Zadejte hledaný výraz...
Jakub Glos
Webtrh.cz
Vývoj webových stránek na WordPressu a proklientský přístup pro freelancery
Třídenní infromacemi nabitý prezenční + online kurz v Praze od Webtrhu pouze za 2 871 Kč
Více informací

Jak sledovat uspesnost pomoci Google Analytics

richierich
verified
rating uzivatele
8. 1. 2010 18:14:45
Mám dotaz - jak sledujete pomocí Google Analytics pohyb uživatele po Vašich stránkách? Jde mi o propojení PPC (Sklik) –> Moje stránka – objednávka. Umím jakž-takž sledovat pomocí parametrů lidi přicházející z Skliku, nicméně pak už nezjistím, jestli si objednali či klikli na affil link. Prostě abych změřil úspěšnost PPC kampaní.
Nemá někdo nějaký návod? Klidně anglický – hlavně aby to bylo polopatě. Nebo pokud to lze vysvětlit, tak klidně sem, díky.
8. 1. 2010 18:14:45
https://webtrh.cz/diskuse/jak-sledovat-uspesnost-pomoci-google-analytics/#reply435122
Kalamancharo
verified
rating uzivatele
(53 hodnocení)
8. 1. 2010 18:20:01
Něco takového jde? Pokud ano, jsem jedno velké ucho :)
8. 1. 2010 18:20:01
https://webtrh.cz/diskuse/jak-sledovat-uspesnost-pomoci-google-analytics/#reply435121
Toto by sa aj mne zišlo. Zrejme sa to bude dať nastaviť tak, že analytics bude zaznamenávať koľko ľudí prišlo na nejakú stránku, napr. order-confirmation.php a koľko z nich prišlo z kampane reklamy.
Či to ide s sklikom neviem ale s adwords by sa to malo dať.
8. 1. 2010 18:25:56
https://webtrh.cz/diskuse/jak-sledovat-uspesnost-pomoci-google-analytics/#reply435120
Martin
verified
rating uzivatele
(36 hodnocení)
8. 1. 2010 18:41:24
Samozřejmě že to jde. Rozdělil bych to do dvou částí:
1) Klik na affil. link:
Zde stačí nastavit jednoduchý goal:
http://www.google.com/support/googleanalytics/bin/answer.py?hl=en&answer=55527
a upravit odchozí affil linky:
http://www.google.com/support/googleanalytics/bin/answer.py?hl=en&answer=55527
2) E-commerce tracking:
http://www.google.com/support/googleanalytics/bin/answer.py?hl=en&answer=55528
Samozřejmě, pokud chceš sledovat úspěšnost PPC reklamy, je nutné, abys měl odkazy z PPC systémů otagované, případně mít AdWords přímo propojené s Analytics.
8. 1. 2010 18:41:24
https://webtrh.cz/diskuse/jak-sledovat-uspesnost-pomoci-google-analytics/#reply435119
Klikni na Goals a tam to nastavis :)
10. 1. 2010 04:38:58
https://webtrh.cz/diskuse/jak-sledovat-uspesnost-pomoci-google-analytics/#reply435118
michallos007
verified
rating uzivatele
(9 hodnocení)
29. 1. 2010 13:44:32
ja mam taku otazku, je mozne, aby google analytics nameral takuto navstevnost na mojom video portaly?
http://i50.tinypic.com/znmqnd.jpg
nie je tam niekde chyba v niecom?
29. 1. 2010 13:44:32
https://webtrh.cz/diskuse/jak-sledovat-uspesnost-pomoci-google-analytics/#reply435117
Pripada ti to vela alebo malo? Kedy si to pozeral? Presne cisla dostanes az na druhy den, nieco medzi 9:00 a 11:00. Cite ked chces vediet navstevnost za 21.1.2010, uvidis ju az 22.1.2010 po 11:00
30. 1. 2010 02:23:15
https://webtrh.cz/diskuse/jak-sledovat-uspesnost-pomoci-google-analytics/#reply435116
A co sledování konverzí přímo v PPC systému? Nový Sklik bude umět víc typů a jestli umíš alespoň trošku JS, tak můžeš navěsit konverzi i na kliknutí.
Je lepší měřit konverze v Google Analytics i PPC systému, sice všude uvidíš trošku jiná čísla, ale je to mnohem pohodlnější třeba při správě kampaně, nemusíš nikam klikat, čísla máš v jendom rozhraní.
30. 1. 2010 10:41:43
https://webtrh.cz/diskuse/jak-sledovat-uspesnost-pomoci-google-analytics/#reply435115
michallos007
verified
rating uzivatele
(9 hodnocení)
31. 1. 2010 12:22:46
Napsal Kusi;446470
Pripada ti to vela alebo malo? Kedy si to pozeral? Presne cisla dostanes az na druhy den, nieco medzi 9:00 a 11:00. Cite ked chces vediet navstevnost za 21.1.2010, uvidis ju az 22.1.2010 po 11:00
ide o to, ze v kolonke Navstevnici mam mensie cislo ako v kolonke UIP
31. 1. 2010 12:22:46
https://webtrh.cz/diskuse/jak-sledovat-uspesnost-pomoci-google-analytics/#reply435114
Michal
verified
rating uzivatele
(46 hodnocení)
31. 1. 2010 15:30:13
Napsal Kusi;446470
Pripada ti to vela alebo malo? Kedy si to pozeral? Presne cisla dostanes az na druhy den, nieco medzi 9:00 a 11:00. Cite ked chces vediet navstevnost za 21.1.2010, uvidis ju az 22.1.2010 po 11:00
nejak neskoro, nie? ja ju mam uz o 01:00
31. 1. 2010 15:30:13
https://webtrh.cz/diskuse/jak-sledovat-uspesnost-pomoci-google-analytics/#reply435113
midraholding: to aj ja, ale cislo nemusi byt uplne presne.
michallos007: Je to pravidelne, alebo prvy krat? Je totiz mozne, ze jeden navstevnik mohol restartovat router a na stranku sa opät vratil. Skus pockat den, dva.
1. 2. 2010 01:01:22
https://webtrh.cz/diskuse/jak-sledovat-uspesnost-pomoci-google-analytics/#reply435112
kalda
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
1. 2. 2010 09:47:40
Spíše než goals bych nastavil e-commerce. Je to sice vložení extra kódu na stránku objednávky, ale když to nastavíš, tak dokážeš sledovat nejen, že proběhla objednávka, ale i její hodnotu a další parametry, které možná časem oceníš. Minimálně je ale dobrá průměrná hodnota objednávky - pak máš snadno přibližnou informaci, jestli se Ti daná kampaň vyplácí nebo ne.
Jak propojit Google Analytics a Google AdWords najdeš zde: http://blog.h1.cz/open-monday-propojeni-adwords-analytics/. Já osobně nepoužívám auto-taging, ale taguji to ručně (u Skliku Ti stejně nic jiného, než ruční tagování nezbývá).
Další zajímavá prezentace je např. zde: http://blog.h1.cz/open-monday-vyuziti-google-analytics-pri-optimalizaci-ppc-kampani/
A doufám, že to není proti pravidlům fóra, pokud odkáži na jiné, ale velmi dobré fórum pro Google Analytics je zde: http://poradna.weboga.cz/, radí v ní např. Honza Tichý nebo Roman Appeltauer.
A ohledně diskuse, kdy máte spočítaná data v Google Analytics - záleží na počtu pageviews na webu. Např. při provedení změn v GA vidím nějaká data za zhruba hodinu, ale při návštěvnosti jednoho webu, který má více jak 1.000.000 pageviews, vidím celková data data běžně až druhý den v noci - obvykle kolem 21-23 hod...
1. 2. 2010 09:47:40
https://webtrh.cz/diskuse/jak-sledovat-uspesnost-pomoci-google-analytics/#reply435111
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit