Chcete si koupit Webtrh?
Zobrazují se odpovědi 1 až 7 z 7

Problém se Supercart (Super QC) v podadresáři

  1. Potýkáme se s problémem s eshopem Superqc

    Eshop běží v podadresáři domény www.xentan.cz, konkrétně na adrese
    www.xentan.cz/eshop

    Pokud si vložíme do košíku nějaké produkty, dostaneme se až na stránku
    objednávky a poté produkty z košíku odstraníme a nahradíme novými,
    zůstanou ve finální objednávce všechny produkty, včetně
    těch již odstraněných. Zákazníkovi tak přijde potvrzení objednávky i s
    produkty, které si neobjednal. Navíc je v potvrzení objednávky
    zduplikovaná doprava.

    Nevím, zda to není způsobeno umístěním v podadresáři, protože ostatní eshopy na stejném
    hostingu (Wedos) fungují bez problému. Tuším, že to bude nějaký problém se sessions, ale to už je trochu mimo mé schopnosti.

    Prosím o radu, jak věc vyřešit a pokud by se našel někdo znalý problematiky, pište prosím na info@xentan.cz, určitě se nějak dohodneme.

  2. Co se právě děje na Webtrhu?
  3. Taky jsem se s tím několikrát setkal a nevím, jak to vyřešit.

  4. testoval jsem si to, chyba musí být někde u vás. Není to hostingem a nemělo by to být ani systém, až teď se dívám, že to je verze 2.0.7. já si to testoval na 1.4.2.

    Takže nevím, spíše to chce zkusit otestovat u někoho kdo má 2.0.7.

    Spíše bych řekl, že to bude chyba jenom u vás a zkusil bych to celé "přeinstalovat" - mělo by to fungovat.

  5. Dělá nám to na 1.4.2 verzi, na to, jak to vyřešit jsem nepřišel, ale přeinstalovávat nechci, protože jsme v systému dělali pár úprav (ale žádnou, co by s tímhle měla něco společné).

  6. Citace Původně odeslal baryman Zobrazit příspěvek
    Dělá nám to na 1.4.2 verzi, na to, jak to vyřešit jsem nepřišel, ale přeinstalovávat nechci, protože jsme v systému dělali pár úprav (ale žádnou, co by s tímhle měla něco společné).
    a máte eshop taky v podadresáři? Na stejném hostingu, ale v kořenovém adresáři domény nám to problém nedělá. Jen tenhle konkrétní případ.

    ---------- Příspěvek doplněn 06.02.2013 v 22:57 ----------

    Tak se to stalo znovu a další naštvaný zákazník za to nestojí. Než najdu řešení, přesměroval jsem vše na jiný eshop.

  7. Právě vůbec v podadresáři neběží, jede normálně na hlavní doméně.

  8. Tak vyřešeno, dělaly to testovací objednávky, které však zůstávaly uložené v databázi. Po jejich promazání to funguje bez problémů.

Hostujeme u Server powered by TELE3