Hledáme testery pro manuální testování
Zobrazují se odpovědi 1 až 26 z 26

Česká pošta - hromadné podání?

  1. Dobrý večer,

    pro náš eshop hledám způsob jak zjednodušit proces odesílání. Jaký způsob doporučujete vy?

    Na České poště mi bylo řečeno, že je nejjednodušší řešení hromadné podání pomocí formuláře, který najdu na webu.

    Bohužel se mi tento formulář dohledat nepodařilo. Máte někdo odkaz na stažení?

    Díky moc

  2. Co se právě děje na Webtrhu?
  3. hromadne podani je jen pro smluvni partnery ceske posty :) zajdi si za manazerem tve pobocky, bude vedet vic a domluvite si nejaky podminky :)

  4. Co znamená hromadné podání? Nestačí ti podací arch nebo myslíš něco jiného?

  5. S poštou podepíšeš smlouvu a dostaneš svoje číslo, které uvádíš na balících. Pak ti pošlou jednou za měsíc fakturu za poštovný. Ale pokud myslela paní u Tebe na poště tohle, tak nechápu proč Tě neodkázala na jejich obchoďáka? Tiskoviny mi obchoďáčka Pošty poslala emailem.

  6. No a hlavní výhoda je, že můžete mít export podání z eshopu ve formátu csv, takže nemusíte přepisovat adresy.

  7. Přesně tak jak to tu bylo napsané.

    Mám smlouvu s ČP a vše si doma nachystám(štítky,archy) a na poště ani už nestojím frontu, hodím jim to k balíkům a odcházím.
    Druhý den domu dostanu potvrzený podací arch a jednou měsícně fakturu.
    A to už netisknu ani dobírkové složenky, mám smlouvu na bezdokladovou dobírku.Zas kus ušetřené práce a času.

  8. (mám smlouvu s českou poštou) Nevíte prosím, jde nastavit tisk formulářů ze stránek české pošty nastavit tak aby to šlo automaticky do tisku a ne do Adobe Reader? Pokud ano tak jak?

  9. ještě jednodušší (ale trochu high-end řešení pro váš systém) je domluvit se s poštou, aby vám dali unikátní klíč na generování čísel zásilek a ty samolepicí štítky, které se generovaly v hromadném podání, byste si generovali sami - odpadne tak nutnost datových exportů a tvorby dávek v jejich na používání složitém systému. postačí tak jednoduše vygenerovat pdf v nějaké vaší expediční dávce pro objednávky, které daný den odešlete .. data pak předáte poště na flashce a druhý den vám je vrátí (budou tak potřeba 2 flashky v oběhu) .. měli jsme také zmiňované hromadné podání, ale to přestalo být dostačující po dosažení hranice cca 200 objednávek, které se během jednoho dne na ČP exportovaly

  10. init.22, mohl bys to prosim blize rozvest - funguje to na nejakem standardizovanem programu kam se zada prideleny unikatni kod posty? Vyuzivame ve firme podani online a pri vetsim mnozstvi zasilek je to strasne pomale, diky

  11. Funguje Vám dneska podání online?? Moje nervy fakt s tím

  12. jojo vse ok, ale musel jsem to vzdat v IE a jedu pres Chrome

  13. Mě to nejede přes nic a když jsem volal na CP tak o problému vědí a řeší ho

  14. no ted uz mi to taky nejde :-)

  15. nám na lince tvrdili, že je vše v pořádku, ale stránky v podani online se nenačítaly, někdy to je peklo

  16. Prosím o radu - sem tam posílám balík BA u kterého není bezdokladová dobírka takže je nutno tisknout dobírkovou poukázku. Při tisku mě ale tiskárka nezačne tisknout hned od okraje což je problém. Nastavit offset tisku v online podání už nemůžu, protože tisk do okýnek složenky je vycentrován. Problém je jak změnit nastavené okraje 2,5 cm ve vzhledu stránky? Možnost vložit své vlastní okraje není aktivní. Nevíte prosím co s tím?
    Přiložené miniatury Přiložené miniatury Klikněte na obrázek pro plnou velikost Název:  dobirkova poukazka tisk.jpg Zobrazení: 166 Velikost:  74,0 KB   Klikněte na obrázek pro plnou velikost Název:  dobirkova poukazka.jpg Zobrazení: 117 Velikost:  61,7 KB  


  17. Nevím jestli záleží i na tiskárně (mám epson) ale já aby mi to vytisklo tak jak mělo, tak musím v tom náhledu v adobe mít zaškrtnuto "skutečná velikost" a pak orientace dát pryč automaticky (což tam máš teď ty) a místo toho zapuntíkovat "na výšku" a hned v tom náhledu vidím složenku né uprostřed papíru ale na kraji a vytiskne se vše jak má. Případné milimetrové ujetí řeším posunem přímo v online v nastavení šablon.

  18. to jsem také zkoušel, akorát se stejným výsledkem - na levé části dobírkové poukázky (ta část co jede do tiskárny jako první) není vytištěno první písmenko v každém řádku.

  19. Tak to pravděpodobně bude vlastnost tiskárny, že dokáže tisknout až dál od okraje, než je třeba. Ve specifikacích by to mohlo být uvedeno, jaký je minimální okraj. Pokud by nebyl problém v tom, lze zkusit ještě vlastní formát papíru, vypadá to ale na ten okraj.

  20. Citace Původně odeslal hala Zobrazit příspěvek
    No a hlavní výhoda je, že můžete mít export podání z eshopu ve formátu csv, takže nemusíte přepisovat adresy.
    Využíváte to někdo? Posíláme denně dost zásilek, takže by to ušetřilo čas, ale na druhou stranu lidé často zadávají adresy ve špatném formátu, občas nějaký údaj zcela chybí atd.

  21. Ano vyuzivam. Vyhodou je, ze pokud je adresa opravdu blbe (psc, mesto) system na to sam upozorni a nenecha vas zasilku podat, dokud v systemu adresu neopravite. Za sebe jenom doporucuji. Hrozne to usetri cas.

  22. Jo, podani online uz jsme jednou vyzkouseli a jeste pul roky resili nasledky. Nevim jak dnes, ale tehdy (vic nez rok) trvalo zadaji jedne zasilky tak dlouho, ze bylo levnejsi neusetrit a resit to na dodane stitky rucne. Kdyz nam jednou dosly stitky a pouzili jsme podani online, tak se nam s nasledujicimi stitky zduplikovala cisla zasilek dosti nahodnym zpusobem a nekolik zasilek se neodeslalo, protoze jejich cisla byla uz buhvikdy predtim pouzita. Takze po tehle zkusenosti jedem na postou dodane stitky a podani online uz jsme znovu neriskovali.
    Je dnes situace lepsi? Uz se ten web chova jako normalni komercni sranky, nebo je to porad jak spolek dobrovolnych ochrancu malych psiku bezici za modemem v daleke visce?

  23. S duplikaty cisel jsme meli jednou taky problemy. Jinak ale vse importujeme pres csv a tam problem neni.

  24. Já se musím ČP pošty zastat. Aplikace ja jednoduchá a přehlédná, a hlavně plně unkční. (používám ji přes 2 roky) Pokud to porovnám s ostatníma dopravcema, tak určitě není horší, ba naopak. Nevím v čem vám trvalo zadání zásilky tak dlouho.... Novou zásilku máte vytvořenou třemi kliky, a jen záleží jak rychle dokážete zapsat adresu. Co se týká importu, tak tam je to obdobné a nevidím tam žádné problémy (pokud jste si jej dobře nastavil). S duplicitou zásilek jsem se za celou dobu používání nesetkal. Pokud si jen představím, že zadávám dobírky a štítky ručně jako na začátku, tak mě zamrzí a polije studenej pot..

  25. xxxmitschxxx: tak to pouzivate nejakou jinou aplikaci nez dali nam. My jsme to po pul roce proste prestali zkouset, nacitani stranky trvalo kolem minuty a obcas skoncilo chybou na strane serveru.
    Naopak Geis i Ulozenka maji webove aplikace rychle, byt tam obcas nejake chybky jsou a konkretne Geis neni schopen exportovat validni PDF, takze v nekterych exotictejsich prohlizecich nefunguji carove kody. Ale to jsou drobnosti, ktere nebrani praci.

  26. Citace Původně odeslal TondaP Zobrazit příspěvek
    xxxmitschxxx: tak to pouzivate nejakou jinou aplikaci nez dali nam. My jsme to po pul roce proste prestali zkouset, nacitani stranky trvalo kolem minuty a obcas skoncilo chybou na strane serveru.
    O vánocích kolem poledne to bývávalo mrtvé, jinak ale taky musím potvrdit že vše funguje. Jediný problém je pokaždé když nějaký klient není schopen napsat rozumně adresu a musí se opravit ručně - u nás se to ale naštěstí stává minimálně. Za to ale pošta nemůže, naopak jejich systém dokáže plno nejasně zadaných adres opravit sám.

    A chtěl bych vidět jak "rychle" by fungoval web Geis nebo Uloženky, pokud by musel najednou obsloužit podobné množství uživatelů jako ten poštovní systém ;-)

  27. Dobrý den,
    pokud by měl ještě někdo další zájem, nabízíme poměrně sofistikovaný systém pro automatizaci tisku přepravních etiket - jmenuje se Labelprinter (http://www.labelprinter.cz/). Prozatím máme stoprocentní úspěšnost u zákazníků - kdo vyzkoušel a měl i konkurenční nástroje, už nechtěl používat nic jiného.
    Jedná se o aplikaci, která podporuje všechny tuzemské (a nejen tuzemské) přepravce, má jedno uživatelské rozhraní, spoustu doprovodných funkcí (kontrolu obsahu před zabalením, kontrolu vážením, proaktivní zjišťování NEdoručených balíků, apod.).
    Umíme se plně automatizovaně připojit na Pohoda, Money, K2, ABRA, apod..
    Systém je na první měsíc pro vyzkoušení plně zdarma.

    Krom toho máme již i kompletní webový skladový systém pro řízení a případnou automatizaci skladu.

Hostujeme u Server powered by TELE3