Zadejte hledaný výraz...
Jakub Glos
Webtrh.cz
Vývoj webových stránek na WordPressu a proklientský přístup pro freelancery
Třídenní infromacemi nabitý prezenční + online kurz v Praze od Webtrhu pouze za 2 871 Kč
Více informací

Překrývání konverzí napříč kampaněmi

semseseo
verified
rating uzivatele
7. 10. 2010 14:13:11
Mám celkem velký účet pro e-shop na Skliku a AdWords a v poslední době provozuji i kampaně, kde je konverzí vyplnění registračního formuláře a ne nákup v e-shopu. Problém je v tom, že inzeráty z kampaně, kde je cílem nákup na e-shopu proklikla spousta lidí, kteří mi provedli jinou konverzi - vyplnění formuláře a u těchto kampaní mám najednou nesmyslné výsledky, protože se konverze přičetla jim.
Máte nějaký tip, jak se s tím vypořádat? Zatím mě napadá jen: více účtů, nastavení ceny za konverzi (neřeší konverzní poměr), sledování jinde.. Díky za jakýkoliv nápad
7. 10. 2010 14:13:11
https://webtrh.cz/diskuse/prekryvani-konverzi-napric-kampanemi/#reply570008
Dave
verified
rating uzivatele
7. 10. 2010 14:31:16
AdWords umožňuje nadefinování více typů konverzí. Ve statistikách v rozhraní ti je sice slije (a zároveň to bude činit nepoužitelným conversion optimizer nebo enhanced CPC), ale v reportech si budeš moci zobrazit všechny typy konverzí zvlášť.
Starý Sklik umožňoval vybrat konverzi ke každé kampani, aby se navzájem nekřížily. Se současným Sklikem máš smůlu, protože i typ konverze, který v nastavení zadáš, je pouze na okrasu - zpětně už v žádném reportu nezjistíš o jakou konverzi se jedná :-)
Asi bych doporučoval "tvrdé" nákupy vyhodnocovat pomocí klasických konverzí a ostatní akce pak skrze Goals v Google Analytics. Pokud si kampaně dobře otaguješ, neměl by být problém zjistit, která KW/kampaně ti vodí konvertující návštěvnost.
7. 10. 2010 14:31:16
https://webtrh.cz/diskuse/prekryvani-konverzi-napric-kampanemi/#reply570007
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit