Zadejte hledaný výraz...
Jakub Glos
Webtrh.cz
Vývoj webových stránek na WordPressu a proklientský přístup pro freelancery
Třídenní infromacemi nabitý prezenční + online kurz v Praze od Webtrhu pouze za 2 871 Kč
Více informací

Unikátní vánoční reklama

Václav Hodek
verified
rating uzivatele
(9 hodnocení)
12. 10. 2008 00:54:38
Ahoj všem,
zatím berte tenhle post trošku s rezervou je to jen takové zjištění situace a případného zájmu. Pokud už bude mít někdo rovnou zájem, může mě kontaktovat přes PM. Ocením vaše případné dotazy a připomínky nebo návrhy, klidně je sem napište.
O co jde:
Chceme spustit zajímavou vánoční kampaň zaměřenou na reklamu v mobilních telefonech. Konkrétně půjde o virální kampaň, ve které hraje hlavní roli mobilní hra. Získaný bodový zisk je odeslán na server a nejlepší získají nějakou cenu. Vývoj mobilní hry, webové prezentace, wapové prezentace, propagace a správu doručování a následně doručení cen zajistíme my. Děláme podobné věci běžně a celkově jsou to služby, které se pohybují nad hranicí 150.000-300.000 Kč.
Účel hry a věkové rozložení:
Jedná se o logickou hru, ve které se pohybuje poměr žen a mužů zhruba v poměru 1:1. Předpokládaná věková skupina je 12 - 35 let. Soutěž bude probíhat co nejdéle (chtěli bychom projekt spustit již někdy po 20.10.) a bude ukončena 22.12. a ještě ten den bude výhercům oznámeno telefonicky, že vyhráli. Účelem je vlastně vytvořit takový vánoční dárek.
Pro případné menší ceny (viz níže) jako jsou slevy, apod. bude slosování dříve, aby byla možnost je ještě využít k vánočním nákupům.
Co vám vlastně nabízíme:
Hledáme teď partnery, kteří by se do projektu zapojili s námi a poskytli ceny pro výherce. Není pro nás nejvhodnější dělat to jako reklamu na sebe (viz Proč to děláme).
Představa je následující:
1) buď se najde jeden hlavní "sponzor" nebo několik menších (max. cca 5)
- ideální bude kombinace hodnotné ceny + velké množství menších cen, takže kombinace obou bodů.
2) do soutěže bude vložena hlavní cena (nebo ceny, např. mobilní telefon, apod.) a může být vloženo velké množství menších cen (např. slevy pro nákup v e-shopech, atd.)
.
Každý “sponzor” získá:
1) logo a odkaz přímo v mobilní aplikaci
2) logo a odkaz na webové a wapové prezentaci - na webu lze vymyslet nějakou hodně viditelnou propagaci
3) hra může být obrandována značkou hlavního “sponzor”
Po ukončení kampaně můžeme poskynout tyto statistiky:
1) počet stažení hry
2) počet zpracovaných výsledků
3) návštěvnost webové prezentace a počet prokliků na vás
4) návštěvnost wapové prezenatce a počet prokliků na vás
5) jména a informace (se svolením) o výhercích
Pro koho je to vhodné:
Nejvhodnější nám tohle přijde asi pro e-shopy, tedy pro subjekty, které k sobě mohou touto cestou upoutat větší pozornost v klíčovém období (vánoce) a přímo (prostřednictvím ceny) ukázat, co prodávají. V podstatě se ale nebráníme komukoliv jinému.
Cena:
Jde nám hlavně o seriózní jednání, kvůli tomu, že nechceme zklamat výherce a také nechceme někomu udělat kampaň a pak na to ještě doplácet, takže kromě smlouvy o spolupráci, která bude zavazovat vybrané subjekty k dodání ceny v určeném limitu vyžadujeme nevratnou platbu 5.000 Kč, která má za účel eliminovat malé a nevhodné subjekty. Dále můžeme vyžadovat dodání hlavní ceny nebo složení finančních prostředků v její hodnotě (dle věrohodnosti subjektu).
Proč to děláme:
Do tohohle projektu docela dost investujeme a naše důvody jsou následující:
1) Vytvoření zajímavé případové studie.
2) Vstup na pole mobilní reklamy ještě v tomto roce - v této oblasti působíme již několik let jako partner dalších společností, ale chceme realizovat kompletní kampaň a víceméně pracujeme na osamostatnění se. Tento rok je přelomový a chceme to ještě trošku posunout.
3) Demonstrovace možnosti mobilní reklamy a marketingu.
4) V podstatě se chceme zviditelnit a zařidit do potfolia realizace komplexních kampaně.
5) Je pro nás lepší udělat to v menším měřítku a pořádně si vyzkoušet všechny nezbytné procesy.
Tak to je asi všechno. Budu se těšit na vaše připomínky a případný zájem.
Ještě malý edit: Do PM kdyžtak napište telefonní číslo, bude určitě lepší řešit případný zájem po telefonu.
12. 10. 2008 00:54:38
https://webtrh.cz/diskuse/unikatni-vanocni-reklama/#reply139428
3x07
verified
rating uzivatele
(8 hodnocení)
12. 10. 2008 06:21:40
Hmm, tak jestli to spravne chapu, mam ti dat 5000 a ktomu jeste nejakou cenu do tve souteze. Treba mobilni telefon.
Takze dostanes cca 10 - 15K a ja z toho mam jen to, ze logo me firmy bude otravovat lidi pred spustenim nejake hry (nikoho ty loga pred hrama nezajimaji, hledaji vyhradne tlacitko "Preskocit reklamu") a backlink z nejakeho webu... :) Jo a k tomu jeste naprosto minimalni sanci, ze si nekdo na zaklade loga, ktere zdrzuje spusteni hry (nebo je dobre schovane v "about") objedna neco z meho eshopu :D
Treba je to jinak, ale z toho, co jsem tady cetl, proste logicky vyplyva, ze chces 5000 a mobil jako vanocni darek od co nejvetsiho poctu webtrzniku :)
Proboha, pul sedme... uz bych mel jit spat... :)
12. 10. 2008 06:21:40
https://webtrh.cz/diskuse/unikatni-vanocni-reklama/#reply139427
Václav Hodek
verified
rating uzivatele
(9 hodnocení)
12. 10. 2008 08:12:02
To co pises presne neni pravda.
1) Nechci mobil a 5000 od co nejvice lidi, protoze nechci do te hry nacpat nejaky priserny pocet pocet reklamy. Navic jsem jasne uvedl, ze se pocita s jednim hlavnim inzerentem a potom uz jenom s malymi inzerenty (napriklad pouze slevy do e-shopu). Kdyz se nad tim logicky zamyslis, tak bych z toho mel pramaly uzitek. A ruku na srdce, myslis si, ze pri vyvoji te hry, webovych a wapovych stranek, propagaci a doruceni cen (obvolani, zaslani vyher, osobni predani u hlavni ceny) nam jde o zisk?
2) Tech 5.000 ma jasne uvedeny ucel:
2a) Je to zaruka serioznosti a pripadne slouzi jako kompenzace vznikly problemu.
2b) Odfiltruje pouze skutecne zajemce.
2c) A mozna castecne nahradi zaslani cen, obvolani vyhercu, apod.
3) Kdybyses trochu zajimal, tak zjistis, ze proklik u mobilni reklamy se nepohybuje radove ve zlomcich procent jako u bannerove reklamy, ale v procentech. Mnohem lepe oslovujes cilovou skupinu.. kdyz se k logu prida par vystiznych slov, tak je to jeste lepsi. Navic reklama ve hre je umistena tak, ze ji uzivatel urcite uvidi po pevne danou dobu, ne jako banner nekde na strance.
4) Je zrejme, ze logo ve hre nebude mit velkou konverzi, ale minimalne se zviditelnis a pokud nabidnes do souteze blbe slevove kupony, tak je sance nakupu rozhodne vyssi.
V neposledni rade je nase nabidka zatim pouze orientacni. Kampan nemusi byt nutne realizovana, na tom nijak netrvame, ale chceme si hlavne udelat takovy maly pruzkum, jak temto technologiim lidi veri, takze za tvuj dotaz urcite dekuji. Na druhou stranu, i presto, ze je to vyzkum a i kdyby se kampan pripadne realizovala, tak to samozrejme nenabidneme zdarma, protoze by to devalvovalo vysledky vyzkumu a delat se nekomu s reklamou, ktera ma obrovskou hodnotu zadarmo... to fakt ne :).
12. 10. 2008 08:12:02
https://webtrh.cz/diskuse/unikatni-vanocni-reklama/#reply139426
lotrpic
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
17. 10. 2008 12:20:54
Je to zajímavý nápad. Já jsem kdysi chtěl vytvořit něco podobného. Teď už jenom zkouším sms soutěže :) .
17. 10. 2008 12:20:54
https://webtrh.cz/diskuse/unikatni-vanocni-reklama/#reply139425
igor
verified
rating uzivatele
(18 hodnocení)
17. 10. 2008 13:33:42
Ahoj,
mozno by sme do toho isli (zavisi od konkretnych podmienok). Ozvi sa PM, alebo mail.
Nas eshop: www.silver.ag
Igor
17. 10. 2008 13:33:42
https://webtrh.cz/diskuse/unikatni-vanocni-reklama/#reply139424
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit