Produktová fotografie je nejpodstatnější aspekt internetového prodeje. Bez možnosti se produktu dotýkat, ochutnat ho, cítit ho nebo s ním jinak manipulovat se fotografie stává hlavním možným nástrojem, jak potenciálního zákazníka zaujmout a přimět ho ke koupi.

Nakonec přeci atraktivnější vzhled vašich produktů vás může podstatně odlišit od konkurence. Zvýšit konkurenceschopnost!



Nabízíme komplexní služby studiové fotografie pro Vaše produkty,
  • vaše produkty nafotíme, provedeme retuše, ořízneme a připravíme pro jejich okamžité použití bez dalších nutných zásahů.
  • pro klienta nejdříve nafotíme sérii snímků z různých úhlů pohledu, různě nasvícené a aranžované. Společně poté vybereme ten nejvhodnější styl fotek pro daný e-shop.
  • dokážeme přizpůsobit sérii nových fotografii vašemu stávajícímu obchodu.
  • focené produkty nám přiveze kurýr, nebo můžeme zboží vyzvednout osobně u vás. Předávací protokol je samozřejmostí.
  • studio na Praze 6
  • zakázka bude klientovi dodána na DVD (jpg, psd, dle domluvy) a zálohována.
  • podle zadání klienta upravíme fotky pro jejich budoucí použití (rozměry, režim rgb/cmyk)


Základní cena od 50 Kč za pack (jedna fotografie + ořez + retuše)
Individuální kalkulace dle povahy produktů a náročnosti zakázky. Možné množstevní slevy!
Postprodukce v ceně: retuše, ořez, jas, sytost barev, ostrost atd…



Ukázky z dlouhodobé spolupráce s bigshock.cz a ShockShop.cz
Název:  bs_2012_sirky30%.jpg
Zobrazení: 166
Velikost:  121,9 KBNázev:  bs_2012_orange30%.jpg
Zobrazení: 169
Velikost:  362,9 KBNázev:  bs_2012_rukav30%.jpg
Zobrazení: 156
Velikost:  290,6 KBNázev:  bs_2011_lawi50%.jpg
Zobrazení: 168
Velikost:  102,1 KB

Dále značková česká móda Franco Arazzi
Název:  franco_2012_studio20%.jpg
Zobrazení: 167
Velikost:  135,8 KB


Detail?
Detail ve vysokém rozlišení upozorní na část produktu, kterou mohl zákazník v náhledu přehlednout. Může být velmi podstatné při porovnávání s konkurencí. U luxusního zboží nutnost.
Název:  bs_detail_bill30%.jpg
Zobrazení: 166
Velikost:  672,2 KB

Kompozice?
Aranžovaná studiová koláž, nebo koláž tvořená postprodukcí pomáhá propagovat sadu produktů, nebo produkt s jeho příslušenstvím. Může také představit zákazníkovi produkt v jeho přirozeném prostředí.
Název:  bs_banner_bsFest2012_Facebook.jpg
Zobrazení: 172
Velikost:  222,8 KB


Čím lepší dojem, ohledně vašich produktů, na zákazníka uděláme, tím více věří v kvalitu a schopnost obchodu.

Těšíme se, díky,
Honza a David