnou. I alza a podobní obchodníci mají na novém zboží velké marže, které se časem propadají a takto to jde dokola.

  10. Citace Původně odeslal ZBLO Zobrazit příspěvek
    Možná autor trochu nešťastně použil příklad pouze se zbožím. Je třeba si uvědomit, že ne každý se živí prodáváním zboží, ale třeba i služeb, kde cenové srovnávání není tak dostupné, jako právě u zboží.
    Čili třeba u řemeslných služeb apod. může toto fungovat velice dobře.
    U konzultací prý právě toto funguje, lidi si řeknou "ten je levný, je to šunt" nebo "ten je drahý, ten tomu doopravdy rozumí", ale když to nadstřelíte moc můžou si říct taky "to je dobrej blázen" :)

  11. Citace Původně odeslal Verne Zobrazit příspěvek
    Tvůj nápad je fungující v normální společnosti, ne u národa, kde má každý vymytý mozek zbozim a heurekou a prodává všechno se ziskem 10Kč.

    Ceny jsem upravoval směrem nahoru počátkem roku a to docela výrazně.
    Karta má dvě strany. Je tu vysoká konkurence prodejců, kteří prodávají něco a jejich jedinou přidanou hodnotou je nízká cena. Když máte i další přidané hodnoty, tak není cena hlavním faktorem.

  12. Citace Původně odeslal ZBLO Zobrazit příspěvek
    Možná autor trochu nešťastně použil příklad pouze se zbožím. Je třeba si uvědomit, že ne každý se živí prodáváním zboží, ale třeba i služeb, kde cenové srovnávání není tak dostupné, jako právě u zboží.
    Čili třeba u řemeslných služeb apod. může toto fungovat velice dobře.
    Pokud se někdo tváří jako poradce a dává "dobré rady" tak by si neměl plést zboží a služby.
    Navíc ten "návod" se týká zboží, být to služba typu poradenství tak si nedokážu představit že na službě fakturované s cenou 800 Kč byl zisk jen 240 Kč ;-)

  13. Citace Původně odeslal rouballik Zobrazit příspěvek
    Karta má dvě strany. Je tu vysoká konkurence prodejců, kteří prodávají něco a jejich jedinou přidanou hodnotou je nízká cena. Když máte i další přidané hodnoty, tak není cena hlavním faktorem.
    to je jasné, ale přece nejde žít s tak nicotným ziskem. Přece i zlevňování musí mít konec.

  14. Citace Původně odeslal Verne Zobrazit příspěvek
    to je jasné, ale přece nejde žít s tak nicotným ziskem. Přece i zlevňování musí mít konec.
    Dokud tu budou ´´prodejci´´ co prodávájí od hov.a po plesové šaty vše formou přeposílání na aukru nebo i na eshopech kde mají 50 kč protože jim přece těch 8000 k mateřské stačí nikdy se to nezmění.

  15. Kolik zaplatíte za litr mleka? 15, 19, 25 nebo 10Kč?
    Je to přiklad toho že cena neni hlavní důvod při nákupu.

  16. Citace Původně odeslal iArt Zobrazit příspěvek
    Kolik zaplatíte za litr mleka? 15, 19, 25 nebo 10Kč?
    Je to přiklad toho že cena neni hlavní důvod při nákupu.
    25 NIkdy, 19 jen pokud ho nutně potřebuji, 15 stojí standartně beru 2 KS, při 10 kč celý karton :-D

  17. Kolik zaplatíte za litr mleka? 15, 19, 25 nebo 10Kč?
    Je to přiklad toho že cena neni hlavní důvod při nákupu.
    Pane, běžte se zeptat běžných lidí do Kauflandu, jestli pro ně je rozdíl dát za litr mléka 10 nebo 13 korun.
    Cena je u stále většího objemu lidí jediným rozhodujícím parametrem při nákupu.

    Evidentně ne zcela se v tom vyznáte.

  18. Citace Původně odeslal INVENIO Media, s.r.o. Zobrazit příspěvek
    Pane, běžte se zeptat běžných lidí do Kauflandu, jestli pro ně je rozdíl dát za litr mléka 10 nebo 13 korun.
    Cena je u stále většího objemu lidí jediným rozhodujícím parametrem při nákupu.

    Evidentně ne zcela se v tom vyznáte.
    Tak v tomto příadě je jasné, že lidi jdou po ceně protože mlíko je prostě mlíko, spotřební zboží, žádné služby k němu nepotřebujete atd a je furt stejné at za 19 nebo 10 :-)

  19. Tak v tomto příadě je jasné, že lidi jdou po ceně protože mlíko je prostě mlíko, spotřební zboží, žádné služby k němu nepotřebujete atd a je furt stejné at za 19 nebo 10 :-)
    S tím nelze souhlasit.
    V mléku za 10 korun není kromě bílé vody nic.
    V mléku za 19 korun už může být třeba 3,5% tuku a více se to také mléku podobá, mléko to však ještě není.

  20. Citace Původně odeslal INVENIO Media, s.r.o. Zobrazit příspěvek
    Pane, běžte se zeptat běžných lidí do Kauflandu, jestli pro ně je rozdíl dát za litr mléka 10 nebo 13 korun.
    Cena je u stále většího objemu lidí jediným rozhodujícím parametrem při nákupu.

    Evidentně ne zcela se v tom vyznáte.
    Debata spadla někam kam podle mě nepatří. Protože tady už nejde o různou cenu stejného zboží ale i o různou kvalitu zboží.
    PS: krabicové "mlíko" za 10 bych nekoupil, radši se dám čerstvé z farmy za 25 nebo aspoň něco důvěryhodného v obchodu za 20. Pravděpodobně je takových lidí méně než těch co nakupují co nejlevnější krabice, to ale neznamená že nemá perspektivu se na takové zákazníky zaměřovat.

    ---------- Příspěvek doplněn 12.02.2013 v 13:33 ----------

    Citace Původně odeslal INVENIO Media, s.r.o. Zobrazit příspěvek
    V mléku za 10 korun není kromě bílé vody nic.
    V mléku za 19 korun už může být třeba 3,5% tuku a více se to také mléku podobá, mléko to však ještě není.
    Mimochodem, teď před pár dny jsem koukal v televizi na pořad Historie.cs zaměřený na potraviny. Přestože těď "každý ví že dřív byly potraviny lepší", tak třeba před 200 lety někteří obchodníci do mléka přidávali mýdlo aby bylo mléko více napěněné a vypadalo chutněji. Dobrou chuť ;-)

  21. Mimochodem, teď před pár dny jsem koukal v televizi na pořad Historie.cs zaměřený na potraviny. Přestože těď "každý ví že dřív byly potraviny lepší", tak třeba před 200 lety někteří obchodníci do mléka přidávali mýdlo aby bylo mléko více napěněné a vypadalo chutněji. Dobrou chuť ;-)
    :)) ble, nojo dneska se tam přidávají daleko chutnější ingrediene

  22. kdyz by mi sla pena z pusy, bal bych se, ze mam zachvat...

    to uz meli pred 200 lety mydlo?:)))

  23. Citace Původně odeslal INVENIO Media, s.r.o. Zobrazit příspěvek
    S tím nelze souhlasit.
    V mléku za 10 korun není kromě bílé vody nic.
    V mléku za 19 korun už může být třeba 3,5% tuku a více se to také mléku podobá, mléko to však ještě není.
    Myslel jsem že je řeč o jednom a tom samém produktu :) U nás v kaufu je trvanlivé 1,5 % tuku od 8 kč po 16 kč.... jak kdy mají akce, takže můj koment se vztahoval k tomuto :)

  24. Citace Původně odeslal INVENIO Media, s.r.o. Zobrazit příspěvek
    Cena je u stále většího objemu lidí jediným rozhodujícím parametrem při nákupu.
    Já si myslím, že to takto bylo. Dnes bych spíše řekl, že " Cena začíná být u stále většího objemu lidí porovnávána s kvalitou potravin. " Více a více lidí kolem mě si uvědomuje, že nechce umřít na chemii v potravinách.

    Nebo spíš jinak. Lidé začínají chápat, že 10 vedle sebe položených másel rozdílných značek nejsou naprosto stejné produkty rozlišené cenou.

    ALE TO NEDISKUTUJEME O TEMATU

  25. Citace Původně odeslal iArt Zobrazit příspěvek
    Chcete rychle zvýšit zisk ve vašem podnikání?
    ...Takové neznatelné zvýšení mnozí zákazníci ani nezaznamenají....
    Tak to mě pobavilo, 10% je neznatelné zvýšení? :D Tohle teoretický a nekonkrétní počítání to je pitomost, pokud se do té "rovnice" nedá plno faktorů. To je stejný, jako když si vláda mnohokrát myslela, že při zvednutí DPH vybere víc, ale opak byl pravdou...


    Citace Původně odeslal Verne Zobrazit příspěvek
    Tvůj nápad je fungující v normální společnosti, ne u národa, kde má každý vymytý mozek zbozim a heurekou a prodává všechno se ziskem 10Kč.
    Ceny jsem upravoval směrem nahoru počátkem roku a to docela výrazně.
    Neřekl, že tu je o moc víc "vymytých" mozků než někde jinde a nevidím na tom nic špatného koupit nějakou věc, kterou koupím jednou za čas, tam kde mi jí dají levněji(samozřejmě nemyslím nějaké desetikoruny...).

  26. Citace Původně odeslal Jenda159 Zobrazit příspěvek
    Neřekl, že tu je o moc víc "vymytých" mozků než někde jinde a nevidím na tom nic špatného koupit nějakou věc, kterou koupím jednou za čas, tam kde mi jí dají levněji(samozřejmě nemyslím nějaké desetikoruny...).
    já to myslel tak, proč si sami prodejci podkopávají živobytí? Proč prostě nefunguje pud sebezáchovy a nezabrání dalšímu slevňování? Je jasné, že zákazník jde po levnějším, ale beru to z pohledu prodejců, že se dalším a dalším slevňováním ženou sami do záhuby.

  27. Presne tak, do zahuby... Pred lety DL letak stal 2,- oboustrany tisk ted se sotva proda za 0,9 ) tedy 90 haleru, protoze blbci snizuji cenu a chteji vsechny zakazniky stahnout k sobe, nicmene konkurence nespi a zlevnuje take, takze jak tobylo predtim tak je to i ted - jen tech lidi je rozeseto vicea cenu uz se neda zvysit nijak.

  28. Citace Původně odeslal Verne Zobrazit příspěvek
    já to myslel tak, proč si sami prodejci podkopávají živobytí? Proč prostě nefunguje pud sebezáchovy a nezabrání dalšímu slevňování? Je jasné, že zákazník jde po levnějším, ale beru to z pohledu prodejců, že se dalším a dalším slevňováním ženou sami do záhuby.
    Protoze je to zacarovany kruh....
    Prvni prodejce najde zdroj zbozi v nakupu za 100 a da jej na trh za 500 a je spokojeny.
    Druhy prodejce narazi na stejny zdroj a vidi nakup 100 a ten jediny to ma za 500. NO tak to je super rekne, si budu to mit za 450 a vydelam mraky.
    Treti prodejce narazi opet na stejny zdroj a vidi nakup 100. Jeden to prodava za 500 a druhy za 450, tak proc se s tim stvat, budu taky prodavat za 400
    a jde se dal
    Osmy prodejce na to jde jinak. Nakoupi toho hodne, udela dropshipping a da o tom vedet dalsim 50 prodejcum. On to prodava za 200 prodejcum a ti at si valci, on svych 100 na kuse vzdy ma.
    Razem je na trhu XY hracu s jedin, dvema stejnymi zdroji a valci cenou. Ten posledni co to puvodne prodaval za 500 ma mozna par vernych zakazniku, ale prodeje mu jdou dolu, tak pujde s cenou taky dolu. Nejdrive podstreli toho za 450 na 445, ten si to neda libit a da to na 440 a jde se dal.
    Mezi tim, nekdo na webtrhu napise, ze je treba nabizet pridanou hodnotu, ze cena neni dulezita. Jenze doruceni do 2 dnu ma kazdy, skladem taky, nebo u dodavatele. Marze jsou tak nizke, ze nic extra pridat nejde. prijemny zakaznicky servis je automaticky, mimo par neschopnych.
    Takze na trhu je pak 50 hracu, z nichz nabizi 30 vyborne sluzby, dostupnot a zbyly 20 neco ztraci....

  29. Je to vývoj a funkce trhu. I když někdy zůstává rozum stát.
    Př: Na našem trhu se prodává díl za 3400 Kč a všichni jsou s cenou +- kolem. Teď přišla firma co ho jediná nabízí za 2700 Kč :)
    To opravdu nemá logiku. Ta firma kdyby dala 3200, tak je nejlevnější (výsledek by byl stejný), ale oni si seberou 500-700 Kč marže rovnou.

    Citace Původně odeslal Verne Zobrazit příspěvek
    já to myslel tak, proč si sami prodejci podkopávají živobytí? Proč prostě nefunguje pud sebezáchovy a nezabrání dalšímu slevňování? Je jasné, že zákazník jde po levnějším, ale beru to z pohledu prodejců, že se dalším a dalším slevňováním ženou sami do záhuby.

  30. Citace Původně odeslal Verne Zobrazit příspěvek
    já to myslel tak, proč si sami prodejci podkopávají živobytí? Proč prostě nefunguje pud sebezáchovy a nezabrání dalšímu slevňování? Je jasné, že zákazník jde po levnějším, ale beru to z pohledu prodejců, že se dalším a dalším slevňováním ženou sami do záhuby.
    Děláš jako kdyby každý měl snahu být co nejlevnější. To rozhodně neplatí!
    Je prostě jen jistá kategorie prodejců co "musí být nejlevnější" a jistá skupina zákazníků co "nebude nakupovat u těch zlodějů, když tamhle to mají o korunu levnější". Ale ani jedni naštěstí netvoří 100% všech prodejců ani zákazníků.

  31. Citace Původně odeslal iArt Zobrazit příspěvek
    Kolik zaplatíte za litr mleka? 15, 19, 25 nebo 10Kč?
    Je to přiklad toho že cena neni hlavní důvod při nákupu.
    mléko kupuji od sedláka v dědině za 13kč/l . Mléko vydrží kratší dobu a je dtražší než v tetrapaku, ale je to plnotučné a čerstvé. A to je ta přidaná hodnota.

Stránka 1 z 2 12 PosledníPoslední
Hostujeme u Server powered by TELE3