Python / Django Developer
Stránka 2 z 3 PrvníPrvní 123 PosledníPoslední
Zobrazují se odpovědi 31 až 60 z 84

AdExpert - Tržiště bannerových ploch

  1. Citace Původně odeslal goldsmith Zobrazit příspěvek
    psalo se tady něco o jednom kreditu pro ads.ranky.cz i adexpert.cz - funguje to tak? jak toho dosáhnout?
    Pokud máš účet u ranky.cz stačí se stejnými údaji přihlásit do adexpert.cz. Uživatelské profily i účty jsou sdílené pro obě služby...

  2. Co se právě děje na Webtrhu?
  3. Nešlo by do katalogu doplnit sloupec CPT (cena za tisíc impresí)? Proměnné pro výpočet k tomu dostupné jsou.

  4. Citace Původně odeslal Dolphi Zobrazit příspěvek
    Nešlo by do katalogu doplnit sloupec CPT (cena za tisíc impresí)? Proměnné pro výpočet k tomu dostupné jsou.
    Bude bude.

  5. V katalogu se konečně dostalo i na CPT a bylo opraveno pár designových chybek. Byly změněny výchozí bannery, přidány často kladené dotazy. Všechny externí odkazy na prodej plochy byly nasměrovány na přehled ploch na doméně - např. http://adexpert.cz/domena/ranky.cz nebo http://adexpert.cz/domena/404m.com (na všech plochách se to projeví až k ránu). Co se týče úspěšnosti tak momentálně běží nižší desítky prodaných ploch...

  6. Chtěl bych se zeptat, jak je ošetřeno počítání zobrazení u webů, které si nahánějí zobrazení různejma surf programama. Jestli by nemohlo být k zobrazení ještě statistika impresí

  7. Občas si zhruba projdu statistiky jestli se něco takového objevuje a zatím musím zaklepat. Nicméně automaticky ošetřeno není. V hlavě pořád skládám nějaký komplexnější plán jak tomu do budoucna kompletně zamezit. Jak chápeš imprese a zobrazení?

  8. Pardon jestli jsem se špatně vyjádřil myslel jsem kliknutí v poměru k zobrazení. Jde o to, že jsem si u Vás objednal reklamu a jeden den mi z ní přišlo 60 lidí druhej den 30 třetí den 10 a dneska registruju zatím 5 lidí. Takže se mi to nějak nezdá tak obrovský výkyv.

  9. Aha, kliknutí v poměru k zobrazení lze měřít pouze v rámci nějaké kampaně - a to hodně závisí na banneru a produktu, který propagujete. O ploše to samo o sobě nemusí moc vypovídat. Co se týče poklesu - jednak nastoupil víkend a jednak dřív nebo později se každý banner stálým návštěvníkům okouká.

  10. Citace Původně odeslal toshi Zobrazit příspěvek
    Druhý technický, ověřuje se tím správnost vložení kódu a poloha.
    Jak probiha ta kontrola? Nabidnul bych 40-50M impresi, ale koukal jsem, ze jsou tam jen weby co maji statisice, tak ze bych treba nabidnul desetinu trafficu. Pak se ale bude kod zobrazovat jen pri kazdem desatem requestu a nejaka automatizovana kontrola by to mohla povazovat jako nezobrazovani.
    Uz tam nekdo neco prodal? Jsou tam inzerenti? System se mi libi, ale abych mesic zobrazoval prazdny kod... :-/

  11. Citace Původně odeslal ppp Zobrazit příspěvek
    Uz tam nekdo neco prodal? Jsou tam inzerenti? System se mi libi, ale abych mesic zobrazoval prazdny kod... :-/
    Ano, Drago tam prodal (myslím, že jeden z úplně prvních prodejů). Podle mě tam není nouze o inzerenty, ale o kvalitní obsah.

  12. Citace Původně odeslal ppp Zobrazit příspěvek
    Jak probiha ta kontrola? Nabidnul bych 40-50M impresi, ale koukal jsem, ze jsou tam jen weby co maji statisice, tak ze bych treba nabidnul desetinu trafficu. Pak se ale bude kod zobrazovat jen pri kazdem desatem requestu a nejaka automatizovana kontrola by to mohla povazovat jako nezobrazovani.
    Uz tam nekdo neco prodal? Jsou tam inzerenti? System se mi libi, ale abych mesic zobrazoval prazdny kod... :-/
    V tom je docela problem uz jenom protoze system (zatim) neumi prodavat zobrazeni, ale pouze fixni prostor. Mohlo by to take mast inzerenty, ze nevidi svoji reklamu a i kontrola a screenshoter by s tim mel problem.
    Prodanych ploch je dost, ale uprimne _HODNE_ zalezi na tematu, cene, umisteni a trafficu. Prazdny kod zobrazovat nemusis - vlozis jako alternativu adsense, sklik, etarget, html, nejakej custom javascript, v tomhle smeru se snazim udelat maximum...
    Naposledy upravil toshi : 30.03.2011 v 15:40

  13. Skoda ze ceny sou tak premrsteny .. Napriklad ted koukam na reklamu pro web vestylu.cz kde chteji 0,13 kc / zobrazeni to je docela brutal .. Za 0,13 se da koupit skoro uz i proklik :D

  14. 0.13 je myslím i vpořádku, ale jsou tu jiní, kteří mají opravdu špatnou představu o inzerentech. viz. http://adexpert.cz/katalog#sort_colu...ort_order=desc
    Pořád přemýšlím o tom jak dovést webmastery k relevantní ceně.


    Jinak přidána možnost dobití přes PRSMS (platí i pro ads.ranky.cz) a u vlastních ploch už je vidět dnešní "live" statistika zobrazení. Extrémně jsem navýšil výkon celého systému. Pokud by to někoho zajímalo - systém běží na 3 fyzických serverech - použito freebsd, redis, varnish, nginx, tracker přepsán do čistého C jako modul nginxu, frontend běží na php, symfony a klasickém lamp-u.

  15. dúfam som to ja s cenou neprehnal :-), držím palce!

  16. Mě by se zajímalo nejsou někde na internetu k sehnání orientační ceny bannerů za 1000 zobrazení na různá témata a různé pozice? Jen prostě orientační např. web o módě 120 x 600 skycapper - přibližná cena za 1000 zobrazení by se měla pohybovat +/- 30,-Kč atd.?

    Já furt cenu snižuji, žádný inzerent. Taky záleží jestli tam ti inzerenti jsou. Ale myslím si, že ceny mám nastaveny průměrně...

  17. Citace Původně odeslal toshi Zobrazit příspěvek
    0.13 je myslím i vpořádku, ale jsou tu jiní, kteří mají opravdu špatnou představu o inzerentech. viz. http://adexpert.cz/katalog#sort_colu...ort_order=desc
    Pořád přemýšlím o tom jak dovést webmastery k relevantní ceně.
    Tak jestli jsem to správně pochopil, tak inzerent nevidí, jak dlouho plocha na webu je.
    Já jsem si nastavil podle Analytics cenu za CPT asi 50 Kč, ale jelikož je plocha na webu den, údaje na Adexpert ukazují, že chci za CPT 1000 Kč a že mám 1000 zobrazení za měsíc.
    Nebo je to tak, že se počítá a průměruje pouze ta jedna stránka na jedné URL?

  18. lu: Jo je to "chyba" o které vím - z prvního dne se dopočítávají přibližné statistiky, které nebývají dostatečně relevantní ( každým dnem se to bude lepšit... měří se vše, viz. http://adexpert.cz/zone/584101031/buy?today )

    LukasP: Cena je pouze jeden z atributů. Nechci v nikom vzbuzovat představu, že systém přivede inzerenta na jakoukoliv plochu - pokud ti někdo dříve psal, že by rád reklamu na tvých stránkách tak je veliká pravděpodobnost, že reklamu prodáš

  19. Na jak dlouho maximalne si muze inzerent plochu pronajmout? Ze bych treba na chvili nabidnul nejakou akcni cenu at nemam prazdno, ale maximalne na tyden. To uz asi vymyslim ptakoviny, ze jo? :) Mozna by bylo dobre tam udelat nejaky nabidkovy dialog. Ze by inzerenti mohli psat tuhle bych bral, ale za XXX. Myslim, ze s cenou nejsem uplne mimo, ale inzerenti mozna mini jinak.
    A posledni dotaz, jak se to vlastne chova v pripade pronajmuti? Ta plocha se nabizi dal, nebo z nabidky zmizi? Jak je to s dalsimi nabidkami v prubehu zobrazovani?

  20. Citace Původně odeslal ppp Zobrazit příspěvek
    Mozna by bylo dobre tam udelat nejaky nabidkovy dialog. Ze by inzerenti mohli psat tuhle bych bral, ale za XXX. Myslim, ze s cenou nejsem uplne mimo, ale inzerenti mozna mini jinak.
    To by bylo možná zajímavý kdyby se to promyslelo aby nechodili nesmyslný nabídky.

  21. Jestli jsem to pochopil správně, tak reklamní plocha, která je aktuálně prodaná, zmizí zcela z nabídky ... je to tak?
    Možná by "kultivaci webmasterů" prospělo, kdyby mohli vidět, jaké plochy a za jakých podmínek se prodávají.
    Takhle je v podstatě Katalog dostupných ploch "přehlídkou těch neúspěšných"

    A zase pokud Publisher nebyl nikdy v pozici zadavatele reklamy, tak docela chápu, že si nemusí uvědomit, že jeho nabídka je zcela mimo mísu...

  22. Nikde sem to nenašel, můžu pronajímat plochu míň jak na 30 dnů?

  23. Citace Původně odeslal ppp Zobrazit příspěvek
    A posledni dotaz, jak se to vlastne chova v pripade pronajmuti? Ta plocha se nabizi dal, nebo z nabidky zmizi? Jak je to s dalsimi nabidkami v prubehu zobrazovani?
    Na pevno lze na 3 měsíce max nebo na neurčito dokud jedna strana nezruší (ale to zvažuji, že z několika důvodů zakáži). Po pronajmutí zmizí z katalogu a u samotné nabídky se zobrazí, že plocha je pronajmutá do datumu/na neurčito (např. http://adexpert.cz/domena/ranky.cz). (do budnoucna se to nejspíše změní, nicméně funkčně je to zatím jednoduší než opravdové plánování)

    Citace Původně odeslal RejpalCZ Zobrazit příspěvek
    Takhle je v podstatě Katalog dostupných ploch "přehlídkou těch neúspěšných" A zase pokud Publisher nebyl nikdy v pozici zadavatele reklamy, tak docela chápu, že si nemusí uvědomit, že jeho nabídka je zcela mimo mísu...
    Souhlas.

    A zakoupit plochu lze na jak dlouho je třeba.

  24. Citace Původně odeslal General Zobrazit příspěvek
    Nikde sem to nenašel, můžu pronajímat plochu míň jak na 30 dnů?
    Kdyz das "Objednat tuto plochu" tak se ti zobrazi okynko kam zadas na kolik dni ji tam chces umistit

  25. a ted trochu cviceni z 3pismennych znacek:

    na adexpertu je ted roumen s 36M impresi mesicne. CPT maj za 1kc coz je i realna cena MFE PPC reklamy. prijde mi ze ostatni maji proti tomu cpm dosti nerealisticky (az stovky korun).

    bylo by mozne pro adexperta registrovat i CTR dane plochy? chapu ze bannerova reklama je i o budovani povedomi o znacce, kazdopadne toto by nabidlo vsechny informace pro srovnani.

    btw adexpert ukazuje pocet volnych slotu k impresi, je to tak?

  26. Na lepších statistikách momentálně pracuji, ale díky několika komplikacím to jde opravdu ztuha. I přesto je CTR poměrně problematická záležitost - je strašně moc věcí co tuto hodnotu ovlivní a v extrémním případě by se mohla stát plocha neprodejná pokud by někdo předtím svojí kampaň špatně zacílil, nebo by to byl prostě jenom banner na produkt, který není masově zajímavý byť se vyplatí.

    Zatím systém nefunguje na sloty, ale časově vymezené výhradní zobrazování vašich bannerů.

  27. Taky bych řekl, že CTR spíš záleží na reklamě, než ploše...
    Nicméně přimlouvám se taky za přehled prodaných ploch - mohl by vypadat úplně stejně jako seznam "Dostupné plochy" (akorát by se jmenoval třeba "Prodané plochy"), což je - když to trochu zjednoduším ;) - přepsání jedné podmínky z False na True... Myslím, že by to nasměrovalo inzerenty i webmastery k reálným cenám (a tím jim ušetřilo čas s experimentováním).

  28. pokiaľ budem mimo internet dlhšiu dobu(týždeň-dva), ako dlho ma bude čakať požiadavka na schválenie reklamy?

  29. Tak dlouho dokud na to bude mít inzerent trpělivost...

  30. Ráno Ti to nejak nefungovalo a ani teraz ešte nejde.

  31. Adexpert je vcelku hezky vymakany, i kdyz nema v zasade nic jako statistiky, ale to by nevadilo. Nejvic vadi to, ze ma velmi malo kvalitnich ploch, da se rict ze zadne kvalitni plochy.

Hostujeme u Server powered by TELE3