Prodám výdělečný web ZelenyTiket.cz 1.2Mil/rok
Stránka 1 z 2 12 PosledníPoslední
Zobrazují se odpovědi 1 až 30 z 31

Jak propagovat restauraci

  1. dobrý den,

    můžete mi prosím poradit nějaký základní plán, jak začít s propagací restaurace?

    silné stránky - zajímavá lokace, nekuřácká restaurace, mnoho zajímavých italských jídel, italský kuchař, příznivé ceny a opravdu dobré italské dobroty, které lidi jistě docela přilákají, pizzy jako hlavní artikl
    slabé stránky - restaurace bývala dříve docela "pajzlík", v okolí celkem dvě silně konkurenční resturace, nejsou zatím peníze pro větší rozvoj a reklamu

    příležitosti - časem rozvoz jídel, pronájem prostor sklepa jako vývařovnu pro domov důchodců
    hrozby - zrušení stravenek, nezvládnutí tržeb vs vysoký nájem a náklady na zaplacení odkupu sro

    můžete mi prosím říci Váš názor, jak bych měla postupovat v propagaci? s čím začít? zmapovanou konkurenci mám, finanční plán dám dohromady. stránky vytvořím.

    1) má v tomto případě cenu facebook page?
    2) má cenu letáky do schránky s připojeným kuponem na 10% slevu na jídlo?
    3) jak budovat branding? vyplatí se investovat do reklamy na auta či na cedule
    4) reklama do tisku?

    s offline marketingem mám nějaké zkušenosti, avšak bych se nerada spálila, protože jde o restauraci mých známých, co začínají téměř z ničeho a "vaří z vody". uvítala bych jakýkoliv názor a radu.děkuji předem :)

  2. Co se právě děje na Webtrhu?
  3. Propagaci takové restaurace začněte nejdříve v blízkém okolí pomocí letáků, dále určitě do místního tisku. To je takový ten začátek. S webovkami si dejte práci, až budete vědět že to šlape.

  4. děkuji Martine za rady, takhle jsem si to také nějak plánovala :) že začnu opravdu v okolí, letáky
    a všem děkuji i za rady po SZ

  5. Facebook page má určitě smysl, její vytvoření je zdarma a zabere to několik sekund.

    Jinak bych uvažoval nad slevomaty a specializaci pro rozvážku jídel - např. i formou dietních balíčků.

  6. Jestli to budeš brát s restaurací vážně, tak můžeš očekávat jako nejefektivnější "word of mouth". Tedy pokud bude restaurace dobrá a jídlo bude stát za to, lidi si to řeknou mezi sebou sami, věř tomu. Buď osobně nebo restauraci orecenzují na stránkách pro to určeným, jako Flob.cz nebo Scuk.cz. Takhle můžeš s nulovýma nákladama na marketing restauraci krásně zpropagovat.

    Facebook stránka, pěkný webovky to je taky samozřejmost. Ale všechno to pořád začíná a končí u jídla. Dneska je naštěstí už i v ČR doba, kdy je spousta lidí za dobrý a čerstvý jídlo schopno zaplatit a cena je nezajímá :-) Díky bohu
    Naposledy upravil Djs : 24.09.2011 v 18:54

  7. Ještě bych mimo facebook regnul restauraci do různých katalogů typu http://turistickyatlas.cz/restaurace/ , restaurace.cz a podobných .. 0 Kč náklad, 5 minut práce, ..

  8. Hlavně ne proboha slevopí*oviny!

  9. Proč ne?

  10. www.lunchtime.cz + www.pizzatime.cz - není lepší propagace na internetu.

    Slevomat je dobrý na získání klientely, ale nesmí z toho být patrný, že jste v zoufalý situaci a berete každej drobek z pod stolu. Musí to být seriózní a přitom lákavý, u pizzerií je to podle mě docela kreativní vymýšlení (rozvozy, 1 + 1, happy hours apod.).

