Zadejte hledaný výraz...
Jakub Glos
Webtrh.cz
Vývoj webových stránek na WordPressu a proklientský přístup pro freelancery
Třídenní infromacemi nabitý prezenční + online kurz v Praze od Webtrhu pouze za 2 871 Kč
Více informací

E-shop s rybářským vybavením chytapust.cz

Petr Široký
verified
rating uzivatele
(26 hodnocení)
14. 12. 2012 14:03:58
Před půl rokem jsem dával ke kritice jeden z rozsáhlejších návrhů e-shopů, co jsem dělal, nyní mě zákazník znovu oslovil kvůli několika nutným úpravám - nejvýraznější změnou je zezelenání e-shopu, což nyní ladí s kamennou prodejnou a zákazník se s tím víc ztotožňuje.
Kromě výměny dřeva za tmavě zelenou (což je jediné, co jsem dělal se skřípěním zubů) jsem přepracoval každou z hlavních stránek a využil zkušenosti, které jsem za půl roku na e-shopech načerpal. Když srovnáte původní návrhy s novými, uvidíte že toho bylo dost, co se dalo vylepšit a snad jsem teď vychytal většinu nedostatků, které původní design měl. Celkově je teď design lehčí, jednodušší a doufám co nejvíc přístupný návštěvníků a zákazníkům.
Zajímají mě dojmy, připomínky, komentáře a kritika obecně.
Kompletní návrh:
// Logo není moje práce.
// Pokud má někdo zájem o design, přijímám zakázky.
14. 12. 2012 14:03:58
https://webtrh.cz/diskuse/e-shop-s-rybarskym-vybavenim-chytapust-cz/#reply842127
Martin Tuma
verified
rating uzivatele
(25 hodnocení)
14. 12. 2012 14:11:01
Asi to nemůžeš nijak ovlivnit, ale to logo mi do toho vůbec, ale vůbec nesedí. Jinak se mi design líbí, je to takový svěží a vzdušný, ale logo jde úplně jiným směrem...
14. 12. 2012 14:11:01
https://webtrh.cz/diskuse/e-shop-s-rybarskym-vybavenim-chytapust-cz/#reply842126
Petr Široký
verified
rating uzivatele
(26 hodnocení)
14. 12. 2012 14:21:19
U loga pravidelně lobbuji za změnu, ale zatím se mi zákazníka nepodařilo přesvědčit :)
---------- Příspěvek doplněn 14.12.2012 v 17:52 ----------
Hm, asi je to tak super, že nikdo nemá připomínky. Nu proč ne.
14. 12. 2012 14:21:19
https://webtrh.cz/diskuse/e-shop-s-rybarskym-vybavenim-chytapust-cz/#reply842125
Coe
verified
rating uzivatele
(39 hodnocení)
14. 12. 2012 19:10:19
podle mě si udělal chybu, že si shop dělal do hnědé, když má vše v zelené a další chybou je, že majitel asi těžko změní logo, když už ho má téměř všude a měnit se mu to nechce. Přitom si myslím, že zas tak hrozné není : o).
nelíbí se mi:
- rozmazané pozadí
- leve menu (máš vše v jedné úrovni, jestli dobře chápu tak např. Krmení a suroviny je hlavní kategorie a pod tím podkategorie, takže by měli mít pomlčku, plus, nebo nějaké odsazení)
- cena 1190 Kč - 1 190kč je podle mě lepší
- vubec se mi nelíbí hover efekt "kaprové pruty" - je to celé čisté a to se tam vůbec nehodí http://www.lefiath.cz/portfolio/156-kat4.png
- moc textu ve výpisu produktů
- v menu výrobci nevýrazné
- drobečková naviagace, udělal bych font o něco větší
- u nákupního košíku, prvně musí být doprava potom až informace
takových drobností je tam celkem ještě dost, každopádně to není špatné : o).
// Edit
ještě tak přemýšlím, tak máš hodně věcí uděláno různě např. na indexu máš výpis produktů bez textu a v ostatních výpisech to máš s textem - tohle naprogramovat to si majitel pěkně natáhne kapsu, aby to vůbec šlo : o). Sjednotil bych tam více věcí, podle mě hodně zbytečností a odlišností.
14. 12. 2012 19:10:19
https://webtrh.cz/diskuse/e-shop-s-rybarskym-vybavenim-chytapust-cz/#reply842124
me se moc nezda menu, takove nejak neprehledne. moc efektu, divny pismo.
14. 12. 2012 19:16:30
https://webtrh.cz/diskuse/e-shop-s-rybarskym-vybavenim-chytapust-cz/#reply842123
Petr Široký
verified
rating uzivatele
(26 hodnocení)
14. 12. 2012 19:37:25
Původní hnědá verze se většině lidí líbila, takže jsem v tom neviděl problém. On ani neexistuje žádný grafický manuál nebo tak něco a i tak na webu nepoužívám úplně stejnou zelenou jako je na prodejně. S logem máš pravdu, z tohohle důvodu se nemůže změnit. A abych byl neutrální, většině lidí se nelíbí.
Napsal Coe;882517
nelíbí se mi:
Řada z věcí co se ti nelíbí má nějaký smysl a někdy jsou poměrně důležité. Rozmazané pozadí je takové proto, že nerozmazané odpoutávalo pozornost od obsahu. V levém menu jsou hlavní kategorie úplně jiné než podkategorie, myslíš že to vypadá stejně? Cena se může opravit, tam souhlasím. Hover je takový mírný 3D efekt. Příliš textu je účelové, 4-5 řádků je normál, podívej se na jakýkoliv větší e-shop, to je proto, aby tam byly podstatné informace a člověk nemusel chodit do detailu u všeho, ale rovnou si něco přečetl. Co myslíš že by u výrobců pomohlo, aby to bylo výraznější? Doufal jsem že žlutá, která je aktivní barva, postačí. Za přehození informací v košíku díky, na to jsem úplně zapoměl.
Napsal Coe;882517
ještě tak přemýšlím, tak máš hodně věcí uděláno různě např. na indexu máš výpis produktů bez textu a v ostatních výpisech to máš s textem - tohle naprogramovat to si majitel pěkně natáhne kapsu, aby to vůbec šlo : o). Sjednotil bych tam více věcí, podle mě hodně zbytečností a odlišností.
Tohle je účelové. Jednak to naprogramování je naprosto primitivní operace na pár vteřin (zázrak, že? Kdyby takové prkotiny stály hromadu peněz, tak nechci vědět co by stály nějaké skutečné úpravy :) ) a nemá smysl dávat popisky na hlavní stranu, kde mají produkty spíš zazářit, ovšem v kategoriích jsou důležité už z důvodu co jsem vypsal předtím. Sjednocovat obsah jen proto, aby ho bylo vizuálně všude stejně bez ohledu na funkčnost, by bylo neproduktivní a proti zákazníkům.
14. 12. 2012 19:37:25
https://webtrh.cz/diskuse/e-shop-s-rybarskym-vybavenim-chytapust-cz/#reply842122
Coe
verified
rating uzivatele
(39 hodnocení)
14. 12. 2012 19:54:48
teď to pozadí sice neodpoutavá pozornost, ale špatně se mi na to dívá (tohle může být jenom u mě, nevím jak ostatní) - mě by se tam daleko více líbila nějaká postavička rybáře nebo čistá barva.
ty kategorie, nevypadá to stejně je to dobře rozlišené, každopádně by bylo ještě cool odsazení : o)
tak ten mírný 3d efekt mi do toho designu vůbec, ale vůbec nezapadá : o).
s textem ve výpisu produktů - to máš pravdu, 4-5 řádků mě tam opticky zmátly ty odrážky - to podle mě nevypadá dobře. Zkusil bych si s tím, ale pohrát, podle nových statistik, je lepší dát: Titulek, text, obrázek, cena.
Možná bych zauvažoval co s tlačítkem detail, na detail se dostanu kliknutím na obrázek a na titulek - proč tam dávat 3 tlačítko? Lepší by bylo koupit - ale ok tohle je hodně polemizující. Sám tam ale píšeš, že tam dáváš text, aby nemusel chodit do detailu, přitom do toho detailu musí jít, jelikož tam chybí tlačítko koupit. Statisticky mám zase já ověřeno, že oba tlačítka nedělají dobrotu : o).
Kategorie | výrobci = kategorie je dobře viditelné, výrobci ne, zkusil bych kolem toho udělat ohraničení, popřípadě bych tam přidal taky barvu, aby to nebylo na bílé a splývalo s pozadím.
---
Nejsem si jistý jestli je primitivní, nikdy nevíš jak je to v tom eshopu uděláno a jak to mají spojeno. Třeba by tam museli dát podmínku, že na main page bude jinak vypadat výpis produktů a tohle bude problém zabudovat do systému. Zase jak kde : o).
Když už bych to dělal jinak, tak bych udělal větší změny než jenom dal popisek pryč, ale udělal bych jenom jednu řadu s akční nabídkou, včetně slidru - velmi dobře to má v tomto ohledu uděláno alza.
---------- Příspěvek doplněn 14.12.2012 v 20:02 ----------
edit: // ještě jeden takový tip - chybí ti tam telefonické objednávky v hlavičce nebo nějaký kontakt, vzbuzuje to důvěryhodnost a ještě zákazník nemusí hledat kontakty. Přihlásit a registrovat bych dal spíše do horní lišty jak máš kontakty.
taky je dobré informovat na main page kolik stojí doprava, tohle teď testuji, takže těžko říct, jestli je to dobré nebo ne.
14. 12. 2012 19:54:48
https://webtrh.cz/diskuse/e-shop-s-rybarskym-vybavenim-chytapust-cz/#reply842121
Napsal Coe;882517
- cena 1190 Kč - 1 190kč je podle mě lepší
Obojí je špatně, správně je 1 190 Kč.
15. 12. 2012 11:36:48
https://webtrh.cz/diskuse/e-shop-s-rybarskym-vybavenim-chytapust-cz/#reply842120
Adam
verified
rating uzivatele
(39 hodnocení)
15. 12. 2012 11:52:22
Design je moc povedený. Logo není špatné, líbí se mi, ale nesedí tam ta kontura.
15. 12. 2012 11:52:22
https://webtrh.cz/diskuse/e-shop-s-rybarskym-vybavenim-chytapust-cz/#reply842119
Jinak k logu - zkussil bych ho aspoň přesvědčit o lehký modernizaci, ten font a jeho úprava je tragická.
15. 12. 2012 11:57:01
https://webtrh.cz/diskuse/e-shop-s-rybarskym-vybavenim-chytapust-cz/#reply842118
Petr Široký
verified
rating uzivatele
(26 hodnocení)
15. 12. 2012 12:04:55
Ano, to zkouším, ale zatím se nepovedlo. Nemyslím si že ten motiv je katastrofa, ale jeho zpracování ano.
15. 12. 2012 12:04:55
https://webtrh.cz/diskuse/e-shop-s-rybarskym-vybavenim-chytapust-cz/#reply842117
Michal Hráček
verified
rating uzivatele
(10 hodnocení)
15. 12. 2012 12:20:07
Hlavičku a zároveň logo bych doladil do té žluté =) Ale jak říkáš záleží to na klientovy.
15. 12. 2012 12:20:07
https://webtrh.cz/diskuse/e-shop-s-rybarskym-vybavenim-chytapust-cz/#reply842116
wader
verified
rating uzivatele
(7 hodnocení)
17. 12. 2012 15:52:57
Věnoval jsem Vám 15 minut, když se blíží ty vánoce :) ...
- Košík 1/3 - musím dělat scroll, abych viděl a odkliknul tlačítko k pokladně (1680/1050)
- Košík 3/3 - chybí mi text pod tlačítkem odeslat objednávku ... máte to v 1/3, 2/3 ... tady by mělo být něco o potvrzení emailem, které přijde zákazníkovi
- Mám problém se štítky, které někdy zasahují do obrázků v "produktovém gridu"
Drobnosti s otazníkem ...
- V data gridu bych očekával možnost rovnou přidat produkt do košíku
- V data gridu bych možná raději viděl pojmenování zobrazit detail, zobrazit více informací ... detail je strohé, cílovka může být trošku víc "lamoidní" z pohledu UI .. je třeba s tím počítat
- Ve spodní části mi nesedí dohromady box newsletteru & platebních možností, nepasuje mi to k sobě, boxy jsou divně rozměrově, asi by se to dalo domyslet líp, ale možná je to "prkotina", ale z nějakého důvodu mě to tam opakovaně ruší .. nebo je to osobní deformace :)
Subjektivně ...
- Logo není vůbec špatné, pokud už to má nějaký brand, neměnil bych
- Chybí mi tam recenze. Není to úplně otázka vzhledu, ale spíš tip na vysvětlení potenciálu recenzí a doporučení implementace směrem k zadavateli.
Resume ...
Je to super. Drobnosti se najdou, ale musí se hledat :)
9/10
17. 12. 2012 15:52:57
https://webtrh.cz/diskuse/e-shop-s-rybarskym-vybavenim-chytapust-cz/#reply842115
AKTUALIZACE 28.2.2013
__________________________________________________________
http://chytapust.simplia.cz/
Brzy se eshop bude spouštět. Máte k tomu nějaké výtky?
Nevšímejte si levého menu, kategorie jsou tam duplicitně (chyba při importu) a obrázků ve slidebanneru.
Děkuji za každou kritiku.
28. 2. 2013 13:30:42
https://webtrh.cz/diskuse/e-shop-s-rybarskym-vybavenim-chytapust-cz/#reply842114
hm
verified
rating uzivatele
(20 hodnocení)
28. 2. 2013 13:43:54
takhle vypada pozadi an mem rozliseni http://www.imagehosting.cz/?v=beznzvheh.jpg
28. 2. 2013 13:43:54
https://webtrh.cz/diskuse/e-shop-s-rybarskym-vybavenim-chytapust-cz/#reply842113
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit