Instagram.cz prodej domény
Zobrazují se odpovědi 1 až 23 z 23

Peklo s Kapustou

  1. Týden se snažím spojit s technickou podporou Kapusty, dodnes jsme bohužel nezačali řešit můj problém. Má někdo v poslední době podobnou zkušenost?

    ---------- Příspěvek doplněn 02.08.2010 v 13:36 ----------

    Tak novinka...

    Povedlo se mi právě dovolat na číslo uvedené na webu Kapusty a bylo mi sděleno pánem na druhé straně drátu, že si koupil GO kartu v trafice a od té doby mu na ní volá 10 lidí denně s věcmi okolo počítačů, o kterých nic neví.

    Záhada Kapustového hlavolamu nabírá na obrátkách jistě nebude zcela jednoduché ji vyřešit.

  2. Co se právě děje na Webtrhu?
  3. Podle předmětu jsem si myslel, že to je nějaký nový film :-)...

  4. Tak to s tou GO kartou ej slusny vymysl, jak se zbavit neodbytnych klientu :) Dle meho je to kravina, operator neuvolnuje stara cisla drive jak za 2 roky od zruseni predeslemu zakaznikovi.

  5. Citace Původně odeslal Whispere Zobrazit příspěvek
    Podle předmětu jsem si myslel, že to je nějaký nový film :-)...
    Námět to není špatný :D

  6. Citace Původně odeslal hofy Zobrazit příspěvek
    Tak to s tou GO kartou ej slusny vymysl, jak se zbavit neodbytnych klientu :) Dle meho je to kravina, operator neuvolnuje stara cisla drive jak za 2 roky od zruseni predeslemu zakaznikovi.
    Jestli se klientovi, který se semnou snaží týden spojit a já ho ignoruju, říká neodbytný... Pak tedy jsem...

  7. Jednoduché řešení tvého problému....

    Co nejrychleji vezmi nohy na ramena a uteč. Domény i hosting pryč.

    Jinak zkusil bych facebook přímo Michala Jeníka, nebo přímo firmu Marmot.

  8. Psal jsem to tu už asi 10x, od kapusty PRYČ jak jen to jde! ... to už totiž není sranda.

  9. Citace Původně odeslal jvic Zobrazit příspěvek
    Jednoduché řešení tvého problému....

    Co nejrychleji vezmi nohy na ramena a uteč. Domény i hosting pryč.
    Proč by utíkal? Vždyť on je u Kapusty proto, protože chtěl ušetřit 5 korun měsíčně, pak tedy s tím i počítá... :-)

  10. Citace Původně odeslal Whispere Zobrazit příspěvek
    Proč by utíkal? Vždyť on je u Kapusty proto, protože chtěl ušetřit 5 korun měsíčně, pak tedy s tím i počítá... :-)
    Ne, myslím že je u kapusty proto, protože to býval rok zpátky solidní hosting za dobrou cenu, s rychlou podporou. bejvávalo

  11. Citace Původně odeslal baryman Zobrazit příspěvek
    Ne, myslím že je u kapusty proto, protože to býval rok zpátky solidní hosting za dobrou cenu, s rychlou podporou. bejvávalo
    Přesně tak! Naprostej souhlas, co jsem tam byl, neměl jsem problém. Ale teď bych volil jiný hosting

  12. Nevím jestli na to měl vliv tento topic, ale bylo mi vyhověno k mé spokojenosti. Jen doufám, že nebudu muset v brzké době opět kontaktovat podporu.

  13. Citace Původně odeslal pes502 Zobrazit příspěvek
    Přesně tak! Naprostej souhlas, co jsem tam byl, neměl jsem problém. Ale teď bych volil jiný hosting
    Býval, ale já zezačátku taky nebyl zrovna nejstabilnější...

  14. Citace Původně odeslal hofy Zobrazit příspěvek
    Tak to s tou GO kartou ej slusny vymysl, jak se zbavit neodbytnych klientu :) Dle meho je to kravina, operator neuvolnuje stara cisla drive jak za 2 roky od zruseni predeslemu zakaznikovi.
    nemáš pravdu je to i rok od poslední akce, což u prepaidu může být třeba 2 měsíce po zrušení čísla.

  15. Citace Původně odeslal enodis Zobrazit příspěvek
    Týden se snažím spojit s technickou podporou Kapusty, dodnes jsme bohužel nezačali řešit můj problém. Má někdo v poslední době podobnou zkušenost?

    ---------- Příspěvek doplněn 02.08.2010 v 13:36 ----------

    Tak novinka...

    Povedlo se mi právě dovolat na číslo uvedené na webu Kapusty a bylo mi sděleno pánem na druhé straně drátu, že si koupil GO kartu v trafice a od té doby mu na ní volá 10 lidí denně s věcmi okolo počítačů, o kterých nic neví.

    Záhada Kapustového hlavolamu nabírá na obrátkách jistě nebude zcela jednoduché ji vyřešit.
    A to máš štěstí, že jsi nehostoval u mě :-), plánuji si brzy rozjet vlastní webhosting, kde podpora je cizí slovo, kvalitní služby sprosté sousloví, dostupnost neznámý termín a bezpečnost velká neznámá.
    PS: A budu levnější jak TH ;-)...

  16. Citace Původně odeslal Whispere Zobrazit příspěvek
    A to máš štěstí, že jsi nehostoval u mě :-), plánuji si brzy rozjet vlastní webhosting, kde podpora je cizí slovo, kvalitní služby sprosté sousloví, dostupnost neznámý termín a bezpečnost velká neznámá.
    PS: A budu levnější jak TH ;-)...
    Aha, na to se těším, to budeš chtít VPS, ne? :-P

  17. to je blbost. Dle dozorujiciho uradu musi operatori vratit cislo do 6 mesicu zpet do prodeje..

  18. Tak teď jsem se pořádně zasmál...

    //převzato z FB
    Dobrý den,
    již jsme se o tom nejspíše bavili. Pokud Vaše hlídací služba ověřuje dostupnost
    pomocí HTTP requestů (hlaviček), pak na tyto statistiky nelze brát zřetel. Zřetel
    můžeme brát pouze na nedostupnost WEBu ze strany uživatele, tzn. kompletní načtení
    webu. Jako důvod (a důkaz k uznání) Vaší reklamace potřebujeme screeny včetně
    času, kdy web nebyl dostupný. Vámi zaslaná data pro nás nejsou dostatečně průkazná
    a důvěrná. Prosíme tedy o zaslání screenu okamžitě při zjištění výpadku, včetně
    pingu na server (tzn. screen který bude obsahovat chybovou hlášku prohlížeče +
    okno s pingem na server) nic jiného pro reklamaci nemůžeme uznat, je mi líto.

    S pozdravem / Best regards,
    Petr Maleček
    Přátelský webhosting Kapusta.cz
    To jsou jantaři. Já jsem měl dokonce požadavky HTTP GET, ale nepocházeli z ČR. A to je prej taky špatně. Pokud se chcete zasmát doporučuji přečíst si: http://www.facebook.com/pages/httpkapustacz/51809158943 To je fakticky na tragikomedii roku :-D
    Naposledy upravil jvic : 08.08.2010 v 16:42

  19. Za posledních pár večerů samé výpadky... Někdo s podobnými zkušenostmi?

  20. Citace Původně odeslal enodis Zobrazit příspěvek
    Za posledních pár večerů samé výpadky... Někdo s podobnými zkušenostmi?
    To víš, blíží se premiéra trháku Peklo s Kapustou :-)...

  21. Opět.

  22. Citace Původně odeslal enodis Zobrazit příspěvek
    Opět.
    Jak opět? Snad stále ne? :-)

  23. Nene, stále ne... Musíš to brát tak, že klienti na kapustě jsou šťastní, když to třeba jednu minutu jede...

    Takže třeba když nastane situace
    2H KO
    1min OK
    2H KO

    tak řeknou "opět", kdežto lidi u jiného hostingu by řekli "stále".

    ----

    Btw.: Zrovna jsem si tu prohlížel jedno téma http://webtrh.cz/89540-kovarna-barte...254#post507254 a schválně, že se kouknu na jejich web. zaujalo mě to... Tak čekam, čekám, čekám... Web se načítal jak z fusekle... Furt se něco dotahovalo... Nedalo mi to... Kouknu kde hostujou :-D No jasně.. Kapusta.

  24. Díky přístupu majitele si Kapusta vybudovala dobré jméno v oboru :)

Hostujeme u Server powered by TELE3