Kupte si prémiovou propagaci a toto místo bude vaše.
Zobrazují se odpovědi 1 až 3 z 3

Kritika e-shopu

  1. Dobrý den, prosím o kritiku designu shopu www.usbcentrum.cz . Prosím o rady a návrhy co vylepšit. Díky Martin
    Naposledy upravil BAJDULINEK : 24.05.2011 v 11:27

  2. Co se právě děje na Webtrhu?
    Ass poptává: Editace pozvánky na svatbu
    Gab poptává: Vizualizace domu
    Kacer007 poptává: Design osobniho webu
  3. Z hlediska grafiky tam neni pomalu co hodnotit

    - nelíbí se mi pozadí, ruší to a některé prvky jako je nápis vyhledat a košík jsou v něm nevyýrazné
    - podle mě je moc informací na 1. stránce ale přesto když tam přijdu tak pořádně nevim co prodáváte
    - vyzkoušel bych zjednodušit hlavní stranu a vyzdvhnout v ní co prodáváte

  4. Tak tohle je vyloženě škoda toho tématu. Na tomhle by si kvalitní webdesigner smlsnul a vznikl by určitě krásný web. Současná verze je hrozná. USB je cool a dělá se spousta udělátek, které jsou ještě víc cool. USB se prostě prodává samo, ale tahle stránka vůbec neprodává.

    Je to jako hustě popsanej leták malým písmem co najdu ve schránce -> Putuje do koše. Design je nudnej, což je u tohohle tématu opravdu škoda. Tvůrci, ale neví vůbec nic o použitelnosti. Když se podívám na text umístěný v nejdůležitějším místě webu:
    Neváhejte a nakupte kvalitní zboží v našem specializovaném obchodě Usbcentrum.cz
    Tohle by ti nikdo nevyvolával ani na trhu... použili by něco jako "Největší rajčatáá v republicé!"
    Naše firma se specializuje převážně na prodej usb zařízení a mobilního příslušenství
    Tohle se dá vyjádřit jedním nadpisem -
    Nabízíme široký sortiment kvalitních usb flash disků, odolné externí harddisky o velikosti až do 1TB, nová rychlá technologie usb 3.0, GPS navigace a příslušenství, a mnoho dalšího kvalitního zboží.
    Nuda, nuda, nuda. Kdo tohle bude číst? Dejte na první stránku tu nejzajímavější USB věc co najdete a tu nejprodávanější USB věc co máte v nabídce.
    Veškeré zboží je rozděleno do několika kategorií, které jsou strukturovány tak, aby byl pro Vás požadovaný nákup co možná nejjednodušší. Přejeme pohodlný nákup....Váš tým usbcentrum.cz
    Super, takže si na první stránce čtu o tom, že máte naprosto standardní e-shop a že mi přejete pohodlný nákup. Co kdyby jste pro mě ten nákup raději pohodlný udělali? :-) Zaujměte mě konkrétním produktem. Chybí mi call-to-action. Chybí mi nějaká šťáva, ten design je nudnej a texty jsou špatné.

    Určitě by hodně pomohlo už jen předělání horní části obsahu (ty dva texty). Když přidáte nějaké call-to-action a nějaký hezký produkty, tak by to mohlo web trochu oživit.

Hostujeme u Server powered by TELE3