  11. Mě se třeba líbí, kvalitně propracovaná stránka, kde si můžete sestrojit svojí pizzu jak chcete. Teď si nevzpomenu která pizzerie to měla ( myslím že Chacharova pizzerie )....
    Jinak, zviditelnění... Ono je toho hodně, ale nejlepší je, ať se o tom mluví ve městě, takže buď reklama někde a nebo akce, viz 1+1, nebo v nějaké době 20% dolu či body, že za nazbírání 10ti bodů máte 1 pizzu zdarma... je toho opravdu hodně, hlavně u jídla.

  12. Fůj, Chcharáky sem netahej, to je antipizzerie od A do Z :D

    Příjemnej web a skládání pizzy má např. pizzacorleone.cz.

  13. Joo, tak Corleone, díky Vodičko :D

  14. Já bych webem neopovrhoval, udělal bych pro začátek jednodušší klidně, dal tam denní menu - např. z lunchtime parsovaný a když už se roznesou letáky, tak aby se měli lidi kam podívat.

    Já pravidelně kouknu na restaurace v okolí, kde co mají v denní nabídce, kor pokud budete oslovovat firmy letákem, tak je to dle mě nutný, jelikož jinak lidi půjdou tam, odkud jim posílají denní menu na mail či kde to mají na stránkách. - Ty maily do firem je také dobrá věc.

    Možná bych ještě udělal pro začátek nějakou akci a dal na to za málo regionální PPC, na Facebooku bych nakoupil fanoušky z daného města.

    Jedna věc je dobré jídlo, což se rozkřikne a lidi chodí, druhá věc je že na panákách či drinkách, dezertech, vínu apod. se vydělá také hodně a když se udělají akce a lidé se to dozvědí, tak je to základ úspěchu, pak je třeba, aby návštěvníci restaurace věděli, kde příště najdou nabídku či akci, že se mohou přidat na Facebook či že zasíláte denní menu.

    Beru to z pohledu sebe, restaurace mám rád, vybírám si, ale je toho tolik, že jenom dobře vařit, nebo poslat letáky nestačí, leták bych osobně hodil do koše.

    V ČR bohužel každý přemýšlí jak rychle zbohatnout a nepřemýšlí do budoucnosti, v zahraničí je normální, že k alko. nápoji či vínu dostanu něco na chuť, např. mističku chipsů, ke kafi dostanu vodu, pokud je léto, tak dostanu vodu ještě než si objednám, to jsou věci, které mi v ČR dost chybí. Hnusná vína z Makra a nebo "lepší" vína za 300,- mi také připadá ujetý.

    Jinak klasika - nabízet wifi, dopoledne možná cílit na to, že tam mohou chodit lidé si dělat schůzky, pracovat a tak třeba udělat akci typu 1 a 1 kafe. Onbo stačí i jen to, že restaurace má u stolečků zásuvky, hodně lidí odejde jen proto, že nemají nabitou baterku, stalo se mi to milionrkát, ještě bych seděl, ale prostě zásuvka nikde.

  15. Citace Původně odeslal adyea Zobrazit příspěvek
    Jinak klasika - nabízet wifi, dopoledne možná cílit na to, že tam mohou chodit lidé si dělat schůzky, pracovat a tak třeba udělat akci typu 1 a 1 kafe. Onbo stačí i jen to, že restaurace má u stolečků zásuvky, hodně lidí odejde jen proto, že nemají nabitou baterku, stalo se mi to milionrkát, ještě bych seděl, ale prostě zásuvka nikde.
    Když už cílit na tuhle klientelu, tak určite nabídnout dostatečně velké stoly. Já do dnešního dne nezapomenu na kavárnu Gellati v Brně ve Vaňkovce. Úplně miniaturní stolečky, z poloviny zaplněné reklamními stojany, na které se stěží vejdou 2 kávy a popelník.

  16. jeden postreh, znam jednu pizzerii kterou jsem nasel pres internet, kdyz jsem si chtel objednat pizzu, a hned od prvni chvile me zaujala

    1) pizzu(s rozvozem) jsem si objednal pres formular, nacez mi zavolali a overili objednavku
    2) k prvni objednavce online je denni tisk zdarma(ne ze bych cetl noviny, ale potesi)
    3) k pizze clovek dostane karticku(bud karticku vymeni s tim kdo pizzu doveze a ma krabici zdarma(-10kc ) a nebo jich nasbira 10 a ma pizzu dle vyberu zdarma)

    nebo treba se mi libila jedna pizzerie v Budejovicich, kdy meli 1+1 pizzu na dovoz(plati se ta drazsi :))

  17. Moc Vám všem děkuji a omlouvám se za pozdní reakci. Nakonec to dopadlo tak, že se pizzerie zavře, protože se nedohodli s majitelem a kamarádi nemají dostatek financí už na samotný provoz.

    achjo, už jsem si myslela, že si někde naženu praxi... a ono nic.
    Letáky teda pomohly, udělali jsme zajímavý design a roznesli to po domácnostech díky ČP. Udělali jsme na ten leták lísteček s 10% slevou na pizzu a mělo to docela ohlas.
    Škoda že to nerozjeli, mohlo by to být zajímavé.

    No nic, snad mi v Plzni ještě něco cvnrkne do nosu, kde bych se podílela na nějaké realizaci.
    Naposledy upravil Nadia : 10.11.2011 v 20:37

  18. V Plzni to nejspíš díru do světa neudělá, ale zkusil bych Foursquare. Kromě času to žádný náklad nemá a třeba získáš i zpětnou vazbu.

  19. Takže jsme to uzavřeli.
    hlavním problémem tam bylo, že nikdo v tom okolí hlavně nechodí ani po ulici. Člověk se koukne ven a nikdo tam není. Kdyby byla lepší lokalita restaurace, např. u zastávek či v prostředí s větší koncentrací lidí na ulici, bylo by to jiné. Další problém byl, že restaurace byla za komunistů známá jako bufet a lidé to mají zkrátka pořád zakodované. A to je špatně. Letáky měly jednorázovou reakci.

    ono celkem v Plzni poslední dobou všechno stagnuje, leží tady nejspíš mrak krize. Většinu, koho znám, šel s tržbami rapidně dolů, ať už v podnikání v gastronomii či jinak.
    A najít díru na trhu není tak snadné, to víme všichni :)

  20. Pronajmout si bejvalej bufet v místech, kde dávají lišky dobrou noc, nemá nic moc s krizí společného ;).

  21. Citace Původně odeslal Nadia Zobrazit příspěvek
    s offline marketingem mám nějaké zkušenosti, avšak bych se nerada spálila, protože jde o restauraci mých známých, co začínají téměř z ničeho a "vaří z vody". uvítala bych jakýkoliv názor a radu.děkuji předem :)
    Dobrý den,

    já bych určitě začal webovkami - dnes většina lidí hledá restauraci přes internet, nebo poslední dobou i přes mobil. Určitě bych provedl registraci do Google places a Firmy.cz - je to bezplatné.

    Z placené reklamy máme dobré úspěchy s inzeráty na Seznamu a Googlu - když tak někdo bude hledat třeba "restaurace Plzeň" nebo "pizzeria Plzeň", měl by se mu zobrazit váš inzerát - lepší cílení už asi nevymyslíte.

    Další možností je zobrazit na internetu nebo v mobilu inzerát lidem, kteří se vyskytují v okolí restaurace - zase přes Google. Taková inzerce stojí pár korun. Když jim zobrazíte slevový kupon, tak se šance na příchod zvýší.


    Co se týká zmiňovaného Facebooku nebo Foursquare, jedná se už spíš o nástroje jak si zákazníky udržet a nalákat je znovu. Ne na prvotní oslovení.
    Letáky po okolí jsou určitě fajn, ale náklady jsou mnohem vyšší než u internetového marketingu a jedná se spíše o jednorázovou akci.

    Na http://www.awebio.cz/marketing-pro-restaurace jsou případně podrobnější informace, ale výše zmíněné je základ.

  22. Nabízím vám propagaci skrz sociální sítě , vaše restaurace by se mohla dostat do povědomí 1,5 milionů fanouškům .

  23. Citace Původně odeslal Prachy Zobrazit příspěvek
    Nabízím vám propagaci skrz sociální sítě , vaše restaurace by se mohla dostat do povědomí 1,5 milionů fanouškům .
    Zkus si precist tu diskuzi nez reagujes alespon :D

  24. Jen se snažím navrhnout optimální řešení :D

  25. Citace Původně odeslal Prachy Zobrazit příspěvek
    Jen se snažím navrhnout optimální řešení :D
    keby si si to prečítal, tak by si zistil, že žiadna reštaurácia nakoniec nebude...

  26. Dobrý den. Nechci nikoho odsuzovat, ale kontaktujte mne na email : tomas.fekiac@hotelametyst.cz . Rád Vám pomůžu. Rozhodně do LUNCHTIME atd. bych se nepouštel rychle. Jsou i jiné služby, kde se dá propagovat.

  27. Citace Původně odeslal Nadia Zobrazit příspěvek
    dobrý den,

    můžete mi prosím poradit nějaký základní plán, jak začít s propagací restaurace?

    silné stránky - zajímavá lokace, nekuřácká restaurace, mnoho zajímavých italských jídel, italský kuchař, příznivé ceny a opravdu dobré italské dobroty, které lidi jistě docela přilákají, pizzy jako hlavní artikl
    slabé stránky - restaurace bývala dříve docela "pajzlík", v okolí celkem dvě silně konkurenční resturace, nejsou zatím peníze pro větší rozvoj a reklamu

    příležitosti - časem rozvoz jídel, pronájem prostor sklepa jako vývařovnu pro domov důchodců
    hrozby - zrušení stravenek, nezvládnutí tržeb vs vysoký nájem a náklady na zaplacení odkupu sro

    můžete mi prosím říci Váš názor, jak bych měla postupovat v propagaci? s čím začít? zmapovanou konkurenci mám, finanční plán dám dohromady. stránky vytvořím.

    1) má v tomto případě cenu facebook page?
    2) má cenu letáky do schránky s připojeným kuponem na 10% slevu na jídlo?
    3) jak budovat branding? vyplatí se investovat do reklamy na auta či na cedule
    4) reklama do tisku?

    s offline marketingem mám nějaké zkušenosti, avšak bych se nerada spálila, protože jde o restauraci mých známých, co začínají téměř z ničeho a "vaří z vody". uvítala bych jakýkoliv názor a radu.děkuji předem :)
    Zde je k tomu tématický článek : http://samuel-hornek.cz/propagovat-l...toho-vyuzijte/
    http://samuel-hornek.cz/jak-propagov...ke-provozovny/

  28. Proč by hospoda měla propagovat nějakou tvoji dementní aplikaci, spamere?

  29. Nezbytností online propagace je registrace na Google Maps a Mapy.cz. Také je fajn zauvažovat o FourSquare.

    Offline marketing bych zaměřil na letáky, kde by byla zmíněn nový majitel a nová kvalita služeb. Letáky bych distribuval do míst, kde pracuje více lidí (kanceláře). Jako podporu návštěvy bych vytvořil třeba speciální ceny pro obědová menu, které bych uvedl do letáku. Případně tam hodit URL na web a tam psát co je zrovna denní menu.

    Další možností jsou různé specializované dny. Soucitne.cz na Facebooku teď třeba má program na podporu veganských pizz. Stačí do nabídky přidat veganskou pizzu a udělají vám reklamu zadarmo, takže se vám tam nahrnou vegetariáni, vegani a další pochybné existence :D (joke). Osobně to považuju za zajímavý segment a italská jídla jsou často vegetariánská i veganská, takže by to neměl být vážnější problém.

    Další možnosti propagace je venkovní reklama v ulici. Třeba nějaké plakáty na legální ploše, zastávce, budkách, atd. Samozřejmě i cedule s denním menu před vchodem :). Případně zaparkované auto s reklamou. Vzhledem k lokální působnosti je fajn zvážit i reklamu v lokálním tisku.

  30. Nedávno jsme spustili blog, kde pravidelně publikujeme tipy pro online marketing restaurace. Možná by Vás to mohlo zajímat: http://www.restotip.cz

  31. Tiez by som odporucil QR kody na letaky, ich popularita aj v nasich koncinach pomaly ziskava na popularite. Odporucam sa pozriet na www.codlee.com

Stránka 1 z 2 12 PosledníPoslední
Hostujeme u Server powered by TELE3