Zadejte hledaný výraz...
Jakub Glos
Webtrh.cz
Vývoj webových stránek na WordPressu a proklientský přístup pro freelancery
Třídenní infromacemi nabitý prezenční + online kurz v Praze od Webtrhu pouze za 2 871 Kč
Více informací

Současnost vs. minimalizmus

toshi
verified
rating uzivatele
(4 hodnocení)
22. 12. 2010 00:15:34
Podívejte se na všechny http://www.fubiz.net/2010/12/20/minimalist-packaging/
(u mě minimalizmus a celý pravý sloupec naprosto vítězí)
22. 12. 2010 00:15:34
https://webtrh.cz/diskuse/soucasnost-vs-minimalizmus/#reply593513
Jakub
verified
rating uzivatele
(101 hodnocení)
22. 12. 2010 00:59:21
Nepochybně ale jinak vnímáme minimalismus u zažitých značek/produktů vs. u neznámých, nových. Více je někdy více.
22. 12. 2010 00:59:21
https://webtrh.cz/diskuse/soucasnost-vs-minimalizmus/#reply593512
Battleforce.cz
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
22. 12. 2010 01:02:28
Pro Tebe, ale né pro konzumenta. Cílová skupina Nesquiku jsou děti a jejich rodiče, ti minimalistický směr neocení, bude to na ně působit lacině a neosobně. RedBull, Schweps a Durex jsou užasné, zbytek naprosto nepoužitelný...
22. 12. 2010 01:02:28
https://webtrh.cz/diskuse/soucasnost-vs-minimalizmus/#reply593511
Michal Feltl
verified
rating uzivatele
(20 hodnocení)
22. 12. 2010 07:54:21
Tady je vidět, jak by to bylo třeba v supermarketu hrozně nudné, kdyby všechny značky byly dělány v tomto duchu - minimalismu. Jen barevná krabice a nápis. Snad se toho nedožiju.
22. 12. 2010 07:54:21
https://webtrh.cz/diskuse/soucasnost-vs-minimalizmus/#reply593510
Napsal Battleforce.cz;607699
Pro Tebe, ale né pro konzumenta. Cílová skupina Nesquiku jsou děti a jejich rodiče, ti minimalistický směr neocení, bude to na ně působit lacině a neosobně. RedBull, Schweps a Durex jsou užasné, zbytek naprosto nepoužitelný...
Presne citil to uplne stejne akorat bych jeste dodal Lindl
22. 12. 2010 10:13:29
https://webtrh.cz/diskuse/soucasnost-vs-minimalizmus/#reply593509
Ondrej Vertat
verified
rating uzivatele
(48 hodnocení)
22. 12. 2010 11:20:32
Je to nádhera, všechny výrobky rázem vypadají luxusně, ale v praxi to není použitelné z několika důvodů. Jeden už zmínil Battleforce.cz a já dodám, že grafika balení také musí být v regálech vidět, aby zaujal pozornost zákazníků. Často je to hlavně o psychologii.
22. 12. 2010 11:20:32
https://webtrh.cz/diskuse/soucasnost-vs-minimalizmus/#reply593508
To minimalistické balení je pěkné u luxusnějšího zboží (třeba čokoláda Lindt), ale u běžného rychloobrátkového zboží mi to připomíná, co si pamatuju z obalů za komunismu. Hlavně ty "Corn Flakes".
Edit: Ale moc zajímavý experiment!
22. 12. 2010 11:29:36
https://webtrh.cz/diskuse/soucasnost-vs-minimalizmus/#reply593507
Jiri Bednar
verified
rating uzivatele
(60 hodnocení)
22. 12. 2010 11:31:48
Záleží jak u čeho, někdy je minimalismus fajn, ale právě u toho Nesquicku nebo Corn flakes by působil hodně blbě, až lacině.
22. 12. 2010 11:31:48
https://webtrh.cz/diskuse/soucasnost-vs-minimalizmus/#reply593506
toshi
verified
rating uzivatele
(4 hodnocení)
22. 12. 2010 12:07:54
Jojo, všichni máte nejspíš pravdu, ono také udělá dost už jenom to, že jsou všechny výrobky jednotlivě dobře nasvícené a v okolí pouze černé pozadí. S Nesquickem nebo Cornflakes a i Pringles (které zase vypadají jakoby na ně někdo jen dal razítko) bych si byl skoro jistý, že minimalizmus by komerčně nefungoval už z principu - ostatně jestli máte někdo doma vnímající dítě můžete mu zkusit dát vybrat...
22. 12. 2010 12:07:54
https://webtrh.cz/diskuse/soucasnost-vs-minimalizmus/#reply593505
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit