Zadejte hledaný výraz...
Jakub Glos
Webtrh.cz
Vývoj webových stránek na WordPressu a proklientský přístup pro freelancery
Třídenní infromacemi nabitý prezenční + online kurz v Praze od Webtrhu pouze za 2 871 Kč
Více informací

Uvádět dostupnost u položek v eshopu ANO či NE?

grazlik
verified
rating uzivatele
2. 3. 2011 08:48:26
Dobrý den,
Chtěl bych se zeptat na Vaše zkušenosti.
Moje situace je taková, že cca 1/3 zboží mám skladem, 1/3 od českého dodavatele doručuji do 2-3 dnů a poslední 1/3 od zahraničního dodavatele doručuji do 5-10 dnů.
Myslíte si, že je na eshopu lepší popravdě napsat dostupnost viz výše, nebo uvést u všeho Dostupnost: "Ano", nebo nepravdivě uvést Dostupnost: "Skladem" a nebo vůbec dostupnost u zboží neuvádět? Co si myslíte, že odradí více zákazníků? Když uvidí, že zboží nemám skladem, přestože jim ho mohu doručit do X dnů, nebo když nebude u zboží dostupnost žádná?
Mě osobně třeba odrazuje, pokud v eshopu není dostupnost uvedená vůbec. Na druhou stranu si říkám, že pokud zákazník uvídí, že zboží nemám skladem, tak se třeba bude porozhlížet po jiném eshopu kde to skladem mají (přestože to ve skutečnosti může být lež a stejně to taky objednávají až ve chvíli přijaté objednávky od zákazníka).
Díky za Vaše názory
2. 3. 2011 08:48:26
https://webtrh.cz/diskuse/uvadet-dostupnost-u-polozek-v-eshopu-ano-ci-ne/#reply614679
Petr
verified
rating uzivatele
(9 hodnocení)
2. 3. 2011 08:56:42
Ahoj ja jsem rozhodne pro uvadeni dostupnosti .. nejlepe co nejpresnejsi (cili bud ANO, 2-3 dny, 5-7 dni, ....) ... jako na zbozi stejne vetsinou cekas.. a to ze par lidi odejde kdyz uvidi dostupnost 5-10 dnu... to je podle minimum ztrat oproti tem, kteri by se uz nevratili (a jeste by to o Tobe roznesli) kdybys mel napsano u vsechno "SKLADEM" a pak by cekali dva tydny na zbozi.. takhle vzdy budou vedet na cem jsou.. to je muj nazor a postoj k eshopum.. :-) P.
2. 3. 2011 08:56:42
https://webtrh.cz/diskuse/uvadet-dostupnost-u-polozek-v-eshopu-ano-ci-ne/#reply614678
kdyz uvadet dostupnost, pak pravdivou. Lidem nevadi si pockat, lidem vadi, kdyz jim obchodnik lze. A kdyz jednou tomu klientovi zalzete, vrati se k vam? Takze ja bych uvadel jedndouse dostupnost jakou mate, reps. kdy jste schopen expedovat k zakaznikovi. Takze Skladem 1-3 dny a pak 5-10 dnu.
2. 3. 2011 09:00:16
https://webtrh.cz/diskuse/uvadet-dostupnost-u-polozek-v-eshopu-ano-ci-ne/#reply614677
Petr Daněk
verified
rating uzivatele
(33 hodnocení)
2. 3. 2011 09:05:15
Urcite uvadet dostupnost a urcite uvadet pravdivou, co mozna nejpresnejsi dodaci lhutu. Uz se mi parkrat stalo, ze jsem nakupoval tak, ze bylo potreba mit veci co nejdrive doma, protoze treba za 3 dny odjizdim, nebo je potreba to mit do 3 dnu. Kdyz je dostupnost skladem a zbozi nedojde do tech 3 dnu, tak bych jej asi ani neprebiral a objednal si to do teto doby jinde.
2. 3. 2011 09:05:15
https://webtrh.cz/diskuse/uvadet-dostupnost-u-polozek-v-eshopu-ano-ci-ne/#reply614676
lukio
verified
rating uzivatele
(3 hodnocení)
2. 3. 2011 09:08:29
Už jenom to, že se na to ptáte, mne odrazuje...
Za mne, nevadí mi u většiny zboží si počkat, ale co nesnáším je uvádění nepravdivých informací. Napíšete-li skladem a ve skutečnosti by to mělo přijít až za 10 dnů, tak Vám to nejpozději do týdne stornuju (spíš dřív) a napíšu ať neposíláte...a vícekrát u vás nenakoupím.
2. 3. 2011 09:08:29
https://webtrh.cz/diskuse/uvadet-dostupnost-u-polozek-v-eshopu-ano-ci-ne/#reply614675
grazlik
verified
rating uzivatele
2. 3. 2011 09:13:19
Lukio: nevím proč by Vás to mělo odrazovat, ptám se na zkušenosti a názory ostatních, toť vše. Spíše by mne zajímalo co si myslí prodávající / nakupující o variantě, kdy není dostupnost uvedena vůbec - spousta eshopů to tak má. Já jsem samozřejmě také pro uvedení nejspřesnější pravdivé varianty, jen by mne zajímalo jestli odradí víc zákazníků pokud dostupnost nevidí vůbec, nebo pokud vidí u některých položek třeba 5-10 dnů.
2. 3. 2011 09:13:19
https://webtrh.cz/diskuse/uvadet-dostupnost-u-polozek-v-eshopu-ano-ci-ne/#reply614674
Dostupnost určitě uvádět. Pokud nevidím dostupnost, neobjednávám.
2. 3. 2011 09:15:45
https://webtrh.cz/diskuse/uvadet-dostupnost-u-polozek-v-eshopu-ano-ci-ne/#reply614673
grazlik: neznam asi zadny trochu rozumny eshop, co by dostupnost neuvadel. Neumim si tam ani predstavit objednavat bezne veci. Mozna u par oboru bych si umel predstavit neuvadet dostupnost, ale to budou spise nejake veci na objednavku apod.
2. 3. 2011 09:21:03
https://webtrh.cz/diskuse/uvadet-dostupnost-u-polozek-v-eshopu-ano-ci-ne/#reply614672
Mám známou, která si nechává dělat eshop, kde není uvedena dostupnost. Výrobce se hájí předpokladem, že vše co v eshopu uživatel uvidí, je skladem. Což samozřejmě není technicky možné.
Osobně bych možná nakoupil v eshopu, kde nebude uvedená dostupnost. Ale rozhodně bych neplatil převodem, ale jedině na dobírku.
Vzpomínám si, že právě před Vánoci jsem objednával v nějakém eshopu, kde byla dostupnost snad pět dnů. Mile jsem pak byl překvapený, když mi zboží přišlo dříve.
2. 3. 2011 09:24:41
https://webtrh.cz/diskuse/uvadet-dostupnost-u-polozek-v-eshopu-ano-ci-ne/#reply614671
grazlik
verified
rating uzivatele
2. 3. 2011 09:33:31
Radek O.: Nechtěl bych jmenovat konkrétní eshopy, které dostupnost neuvádějí, ale myslím že jich je celkem hodně
2. 3. 2011 09:33:31
https://webtrh.cz/diskuse/uvadet-dostupnost-u-polozek-v-eshopu-ano-ci-ne/#reply614670
zajimavy dodavatel shopu :)
---------- Příspěvek doplněn 02.03.2011 v 09:45 ----------
grazlik: to, ze shopu bez dostupnosti je hodne o tom nepochybuji, jen neznam zadny vetsi shop, ktery by to neuvadel.
2. 3. 2011 09:33:37
https://webtrh.cz/diskuse/uvadet-dostupnost-u-polozek-v-eshopu-ano-ci-ne/#reply614669
Kovboj
verified
rating uzivatele
(13 hodnocení)
2. 3. 2011 11:02:14
Rozhodně uvádět, ale pravdivou. Než nepravdivou (znám konkurenční obchody co mají běžně "skladem" zboží které se třeba ještě ani neprodává nebo už je několik let vyprodané) tak raději neuvádět nic.
Na druhou stranu ale občas stejně narazíš na zákazníka, který se diví že nedostal den po objednání zboží, u kterého je třeba napsána dodatelnost do 14 dní.
2. 3. 2011 11:02:14
https://webtrh.cz/diskuse/uvadet-dostupnost-u-polozek-v-eshopu-ano-ci-ne/#reply614668
Ondra Kněžour
verified
rating uzivatele
2. 3. 2011 11:11:19
Psal bych detailně dostupnost kde a především za jak dlouho to odešleš, například formou:
Skladem - odesíláme následující pracovní den
Skladem u výrobce v ČR - odesíláme do 48 hodin (zvážit rozdíl kalendářní/pracovní dny)
Skladem u distributora v zahraničí - odesíláme do pěti dnů
Na dotaz - obvykle k dispozici do 7 dnů
2. 3. 2011 11:11:19
https://webtrh.cz/diskuse/uvadet-dostupnost-u-polozek-v-eshopu-ano-ci-ne/#reply614667
igor
verified
rating uzivatele
(18 hodnocení)
2. 3. 2011 12:43:07
Napsal tarton;631450
Výrobce se hájí předpokladem, že vše co v eshopu uživatel uvidí, je skladem. Což samozřejmě není technicky možné.
Nechapem prevo by to nebolo technicky mozne? U nas to tak je.
Suhlasim vsak, ze uvedenie skladovej dostupnosti (najlepsie aj s orientacnym poctom kusov na sklade) je klucove.
2. 3. 2011 12:43:07
https://webtrh.cz/diskuse/uvadet-dostupnost-u-polozek-v-eshopu-ano-ci-ne/#reply614666
Tohle je bez debaty - vždy uvádět dostupnost, bez ohledu na to jaká je (zároveň se snažit o co nejpřesnější informace). Nevím kdo by si chtěl objednávat něco, u čeho ani neví, zda to máš na skladě, zda to dorazí do pár dní, nebo zda mu za měsíc napíšeš, že už to nebude dostupné.
2. 3. 2011 13:21:26
https://webtrh.cz/diskuse/uvadet-dostupnost-u-polozek-v-eshopu-ano-ci-ne/#reply614665
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit