logo
21.12.2012 17:08
31
Taky bych rád přiložil do ohně pár polínek...

Cca. před rokem jsem oslovil GoPay a PayU se stejným požadavkem, abych zjistil podmínky a takový byl výsledek:

GoPay:
Super podpora, přehledná administrace, pokud jsem chtěl nestandardní řešení - mluvil jsem s člověkem, který okamžitě pochopil co po něm chci a vše bylo domluveno během chvilky. Zatím jsem neměl jediný problém, který bych musel řešit.

PayU:
Stejný nestandardní požadavek, jako jsem požadoval u GoPay - mluvil jsem se čtyřmi "odborníky" a každý mi nabízel něco jiného, než jsem po něm chtěl. Nakonec mi řekla paní, že s nima mám uzavřít smlouvu a pak se budeme domlouvat :)

Tudíž z mojí strany bych taky volil GoPay, protože v mém případě PayU neví, co dělá. Popravdě ani nevím, jaký je rozdíl v provizích, protože u PayU jsem se s nikým nedokázal domluvit.

PayPal - má někdo zjištěno, kolik lidí PP aktivně používá a má na něm peníze? To, že eshopy možnost platby přes PP přidávají, vůbec nic neznamená.

Co se právě děje na Webtrhu?

12.02.2013 11:55
32
Ahoj, nejak mi to rýchle dobíjanie cez bankový účet FIO banky nefunguje, po prihlásení, keď stlačím button odeslať alebo návrat do eshopu, tak žiadna reakcia, mohli by ste sa na to pozrieť? Ďakujem.
12.02.2013 12:13
33
Taky mi to nefunguje. Napsal jsem GoPay a Fio.
12.02.2013 13:36
34
Super! Ďakujem za rýchlu reakciu, potom prosím informuj, keď to bude fungovať. ;)
12.02.2013 13:38
35
GoPay se už ozvalo, ale je to chyba u Fia, chybí tam Javascript pro odeslání formuláře. Dám vědět.
12.02.2013 15:28
36
Díky za nahlášení, Fio to už opravilo.
12.02.2013 18:43
37
Fio to nie tak celkom opravilo. Mne sa to zaseklo, ukazuje "Pokyn čeká na autorizaci...", ale z účtu to už mám stiahnuté, takže sa prosím pozri na svoj účet, či Ti to tam prišlo, lebo u mňa to už nie je a ak sa dá, tak mi uprav kredit manuálne...ďakujem
12.02.2013 20:06
38
Asi to chvíli trvalo, ale od 19:04 to už máš připsané.
12.02.2013 21:48
39
OK, už je to v poriadku, ďakujem za bleskovú pomoc. ;)