Vyladění Wordpressu (rychlost, bezpečnost, SEO) + vánoční bonus
Stránka 49 z 56 PrvníPrvní ... 38394041424344454647484950515253545556 PosledníPoslední
Zobrazují se odpovědi 1 441 až 1 470 z 1672

Savana.cz - zkušenosti?

  1. jasný. Mě zbyl jeden účet kterej už moc nepoužívám, tak právě váhám, jestli si ho nechat na pokusy nebo to vyzkoušet za akční cenu jinde.

    Nicméně mě potěšilo navýšení emailů na 60GB u S4000 + mailbox plus, chytil jsem navýšení na 50GB, ale o 60 jsem nevěděl - fajn překvapení

  2. Co se právě děje na Webtrhu?
  3. Citace Původně odeslal hofy Zobrazit příspěvek
    Ahoj, je to na nove ucty. Pro stavajici klienty ... je to vzdy "neco za neco" tudiz. prikoupeni, navyseni, prodlouznei o vice obdobi. Slevu "jen tak" necekej....
    Ano, to je nádherná ukázka toho jak si vážíte stávajících klientů, kteří vám pravidelně posílají peníze, nechť je toto varováním, pro ty kteří by chtěli skočit na vaše "akce" a plané sliby

  4. Citace Původně odeslal MichalekII Zobrazit příspěvek
    Ano, to je nádherná ukázka toho jak si vážíte stávajících klientů, kteří vám pravidelně posílají peníze, nechť je toto varováním, pro ty kteří by chtěli skočit na vaše "akce" a plané sliby
    Vsech nasich klientu si vazime, stejne jako klienti si vazi nas pro kvalitu nasich sluzeb a zakaznicke podpory. Tuto kvalitu sluzeb a nasledne zakaznicke podpory muzeme drzet jen proto, ze za nase sluzby od klientu dostavame ferovou platbu za ferove ceny.
    Akcni nabuidky sluzeb jsou vzdy zalozeny na urcitem promo sluzeb. V podstate KAZDY klient u nas byl jednou NOVY klient, tak vyuzil mozna nasi nabidku pro NOVE klienty, a proto nyni davame STEJNOU sanci pro NOVE zakazniky, kteri k nam prichazi i nyni.

    No a kdo je s nasimi sluzbami spokojeny a uvazuje o navyseni, ci prodlouzeni sluzeb, pro ty mame tyto VANOCNI akce, kde muze usetrit i stavajici zakaznik za navyseni na lepsi tarif, nebo na priplatkovem balicku.
    Navic zakaznik u na u nas moznost ziskat az 20% slevu KDYKOLIV, kdyz si prodlouzi na delsi obdobi.

    V podstate jde o to, ze kazdy u nas ma stejnou prilezitost.

    Ale nyni se vratim pane Michalku k vasi zahorklosti k Savane. Opravdu mne mrzi, ze vas to trapi natolik, ze mate stalou potrebu se ke vsemu kolem nas vyjadrovat, aniz byste ke svemu sdeleni dal jakykoliv, alespon minimalni duvod, proc to vlastne pisete. Opravdu vam nerozumim a pokud tim potrebujete vyjadrit sve anitpatie k nasim sluzbam, tak vam velice dukeji, jiz to vim a nemusite se dale vyjadrovat, dokud nenapisete neco konkretniho, co jsme udelali spatne, co vas tak zklamalo.

  5. Citace Původně odeslal MichalekII Zobrazit příspěvek
    Ano, to je nádherná ukázka toho jak si vážíte stávajících klientů, kteří vám pravidelně posílají peníze, nechť je toto varováním, pro ty kteří by chtěli skočit na vaše "akce" a plané sliby
    Za mne je savana v pohodě. Sem tak je akce i pro stávající zákazníky. Sice je to obvykle s tím, že si to prodloužím o dva roky místo jednoho. Ale zas to nemusím řešit co rok.

    A při cenách za hosting, kdy jedu v podstatě na multiúčet, tak je to při rozpočítání na doménu náklad v řádu pár korun za měsíc.

  6. já bych u té akce ocenil informaci, že to je pouze na nové tarify, vzhledem k tomu, že prodloužení není za žádnou zvýhodněnou cenu ale za plnou palbu, tak je to trochu matoucí.

    Jinak u mě taky spokojenost, akorát s akcema mám s navýšením u s4000 asi smůlu :-) Ale nejlepší dárek bude stejně Let's encrypt :-)

  7. Citace Původně odeslal xtcw Zobrazit příspěvek
    já bych u té akce ocenil informaci, že to je pouze na nové tarify, vzhledem k tomu, že prodloužení není za žádnou zvýhodněnou cenu ale za plnou palbu, tak je to trochu matoucí.

    Jinak u mě taky spokojenost, akorát s akcema mám s navýšením u s4000 asi smůlu :-) Ale nejlepší dárek bude stejně Let's encrypt :-)
    Lets Encrypt bude, delame na nem. Ted ho muzes mit take, "dame" vsem IP za 50 Kc do konce predplaceneho obdobi.

    Jinak i z S4000 bude brzo mozne navysovat. :)

    A co se tyce akci, vypadlo nam slovicko REGISTRACE, moc se omlouvam. na nasem FB ale je. Divne :)

    ---------- Příspěvek doplněn 12.12.2016 v 00:53 ----------

    Citace Původně odeslal xtcw Zobrazit příspěvek
    já bych u té akce ocenil informaci, že to je pouze na nové tarify, vzhledem k tomu, že prodloužení není za žádnou zvýhodněnou cenu ale za plnou palbu, tak je to trochu matoucí.

    Jinak u mě taky spokojenost, akorát s akcema mám s navýšením u s4000 asi smůlu :-) Ale nejlepší dárek bude stejně Let's encrypt :-)
    A balicky porizeni a nebo prodlouzeni tarifu, treba se dockas, podle me urcite :)

    ---------- Příspěvek doplněn 12.12.2016 v 01:04 ----------

    Jeste jsme to sice neoznamili, nebot je to v BETA rezimu, ale jiz ma i SAVANA 100 moznost prikoupeni balicku BACKUP PLUS, diky kteremu i na tomto tarifu ziskate pristup k zaloham bez nasi asitence. (dalsi extra zalohy, mimo zaloh, co si delame pro nas v pripade havarie na jinem HW). Tudiz nekolikrat jisteny webhosting je zase dal a opet se posouva ve svem komfortu dal.

    Dalsi novinku bude behem nasledujiciho tydne balicek MAILBOX PROFI, ktery bude v podstate to same, jako MAILBOX PLUS, ale z duvodu castych zadosti od klientu na zvetseni mista pro emaily, tento balicek nabidne 200% navyseni mista pro email o proti zakladni velikosti dle tarifu a je mozne tedy u nas mit schranku az 120 GB a to je uz hodne slusne pro takove to male majlovani :) A POZOR, to vse na ICEWARPU, vcetne nejlepsiho webmailu co v CR webhosting nabizi viz. https://www.savana.cz/email/

    A to letos jeste oznamime nove tarify. No je toho hodne. A ano, bude Lets Encrypt i bez IPv4. :)

    ---------- Příspěvek doplněn 12.12.2016 v 01:09 ----------

    A malem jsem zapomel na oznameni, ze brzo bude moci kazdy klient menit tarif a periodu tarifu vlastnorucne v administraci.

  8. muzete nekdo prosim otestovat jestli funguje imap? uz pres hodinu si nemuzu stahnout postu, tak by me zajimalo, jestli je chyba u me nebo jestli je nejaky vypadek

  9. Citace Původně odeslal Martin.Novotny Zobrazit příspěvek
    muzete nekdo prosim otestovat jestli funguje imap? uz pres hodinu si nemuzu stahnout postu, tak by me zajimalo, jestli je chyba u me nebo jestli je nejaky vypadek
    Jede nam DDOS utok na mailserver. Od vcera jsme dali na blacklist pres 360 000 IP adres. Muze se stat ze to kratkodobe nefunguje. Konkretne ma problem sifrovany IMAP. Sluzby jinak funguji a ke ztrate emailu nedochazi, jen dochazi konexe a to i kdyz jsme jich pridali 2x tolik dnes v noci. Proste jich vice na mailservery nepustime na nasem fw.

  10. Tak je zase nějaký problém s emailem. Nejde stahovat pošta přes pop3. :(

  11. Citace Původně odeslal marat Zobrazit příspěvek
    Tak je zase nějaký problém s emailem. Nejde stahovat pošta přes pop3. :(
    Hezky den. Jde jen o to, ze nejsou volne konexe. Proti normalu na nas bezi zhruba 4-5 nasobek konexi. Jde o DDOS utok, nejde ani o spam, jen se k nam snazi pripojit pul afriky a po pripojeni s eodmlci, takze jim to jde o zahlceni mailserveru. To se bohuzel nepodari, neb pred tim mame ochranu ve forme povoleneho limitu konexi no a v te nejvetsi spicce muz eopravdu delat problem se pripojit. Novinku o tomto utoku jiz mame na nasich strankach od vcera. Odchytavame ty rozsahy a zakazujeme. Ted je to pred vanocemi nezodpovedne mailserver stehovat, ale po novem roce jej prestehujeme do naseho noveho datacentra, kde mame pronajaty racky a ve kterem jsme si poridili jiz DDOS ochranu se vsim vsudy, ktera preventivne toto vse odchyta.

  12. Ahoj Hofy,
    můžeš mi prosím Tě vysvětlit, jaký je rozdíl mezi počtem konexí na webserveru a počtem procesů? U SAVANA 200 10 konexí na webserveru a 5 procesů.
    Díky.
    P.S.: jediný rozdíl mezi SAVANA 100 a SAVANA 200 je, že SAVANA 200 má o 5 konexí na webserveru více... a je o 55,- včetně DPH dražší.

  13. Citace Původně odeslal Jindřich Radič Zobrazit příspěvek
    Ahoj Hofy,
    můžeš mi prosím Tě vysvětlit, jaký je rozdíl mezi počtem konexí na webserveru a počtem procesů? U SAVANA 200 10 konexí na webserveru a 5 procesů.
    Díky.
    P.S.: jediný rozdíl mezi SAVANA 100 a SAVANA 200 je, že SAVANA 200 má o 5 konexí na webserveru více... a je o 55,- včetně DPH dražší.
    Moc se omlouvam za zmateni. To je chybka. Ta polozka pocet konexi na webserver tam byt nema, nebot sdilene tarify nemaji kazdy svuj webserver, ale sdilej prave jeden "veliky". Tarify s ebudou lisit podle poctu konexi do PHP.

    Rovnou toho vyuziji a zeptam se VAS, klientu, co uprednostnite. Budto nechat cenu, jak je ted, tedy 70/mesic a navysime jen prostor a pocet procesu a nebo mame jeste navysit konexe pro DB a prostor pro emaily a cenu nastavit vyssi v rozmezi 90-100 ?

    Dekuji za odpovedi a vecnou diskuzi.

  14. Rovnou toho vyuziji a zeptam se VAS, klientu, co uprednostnite. Budto nechat cenu, jak je ted, tedy 70/mesic a navysime jen prostor a pocet procesu a nebo mame jeste navysit konexe pro DB a prostor pro emaily a cenu nastavit vyssi v rozmezi 90-100?
    Hofy, dovolím si Ti odpovědět/poradit.
    Modelová situace. Zákazním má jednu doménu, na které chce hostovat E-shop postavený na Prestashopu nebo woocommerce. Potřebuje tudíž výkon jako je u Tebou nabízených Multihostingů, ale zárověň nepotřebuje hostovat více domén - zbytečně platit za tuto možnost.
    Na tvém místě bych nabídnul 15 konexí do PHP a minimálně 20 konexí do DB. Onebit u tarifu business nabízí 10 konexí do PHP a neomezují dotazy do DB (bylo mi řečeno zákaznickou podporou). Český hosting u tarifu za 100,- nabízí 8 konexí do PHP a 40 do databáze.
    Nabídni pořádný Business tarif. Servery na to máš. :-)

  15. Citace Původně odeslal Jindřich Radič Zobrazit příspěvek
    Hofy, dovolím si Ti odpovědět/poradit.
    Modelová situace. Zákazním má jednu doménu, na které chce hostovat E-shop postavený na Prestashopu nebo woocommerce. Potřebuje tudíž výkon jako je u Tebou nabízených Multihostingů, ale zárověň nepotřebuje hostovat více domén - zbytečně platit za tuto možnost.
    Na tvém místě bych nabídnul 15 konexí do PHP a minimálně 20 konexí do DB. Onebit u tarifu business nabízí 10 konexí do PHP a neomezují dotazy do DB (bylo mi řečeno zákaznickou podporou). Český hosting u tarifu za 100,- nabízí 8 konexí do PHP a 40 do databáze.
    Nabídni pořádný Business tarif. Servery na to máš. :-)
    Jenze my nechceme kanibalizovat nase VPS tarify. Kdo ma shop, je vzdy lepsi, kdyz si ho da na vlastni VPS, vyhody snad nemusim zminovat. Ta SAVANA 200 je spise takove rychle reseni "na puli cesty". Projke tmi vyrostl a potrebuji trochu vice mista a vice procesu. U DB bude 5 a 10, podle poctu PHP procesu. Je zbytecn emit vice konexi a chranime tim nejen nas, ale i ostatni zakazniky. Smysl vic ekonexi do DB by melo napriklad, pokud by neco jelo na pozaid pres crona atd, ale to neni nutne, na to staci ten zaklad.
    V praxi na omezeni DB na 10 konexi nenarazite, pokud je omezeno pocet konexi na PHP ve shodnem cisle. Je to realne, ale nepravdepodobne, jak ty veci funguji a ruzne na sebe cekaji atd.

