Zadejte hledaný výraz...

Základní balíček inteligence

manul
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
26. 10. 2011 11:43:26
Dneska mi přišlo na mail následující:
Dobrý den,
máme zajímavý a účinný nástroj pro zvýšení konverze pro Váš e-shop. Aplikace nabídne odcházejícímu návštěvníkovi slevu na zboží, které si na Vašich stránkách prohlížel. Tedy na zboží, o které měl zájem, ale nekoupil jej.
Jedním z důvodů opuštění stránek bez nákupu může být pro někoho vysoká cena. Tím, že nabídnete slevu, se stane z odcházejícího návštěvníka Váš zákazník.
V dnešní době slyší na slevy téměř všichni, jak dokazuje velký boom slevomatů.
Službu jsme nazvali „Základní balíček inteligence“. Do konce příštího týdne je za zaváděcí cenu se slevou 50%, tedy za 3 250,- Kč bez DPH.
Získáte další nástroj, který Vám pomůže zvýšit zisky z Vašeho obchodu. Cena za něj je jednorázová a konečná.
Měl někdo s tímto možnost většího seznámení? Co si o tom myslíte? Mě to přišlo na e-shop, který akorát převádím na nového majitele, takže určitě aplikovat nechci, ale asi to není špatná myšlenka.
Docela by mne zajímalo jestli to mají ošetřené nějak dále, aby pak každý nechtěl automaticky odcházet a dostal tak slevu, jak se sleva počítá atd, jakou mají ověřenou míru úspěšnosti tohoto kroku...
26. 10. 2011 11:43:26
https://webtrh.cz/diskuse/zakladni-balicek-inteligence/#reply691234
manul
Můžete mi, prosím, kompletní text e-mailu (nebo ještě lépe celý e-mail i s hlavičkou), poslat na plavacek@gmail.com? Díky.
26. 10. 2011 11:48:03
https://webtrh.cz/diskuse/zakladni-balicek-inteligence/#reply691233
karel.dvoracek
verified
rating uzivatele
26. 10. 2011 11:48:36
Problém je, že slevu dáváte ze svého. Na netu marže až tak vysoké nejsou, takže mnohdy by jste musel brát ze své marže a ještě platit nějaký poplatek společnosti. Záleží na Vašich produktech a kde se s marží pohybujete, musíte si to spočítat, jestli se Vám to vyplatí.
26. 10. 2011 11:48:36
https://webtrh.cz/diskuse/zakladni-balicek-inteligence/#reply691232
manul
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
26. 10. 2011 12:18:00
Napsal karel.dvoracek;716520
Problém je, že slevu dáváte ze svého. Na netu marže až tak vysoké nejsou, takže mnohdy by jste musel brát ze své marže a ještě platit nějaký poplatek společnosti. Záleží na Vašich produktech a kde se s marží pohybujete, musíte si to spočítat, jestli se Vám to vyplatí.
Tak to je asi samozřejmé. Nejspíše by měla být možnost zvolit u každého produktu jakou míru slevy, má systém nabídnou.
U paní jsem si vyžádal detailnější info, ideálně stránky, kde to běží či demo a náhledy do administrace, tak se uvidí.
26. 10. 2011 12:18:00
https://webtrh.cz/diskuse/zakladni-balicek-inteligence/#reply691231
No, já si dovolím malou předpověď - soudě dle textu e-mailu a faktu, že paní nedisponuje žádnou digitální stopou, půjde o nějaký spam či pokus vytáhnout z důvěřivců peníze za nic. Obávám se, že žádné demo ani ukázková administrace neexistuje a o "základním balíčku inteligence" zatím ani Google neslyšel :)
26. 10. 2011 12:24:11
https://webtrh.cz/diskuse/zakladni-balicek-inteligence/#reply691230
skranc
verified
rating uzivatele
(5 hodnocení)
26. 10. 2011 22:22:58
Co je to odchazejici zákaznik? Ten co zavře okno prohlížeče? Tomu už asi nic nenabídnu. Myšlenka zajímavá, dokonce jsem se s ní několikrát setkal, ale v reálu to bylo jiné. Vyplnil jsi objednávku na něco...nedokončil jsi to...a za pár okamžiků Ti přišel e-mail s akcí na světe div se stejný produkt za nižší cenu.
O tomto zákazníkovi ale máme nějaké informace, o návštěvníkovi e-shopu je nemáme. A navíc nebudete tomu věřit, ale jakmile jsem zjistil, že zde je tento systém už jsem nic nekoupil za normální cenu :))
26. 10. 2011 22:22:58
https://webtrh.cz/diskuse/zakladni-balicek-inteligence/#reply691229
manul
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
27. 10. 2011 10:23:18
Napsal skranc;716830
Co je to odchazejici zákaznik? Ten co zavře okno prohlížeče? Tomu už asi nic nenabídnu. Myšlenka zajímavá, dokonce jsem se s ní několikrát setkal, ale v reálu to bylo jiné. Vyplnil jsi objednávku na něco...nedokončil jsi to...a za pár okamžiků Ti přišel e-mail s akcí na světe div se stejný produkt za nižší cenu.
O tomto zákazníkovi ale máme nějaké informace, o návštěvníkovi e-shopu je nemáme. A navíc nebudete tomu věřit, ale jakmile jsem zjistil, že zde je tento systém už jsem nic nekoupil za normální cenu :))
To je ta situace, na kterou jsem už také upozornil...a lidé jsou v tomto velmi rychlí a velmi kreativní.
Jinak o rychlosti lidí svědčí i to, jak rychle vylezou nějaké články: ZBI
A ještě jsem teď hledal po internetu dle telefonního čísla, které v e-mailu je, tak už jsem našel 3 osoby, co jsou pod tímto jedním tel. mobilním číslem uvedeny...také velmi věrohodné. Každopádně jedno ze jmen odkazuje na firmu Activenet.
27. 10. 2011 10:23:18
https://webtrh.cz/diskuse/zakladni-balicek-inteligence/#reply691228
Michal Pochylý
verified
rating uzivatele
2. 11. 2011 19:36:14
Zdravím, ten Balíček inteligence prodávám já :)
sleva je jednomu zákazníkovi (jedné IP) nabídnuta jen jednou.
Klidně se ptejte, jestli Vás k tomu ještě něco zajímá...
2. 11. 2011 19:36:14
https://webtrh.cz/diskuse/zakladni-balicek-inteligence/#reply691227
skranc
verified
rating uzivatele
(5 hodnocení)
2. 11. 2011 20:14:05
Já jsem svůj dotaz položil. Tedy jak nabídnu zákazníkovi, který zavře okno prohlížeče slevu?
2. 11. 2011 20:14:05
https://webtrh.cz/diskuse/zakladni-balicek-inteligence/#reply691226
Michal Pochylý
verified
rating uzivatele
2. 11. 2011 21:01:34
Sleva (a nemusí to být jen sleva) se objeví na stránce v okamžiku, kdy najedete kurzorem na adresní řádek a zůstanete tam s ním několik vteřin.
2. 11. 2011 21:01:34
https://webtrh.cz/diskuse/zakladni-balicek-inteligence/#reply691225
zlutejbanan
verified
rating uzivatele
2. 11. 2011 22:17:00
To bude určitě zákazník nadšenej až v obchodě nakoupí a při odchodu ze stránek mu nabídnete jiný obchod kde to koupí levněji, jo tak tomu se říká inteligence.
Jen úplný blbec bude dobrovolně odkazovat na cizí obchod (i když bude v podstatě na principu přeposílání objednávek), jenže nemam žádnou jistotu, že dotyčný mně pak tu objednávku skutečně přepošle a nevyřídí si ji sám, nebo po čase nezačne podnikat sám na vlastní triko.
2. 11. 2011 22:17:00
https://webtrh.cz/diskuse/zakladni-balicek-inteligence/#reply691224
Michal Pochylý
verified
rating uzivatele
3. 11. 2011 08:35:27
Pokud nakoupí, tak se nabídka nezobrazí.
Do okna lze umístit cokoliv, tedy jak nabídku na slevu, tak jen nějakou informaci.
Pokud by tam někdo chtěl dát odkaz na jiný obchod s levnějším zbožím, tak to jde, ale to by asi opravdu nebylo moc chytré, jak píšete.
3. 11. 2011 08:35:27
https://webtrh.cz/diskuse/zakladni-balicek-inteligence/#reply691223
Mikhailos
Zajímala by mě jedna věc. Na základě jaké studie (nebo praxe) jste dospěli k závěru, že lidé opouštějí weby (eshopy) změnou URL v adresním řádku prohlížeče?
3. 11. 2011 08:44:38
https://webtrh.cz/diskuse/zakladni-balicek-inteligence/#reply691222
Michal Pochylý
verified
rating uzivatele
3. 11. 2011 09:02:03
K ničemu takovému jsme nedospěli, ani to nikde neprezentujeme.
Je jasné, že někdo používá tlačítko zpět, nebo klikne na svoji homepage, zavře kartu, nebo otevře svoji záložku a někdo začne psát do adresního řádku, popřípadě začne vyhledávat napsáním do adresního řádku. Statistiky na to nemáme.
V posledních dvou případech funguje ten balíček inteligence. Je to jeden z mnoha marketingových nástrojů, které lze využít. Neprezentujeme to jako univerzální prostředek ke zbohatnutí.
3. 11. 2011 09:02:03
https://webtrh.cz/diskuse/zakladni-balicek-inteligence/#reply691221
nline
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
3. 11. 2011 09:03:43
Jen určité procento uživatelů odchází ze stránek přímou změnou URL adresy. Jak máte ošetřené zavření okna prohlížeče nebo přechod na jinou stránku pomocí oblíbených záložek, tlačítka home, atp.? Jak je ošetřená varianta, kdy se uživatel o této funkcionalitě dozví a bude jí zneužívat i ve chvíli, kdy je rozhodnut si zboží koupit?
3. 11. 2011 09:03:43
https://webtrh.cz/diskuse/zakladni-balicek-inteligence/#reply691220
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit