logo
19.03.2012 12:53
1
Ahoj,
narazil jsem na jednom webu tento zajímavý článek a tak mě zajímá váš názor. Už na samotném webu se strhla diskuze.
http://blog.komart.cz/mytus-pr-weby-funguji/
Doufám že se tu objeví i názor nejmenovaného experta:-)
19.03.2012 13:00
2
Všechno jde dělat špatně a také dobře.

Marketing je kreativní a obor, takže to co funguje u jednoho perfektně je u druhého propadák. Tenhle obor nelze paušalizovat.
Jakákoliv reklama bez marketingu a hlubšího zamyšlení je na nic, takže vychrlit nesmyslný text a vložit ho na nesmyslný web znamená nesmyslný výsledek.
To je jako věčná diskuze o neefektivitách bannerových ploch - nesmyslný banner na nesmyslném místě = hrozný výsledek.
19.03.2012 13:03
3
Musíš to rozdělovat, PR článek na navštěvovaném webu s danou cílovkou ANO - vložit. Pr články na free pr webech, kam se to dává jak o život a je jedno co. NE - nevkládat.
19.03.2012 13:07
4
"PR článek" i na webu, kam se to strká jak drobný do forbesu, může být k dobru. Ale musí se to dělat šikovně. Plácnout jeden identický článek na 10 webů nemá význam.
19.03.2012 13:13
5
situace 1: napises jeden clanek a rozstrkas ho do 50 webu, kam uz pred tebou podobnych duplicitnich clanku rozstrkalo 500 jinych pijar kopivrajtru.
situace 2: napises 50 ruznych clanku a rozstrkas to na weby, kde si majitele hlidaji duplicitu.

situace 1: nedoporucuji
situace 2: aktualne funguje
19.03.2012 13:20
6
Michal Kubíček

Ani situace 2 nebude fungovat dlouho, podobným obsahovým farmám byl snížen GTPR, což bývá většinou ze strany Google první decentní varování. Na Seznam to zřejmě nějakým způsobem bude fungovat déle, ale pokud vím, vývojáři fulltextu tyhle "PR weby" znají (já jich prozatím posbíral skoro dvanáct stovek) a něco ve své kuchyni kutí :)
19.03.2012 13:22
7
Díky za info. Byl jsem podobného názóru, jen mě tento článek zaskočil. Každopádně proti tomu google časem zakročí, ale ono to určitě nebude tak vážné.
19.03.2012 13:25
8
Původně odeslal Plaváček
Michal Kubíček

Ani situace 2 nebude fungovat dlouho, podobným obsahovým farmám byl snížen GTPR, což bývá většinou ze strany Google první decentní varování. Na Seznam to zřejmě nějakým způsobem bude fungovat déle, ale pokud vím, vývojáři fulltextu tyhle "PR weby" znají (já jich prozatím posbíral skoro dvanáct stovek) a něco ve své kuchyni kutí :)
Jak rikam, aktualne funguji. Obecne maji podobne veci stejne smysl jen v pripade, kdyz chcete pokryt skutecne celou skalu dotazu, kterou "beznymi" prostredky nepokryjete.

Mj. spis je vetsim "problemem" to, ze vyhledavace nebudou klast do budoucna (diky linkspamu) az tak velky vyznam samotnym anchor textum...
19.03.2012 13:28
9
souhlas s Michalem Kubíčkem i Plaváčkem.

Původně odeslal Michal Kubíček
situace 1: napises jeden clanek a rozstrkas ho do 50 webu, kam uz pred tebou podobnych duplicitnich clanku rozstrkalo 500 jinych pijar kopivrajtru.
situace 2: napises 50 ruznych clanku a rozstrkas to na weby, kde si majitele hlidaji duplicitu.
1. nemá smysl, té se týká můj článek
2. "funguje" - na google málo, na seznam víc.

Z principu jsou oba špatně a v budoucnu se je oba vyhledávače budou snažit potřít, tudíž bych se věnoval smysluplnějším metodám, než je vkládání článků do obsahových farem.