logo
04.12.2012 10:27
1
Affil se dá postavit různými způsoby. Chtěl bych udělat takový průzkum o kterém chci poté sepsat článek na svém blogu, byl bych tedy rád za pár odpovědí. Jaké prvky vám nejvíce konvertují a kde je máte?

Možnosti umístění

1) Nad obsahem (call to action button + obrázek + text taková landing page nebo jiná forma?)
2) V obsahu (call to action nebo klasický textový odkaz, jak jej umisťujete?)
3) Sidebar (v jakém provedení?)
4) Patička

Prvky

1) Call to action button
2) Textový odkaz v článku
3) Obrázek
4) Formulář
5) Banner
6) Ostatní, popište

Kolik procent návštěv vašeho webu odešlete na web affiliate programu a kolik jich nakonec udělá nákup? Tedy něco v tom smyslu: Návštěvnost 100 lidí, 50 lidí navštívít affil program a 1 z nich nakoupí.

Díky za odpovědi
04.12.2012 11:49
2
Konverze je výslednice mnoha proměnných:
- Ve které fázi nákupního cyklu se návštěvník nachází.
- S jakým úmyslem přišel na stránku.
- Odkud přišel na stránku.
- Jestli stránka odpověděla na jeho otázky.

Ty dvě proměnné, které sledujete, jsou nejméně důležité a podle mě ve srovnání s těmi, co jsem uvedl, téměř bez výpovědní hodnoty.
04.12.2012 14:46
3
Vypracovat analyzu uspesnosti affil odkazov, kde navstevnost z prekliku segmentujete len podla typu media a umiestnenia bude ako uz bolo spomenute pripadova studia, ktora nebude mat ziadnu vypovednu hodnotu.
Spravne to zhrnul Martin Schlemer je potrebne analyzovat a segmentovat zdrojoe navstevnosti, mieru zapojenia navstevnika, interakcie s obsahom, a sledovanie viacerych cielov, ale to uz vlastne opakujem to iste ako bolo povedane.
04.12.2012 17:36
4
Samozřejmě že existují stovky střípků, které mají na konverze vliv, od designu a rozložení stránky až po barvy, téma webu či otextování webu a je to vždy velmi indiviuální. Ale určitě by se dalo s odchylkou určit, které prvky a na jakém místě konvertují dobře a které nikoliv. Mě například konvertují velmi dobře textové odkazy a call to action buttony nad obsahem webu, naopak bannery a formuláře mi příliš nekonvertují.