Zadejte hledaný výraz...
Jakub Glos
Webtrh.cz
Vývoj webových stránek na WordPressu a proklientský přístup pro freelancery
Třídenní infromacemi nabitý prezenční + online kurz v Praze od Webtrhu pouze za 2 871 Kč
Více informací

Měřitelné cíle webu

Martin Goláň
verified
rating uzivatele
(6 hodnocení)
10. 6. 2012 20:21:48
Při tvorbě webu si se zákazníky snažíme určit měřitelné cíle webu, např.:
"Chci zvýšit počet poptávek ročně z webu. Abych měl prostor pro cenové vyjednávání, znamená to alespoň 50 vážných poptávek, tj. v průměru jednu poptávka týdně."
Otázka pro lidi z marketingu:
Jak nejlépe odhadnout počet poptávek za určitou dobu, které může nový web klientovi přinést? S ohledem na velikost trhu, konkurenčnost a návratnost investice.
Je mi jasné, že jde pouze o odhad a nelze to určit přesně, ale rád bych našel metodiku, která by mi toto číslo pomohla aspoň řádově určit.
Snad je z příspěvku patrné, o co mi jde.
Díky všem.
10. 6. 2012 20:21:48
https://webtrh.cz/diskuse/meritelne-cile-webu/#reply773771
Chcete počet poptávek odhadnout předem, nebo změřit jejich přesný počet?
10. 6. 2012 21:32:37
https://webtrh.cz/diskuse/meritelne-cile-webu/#reply773770
Martin Goláň
verified
rating uzivatele
(6 hodnocení)
11. 6. 2012 09:16:06
Martine, chci počet poptávek odhadnout předem.
11. 6. 2012 09:16:06
https://webtrh.cz/diskuse/meritelne-cile-webu/#reply773769
ora
verified
rating uzivatele
(14 hodnocení)
11. 6. 2012 15:00:13
To se u nového webu dělá dost špatně, pokud nemáte zkušenosti ze obdobného projektu. Měřitelné cíle webu jsou hezké, ale bez vlivu na další marketingové aktivity a reklamní výdaje klienta se k tomu můžete těžko zavazovat.
11. 6. 2012 15:00:13
https://webtrh.cz/diskuse/meritelne-cile-webu/#reply773768
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit