Zadejte hledaný výraz...
Jakub Glos
Webtrh.cz
Vývoj webových stránek na WordPressu a proklientský přístup pro freelancery
Třídenní infromacemi nabitý prezenční + online kurz v Praze od Webtrhu pouze za 2 871 Kč
Více informací

Vymáhání poštovného

Navazuji na toto téma http://webtrh.cz/32927-postovne-nevyzvedlou-zasilku.
Zajímá mě možnost jak vymáhat náhradu nákladů na dopravu a balné za nevyzvedlou zásilku. Někdo tu mluvil o nějaké společnosti co vymáhá dluhy?
24. 3. 2009 19:39:29
https://webtrh.cz/diskuse/vymahani-postovneho/#reply268490
dracek
verified
rating uzivatele
(26 hodnocení)
24. 3. 2009 19:44:38
Mě by zajímalo, jak mu budeš dokazovat, že si to opravdu objednal on.
24. 3. 2009 19:44:38
https://webtrh.cz/diskuse/vymahani-postovneho/#reply268489
Marcel Kupka
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
24. 3. 2009 19:51:04
Napsal dracek;248166
Mě by zajímalo, jak mu budeš dokazovat, že si to opravdu objednal on.
běžný bfu bude tak vyděšený, až mu pohrozíš vymáháním, že zaplatí rád a okamžitě...
Napsal sefler;248160
Navazuji na toto téma http://webtrh.cz/32927-postovne-nevyzvedlou-zasilku.
Zajímá mě možnost jak vymáhat náhradu nákladů na dopravu a balné za nevyzvedlou zásilku. Někdo tu mluvil o nějaké společnosti co vymáhá dluhy?
dej si vyhledat aleš slabý a dozvíš se víc... ale mnoho dobrého toho nebude...
a k samotnému vymáhání - zkusil jsem, ale pro krátké době jsem to vzdal, naroste administrativa a stává se, že člověk obviňuje někoho, kdo si zásilku opravdu nemohl vyzvednout atd... jsou jiná řešení, která ti pokryjí náklady na vratky, třeba malé zdražení...
24. 3. 2009 19:51:04
https://webtrh.cz/diskuse/vymahani-postovneho/#reply268488
mikicz
verified
rating uzivatele
24. 3. 2009 19:56:51
sefler: zeptám se takhle: jsi na tom opravdu tak špatně, že musíš vymáhat poštovné za nevyzvedlé zásilky? nebo je druhá varianta, že máš vysoký poměr nevyzvednutých objednávek ke všem, pak by spíš stálo za to přemýšlet, co je špatně, ne?
24. 3. 2009 19:56:51
https://webtrh.cz/diskuse/vymahani-postovneho/#reply268487
dracek
verified
rating uzivatele
(26 hodnocení)
24. 3. 2009 20:01:27
nechci odbíhat od tématu, ale opravdu by stálo za to nad tím popřemýšlet.
bude s tím strašně starostí, uživatel(třeba ten, co si to opravdu nemohl vyzvednout) se už nevrátí, bude všude možně pomlouvat tebe i tvůj obchod.
Už se to tu několikrát řešilo a většina se schodla na tom, že je lepčí se na to vykašlat.
Daleko lepčí je si ty lidi evidovat a pokud se to stane opakovaně, tak už mu nic neposílat.
24. 3. 2009 20:01:27
https://webtrh.cz/diskuse/vymahani-postovneho/#reply268486
Napsal mikicz;248181
sefler: zeptám se takhle: jsi na tom opravdu tak špatně, že musíš vymáhat poštovné za nevyzvedlé zásilky? nebo je druhá varianta, že máš vysoký poměr nevyzvednutých objednávek ke všem, pak by spíš stálo za to přemýšlet, co je špatně, ne?
Nejsem. Ale jde o princip. ted jsem poslal jedne klientce co nezaplatila tenhle email
Dobrý den,
Dne 2.3.2009 jsme vám posílaly z našeho eshopu zásilku, kterou jste si v termínu nevyzvedla bez udání důvodu. Podle platných obchodních podmínek, které jsou v souladu se zákony České republiky má náš eshop právo na náhradu nákladů za dopravu a balné. Tato částka činí 100 kč.
Částku uhradtě na:
Číslo účtu: 27-7273440257/0100
Částka: 100 kč
Variabilní symbol: 1908171
Pokud tak neučiníte záležitost budeme řešit jiným způsobem.
Znění obchodních podmínek si můžete přečíst zde:
http://www.sunkins-eshop.cz/sunkins-eshop/28-OBCHODNI-PODMINKY/97-Obchodni-podminky
S pozdraverm Ondřej Šefler Dis. www.sunkins-eshop.cz
A zaplatila do 30 minut, takže už vim jak na to.
24. 3. 2009 21:43:33
https://webtrh.cz/diskuse/vymahani-postovneho/#reply268485
mikicz
verified
rating uzivatele
24. 3. 2009 22:03:43
sefler: jasně. takhle beru, ale soudit se s někým, nebo nedej bože naletět slabému kvůli stokoruně by se mi nechtělo. Napsat mail, upozornit a brát to tak, že buď je slušný a zaplatí, nebo magor a kašlu na něj je asi nejlepší způsob.
24. 3. 2009 22:03:43
https://webtrh.cz/diskuse/vymahani-postovneho/#reply268484
Tomas Cupr
verified
rating uzivatele
24. 3. 2009 22:14:04
Mirny email se zda byt v pohode, ale ja bych se pro tyto pripady pojistil velice mirnym zdrazenim postovneho (nebo produktu) cimz by riziko nevyzvedlych zasilek vlatne prestalo byt rizikem...
24. 3. 2009 22:14:04
https://webtrh.cz/diskuse/vymahani-postovneho/#reply268483
iHonza
verified
rating uzivatele
24. 3. 2009 22:24:16
Možná by se ale propříště hodilo posílat "bubu" mail bez hrubek..
24. 3. 2009 22:24:16
https://webtrh.cz/diskuse/vymahani-postovneho/#reply268482
Nogard
verified
rating uzivatele
(10 hodnocení)
24. 3. 2009 22:24:47
Kdysi, když jsme provozovali e-shop, tak jsme to řešili domluvou, ve většině případů tak, že jsme zkusili, podotýkám že slušně, přesvědčit zákazníka, aby zaplatil náklady na poštovné - poslal se e-mail s kopií podacího lístku. Problém je v tom, že je tam vcelku hodně ALE, například že problém může být na straně pošty (zažil jsem osobně 2x, že mi pošta tvrdila, že adresát balík odmítl nebo že se na adrese nenachází a přitom to byl jen šlendrián z jejich strany). Takže lepší je určitě (jak už tu bylo zmíněno) kalkulovat určité procento (u nás to byly asi 2 %) vratek předem do nákladů a nezabývat se tím, pokud člověk fakt nemá co jiného na práci.
24. 3. 2009 22:24:47
https://webtrh.cz/diskuse/vymahani-postovneho/#reply268481
Milan Kryl
verified
rating uzivatele
(26 hodnocení)
24. 3. 2009 23:11:16
Hm ja ted resim to, ze jsem si objednal neco z Ciny, nedorazilo, vratilo se odesilateli a zasilka mi byla zamlcena.
Dokonce jsem se jeste shodou okolnosti primo ptal, jestli tam pro me nemaji jeste nejake baliky, kdyz jsem tam byl vyzvednout neco dalsiho (a odpovidalo to dobe, kdy mel byt balik tady). Ach ta ceska posta...
24. 3. 2009 23:11:16
https://webtrh.cz/diskuse/vymahani-postovneho/#reply268480
Napsal iHonza;248335
Možná by se ale propříště hodilo posílat "bubu" mail bez hrubek..
LOL kokot
25. 3. 2009 08:39:10
https://webtrh.cz/diskuse/vymahani-postovneho/#reply268479
Kateřina Šenkyplová
verified
rating uzivatele
25. 3. 2009 09:38:26
Co kdyby se majitele webu (e-shopu) domluvili a vytvorili si nejakou online databazi takovychto zakazniku? Tedy chronickych nevyzvedavacu... Pak ma moznost objednavku nevyridit, kdyz vi, ze jde o nespolehliveho zakaznika...
Napsal sefler;248160
Navazuji na toto téma http://webtrh.cz/32927-postovne-nevyzvedlou-zasilku.
Zajímá mě možnost jak vymáhat náhradu nákladů na dopravu a balné za nevyzvedlou zásilku. Někdo tu mluvil o nějaké společnosti co vymáhá dluhy?
25. 3. 2009 09:38:26
https://webtrh.cz/diskuse/vymahani-postovneho/#reply268478
Marcel Kupka
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
25. 3. 2009 09:41:15
Napsal Kachenka;248513
Co kdyby se majitele webu (e-shopu) domluvili a vytvorili si nejakou online databazi takovychto zakazniku? Tedy chronickych nevyzvedavacu... Pak ma moznost objednavku nevyridit, kdyz vi, ze jde o nespolehliveho zakaznika...
to by se asi takovým majitelům brzo podíval úřad na ochranu osobních údajů na zoubek... mimochodem, on by se mnoha provozovatelům eshopů měl podívat na zoubek už teď, tipuji, že tak polovina z nich, ač nakládá s osobními údaji zákazníků, není registrovaným správcem osobních údajů na úooú...
25. 3. 2009 09:41:15
https://webtrh.cz/diskuse/vymahani-postovneho/#reply268477
Tomas Cupr
verified
rating uzivatele
25. 3. 2009 09:55:06
Momochodem, proc si myslite, ze vsude jinde na svete jsou lidi ochotny zaplatit katou a pockat si 3 dny na zbozi a u nas se musime babrat s takovymi problemy?
V konecnem vysledku zase trpi jen zakaznik, protoze se mu dobirka promitne do ceny vcetne rizik pro prodejce...
25. 3. 2009 09:55:06
https://webtrh.cz/diskuse/vymahani-postovneho/#reply268476
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit