Prodej projektu Duchod.cz - SLEVA
Zobrazují se odpovědi 1 až 21 z 21

Efektivita billboardu?

  1. Rozhodujeme se, zda máme zaplatit na 3 měsíce dvě billboardové plochy v centru města. Cena je docela dražší, proto přemýšlím, zda se to vyplatí, hledám a skládám pro a proti.nemáte někdo zkušenosti?
    V začátcích potřebujeme dát firmu do vědomí veřejnosti, pak teprve budeme vymýšlet nějakou cílenější reklamu.

    Využili jste také někdy pro svojí firmu billboardovou prezentaci? Co vám to přineslo?

    Díky :)

  2. Co se právě děje na Webtrhu?
  3. otazka je jake sluzby nabizite a o jakou ze jde castku... protoze castky do podobne reklamy jsou spise o budovani brandu nze ze by to prinaselo realne zakazniky... nevyplati se vice cilena reklama, pripadne jina propagace (najmuti obchodniho zastupce)?

  4. Osobne billboardy využívame celkom často v okolí nášho mesta. Billboardy sú v dnešnej dobe tak rozšírené, že ľudia už na ne často nereagujú, proste ich automaticky ignorujú, záleží však aj na tom akým spôsobom je billboard spracovaný :).
    V každom prípade mať billboardy je z môjho pohľadu skôr prestíž (spraviť si fotky, dať to na svoju web stránku - áno máme billboardy, môžeme si to dovoliť, sme stabilná firma...).
    Môžem vedieť o akú firmu sa jedná? Kľudne aj do PM

  5. Billboardy a podobná media pomáhají zejména v rozhodování zákazníka mezi více firmami nabízející substituty.

    Jedoduše se to dá zkusit v Tesku:
    Chci koupit něco na mytí nadobí a první co vezmu je Jar a to né protože jedna kapka umyje 1 000 000 talířů, ale protože ho znám. Mám pocit, že funguje. Nechci riskovat koupi konkurenčního prostředku, protože ho neznám. Jar jsem třeba nikdy nekupoval, ale podvědomí reklamy mi říká "to funguje".

    Takovouto funkci májí billboardy a podobné reklamy..

  6. Citace Původně odeslal Aleš Jiříček Zobrazit příspěvek
    otazka je jake sluzby nabizite a o jakou ze jde castku... protoze castky do podobne reklamy jsou spise o budovani brandu nze ze by to prinaselo realne zakazniky... nevyplati se vice cilena reklama, pripadne jina propagace (najmuti obchodniho zastupce)?
    Ja bych obchodniky najimal az bych brecel. Bohuzel dneska najit nekoho slusneho kdo ti nezkazi povest je problem. Takze nekdy je to zaplaceni reklamy jednodussi

  7. Funguje.to dokázali i mně, že billboardy prostě fungují (když jsem viděl v Ostravě billboardy Vítejte v Brně, nebo PF 2012, chtěl jsem zjistit o co jde), ALE musí to být kreativní, neobvyklé, prostě jiné, než stovky billboardů všude kolem.

  8. Billboardy jsou pro budování brandu dobré, ale musí jich být víc. Jeden billboard vás nespasí ;-) Navíc je optimální doplnit je o další offline reklamy - lavičky, MHD atd.

  9. V sucasnej dobe su to vyhodene peniaze bez realnej navratnosti. Jedine billboardy, ktore sa nam kedy oplatili boli nase vlastne (ked neboli akurat prenajate).

  10. Citace Původně odeslal igor Zobrazit příspěvek
    V sucasnej dobe su to vyhodene peniaze bez realnej navratnosti. Jedine billboardy, ktore sa nam kedy oplatili boli nase vlastne (ked neboli akurat prenajate).
    Jak měříte návratnost billboardu? Billboard neni PPC kampaň.

  11. Citace Původně odeslal rouballik Zobrazit příspěvek
    Jak měříte návratnost billboardu? Billboard neni PPC kampaň.
    Velmi jednoducho: jednalo sa o izolovane projekty, ktore nemali inu reklamu, iba billboard.

  12. Citace Původně odeslal igor Zobrazit příspěvek
    Velmi jednoducho: jednalo sa o izolovane projekty, ktore nemali inu reklamu, iba billboard.
    Ako tu už bolo spomenuté - billboardy sú skôr o brandbuildingu ako reklame ako takej. Skôr vplývajú na podvedomie ľudí - idem kúpiť nejaký výrobok a majú dve značky, rovnaká cena, akurát si matne spomeniem aha, toto som videl na billboarde. Proste je to možné využiť na dlhodobejšie ciele - vybudovanie značky. Alebo potom na jednorázové akcie ako festivaly, ale to je už o niečom inom.

  13. "Branding" je IMHO pojem vymysleny neschopnymi reklamnymi agenturami na ospravedlnenie nenaplnenia predajnych cielov (ROI).

  14. děkuji všem za postřehy.
    Myslím, že se spíše rozhodnu dát více prostředku do cílené reklamy na internetu, jelikož se jedná o firmu, která provozuje služby IT a služby spojené s internetem. Jen jsem chtěla najít také nějaké varianty offline reklamy. Nejspíše nechám pouze polepit auta a označit viditelněji provozovnu.

    Ještě by mně osobně zajímala taková věc - reklamy na mostech a na silnicích, plakáty, které jsou vylepené na zábradlích a tak. Je to legální? Zdá se mi že se jedná o "černý výlep". Nebo česká správa silnic poskytuje své prostory mostů a plotů právě k realizaci nějakých reklamních plachet? Kolikrát se mi totiž zdá, že je to tak zvláštně umístěné, až mi to příjde, že to tam nemá být...

  15. mosty, zabradli apod. jsou naprosto standardni reklamni plochy, ktere se nakupuji, tudiz mozna par bude nelegalnich, ale vetsina bude legalnich.

    K tem autum - jen pozor na to, kdo s nimi jezdi, at to neni nejaky "strelec" ktery pak nebude delat diky svemu jizdnimu stylu spise reklamu negativni.

  16. Citace Původně odeslal igor Zobrazit příspěvek
    "Branding" je IMHO pojem vymysleny neschopnymi reklamnymi agenturami na ospravedlnenie nenaplnenia predajnych cielov (ROI).
    O reklamních agenturách se nebavme to je povětšinou skupina lidí s dolary v očích, kteří rozumí více tomu jak vydělat peníze, než tomu jak udělat kvalitní reklamu. Jsou i vyjímky!! I v ČR je máme.

    Je jasné, že špatně zvolený billboard nefunguje. Neni to samospasitelný formát, který by fungoval každému a všude, pak by se inzerovalo pouze billboardem.
    Pro příklad Billboard může mít tyto funkce:
    + orientační - jedete za určtou firmou a neznáte cestu, většinou jedete po cedulích až k provozovně
    + informační - chcete uspokojit okamžitou potřebu a hledáte, kde jí realizovat v následujících minutách (restaurace, benzinka, autoservis...)
    + brandová - plošné budování brandu a informovanosti - marešovo ferari

    ---------- Příspěvek doplněn 08.07.2011 v 09:30 ----------

    Citace Původně odeslal Nadia Zobrazit příspěvek
    děkuji všem za postřehy.
    Myslím, že se spíše rozhodnu dát více prostředku do cílené reklamy na internetu, jelikož se jedná o firmu, která provozuje služby IT a služby spojené s internetem. Jen jsem chtěla najít také nějaké varianty offline reklamy. Nejspíše nechám pouze polepit auta a označit viditelněji provozovnu.

    Ještě by mně osobně zajímala taková věc - reklamy na mostech a na silnicích, plakáty, které jsou vylepené na zábradlích a tak. Je to legální? Zdá se mi že se jedná o "černý výlep". Nebo česká správa silnic poskytuje své prostory mostů a plotů právě k realizaci nějakých reklamních plachet? Kolikrát se mi totiž zdá, že je to tak zvláštně umístěné, až mi to příjde, že to tam nemá být...
    Pokud jste internetová firma dělající služby na internetu a prostřednictvím internetu, tak inzerujte pouze na internetu.
    Naposledy upravil rouballik : 08.07.2011 v 09:43

  17. děkuji, to mi říká i více lidí. Doteď jsem se specializovala pouze na offline reklamu, tak jsem myslela, že bych jí také zahrnula, ale nejspíše to bude opravdu efektivnější, když se zaměřím pouze na online.

  18. Ano, billboardy se určitě vyplatí i v dnešní době. Viděl jsem mnoho úspěšných kampaní našich inzerentů. Je ale třeba venkovní reklamu použít správně. Nedávno jsem napsal článek o efektivitě billboardů, stejně tak o tom, jak se vyhnout častým chybám při nasazení venkovní reklamy.

  19. Psat to clovek nezavisly na provozovani billboardu tak by to vyznelo lepe. Clanky jsou jak z ucebnice. Cekal bych nejaka cisla apod nez povrchni clanek o tom ze je to fajn.

  20. Citace Původně odeslal Martin Chytrý Zobrazit příspěvek
    Ano, billboardy se určitě vyplatí i v dnešní době. Viděl jsem mnoho úspěšných kampaní našich inzerentů. Je ale třeba venkovní reklamu použít správně. Nedávno jsem napsal článek o efektivitě billboardů, stejně tak o tom, jak se vyhnout častým chybám při nasazení venkovní reklamy.
    Super informace, děkujeme! To stalo za to kvůli tomu otevírat 7 let staré tema ...

  21. Citace Původně odeslal Radek O. Zobrazit příspěvek
    Psat to clovek nezavisly na provozovani billboardu tak by to vyznelo lepe. Clanky jsou jak z ucebnice. Cekal bych nejaka cisla apod nez povrchni clanek o tom ze je to fajn.
    Co čekat na zájmovém webu, jenom samé superlativy :-) Hlavně že Martin nezapomněl si takto nalinkovat všechny diskuse o venkovní reklamě co našel. Takže vlastně spam nic jiného, anebo jak si rychle znehodnotit vlastní práci :-)

  22. Citace Původně odeslal Mirek Novotny Zobrazit příspěvek
    Co čekat na zájmovém webu, jenom samé superlativy :-) Hlavně že Martin nezapomněl si takto nalinkovat všechny diskuse o venkovní reklamě co našel. Takže vlastně spam nic jiného, anebo jak si rychle znehodnotit vlastní práci :-)
    Přesně tak krásná ukázka toho že investice do reklamy se vyplatí a jak rád z oblibou říkám do jakékoliv. Pán je dobrý marketer a seo specialista. Vyhledávače nakrmeny relevantními zpětnými odkazy a je připravena cesta vzhuru na pomyslný říp v podobě lepšího místa na Seznamu. Až bude pán web prodávat BigBoardum tak se nebude nikdo ptát jak byly informace v článku strohé a informativní...

Hostujeme u Server powered by TELE3