26.09.2010 15:55
1
Dobrý den,
Chtěl bych se zeptat zkušenějších nejlépe lidí z praxe, na pár otázek, kteří mají eshopy zaměřené na dovoz oblečení z EU.
Jaké znáte eshopy na cz a sk, máte vlastní sklady, nebo preferujete pouze affilate.
Jakým způsobem řešíte reklamace, v jakém počtu jsou? 1 reklamace na 100ks, nebo více?
Nějaké náležitosti na přepravu oblečení z cizích zemí v EU?
díky za získání podrobnějšího přehledu o této problematice, za všechny rady, či postřehy
26.09.2010 17:45
2
E-shop bez vlastního skladu nemá ani cenu. U obléčení je to ale docela problém: barva/velikost
26.09.2010 18:24
3
Jak říká Honzík, bez vlastního skladu to je hodně složité a prakticky nevýdělečné. Reklamace nejsou moc velké, každý padesátá...
01.01.2011 01:07
4
Rychlost odeslání hraje velkou roli, takže vlastní sklad. Zboží je sezónní, je třeba mít více velikostí. Reklamace nebo vrácení zboží cca každý 10 - 15 balík. Ze zákona může kupující vrátit bez udání důvodu do 14 dnů. Velkou roli hraje způsob prezentace zboží a popisy zboží, fotky. V neposlední řadě i cena, to je jasné.