Zadejte hledaný výraz...
Jakub Glos
Webtrh.cz
Vývoj webových stránek na WordPressu a proklientský přístup pro freelancery
Třídenní infromacemi nabitý prezenční + online kurz v Praze od Webtrhu pouze za 2 871 Kč
Více informací

Jak oslovit bývalé klienty?

pekova
verified
rating uzivatele
(23 hodnocení)
18. 6. 2012 23:30:48
Zdravím,
získali jsme od jedné společnosti projekt, kde mnoho společností v minulosti inzerovalo. Nyní bychom chtěli opět tyto společnosti nalákat, aby opět inzerovali, ale přemýšlíme nad tím, jakým způsobem tak učinit. Co byste použili jako správnou formulaci, k tomu, že web běží, ale má jiného majitele a jede opět na 100%?
Děkuji mnohokrát
18. 6. 2012 23:30:48
https://webtrh.cz/diskuse/jak-oslovit-byvale-klienty/#reply776644
Ondrej Vertat
verified
rating uzivatele
(48 hodnocení)
19. 6. 2012 00:06:12
Dobrý den, web má nového majitele a opět běží na 100%?
19. 6. 2012 00:06:12
https://webtrh.cz/diskuse/jak-oslovit-byvale-klienty/#reply776643
pekova
verified
rating uzivatele
(23 hodnocení)
19. 6. 2012 00:11:19
to mi právě nepřipadá, tak dobré aby to zaujalo :-)
19. 6. 2012 00:11:19
https://webtrh.cz/diskuse/jak-oslovit-byvale-klienty/#reply776642
Co třeba takhle nějak:
Dobrý den,
jsem ten a ten a rád bych Vás informoval, že jsem novým majitelem webu ... Protože jsem web získal i s referencí na Vás, jakožto spokojeného inzerenta, rád bych Vám nabídl spolupráci: ... Pokud neprojevíte zájem, rád bych Vás ujistil, že Vás už znovu nebudu kontaktovat.
19. 6. 2012 02:45:31
https://webtrh.cz/diskuse/jak-oslovit-byvale-klienty/#reply776641
Dobrý den,
jsme rádi, že Vás můžeme informovat o obnovení 100% funkčnosti Vašeho oblibeného inzertního portálu blablabla.bla. Navstivte nase webove stranky a zjistete, kolik skvelych sluzeb jsme si pro Vas pripravili.
19. 6. 2012 07:34:42
https://webtrh.cz/diskuse/jak-oslovit-byvale-klienty/#reply776640
Obvykle je jedno inzerentum, ze je novy vlastnik. Podstatne jsou sluzby a prinos.
19. 6. 2012 08:23:49
https://webtrh.cz/diskuse/jak-oslovit-byvale-klienty/#reply776639
Dobrý den, web má nového majitele a opět běží na 100%?
Tiez si nemyslim, ze toto je spravne oslovenie, nakolko moze dojst k pocitu, ze doteraz to nikdy 100% nebolo.
Radim to co Michal Kubicek, oslovit staro-novych potencionalnych zakaznikov skvalitnenim sluzieb, nespominat, ze doteraz to nefungovalo a zmena majitela tiez nebyva vnimana pozitivne.
Dobry den, nas portal zkvalitnil tieto skuzby ako..... (berte ako priklad, nechce sa mi premyslat nad spravnou formulaciou)
19. 6. 2012 08:43:13
https://webtrh.cz/diskuse/jak-oslovit-byvale-klienty/#reply776638
RL
verified
rating uzivatele
(4 hodnocení)
19. 6. 2012 08:55:33
no možná napsat něco ve stylu že bývalý majitel se webu v poslední době nedostatečně věnoval a to taky způsobilo jeho nestopro funkčnost (whatever), ale že vy jako nový majitel s novými nápady jste zase z5 ve hře na 100%
19. 6. 2012 08:55:33
https://webtrh.cz/diskuse/jak-oslovit-byvale-klienty/#reply776637
Slova ako nefunkcnost, nestoporcentne, nedostatocne uplne vynechat, je uplne jedno ze je to v spojitosti s byvalym majitelom, ale je to spajane s konkretnym webom ktoreho sluzby su predmetom ponuky.
Od kazdeho psoskytovatela sa ocakava, ze sluzby budu 100%, nakolko to by malo byt coelom podnikania, naco potom zdoraznovat nieco co by mala byt samozrejmost.
Dovolim si tvrdit ze od ludi co slubuju robit svoju pracu odtreaz na 100% na 100% stopercentnu pracu nedovedu :)
Ludia nechcu sluby vacsinou chcu zaruky.
19. 6. 2012 10:16:51
https://webtrh.cz/diskuse/jak-oslovit-byvale-klienty/#reply776636
Jan Kovanda
verified
rating uzivatele
(3 hodnocení)
19. 6. 2012 10:40:10
Informovat o zkvalitnění služeb nebo rozeslat všem v databázi slevový kupón.
19. 6. 2012 10:40:10
https://webtrh.cz/diskuse/jak-oslovit-byvale-klienty/#reply776635
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit