logo
25.03.2014 18:41
121
Dlhsie som tu nebol, takze dam viacero reakcii hned naraz.

Původně odeslal Joe69
Dnes 02.03. medzi 10-15.00 cca. tak ako pise "dotaz" v minulych prispevkoch - hodnoty od 6000ms - 8000ms, jedna spicka bola dokonca 14900ms!!!
V ten vikend bola jedna technicka zavada na serveri, a bohuzial sa to zasekavalo. Spravili sme napravu, aby sa take veci uz nestavali. Odvtedy sa eshopy nacitavaju do 2-4 sekund.

Původně odeslal
no administrace jede pomaleji, ale když to s rovnám s mastershopem tak je to trošku lepší.
Co by mě ale opravdu zajímalo je, jestli se mi někdo ozve z podpory. před 24hodinami jsem poslal dotaz na kterém závisí moje pokračování u nich a zatím mi nikdo neodpověděl. Tak nevím ...
Na kazdu spravu odpisujeme do 24 hodin. Takze 24 hodin ubehnut nemohlo :-) Ak ano, tak mi napiste do sukromnej spravy Vas email, cez ktory ste u nas zaregistrovany, dakujem.

Původně odeslal jelenek
Tak to buď úplně v klidu. Chtěl jsem k nim přejít, dokonce jsem zadával už zboží do admina. Na technický dotaz 7.2. ohledně zaokrouhlování mi bylo řečeno implementace do 14 dní, smozřejmě stále nic :-) Technická podpora je zabezpečována velice "ochotnou" slečnou nebo paní, která tě nechá vykecat a potom ti řekne "děkujeme, napište to prosím do modulu technické podpory", tak jsem to se zkřípěním zubů udělal s popisem, že nevím přesně jak to formulovat a prosím, aby mi technik zavolal. Odpověď technika: "Jistě chápete, že nemůžeme každého potencionálního zakazníka tel. kontaktovat, ale pokud to chcete tel. řešit není problém." Po přečtení nadšeně zvedám telefon a točím podporu. Zvedne to naše stará známá paní, požaduji na základě písemné odpovědi přepojení na technika, odpověď: technik momentálně není. Kdy můžu zavolat? Nevím. Můžu nechat číslo technikovi, aby mi zavolal? Napište to prosím do modulu technické podpory. Složil jsem hlavu do dlaní, položil telefon a věděl jsem, že moje doba u Atomeru právě skončila. Jediné co mě těší, že jsem eshop nepřevedl, to bych si asi potom hodil mašli. Takže jdu hledat lepší řešení, věřím, že najdu :-)
- Ohladom zaokruhlovania objednavok, toto je mozne od 17.3.2014. Trvalo nam to trosku dlhsie, nakolko sa musel este upravovat nas fakturacny system. Z dovodu, aby to bolo v poriadku, ked zaokruhlenu objednavku exportnete do online fakturacneho systemu.
- Co sa tyka technickej podpory, tak ked nam napisete aby sme Vam zavolali, tak nie je v nasich silach volat kazdemu zakaznikovi, ak ma nejaku otazku, alebo problem. Cez telefon Vam technicka podpora poradi v com vie. Zloitejsie veci je potreba spisat pisomne do modulu na podporu pre zakaznikov. Neviem co konkretneho islo vo Vasom pripade, ale tazko sa radi v zlozitejsich veciach po telefone.

Původně odeslal kralbramborovychlidi
Na otázku, jestli můžou při ostrém provozu garantovat nějakou rozumnou odezvu serveru odpověděli vyhýbavě, takže evidentně nemohou. Což považuji za celkem hloupé, protože to je jedna z nejdůležitějších věcí - aby eshop vůbec solidně fungoval.
Co si presne predstavujete pod pojmom garantovat? Samozrejme, snazime sa, aby server slapal ako hodinky. Poslednu dobu je to uz o dost lepsie. Dnes v noci od 1:00 hod bude asi 1-2 hodinovy vypadok, nakolko robime dalsi z planovanych upgrade servera.

Původně odeslal kralbramborovychlidi
Taky mě překvapilo, že nejde použít dvě nezávislé měny (např. Koruny pro českou verzi a Eura pro slovenskou). Jde jen přidat alternativní měnu, která se zobrazuje pořád a to působí tak nějak nehezky.
Pokud na takovýchto problémech zapracují, bylo by to asi ideální řešení na pronájem. I tak se mi jejich řešení zdá pořád v poměru cenu/kvalita celkem dobré.
Dve nezavisle meny, respektive viacemenovost eshopu (zameranie na viacero trhov) je vzdy problem. Chcete mat eshop vo viacerych jazykoch a umoznit vytvarat objednavky vo viacerych menach. To znamena, ze v nakupnom kosiku bude ponuknuta ina doprava pre kazdy jazyk, alebo menu? Sposob dopravy tiez bude vzdy odlisny? V module Objednavky s tymto vsetkym ratat. Nezabudnut na modul Zakaznici, kde su rozne filtre a kategorizacia zakaznikov podla obratu. Mysliet na zmenu kurzu? Bannery na eshope budu ine pre kazdy jazyk, a mnoho dalsieho, teraz mi napada "len" toto. Uz viac krat tu na webtrhu odznelo, a suhlasim s tym, ze najlepsie sa clovek prisposobi danemu trhu samotnym (samostatnym) eshopom urcenym priamo na to (jeden jazyk, jedna mena). U nas nie je problem vytvorit si dalsi eshop za par Eur. Moznost informovat druhou menou u tovaru a v kosiku v systeme samozrejme mame. Zapnete si zobrazovanie druhej meny a v eshope informacne danu menu vidno (napriklad Eur/Kc). Objednavky uz ale su len v jednej mene, ako cely system.

Původně odeslal dotazy
Jestli by nebylo lepsi, kdyby treba trochu Atomer zvysil cenu, ale aby to fungovalo bez problemu.
Nie je treba. Funguje to OK, samozrejme, stale pracujeme, aby to bolo lepsie.

Co se právě děje na Webtrhu?

25.03.2014 19:58
122
Původně odeslal Atomer.com
Dlhsie som tu nebol, takze dam viacero reakcii hned naraz.


V ten vikend bola jedna technicka zavada na serveri, a bohuzial sa to zasekavalo. Spravili sme napravu, aby sa take veci uz nestavali. Odvtedy sa eshopy nacitavaju do 2-4 sekund.


Na kazdu spravu odpisujeme do 24 hodin. Takze 24 hodin ubehnut nemohlo :-) Ak ano, tak mi napiste do sukromnej spravy Vas email, cez ktory ste u nas zaregistrovany, dakujem.


- Ohladom zaokruhlovania objednavok, toto je mozne od 17.3.2014. Trvalo nam to trosku dlhsie, nakolko sa musel este upravovat nas fakturacny system. Z dovodu, aby to bolo v poriadku, ked zaokruhlenu objednavku exportnete do online fakturacneho systemu.
- Co sa tyka technickej podpory, tak ked nam napisete aby sme Vam zavolali, tak nie je v nasich silach volat kazdemu zakaznikovi, ak ma nejaku otazku, alebo problem. Cez telefon Vam technicka podpora poradi v com vie. Zloitejsie veci je potreba spisat pisomne do modulu na podporu pre zakaznikov. Neviem co konkretneho islo vo Vasom pripade, ale tazko sa radi v zlozitejsich veciach po telefone.


Co si presne predstavujete pod pojmom garantovat? Samozrejme, snazime sa, aby server slapal ako hodinky. Poslednu dobu je to uz o dost lepsie. Dnes v noci od 1:00 hod bude asi 1-2 hodinovy vypadok, nakolko robime dalsi z planovanych upgrade servera.


Dve nezavisle meny, respektive viacemenovost eshopu (zameranie na viacero trhov) je vzdy problem. Chcete mat eshop vo viacerych jazykoch a umoznit vytvarat objednavky vo viacerych menach. To znamena, ze v nakupnom kosiku bude ponuknuta ina doprava pre kazdy jazyk, alebo menu? Sposob dopravy tiez bude vzdy odlisny? V module Objednavky s tymto vsetkym ratat. Nezabudnut na modul Zakaznici, kde su rozne filtre a kategorizacia zakaznikov podla obratu. Mysliet na zmenu kurzu? Bannery na eshope budu ine pre kazdy jazyk, a mnoho dalsieho, teraz mi napada "len" toto. Uz viac krat tu na webtrhu odznelo, a suhlasim s tym, ze najlepsie sa clovek prisposobi danemu trhu samotnym (samostatnym) eshopom urcenym priamo na to (jeden jazyk, jedna mena). U nas nie je problem vytvorit si dalsi eshop za par Eur. Moznost informovat druhou menou u tovaru a v kosiku v systeme samozrejme mame. Zapnete si zobrazovanie druhej meny a v eshope informacne danu menu vidno (napriklad Eur/Kc). Objednavky uz ale su len v jednej mene, ako cely system.


Nie je treba. Funguje to OK, samozrejme, stale pracujeme, aby to bolo lepsie.



Pokud se snažím něco zjistit a nedostanu od Vaší "chytré slečny" odpověď a nedokážu přesně definovat svoje požadavky písemně a nelze mě přepojit z nějakého důvodu na technika, přijde mi normální požádat vašeho technika, aby mě on, až bude mít čas, zavolal. Napsal, že nezavolá, ale že můžu zavolat já. Pokud díky Vaší cenové politice šetříte na telefonech, chápu to a respektuju, potom ale nechápu, proč když znovu volám, opět narazím na zeď ve formě Vaší slečny. Třeba jsem měl jenom smůlu, díky bohu, že to bylo na začátku naší možné spoupráce, ostatní budou třeba mít štěstí. Za mě ale jednoznačně ATOMER nedoporučuji.
25.03.2014 20:23
123
Původně odeslal jelenek
nedokážu přesně definovat svoje požadavky písemně
To bude mozno ten problem. Myslim, ze nie je problem definovat akekolvek poziadavky. Samozrejme, casto sa stava, ze zakaznici chcu definovat poziadavky AKO to chcu spravit. A nakolko nevedia AKO, tak sa zamotavaju. Vzdy hovorim, staci napisat iba CO chcete, a je uz na nas, AKO to spravime.

Původně odeslal jelenek
přijde mi normální požádat vašeho technika, aby mě on, až bude mít čas, zavolal.
Technik (programator) sa pozrie na poziadavku (ak mu je pridelena) od zakaznika, a bud to reportuje pisomne, alebo po technickej podpore. Nevolame ale spat zakaznikom len preto, lebo napisu vetu typu "zavolajte mi, a poviem Vam co chcem". Ak Vam vadi toto, bohuzial s tym nic neurobime. Snazime sa mat rychlu technicku podporu a myslim, ze sa nam to dari a uprednostnujeme pisomnu formu. Samozrejme, je tu k dispozicii aj telefon na bezne otazky. Komplikovanejsie veci je vzdy lepsie riesit pisomne, a dostane sa vzdy fundovana odpoved od programatora.
08.04.2014 22:02
124
Prosim o radu jak zjistim kolik lidi nedokonci objednavku at s pomoci google analytics nebo i jinak.

Dekuji.
13.04.2014 11:48
125
O Atomeru jsem psal recenzi nedávno na svém blogu, nyní jsem se zaměřil na Shoptet: http://michalkubicek.cz/recenze-shoptet/
02.06.2014 15:08
126
Mám tento systém cca. rok, jedná se o celkem slušný systém, ale má své mouchy:
- drobnosti jako že máte cz web ale moc věcí je ve Slovenštině
- pro mobilní zařízení není příliš vhodně nastavený
- doplňkové moduly nejsou úplně šťastně nastaveny např. modul články, který by měl být jasným seo modulem nepřipouští upravení url,tagů apod.- podle informací se na tom bude pracovat tak se uvidí.
-modul rozesílání hromadých emailů můžete použít, ale k odeslanému emailu se už vrátit nemůžete.
Jinak za ty prachy velmi dobré, upřímně bych čekal že budou přidávat další a další nové moduly aby si zákazník mohl vybrat, ale asi mají jinou politiku...
08.09.2014 18:43
127
Potreboval bych poradit.

Potreboval bych umistit lightbox popup s textem, pri otevreni stranky, vzdy kdyz navstevnik navstvi stranky.

Je neco takoveho mozne v tomto systemu a pripadne prosim o link na nejake reseni.

Diky
08.09.2014 21:27
128
Napiš si to, co chceš zobrazit do nějakého nezařazeného článku, pak si ho zobraz a najdi si jeho číslo. ( ww....../..../..123456/.. pak můžeš použít ve scriptu toto volání:

pageReturnContent('123456');

Je to podobé zobrazení jako např. zobrazení věrnostního programu či zobrazení OP v košíku po kliknutí na odkaz...

Pak tam dej cookie a podmínku, kdy do cookie ( ja používám storage sessinon). Do cookie dáš nějakou hodnotu, když se to zobrazí naštěvníkovi a podmínku na vyhodnocení té cookie před tu fci pageReturnContent('129385'), která zajistí, aby se to neotevřelo znovu na další stránce. Expiraci cookie nastaviš na uzavření prohlížeče. (asi je blbost, když si návševník odskočí jinam a zase se vrátí, aby to byl jako nový příchod).

---------- Příspěvek doplněn 08.09.2014 v 21:50 ----------

Když tak Ti zítra napíšu script, dneska mi už manželka hubuje, abych vypnul počítač. :-)
09.09.2014 02:49
129
Původně odeslal JKHouba
Napiš si to, co chceš zobrazit do nějakého nezařazeného článku, pak si ho zobraz a najdi si jeho číslo. ( ww....../..../..123456/.. pak můžeš použít ve scriptu toto volání:...
Ak mozem poprosit zverejnit toto riesenie, velmi by ma to zaujimalo. Hlavne script a miesto, kam ho umiestnit. Dik!
09.09.2014 09:13
130
Stránku jsem udělal pod záložkou Stránky -> Informace -> Info. Takže nadřízená stránka je ta se jménem Info.

Nastavení je:
Nadpis: "První informace" // to je šuma fuk

Nadřízená stránka: Info // tady záleží kam si ji chci prsknout
Viditelná: Ne
Rozbalená: Ne

Číslo, které potřebuji je vidět v řádku 'www.atomer.....sekcia=' vpravo. V mém případě 150238.

Kód jsem nahrál do souborů ftp. (atom soubory) a odkázal na nej v Nastavení -> Vložit HTML kód na konec stránky před ukončení tagu </body>:

/** Otevření textu po prvním příchodu na web */

$(document).ready(function(){
var sessionStorageSupported = "sessionStorage" in window && window["sessionStorage"] !== null;
if (!sessionStorageSupported) {
alert("Váš prohlížeč nepodporuje některé funkce pro správný chod webu. Může se stát, že o něco přijdete."); // Tady může být cokoli, pro test je tam alert, ale kdyby to nepodporovalo, tak bude otravovat každou stránku, takže nedoporučuji ho nechat
}else{
Proverka();
}
});

function Proverka() {
var uzToBylo = window.sessionStorage["zobrazeniOK"];
if( uzToBylo != 1){
pageReturnContent('150238'); //return false;
window.sessionStorage["zobrazeniOK"] = 1;
}
}


Nebo to jde dát rovnou do Nastavení -> Stránka -> Vložit HTML kód na konec stránky před ukončení tagu </body>: (předposlední textarea), ale v tom případě je nutné přidat tagy <script type="text/javascript"> a </script>

Tady je snad i funkční ukázka.
POZOR, bude jen pár dnů, je to testovací verze eshopu!

Pozn: IE odzkoušen až po IE7. Má to fungovat po příchodu na libovolnou stránku, i když odkaz je jen na jednu. Po uzavření prohlížeče a znovu přijití se zobrazuje opět.

PS: Nefunguje při vypnutém JS a nepodpoře sesion Storage. S tím JS bych se až tak netrápil, bez něj spousta eshopů /a webů vůbec/ už dnes nemůže ani pořádně fungovat. :-)
09.09.2014 10:37
131
Úplně přesně tohle jsem potřeboval, mockrát děkuji.
09.09.2014 11:03
132
Původně odeslal esdys
Úplně přesně tohle jsem potřeboval, mockrát děkuji.
Není zač, hlavně, když to bude ku prospěchu.
12.09.2014 10:11
133
Rad bych se s Vami jeste poradil ohledne stavu objednavek.

Po kliknuti na http://www.atomer.com/admin/index.ph...hop-objednavky vidim nasledujici: http://prntscr.com/4m1ayz

A to me dela strasny neporadek v objednavkach. Chtel bych aby byli videt pouze objednavky, ktere jsou prijate a ne ty, ktere jsou v ostatnich slozkach. Tohle si myslim, ze je zasadni chyba a nevim moc si s tim moc rady. A nutne v ruznych slozkach je, protoze mam nastaveny ruzne notifikace na email pro zakazniky.

Nechci z prijate objednavky udelat objednavku k vyzvednuti a nasledne ji jeste presunout do vyrizenych objednavek.

Mate nejakou radu, pripadne jak to mate reseny vy.

Dekuji.
12.09.2014 12:20
134
Četl jsem to asi padesátkrát, ale nějak se nemohu dostat k jádru věci. :-)

Pro zobrazení jen přijatých (nových) objednávek stačí kliknou na ikonku vlevo "Přijaté". Osobně bych ještě přesunul stav objednávky buď za nebo před ID objednávky.

Jinak jsem opravdu nepochopil 'vo co go', stavy objednávek se přeci mění podle stádia, ve kterém se nacházejí.

PS: Jinak to jde i filtrovat podle data.
12.09.2014 13:01
135
Toho jsem se obaval a snazil jsem se to napsat co nejlepe :). Nevadi a zkusim to tedy znova :).

Po kliknuti na http://www.atomer.com/admin/index.ph...hop-objednavky vidim nasledujici: http://prntscr.com/4m1ayz

Zobrazuji se me nyni objednavky z prijatych, odeslanych a k vyzvednuti. Chtel bych abych po kliknuti na http://www.atomer.com/admin/index.ph...hop-objednavky jsem videl pouze objednavky prijate (nevyrizene). Nyni musim objednavku presunout do odeslane a az nasledne do vyrizenych aby me zmizla z http://www.atomer.com/admin/index.ph...hop-objednavky
12.09.2014 13:26
136
Po příchodu se zobrazují všechny stavy, dokud není objednávka vyřízená. Zobrazit jen přijaté (nebo odeslané atp) lze kliknutím na tu kterou ikonu, tedy, spíš na název stavu vedle té ikony, v levém menu, podle názvu jednotlivých stavů objednávek, které chci zobrazit.
Takže jedním dalším klikem si zobrazím jen "přijaté objednávky".

Natavení zobrazení jen nových objednávek po příchodu do adm. žádné zřejmě nebude. A upravit to jinak nepůjde, leda, jestli by toto mohli udělat přímo z Atomeru, ale tím si nejsem jistý.

Ale tohle nemá třeba ani eshop rychle, tam se zobrazují úplně všechny objednávky a musí se případně filtrovat výběrem.
12.09.2014 14:21
137
Je to asi tri mesice a zobrazovani meli prave defaultne nastave tak, ze po kliknuti na objednavky byly videt pouze prijate, nasledne to zmenili. Je to krok navic, kliknout na prijate objednavky.....

Mohu se dotazat, jak mate nastavene slozky? Jaky konkretne mate?
12.09.2014 15:25
138
No, mám připravenou změnu, pořád se k tomu nemohu dokopat, ale asi tohle:

NOVÁ (0) // asi není co řešit
Faktura uhrazena (0) // To proto, že chybí samostatné označení pro zaplacenou objednávku, což by bylo úplně ideální
Odesláno - PŘEVODEM (0) // doklad je elektronický
Odesláno - DOBÍRKA (0) // doklad v papírové podobě přiložený do zásilky
Připraveno - Os. (0) // Osobní odběr
Problém (0) // Třeba poškozená zásilka,zásilka se zatoulala, nedošla dobírka na účet, něco špatně v zásilce atp.
Vyřízeno (0) // Doručeno v pořádku, přijata platba.
Storno (0) // Storno před odesláním zásilky, nevyzvednuto
Smazané (0) // Třeba testovací objednávka

Ideální to není, stejně jako u eshop rychle a jinde, je velká nevýhoda, že není okamžitý přehled, jestli je nebo není objednávka již zaplacena. Dá se to dohledat v účetním systému, ale tohle by bylo přehlednější. Stačilo by podbarvení buď stavu obj. nebo ID, třeba zelená - zaplaceno, červená nezaplaceno.

Je to asi tri mesice a zobrazovani meli prave defaultne nastave tak, ze po kliknuti na objednavky byly videt pouze prijate, nasledne to zmenili. Je to krok navic, kliknout na prijate objednavky.....
Tak tohle mi nějak uniklo. Eshop nemám ještě spuštěný, pořád jedu ve "skrytém" stavu nanečisto, a pořád objevuji, jak a co funguje a domýšlím nějaké "drobnější funkční vychytávky". :-)
Tady je výhoda, že si vše (css a JS i obrázky mohu nahrát jako soubory, takže se dají docela dobře přehazovat šablony i vzhled či doplňky.
12.09.2014 17:19
139
Budu se jeste muset zamyslet nad tema stavy, stale me to nejak nevyhovuje...ale dekuji za inspiraci.

A co se tyce tech doplnku co vzhledu, tak se necham rad inspirovat :).
01.10.2014 10:59
140
Zdravím,

měl bych ještě dotaz k popup oknu :). Mám tabulku, ale je šiřší než vyskakovací okno, tudíž tam mám posuvníky. Dá se nějak rozšířit okno? Viz. http://prntscr.com/4s077b
27.10.2014 07:56
141
Původně odeslal esdys
Zdravím,

měl bych ještě dotaz k popup oknu :). Mám tabulku, ale je šiřší než vyskakovací okno, tudíž tam mám posuvníky. Dá se nějak rozšířit okno? Viz. http://prntscr.com/4s077b

Sorry, všiml jsem si pozdě.

CSS:

Kód:
#fancybox-wrap, #fancybox-inner { width: 800px; }
Těch 800px šířky je pouze orientačních, ale nepřeháněl bych to s ní , aby web byl raději vždy o něco málo širší.

Kdyby to zlobilo, tak to zkus přebít silou : .... {... 800px !important; }

Tohle upraví všechna zobrazení fa-boxu, kdybys chtěl jen ten první, tak zkus pozměnit (doplnit) původní část kódu třeba takhle:

Kód:
function Proverka() {
var uzToBylo = window.sessionStorage["zobrazeniOK"];
if( uzToBylo != 1){
pageReturnContent('150238'); //return false;
$("#fancybox-wrap, #fancybox-inner").css({ "width": "800px" }); // přidáno
window.sessionStorage["zobrazeniOK"] = 1;
}
}
nebo, pro ty, co raději přidají třídu:

Kód:
function Proverka() {
var uzToBylo = window.sessionStorage["zobrazeniOK"];
if( uzToBylo != 1){
pageReturnContent('150238'); //return false;
$("#fancybox-wrap, #fancybox-inner").addClass("uvod_fa-box"); // přidáno
window.sessionStorage["zobrazeniOK"] = 1;
}
}
a v css stylech si vytvořím třídu

Kód:
.uvod_fa-box {
   width: 800px !important; 
}
25.11.2014 16:42
142
Atomer.cz vypadá v poho a dá se, ale co fakt nechápu je, že fakturační modul je spojen s skladovým modulem a lze ho pronájmout jen na roční využítí za několik stovek. Ostatní moduly lze pronájmout na měsíc, ale u tohoto, fakt nevím jak.

Skladový modul nechci a jelikož nevím, co bude s eshopem, tak si faktury dělam sám.

Tohle je brutální.
27.11.2014 10:37
143
Původně odeslal Tomve
Atomer.cz vypadá v poho a dá se, ale co fakt nechápu je, že fakturační modul je spojen s skladovým modulem a lze ho pronájmout jen na roční využítí za několik stovek. Ostatní moduly lze pronájmout na měsíc, ale u tohoto, fakt nevím jak.

Skladový modul nechci a jelikož nevím, co bude s eshopem, tak si faktury dělam sám.

Tohle je brutální.
Je pravda, že pokud někdo jede na paušální výdaje, sklad vlastně ani nemá a tudíž ani žádný skladový program nepotřebuje.
Atomer poslední dobou docela často upravuje či přidává další funkce, tak možná, když bude víc podnětů, by mohl nad nějakým atomem s jednoduchou fakturou (zaplaceno) třeba zauvažovat. "Předfaktura" by ani být nemusela, podklady pro zaplacení s výzvou lze kreativně vložit do informačního mailu. (stejně to není de facto žádný účetní doklad)

Ono to s měsíční fakturací a atomem skladového modulu je trošku složitější, je třeba eshop a skladový a fakturační modul sesynchronizovat a nastavit co a jak, nehledě na to, že: 1. Měsíční platby (či jiné období) jsou přeci jen větší, než roční platba, 2. Počítám, že eshop budu provozovat delší období, než s výhledem na pár měsíců dopředu, 3. Už jen ta práce s plněním eshopu a skladu s vidinou, že je to možná jen několik měsíců by se mi ve většině případů zdála jako zbytečná a "neekonomická".

PS:
Trošku mě zaráží: "...nevím, co bude s eshopem.." No, to asi neví stoprocentně nikdy nikdo, to by dotyčný mohl kandidovat na boha, ale základ všeho je chtít a udělat pro to všechno, co jde (a někdy i nejde, protože jen odborník přesně ví, proč něco nemůže fungovat, ale pak přijde "laik", který neví, že to nejde, jde a udělá to. :-) ) Sakra,chlape, trochu života do toho umírání..
11.12.2014 21:03
144
Původně odeslal Tomve
Atomer.cz vypadá v poho a dá se, ale co fakt nechápu je, že fakturační modul je spojen s skladovým modulem a lze ho pronájmout jen na roční využítí za několik stovek. Ostatní moduly lze pronájmout na měsíc, ale u tohoto, fakt nevím jak.

Skladový modul nechci a jelikož nevím, co bude s eshopem, tak si faktury dělam sám.

Tohle je brutální.
Pro zajímavost:
Dnes přidali možnost fakturace v administraci. :-) Bez atomu.
11.12.2014 21:08
145
Původně odeslal JKHouba
Pro zajímavost:
Dnes přidali možnost fakturace v administraci. :-) Bez atomu.
Muzete byt konkretni?
11.12.2014 21:23
146
Můžu. Akorát se omlouvám za mystifikaci to "bez atomu", myslel jsem bez skladového programu.

Popis je tady.
12.12.2014 10:58
147
Původně odeslal JKHouba
Můžu. Akorát se omlouvám za mystifikaci to "bez atomu", myslel jsem bez skladového programu.

Popis je tady.
Ani to tam nemám, nejsem z sk, asi.
12.12.2014 11:12
148
Mělo by to tam být, je to pro oba státy, jen ten odkaz je na slovenskou verzi nápovědy. Já mám tedy českou vezri shopu, a je to tam.
12.12.2014 17:47
149
Nas vlastny fakturacny a skladovy system samozrejme zostava a dalej ho planujeme vylepsovat a zlepsovat. Len sme teraz pridali prepojenie so SuperFaktura.sk/.cz.
A toto je samozrejme dostupne ako pre slovenskych (www.atomer.sk) Atomer zakaznikov, tak aj pre ceskych (www.atomer.cz).
12.12.2014 22:16
150
Založil jsem si účet na atomeru a jsem velice spokojený se službami pár věci mi tu chybí ale možná jsem je ještě neobjevil jako je třeba sledování návštěvnosti jako piwik podobné, nicméně je jsem si firmu založil na googlu a používám google analitic.V podstatě se mi líbí promyšlenost admin účtu a s xml feedem jsem byl nahrubo hotov do 24 hodin.Teď zde provozuji eshop Eroticmaster.cz a převedu si sem i můj další eshop Eroticweb.cz jelikož si myslím, že může zde být atraktivnější(hlavně pokud nejste programátor a nedokážete si stránky opravdu vytvořit k obrazu svému nebo nemáte desítky tisíc na web na zakázku.Všem atomer doporučuji.