02.08.2010 13:27
1
Týden se snažím spojit s technickou podporou Kapusty, dodnes jsme bohužel nezačali řešit můj problém. Má někdo v poslední době podobnou zkušenost?

---------- Příspěvek doplněn 02.08.2010 v 13:36 ----------

Tak novinka...

Povedlo se mi právě dovolat na číslo uvedené na webu Kapusty a bylo mi sděleno pánem na druhé straně drátu, že si koupil GO kartu v trafice a od té doby mu na ní volá 10 lidí denně s věcmi okolo počítačů, o kterých nic neví.

Záhada Kapustového hlavolamu nabírá na obrátkách jistě nebude zcela jednoduché ji vyřešit.
02.08.2010 13:48
2
Podle předmětu jsem si myslel, že to je nějaký nový film :-)...
02.08.2010 14:02
3
Tak to s tou GO kartou ej slusny vymysl, jak se zbavit neodbytnych klientu :) Dle meho je to kravina, operator neuvolnuje stara cisla drive jak za 2 roky od zruseni predeslemu zakaznikovi.
02.08.2010 14:04
4
Původně odeslal Whispere
Podle předmětu jsem si myslel, že to je nějaký nový film :-)...
Námět to není špatný :D
02.08.2010 14:27
5
Původně odeslal hofy
Tak to s tou GO kartou ej slusny vymysl, jak se zbavit neodbytnych klientu :) Dle meho je to kravina, operator neuvolnuje stara cisla drive jak za 2 roky od zruseni predeslemu zakaznikovi.
Jestli se klientovi, který se semnou snaží týden spojit a já ho ignoruju, říká neodbytný... Pak tedy jsem...
02.08.2010 14:41
6
Jednoduché řešení tvého problému....

Co nejrychleji vezmi nohy na ramena a uteč. Domény i hosting pryč.

Jinak zkusil bych facebook přímo Michala Jeníka, nebo přímo firmu Marmot.
02.08.2010 14:47
7
Psal jsem to tu už asi 10x, od kapusty PRYČ jak jen to jde! ... to už totiž není sranda.
02.08.2010 14:47
8
Původně odeslal jvic
Jednoduché řešení tvého problému....

Co nejrychleji vezmi nohy na ramena a uteč. Domény i hosting pryč.
Proč by utíkal? Vždyť on je u Kapusty proto, protože chtěl ušetřit 5 korun měsíčně, pak tedy s tím i počítá... :-)
02.08.2010 14:56
9
Původně odeslal Whispere
Proč by utíkal? Vždyť on je u Kapusty proto, protože chtěl ušetřit 5 korun měsíčně, pak tedy s tím i počítá... :-)
Ne, myslím že je u kapusty proto, protože to býval rok zpátky solidní hosting za dobrou cenu, s rychlou podporou. bejvávalo
02.08.2010 15:53
10
Původně odeslal baryman
Ne, myslím že je u kapusty proto, protože to býval rok zpátky solidní hosting za dobrou cenu, s rychlou podporou. bejvávalo
Přesně tak! Naprostej souhlas, co jsem tam byl, neměl jsem problém. Ale teď bych volil jiný hosting
02.08.2010 16:58
11
Nevím jestli na to měl vliv tento topic, ale bylo mi vyhověno k mé spokojenosti. Jen doufám, že nebudu muset v brzké době opět kontaktovat podporu.
02.08.2010 19:07
12
Původně odeslal pes502
Přesně tak! Naprostej souhlas, co jsem tam byl, neměl jsem problém. Ale teď bych volil jiný hosting
Býval, ale já zezačátku taky nebyl zrovna nejstabilnější...
02.08.2010 21:37
13
Původně odeslal hofy
Tak to s tou GO kartou ej slusny vymysl, jak se zbavit neodbytnych klientu :) Dle meho je to kravina, operator neuvolnuje stara cisla drive jak za 2 roky od zruseni predeslemu zakaznikovi.
nemáš pravdu je to i rok od poslední akce, což u prepaidu může být třeba 2 měsíce po zrušení čísla.
02.08.2010 22:03
14
Původně odeslal enodis
Týden se snažím spojit s technickou podporou Kapusty, dodnes jsme bohužel nezačali řešit můj problém. Má někdo v poslední době podobnou zkušenost?

---------- Příspěvek doplněn 02.08.2010 v 13:36 ----------

Tak novinka...

Povedlo se mi právě dovolat na číslo uvedené na webu Kapusty a bylo mi sděleno pánem na druhé straně drátu, že si koupil GO kartu v trafice a od té doby mu na ní volá 10 lidí denně s věcmi okolo počítačů, o kterých nic neví.

Záhada Kapustového hlavolamu nabírá na obrátkách jistě nebude zcela jednoduché ji vyřešit.
A to máš štěstí, že jsi nehostoval u mě :-), plánuji si brzy rozjet vlastní webhosting, kde podpora je cizí slovo, kvalitní služby sprosté sousloví, dostupnost neznámý termín a bezpečnost velká neznámá.
PS: A budu levnější jak TH ;-)...
03.08.2010 10:07
15
Původně odeslal Whispere
A to máš štěstí, že jsi nehostoval u mě :-), plánuji si brzy rozjet vlastní webhosting, kde podpora je cizí slovo, kvalitní služby sprosté sousloví, dostupnost neznámý termín a bezpečnost velká neznámá.
PS: A budu levnější jak TH ;-)...
Aha, na to se těším, to budeš chtít VPS, ne? :-P
03.08.2010 15:53
16
to je blbost. Dle dozorujiciho uradu musi operatori vratit cislo do 6 mesicu zpet do prodeje..
08.08.2010 16:10
17
Tak teď jsem se pořádně zasmál...

//převzato z FB
Dobrý den,
již jsme se o tom nejspíše bavili. Pokud Vaše hlídací služba ověřuje dostupnost
pomocí HTTP requestů (hlaviček), pak na tyto statistiky nelze brát zřetel. Zřetel
můžeme brát pouze na nedostupnost WEBu ze strany uživatele, tzn. kompletní načtení
webu. Jako důvod (a důkaz k uznání) Vaší reklamace potřebujeme screeny včetně
času, kdy web nebyl dostupný. Vámi zaslaná data pro nás nejsou dostatečně průkazná
a důvěrná. Prosíme tedy o zaslání screenu okamžitě při zjištění výpadku, včetně
pingu na server (tzn. screen který bude obsahovat chybovou hlášku prohlížeče +
okno s pingem na server) nic jiného pro reklamaci nemůžeme uznat, je mi líto.

S pozdravem / Best regards,
Petr Maleček
Přátelský webhosting Kapusta.cz
To jsou jantaři. Já jsem měl dokonce požadavky HTTP GET, ale nepocházeli z ČR. A to je prej taky špatně. Pokud se chcete zasmát doporučuji přečíst si: http://www.facebook.com/pages/httpkapustacz/51809158943 To je fakticky na tragikomedii roku :-D
31.08.2010 20:37
18
Za posledních pár večerů samé výpadky... Někdo s podobnými zkušenostmi?
01.09.2010 09:21
19
Původně odeslal enodis
Za posledních pár večerů samé výpadky... Někdo s podobnými zkušenostmi?
To víš, blíží se premiéra trháku Peklo s Kapustou :-)...
01.09.2010 14:55
20
Opět.
01.09.2010 17:04
21
Původně odeslal enodis
Opět.
Jak opět? Snad stále ne? :-)
01.09.2010 17:40
22
Nene, stále ne... Musíš to brát tak, že klienti na kapustě jsou šťastní, když to třeba jednu minutu jede...

Takže třeba když nastane situace
2H KO
1min OK
2H KO

tak řeknou "opět", kdežto lidi u jiného hostingu by řekli "stále".

----

Btw.: Zrovna jsem si tu prohlížel jedno téma http://webtrh.cz/89540-kovarna-barte...254#post507254 a schválně, že se kouknu na jejich web. zaujalo mě to... Tak čekam, čekám, čekám... Web se načítal jak z fusekle... Furt se něco dotahovalo... Nedalo mi to... Kouknu kde hostujou :-D No jasně.. Kapusta.
17.09.2010 15:50
23
Díky přístupu majitele si Kapusta vybudovala dobré jméno v oboru :)