Zadejte hledaný výraz...
Jakub Glos
Webtrh.cz
Vývoj webových stránek na WordPressu a proklientský přístup pro freelancery
Třídenní infromacemi nabitý prezenční + online kurz v Praze od Webtrhu pouze za 2 871 Kč
Více informací

Stavy objednavky

node
verified
rating uzivatele
(5 hodnocení)
20. 9. 2012 17:35:12
Ahojte. Ake vsetky stavy moze mat objednavka? Momentalne mam v zozname tieto:
  • zadana(vytvorena/prijata)
  • kompletizuje sa
  • skompletizovana(caka na expediciu)
  • vyexpedovana
  • zamietnuta(tovar nie je skladom/klient je nesolventny),
  • zrusena(na vyziadanie klienta)
Pouzivate este nejake dalsie?
20. 9. 2012 17:35:12
https://webtrh.cz/diskuse/stavy-objednavky/#reply810629
Petr Soukup
verified
rating uzivatele
(5 hodnocení)
20. 9. 2012 17:50:22
Jsou dva přístupy. Buď je spousta stavů objednávek a nebo jich je pár a uvnitř se třídí nějakými (automatickými) filtry.
20. 9. 2012 17:50:22
https://webtrh.cz/diskuse/stavy-objednavky/#reply810628
Radek M.
verified
rating uzivatele
(17 hodnocení)
20. 9. 2012 18:00:33
Doručena:)
20. 9. 2012 18:00:33
https://webtrh.cz/diskuse/stavy-objednavky/#reply810627
kunwald
verified
rating uzivatele
(70 hodnocení)
20. 9. 2012 18:02:22
V případě platby předem - uhrazena/neuhrazena
20. 9. 2012 18:02:22
https://webtrh.cz/diskuse/stavy-objednavky/#reply810626
Jakub Kočí
verified
rating uzivatele
(35 hodnocení)
20. 9. 2012 18:17:39
Nepřijatá (nevyzvednutá), vrácená
20. 9. 2012 18:17:39
https://webtrh.cz/diskuse/stavy-objednavky/#reply810625
Vacsinou robime stavy objednavok, take ako si to vyzaduje konkretny e-shop aby bola zbezpecena komunikacia so zakaznikom pocas celej doby. Na stavy viazeme bud automaticke e-maily, ukony, alebo internu postu, pripadne zaznam v CRM (kto co ma vykonat, vykonal, nevykonal...)
Prijata
Vybavuje sa
Expedovana v termine
Expedovana pred terminom
Expedovana po termine
Caka na akciu
Caka na kompletizaciu
Caka na dodavatela
Stornovana
Neprevzata zakaznikom
Uhradena dobierka
Uhradena prevodom
Vybavena
Vratena
Reklmacia
Caka na vybavenie reklamacia
Doplnena zakaznikom
20. 9. 2012 18:19:21
https://webtrh.cz/diskuse/stavy-objednavky/#reply810624
node
verified
rating uzivatele
(5 hodnocení)
20. 9. 2012 18:25:23
Vdaka.
20. 9. 2012 18:25:23
https://webtrh.cz/diskuse/stavy-objednavky/#reply810623
Nemíchal bych stav objednávky a stav platby a zbytečně bych stavy nekomplikoval.
Záleží taky na vnitřních procesech eshopu.
(Přijatá)
Čeká na zákazníka
K odeslání
Odesláno
Zrušeno
Zaplaceno
Nezaplaceno
20. 9. 2012 18:46:57
https://webtrh.cz/diskuse/stavy-objednavky/#reply810622
Petr Soukup
verified
rating uzivatele
(5 hodnocení)
20. 9. 2012 18:51:05
U nás to máme takhle a ani není možné přidat další stav: http://napoveda.simplia.cz/Stav_objedn%C3%A1vky
Zatím vždycky když to někdo chtěl rozšiřovat tak se jen ukázalo, že to jde řešit nějak automaticky a jen si chtěl zbytečně komplikovat práci.
20. 9. 2012 18:51:05
https://webtrh.cz/diskuse/stavy-objednavky/#reply810621
Napsal Martin Schlemmer;846836
Nemíchal bych stav objednávky a stav platby a zbytečně bych stavy nekomplikoval.
Záleží taky na vnitřních procesech eshopu.
(Přijatá)
Čeká na zákazníka
K odeslání
Odesláno
Zrušeno
Zaplaceno
Nezaplaceno
Nam bezi nad tym vsetkym vacsinou CRM, sklad a ucto.A ono chces ci nechces su tie procesy medzi sebou viazane.
Otazka bola ake stavy pouzivame, vymenoval som vacsinu.
Niekde su 3 niekde vsetky. Ale ako bolo spomenute zalezi na e-shope.
20. 9. 2012 19:18:55
https://webtrh.cz/diskuse/stavy-objednavky/#reply810620
init.22
verified
rating uzivatele
(7 hodnocení)
20. 9. 2012 20:19:12
My pracujeme s následujícím modelem (kde je každý stav také napojen na informační e-maily, dále na pohyby skladu a účetnictví) a jednotlivé stavy umožňují přechod jen do určitých jiných stavů (workflow) .. tučně jsou stavy, kterými projde objednávka standardně, ostatní nastávají dle okolností:
Nová (dojde k rezervaci zboží, info e-mail)
Čeká na platbu (nastavuje se automaticky v případě platby předem, vystavuje se proforma faktura)
Uhrazena (zaplacena převodem nebo kartou, info e-mail)
Změněna (přerezervuje se zboží pokud se měnilo, generuje se proforma, info e-mail)
Expedována (odečítá se zboží ze skladu, generuje se faktura, info e-mail)
Vrácena (zákazník nepřevzal nebo vrátil zpět - přičítá se zboží na sklad, zůstává rezervováno)
Stornována (odrezervuje se zboží, vystaví se dobropis pokud byla předtím expedována)
Dokončena (převzata zákazníkem, přišla platba za dobírku, popř. byla zaplacena předem a expedována)
Když je těch stavů víc a přechody jsou vesměs automatické, tak lze lépe dohledávat problémy, filtrovat objednávky, které si zákazník nevyzvedl, počítat míru vratek a provádět automatické akce (např. pokud se čeká na platbu převodem, tak se po 4 dnech posílá e-mail s připomenutím a po dalších 4 se stornuje).
20. 9. 2012 20:19:12
https://webtrh.cz/diskuse/stavy-objednavky/#reply810619
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit