Snadná tvorba vlastního e-shopu nebo webstránky online v systému WEXBO.com CZ/SK
Zobrazují se odpovědi 1 až 12 z 12

Tisk triček - nejlepší cesta?

  1. Zdravím,

    tento topic se týká dvou věcí:

    1) Jakou nejlepší cestu zvolit na prodej triček přes internet pokud sám vytvářím graf. návrhy.
    2) Jak vybrat tiskárnu a vyhnout se zbytečným nákladům

    1) Dejme tomu, že mám několik grafických návrhů, chci z nich udělat trička a ty potom prodávat v eshopu přes internet. Jelikož netuším, zda budou mít trička úspěch, připadá mi zbytečné investovat do toho hodně peněz a veškeré návrhy si předtisknout v různých velikostech a mít je doma.
    Lepší varianta mi připadá, tisknout trička až po objednávce a následném zaplacení ale taková věc se může časově docela protáhnout a tím pádem by mohl být nespokojený zákazník. Jaký na to máte názor? Uvitím i osobní zkušenosti, rady a postřehy uživatelů.

    Trika bych chtěl rozhodně kvalitní ale zároveň aby koncová cena pro zákazníka (bez poštovného) nepřesáhla 500Kč. Věřím, že je to možné.

    2) Podle jakých kritérií mám volit tiskárnu kromě ceny? Jsou nějaká obecná doporučení? má smysl se s danou tiskárnou domluvit na nějaké výhodné slevě a možnostech dodání individuálně nebo tiskárny na tyto varianty moc nepřistupují? Je výhodnější nechat si trička bez potisku dovážet ze zahraničí (je třeba větší kapitál) nebo raději volit trička, která budou v nabídce dané firmy?
    Celkem vzato jak lze tento způsob přivýdělku rozjet bez zbytečně velkých nákladů pokud by se ze začátku jednalo o malá čísla zákazníků a nejistoty?

    Díky předem za postřehy a názory. Budu rád i za doporučení solidní tiskárny apod..

  2. Co se právě děje na Webtrhu?
  3. Pro malé počty zákazníků budou ideální projekty jako T-shock.eu nebo Shirtinator. Určitě jsi nad tím již přemýšlel. Do 500 se to vleze a ujde to. Provize od 10% z koncové ceny, případně si tu přirážku můžeš u T-shocku ve vlastním iframe eshopu založeném na poskytnuté šabloně libovolně nastavit. Pokud máš vážně hezké návrhy, třeba by jsi mohl i je samotné prodat některým větším prodejcům potisknutých triček. Pokud si věříš, třeba bych zkusil napsat i přímo do T-shocku, jestli by tvůj vzor nezařadili do jejich eshopu, případně do jejich tvořiče triček (flashová aplikace ve které si lidé sestavují vlastní tričko).

  4. Díky, nad t-shock jsem přemýšlel ale osobně si myslím, že jsou až moc předražení. Oboustranný tisk mě dle jejich online kalkulace vyšel přes 800Kč bez poštovného a to si myslím, je dost nad cenu, kterou bych chtěl pro svůj prodej.

    Raději bych přemýšlel nad nějakou firmou typu http://potisk.com (nemám zkušenost ale mají dobré ceny), tam mi zase nevyhovuje, ze maximální velikost potisku je nějakých cca 35x45cm. Chtěl bych tisknout na celé triko - neomezeně. Třeba na rukávy apod. Ne jen čistě zadní a přední stranu někde v oblasti hrudníku.

    Další věc která mne zajimá - je kvalitnější a z hlediska nákladů výhodnější síto tisk a nebo sublimační tisk? Pokud sublimační pracuje s inkoustem, není možnost zabarvení prádla při praní nebo pouštění barvy například při pocení apod?

  5. Zkus: http://www.vistaprint.cz. Zkušenost s nimi nemám, ale cenově vypadají zajímavě.

  6. Ahoj, tohle téma mne také zajímá. Také jsem hledal a velmi dobře dle mého vypadá web http://www.defect.cz/ ... a tady najdeš info http://www.defect.cz/info/q2
    Zatím jsem služby nevyužil, ale až bude trocha času, rád bych to zkusil. :-)

    Pokud by s tím měl někdo zkušenosti, určitě dejte vědět. :-)

  7. Ahoj, tisknu trika pro mladé oděvní značky, v případě zájmu se mi ozvěte na mail overprint@overprint.cz. Veselé velikonoce všem :)

  8. Ahoj, já jsme nakupovat trička zde: http://www.ddsport.cz/volejbal
    Nejsou sice nejlevnější, ale když jsme sháněli trička pro náš tým, tak nám zdarma udělali i předělávku z papíru do PC podoby. Celkem spokojenost :-)

  9. To já jsem teď sháněla taky firmu pro potisk triček. Nakonec jsem našla www.firemnipotisk.cz a musím říct spokojenost. Fajn ceny a dobrá kvalita!

  10. Také děláme potisky na trička a neustále se snažíme něco zlepšovat aby to měl zákazník co nejrychleji doma a kvalita 100%. Bohužel při přeprodeji do jiných eshopů se vyskytují problémy. První je náš požadavek na platbu předem a to je opravdu hodně limitijící věc a skoro likvidační prvek. Další je naše nabídka potisku na přání - zákazník si většinou přeje skoro nemožné (a to nabízíme několik technologií které se dají kombinovat - fotopotisk-sublimace, flock a flex folie , sitotisk , výpal loga laserem , nášivky , nažehlovačky atd.)
    Teď tedy k otázce jak začít a moc neinvestovat: vše záleží na motivech a vybrané techologii. Když jsem byl kontaktován s nabídkou spolupráce tak jsem si vždy vyžádal motivy, které mají být na textilu a pak mohl poradit. Dalo se to pak vyřešit a to někdy dokonce dost jednoduše - motiv se zpracoval pro zákazníka a dodal se ve více variantách ve formě nažehovaček (flex a flock folie v různých velikostech) a také motivy nachystaé sitotiskem na transfer-nažehlovací. Zákazník poté investoval minimum do vlastního lisu na zažehlování.Textil si objednává sám a dle potřeby lisuje motivy které dodáváme.

  11. Citace Původně odeslal PrintShop Zobrazit příspěvek
    Zákazník poté investoval minimum do vlastního lisu na zažehlování.Textil si objednává sám a dle potřeby lisuje motivy které dodáváme.
    Jaká je životnost zažehleného motivu proti přímému tisku na textil?

  12. Záleží na intenzitě praní a jak zákazník dodržuje údaje o praní a žehlení. Trička s nažehlenou folií doporučujeme prát na 40st.C a žehlit pouze mimo motiv popřípadě porubu. S nažehlovaným motivem nemáme problém co se týká životnosti (pracovní trička perou zákazníci často a motivy stále drží. Dost záleží samozřejmě na druhu triček , nižší gramáže brzo tzv. povolí a aplikovaný motiv má potom již dost odlišnou roztažnost a na problém je zaděláno. Také struktura úpletu, ze které je tričko je důležitá (čím hladší bez vroubků tím lépe) , pak mě ještě napadá povrchové ošetření tkanin od výrobců - některé druhy triček je doporučeno prát před nažehlením (to je už ale velký problém a dá se praktikovat pouze u velkých serií reklamních triček).
    Rozdíly mezi přímým potiskem a aplikacemi (nažehlovačky) jsou asi takové: sitotisk (přímý potisk, může být ale i udělán jako nažehlovací aplikace na transférové folii) - může praskat a často i praská , odlupování ale nevzniká a je to dost odolná metoda potisku, je vhodná na větší serie a motivy, kde jsou příliš slabé kontury a rastrování obrázků (to folií nejde tak jednoduše).Při plných motivech vzniká již dost tvrdá plachta - stejně tak jako u přímého potisku např. T-Jet se potom člověk pod motivem potí. Je pravda , že časem toto zčásti mizí , ale naomak při předání zákazníkovi to není pravé ořechové. Potom je tu ještě sublimace , tj. potisk ve fotokvalitě a to tak , že je to přímo do struktury jednotlivých vláken. Nic nepraská ani se neloupe , protože není nic jen na povrchu. Barvy jsou stálé , jasné i po mnoha opráních. Dá se bez problému dělat 1 ks. Ale taky má nevýhody : potisk pouze na bílá trička 100% PES nebo vícevrstvá (nahoře PES vnitřek bavlna) , popřípadě povrchově upravená k potisku. A také střihy triček jsou dost omezené.
    Zivotnost tohoto potisku je nesrovnatelně vyšší než u ostatních technologií.

  13. Já jsem nakupovala na bezvatriko.cz poměr kvalita/cena skvělý. Není to žádný šunt. Takže zkus

Hostujeme u Server powered by TELE3