logo
17.09.2012 15:25
1
Nesedí mi údaje z PPC sklik a Google Analytics.

U Skliku jsem mě za včerejší den 6 prokliků, přesto mi Google Analytics ukazuje pouze 3 přístupy a to ještě z odkazujících stránek, o skliku není ani řeč. Jak je to možné? Je to i u jiných kampaní, kde mám třeba 30 prokliků, ale Google Analytics mi ukazuje za předchozí den 20 přístupů a z toho 10 v organického vyhledávání.

U skliku mám v odkazech parametr, kterým poznám, že uživatel přišel právě z PPC.

Jak si to mám vysvětlit? Platím za neexistující návštěvy?
17.09.2012 15:48
2
Sledovací parametr se často ztrácí v případě přesměrování z verze www na bezwww nebo naopak. Doporučuji projít server logy za tebou vybrané období a zkontrolovat počet přístupu přímo ze seznamu respektive z imedia.cz(přes kterou je sklik přesměrovaný)s tím, že koukneš kolik reguestu šlo na www.domena.cz?utm=

Běžný rozdíl je někde kolem 10-20% s tím, že v analytics jsou čísla zpravidla nižší.
17.09.2012 15:54
3
Podivej se do logu serveru. To, ze nesedi sklik a GA je docela bezny. Ale rozhodne bys mel mit v access logu zaznamy o vic pristupech nez mas v skliku prokliku. I kdyz tedka resim pripad, kda podle access_logu mam 3 pristupy a podle skliku 30.
17.09.2012 16:49
4
Původně odeslal LukasP
Nesedí mi údaje z PPC sklik a Google Analytics.

U Skliku jsem mě za včerejší den 6 prokliků, přesto mi Google Analytics ukazuje pouze 3 přístupy a to ještě z odkazujících stránek, o skliku není ani řeč. Jak je to možné? Je to i u jiných kampaní, kde mám třeba 30 prokliků, ale Google Analytics mi ukazuje za předchozí den 20 přístupů a z toho 10 v organického vyhledávání.

U skliku mám v odkazech parametr, kterým poznám, že uživatel přišel právě z PPC.

Jak si to mám vysvětlit? Platím za neexistující návštěvy?
Urcite neplatite za neexistujuce navstevy. Systemy PPC vyhodnocuju prekliky dokonca "spravodlivejsie" ako nastroje zalozene na click stream datach (Google Analytics). Odchylky su sposobne roznymi faktormi (odmietani cookies, javasript, ina metodika vyhodnocovania)
Mate chybu v cielovych odkazoch inzeratov a v ich oznaceni cez _utm parametre, tym padom sa spatne vyhodnocuje zdroj/medium/kampan.
Traffic z PPC najdete pod polozkou (not set) v platenom vyhladavani, alebo je pripisany zdroju seznam/organic, ako organicke vyhladavanie.

Ale je to len dohad na zaklade toho co ste popisal. Ozajstna pricina sa bez dat z Skliku a GA neda urcit.

//pripajam este odkaz na podobnu diskusiu http://webtrh.cz/192250-pocet-navste...u-nizsi-google
24.11.2012 11:28
5
Tak jsem zkusil spustit novou kampaň, vypadá to ještě hůře...

Sklik mi hlásí za včerejšek 26 prokliků, dle Google Analytics mám na celé stránky za včerejší den pouze 2 prokliky a 4 zobrazení stránek celého webu, cílové stránky na kterou kampaň běží dokonce ještě méně!!!

Jak se mohu podívat do logu serveru? Nikdy jsem to nedělal.

---------- Příspěvek doplněn 26.11.2012 v 10:22 ----------

Vyzkoušel jsem změnit hosting. Během dneškě dle statistik Sklik.cz 6 prokliků, dle statistik GA pouze 1 návštěva z sklik.cz!!! Jsem tam kde jsem byl :-/