    POZOR, jsou hostingy, kteri neomezuji pocet konexi do DB, ale proti tomu omezuji celkovy pocet dotazu do db /den. Muzou, ale nemusi. Ale z praxe vim, ze zadny admin si nelajzne cokoliv na svem serveur, o ktery se starat neomezovat. V praci pak muzete mit kliden 100 konexi do DB, ale v 11:30 najednou system zahlasi, SORRY, DB AZ ZITRA. :)
    Jako nevim kdo to tak ma, ale v minulosti se to tu uz nekde s nejakym hostingem resilo a je to POCHOPITELNE, proste nic neni zadarmo.

    A nabidnotu poradny Bussiness tarif? To je vtip? Na SDILENYM hostingu chces neco profi bussiness? Asi te zmatli ruzne oznaceni tarifu u ruznych hostingu.
    Kdo to mysli vazne se svymi weby, veme si u nas VPSko. KDe ma vse garantovane a sve. To je podle me spravny business tarif. Jsou to jen marketingove klicky a hacky, pak se vse jmenuje PROFI, MEGA, EXTRA, BUSINESS, CORPORATE a podobna obchodni hesla. Ve skutecnosti to je jen marketingove oznaceni. Neni to nic proti nicemu, ale urcite to nedefinuje to, na co se to hodi. :)

  16. Jako nevim kdo to tak ma, ale v minulosti se to tu uz nekde s nejakym hostingem resilo a je to POCHOPITELNE, proste nic neni zadarmo.

    A nabidnotu poradny Bussiness tarif? To je vtip?
    .
    Ad A - zákazníci platí.
    Ad B - Víš Hofy, je dobré se občas podívat, co se děje za velkou louží. Pak snad prozřeš. Ale dám ti hint. V U.S.A. je na Business hostingu limitovaný počet zákazníků/hostovaných domén. Tudíž tam je dostatek výkonu pro všechny, tedy pokud server nemá 16GB RAM, že? A je to přesně jak řekl pan Pohlreich, když byl v Chicago. Pravil - z čeho jsou všichni u nás na haluzi je tady standard. A já musím souhlasit. Shodou okolností hostuji v Chicago od roku 2006.

  17. Citace Původně odeslal Jindřich Radič Zobrazit příspěvek
    .
    Ad A - zákazníci platí.
    Ad B - Víš Hofy, je dobré se občas podívat, co se děje za velkou louží. Pak snad prozřeš. Ale dám ti hint. V U.S.A. je na Business hostingu limitovaný počet zákazníků/hostovaných domén. Tudíž tam je dostatek výkonu pro všechny, tedy pokud server nemá 16GB RAM, že? A je to přesně jak řekl pan Pohlreich, když byl v Chicago. Pravil - z čeho jsou všichni u nás na haluzi je tady standard. A já musím souhlasit. Shodou okolností hostuji v Chicago od roku 2006.
    Co se tyka limita poctu uctu/server, tak to funguej samozrejme i u nas. Obecne plati to tak, ze se proste celkovy vykon X. K tomu se urci koeficient prijmu z hostovanych tarifu Y, ktery se sleduje jeste s momentalni zatezi v %, coz je Z. No a Z se nesmi dostat proste rekneme pres 80% max vykonu z X a zaroven, pokdu se dobre vse spocitalo se musi docilit, nebo nejlepe prekrocit Y, nez se doleze na Z.
    Ale co se u sdileneho hostingu deje. Tam se vychazi z toho, ze proste kazdy ma urcite prostredky a vetsina je nikdy nevyuzije na max (nikdy nikdo nejede 5 procesu naplno stale). Pokud to tak je, tak vse to kolem XYZ vychazi. Ale pokud se zautoci napriklad na Wordpres, ktery je na 20% uctech na danem serveru, zatez Y je najednou > nez X a lidem se zpomali servery, nez to obsluha vyresi, ale to muze chvili trvat.

    No a prave tohle se na VPS stat temer nemuze, ikdyz mozne je vse, nicmene system sdileneho hostingu ale i VPS vychazi z urciteho predpokladu prumerne zateze. Ale u VPS je ta ochrana a moznosti hlidani/blokace/reseni lepsi, rychlejsi, bezpecnejsi.

    A server s 16 GB RAM? To je fajn cislo. My dnes kupujeme servery s minimem 256 GB ram s tim, ze je tam moznost rozsireni na 512 GB.

  18. A server s 16 GB RAM? To je fajn cislo. My dnes kupujeme servery s minimem 256 GB ram s tim, ze je tam moznost rozsireni na 512 GB.
    Nemyslel jsem Tvojí firmu, ale pošlu Ti link na jednu lokální firmu, která to tak má. :-)
    Hele, s takovou výbavou můžeš mít nejčastěji spouštěné PHP skripty předkompilované a nakešované v RAM, to samé s MySQL. Ale nejsem admin, takže nevím jestli to je lepší řešení, než jaké běžné.

  19. Problem s utokem na mailserver, ktery jsme meli v poslednich dnech je v tuto chvili vyresen. Doplnili jsme par bezpecnostnich prvku. Neslo o pretizeni mailserveru jako takoveho, jen diky tomuto utoku byli zabrane vsechny konexe pred mailservery. To jsme nyni eliminovali nekolika nastroji.[COLOR="Silver"]
    Naposledy upravil hofy : 22.12.2016 v 22:37

  20. Zdravím máte nějakou vánoční akční ceny i pro tarif SAVANA2000? Díky

  21. Citace Původně odeslal Fajmi Zobrazit příspěvek
    Zdravím máte nějakou vánoční akční ceny i pro tarif SAVANA2000? Díky
    Ahoj, pokud myslis pro satavajici klienty, tak nejake akce mame. Odkaz je primo na ansem webu v zlutem pruhu. No a pro nove registrace tam na S2000 take neco bylo.

  22. tak dneska první špatná zkušenost :-( Vedení firmy je na Seychellách, a podle všeho jim savana blokuje přístup k mailu (potvrzené to nemám, nahlásil jsem to včera v 20:45, doteď (10:03) se nikdo neobtěžoval odpovědět). Každopádně imap a smtp nefunguje, neověří se ani účet. Nefunguje ani webmail icewarp.savana.cz - hodí to stránka neexistuje, zajímavý je že roundcube.savana.cz se kupodivu načte.

    Ta nekomunikace je hrozná, nevím jak je to s podporou, ale už někdy v 2012 hofy psal že bude 24/7, na stránkách je po 20:00 jen přes email, což jsem udělal a dostal ticket, čímž to skončilo. Soukromej seznam i gmail jim samozřejmě funguje, takže jsem za blbce a poslouchám mezi řádky co jsem jim to vybral za hosting, kterej nejen že jim nefunguje, ale přes 12 hodin nejsou schopní ani odpovědět.. ach jo. hofy párkrát jsi chtěl feedback od zákazníků, tak tohle je třeba pro mě jedna z naprostých priorit.

  23. Citace Původně odeslal xtcw Zobrazit příspěvek
    tak dneska první špatná zkušenost :-( Vedení firmy je na Seychellách, a podle všeho jim savana blokuje přístup k mailu (potvrzené to nemám, nahlásil jsem to včera v 20:45, doteď (10:03) se nikdo neobtěžoval odpovědět). Každopádně imap a smtp nefunguje, neověří se ani účet. Nefunguje ani webmail icewarp.savana.cz - hodí to stránka neexistuje, zajímavý je že roundcube.savana.cz se kupodivu načte.

    Ta nekomunikace je hrozná, nevím jak je to s podporou, ale už někdy v 2012 hofy psal že bude 24/7, na stránkách je po 20:00 jen přes email, což jsem udělal a dostal ticket, čímž to skončilo. Soukromej seznam i gmail jim samozřejmě funguje, takže jsem za blbce a poslouchám mezi řádky co jsem jim to vybral za hosting, kterej nejen že jim nefunguje, ale přes 12 hodin nejsou schopní ani odpovědět.. ach jo. hofy párkrát jsi chtěl feedback od zákazníků, tak tohle je třeba pro mě jedna z naprostých priorit.
    Na mail mame zapnutou ochranu, ze pri urcitem mnozstvi nepovedenych pripojeni blokujeme dane IP adresy. Netusim o co jde konkretne, ale to je asi ten pripad.
    Takze emailove sluszby funguji, jedna se o bezpecnostni opatreni. Pokud buseni do loginu bez uspesneho prihlaseni ustane, system je automaticky odblokuje.
    Samozrejme to muze byt i neco jineho, ale nemam zadne informace a podklady. Kazdopadne dulezita informace je ta, ze prijem posty po nepostihne a stahnou si je, az je to pusti.

    Savana byla 24/7, ale pro naproste nevyuzivani zakaznicke podpory prez noc jsem to presmerovali na spicku a jsou pres den vsechny 3 smeny a rychlost reakce od 8-20 hod je vetsinou do 10-15 minut, pokdu to je problem, ktery ma odpoved ANO/NE. Slozitejsi dotazy a zadani, ktere vyzaduji pruzkum, setreni, predani adminovi k provereni samozrejme trvaji dele z logiky veci.

    Psal jsem ze to je PRVNI SPATNA ZKUSENOST, tak i tohle je dobra zprava, samozrejme doufam, ze jsi u nas dele jak tyden. :)

    Ksyz mi napises na vedeni@savana.cz cislo ticketu, nebo klidne sem do zprav, podivam se a zjistim ti o co slo presne.

    ---------- Příspěvek doplněn 03.01.2017 v 11:54 ----------

    DOPLNENI: tak bylo to zakazanim pristupu bohuzel zrovna tohoto africkeho IP rozsahu z duvodu utoku na nase mailservery. V africe si nedelaji moc starost ohledne bezpecnosti a ochrany svych serveru a PC, tudiz to lita o 106. Bohuzel to postihlo tedy i vase nadrizene na Seychelach, coz je tedy extremni shoda nahod.
    Kolegove jiz sepisuji odpove dna vas ticket.
    Naposledy upravil hofy : 03.01.2017 v 12:15

  24. ano, díky, odpověď už mi dorazila dneska v 12:19. Ale přiznám se, že bych opravdu ocenil rychlejší reakci, alespoň informaci že tu ip opravdu blokujete - asi jsem se namlsal u coolhousingu no :-)

    Nicméně pravda, je to poprvé - za nějakých 4-5 let a 4 VMS tarify

  25. Citace Původně odeslal xtcw Zobrazit příspěvek
    ano, díky, odpověď už mi dorazila dneska v 12:19. Ale přiznám se, že bych opravdu ocenil rychlejší reakci, alespoň informaci že tu ip opravdu blokujete - asi jsem se namlsal u coolhousingu no :-)

    Nicméně pravda, je to poprvé - za nějakých 4-5 let a 4 VMS tarify
    Dekuji za pochopeni. Jak pises, ze to je prvne za 4 roky, cos neco misel resit a jeste neslo o vypadek, ale o autoblokavi. V tomto pripade je mozne se lognout pres roundcube a postu poresit v nem, nez na zadost dame vasi IP na whitelist.

    Hodne stesti a zdravi v roce 2017.

  26. Nevím, jestli se to tu už nezmínilo, ale dnes jsem platil jednu příplatkovou službu PayPalem a byl jsem nemile překvapen, že si za to Savana strhává (asi první, co jsem zatím zaznamenal) poplatek 32,09 Kč za tuto platbu je přímo ve faktuře. Né, že by mě těch 30 Kč nějak vytrhlo, ale spíš to vidím poprvé a to platím docela často.
    No a když už jsem narazil na toto téma - "Zkušenosti ze Savanou", tak musím říct, že se jejich služby za poslední rok docela zhoršily. Pokud si dobře pamatuji, tak ještě před rokem se mi nestalo, že by nebyla technická podpora přes chat k dispozici. Dnes je to ve večerních hodinách víceméně pořád - bez podpory. Dále odezva podpory přes oficiální požadavky v administraci účtu taky už nejsou tak rychlé, jako dříve. Stalo se mi (bohužel), že jsem měl napadenou prezentaci a odstavili mi jí absolutně bez nějakého varování či oznámení. Většinou to samozřejmě napíšou, ale už se to párkrát stalo. Když jsem napadenou doménu vyčistil, tak ji samozřejmě nezprovoznili hned, což ani nelze očekávat, ale bohužel ani třeba po půl dni. Nevím, jestli se něco změnilo ve vedení firmy, ale je to tak.
    No a poslední věc, kterou jsem zrovna dnes řešil s klientem - velikost mailové schránky. I když máte vyšší tarif (já konkrétně Savana 2000), tak stejně máte pouze 500 MB na schránku. Což je oproti konkurenci, se kterou se stále udržuje ve stejné cenové hladině u nejlacinějšího webhostingového tarifu (myšlen Wedos, ale i další...) několikanásobně míň. Wedos má 5 GB a můžu to mít rozdělené jak chci v rámci webhostingu. U Savany ne. Tam i kdybyste měli 30 GB, tak máte v základu na jeden účet 500 MB a to je docela málo. Na druhou stranu to aspoň některé lidi nutí k neustálé údržbě svého emailového účtu. Nicméně je potřeba na to zákazníka, který je zvyklý na neomezenou velikost u Seznamu a gigabajtové velikosti dalších providerů na to připravit. No a nebo si připlatit.
    Tím ale nechci nijak snižovat dle mého názoru docela kvalitní webhosting za velmi přijatelné ceny. Jen to tu uvádím jako další zkušenost pro ostatní.

  27. Martine u emailu se myslím pleteš, alespoň já u sebe v administraci při zakládaní emailové schránky vidím "Maximalní velikost schránky 9100 MB".

  28. - podpora vecer/v noci neni - je pouze do 8-20:00 (viz jejich web)
    - max velikost schranky bez priplatkovych balicku je 500 MB, s Mailbox Plus/Profi je to pak az maximum kapacity daneho tarifu
    - zapnout vycistenou domenu si muzete i sam, na to neni poteba cekat na podporu

  29. Petře, asi máš nějaký příplatkový balíček. Protože je to tak přesně, jak to píše "ghostik".
    S tím zapínáním domény to taky tak dělám, aby to bylo dřív v provozu. Ale jde mi spíš o to, že se mí asi 3x stalo, že mi to vypnuli a nedali vědět. Volal až potom zákazník, že mu nejede web. Ale chápu, že toho chlapi na podpoře mají moc a někdy to nestíhají.
    No a s tou podporou 8-20 hod. je to tak. Dřív jestli si dobře pamatuju, tak se někde chválili s podporou 24h. Ale možná se pletu a omlouvám se.

  30. Citace Původně odeslal Martin Benda Zobrazit příspěvek
    Nevím, jestli se to tu už nezmínilo, ale dnes jsem platil jednu příplatkovou službu PayPalem a byl jsem nemile překvapen, že si za to Savana strhává (asi první, co jsem zatím zaznamenal) poplatek 32,09 Kč za tuto platbu je přímo ve faktuře. Né, že by mě těch 30 Kč nějak vytrhlo, ale spíš to vidím poprvé a to platím docela často.
    Platbu Paypalem, ale i kartami an rovinu zpoplatnujeme specialnim poplatkem, protoze takovy poplatek platime dale bud Paypalu, nebo Gopay. Je to z duvodu velmi castych mikrotransakci, kde lidi plati treba 60 Kc a kdyz bysme z toho dali 1/3 provozovateli platebnimu kanalu, moc by se nam to nevyplatilo. Nyni ma kazdy na vyber. Bud pouzije nejdrazsi Paypal, nebo levnejsi Gopay a nebo uplne zdarma zaplati z banky do banky a pokud ma FIO, je to take u nas hned. Lidi tedy maji moznost volby a myslim si, ze to je ferove jednani a neni to nic proti nicemu.

    Citace Původně odeslal Martin Benda Zobrazit příspěvek
    No a když už jsem narazil na toto téma - "Zkušenosti ze Savanou", tak musím říct, že se jejich služby za poslední rok docela zhoršily. Pokud si dobře pamatuji, tak ještě před rokem se mi nestalo, že by nebyla technická podpora přes chat k dispozici. Dnes je to ve večerních hodinách víceméně pořád - bez podpory.
    Tohle je novinka par mesicu, ze podpora neni funkcni prez noc. V noci nebyla vyuzivana. Prumerne 1-2 telefony od 19 hodin do rana neni opravdu na to, abysme drzeli cca 4 pracovniky navic, ktere si to vyzaduje nas zakon kvuli ruznym stridani smen a odpocinkum atd. Rozumim tomu, ze mohou byt situace, kdy je zrovna potreba. Misto toho mame ted podstatne vice pracovniku zakaznicke podpory pres den a odezvy jsou rychle, na chatu necekate a nejpozdeji do par minut je chat prijat a nekdo s vami resi dany problem. To same na telefonu.

    Citace Původně odeslal Martin Benda Zobrazit příspěvek
    Dále odezva podpory přes oficiální požadavky v administraci účtu taky už nejsou tak rychlé, jako dříve. Stalo se mi (bohužel), že jsem měl napadenou prezentaci a odstavili mi jí absolutně bez nějakého varování či oznámení. Většinou to samozřejmě napíšou, ale už se to párkrát stalo.
    NESMYSL, ze by jsme vam odpojili prezentaci a NENAPSALI vam. Pokud se tak stalo, prosim o informaci, kdy, co a jak a ihned daneho pracovnika potrestam. Tohle je u nas NEPRIJATELNE, ze bysme klienta neinfromovali, kdyz mu prezentaci zablokujeme.
    Co se tyka rychlosti odezvy na pozadavky v administraci uctu, tak to je nejpomalejsi kanal. Vy napisete pozadavek, on prijde do fronty a resi se, jak na nej prijde rada. Pokud je to neco slozitejsiho, predava se to k reseni administratorum, kteri patraji v uctu, zjistuji problem, pricinu, hledaji reseni a pak to predaji zpet s vystupem na helpdesk, ktery to pro vas zpracuje to uzivatelsky ctive podoby a posle vam reakci. Z tohoto duvodu dle charakteru vaseho pzoadavku neni realne, abysme odpoveli obratem.
    Pokud mate pocit, ze s vami nase podpora nejedna korektne, nebo to trva, muzete kdykoliv napsat konkretni stiznost na vedeni@savana.cz a vec se budeme zabyvat, a posleme vam odpovidajici reakci s vysvetlenim, nebo omluvou.

    Citace Původně odeslal Martin Benda Zobrazit příspěvek
    Když jsem napadenou doménu vyčistil, tak ji samozřejmě nezprovoznili hned, což ani nelze očekávat, ale bohužel ani třeba po půl dni. Nevím, jestli se něco změnilo ve vedení firmy, ale je to tak.
    Pokud si klient prezentaci vycisti a napise nam, tak nez ji povolime, tak na zaklade seznamu napadenych souboru to musi technik projti soubor po souboru a porovnat, zda probehal zmena. Pokud je zaneprazdnen jinym ukolem, tak vas pozadavek ceka. Opet si myslim, ze to je pochopitelna vec, nad kterou se nema smysl dale rozepisovat.

    Citace Původně odeslal Martin Benda Zobrazit příspěvek
    No a poslední věc, kterou jsem zrovna dnes řešil s klientem - velikost mailové schránky. I když máte vyšší tarif (já konkrétně Savana 2000), tak stejně máte pouze 500 MB na schránku. Což je oproti konkurenci, se kterou se stále udržuje ve stejné cenové hladině u nejlacinějšího webhostingového tarifu (myšlen Wedos, ale i další...) několikanásobně míň. Wedos má 5 GB a můžu to mít rozdělené jak chci v rámci webhostingu. U Savany ne. Tam i kdybyste měli 30 GB, tak máte v základu na jeden účet 500 MB a to je docela málo.
    Pokud nase tarify srovnavate s konkurenci na zaklade jednoho parametru a ceny, tak to srovnavate spatne. To je nutne byt vice objektivni, co dostavate jako celek. Pokud se zamerite jen na jedne parametr, u ktereho pocitujete momentalni nedostatek, tak vzdy najdete konkurencni nabidku, ktera vam na prvni pohled prijde vyhodnejsi. To je logicke. Tech parametru je zhruba 400, pro zakazniky jich na webu zobrazujeme jen par desitek. Pokud je 500 MB malo, muzete si priplatit balicek MAILBOX PLUS/PROFI a mista je hned dosta a cena 30 Kc mesicne za MB PLUS je velmi prijatelna.

    No a proc to mame takto a neumoznujeme vsechno vsem? Je to jednoduche.
    Jde nam o kombinaci kvality, rychlosti, cenove prijatelnosti a stability.
    Pokud zakaznik pouziva POP3, je pro nej 500 MB v podstate neomezene velikosti.
    Pokud pouzivate IMAP, chapu, ze 500 MB je malo, tak neni problem si priplatit a tento limit zrusit.
    Diky tomuto balicku mame jednak vice financni do investic do emailovych sluzeb (mame nejlepsi emailove reseni co je mozne na trhu mit). Je to rychle, emaily prijdou hned, odeslou se take hned.
    My si na Savane stale myslime, ze nejdulezitejsi parametr je KVALITA SLUZBY a proto se podle toho ridime a delame maximum pro to, aby kazdy zakaznik byl spokojeny predevsim s kvalitou sluzby.

    Citace Původně odeslal Martin Benda Zobrazit příspěvek
    Na druhou stranu to aspoň některé lidi nutí k neustálé údržbě svého emailového účtu. Nicméně je potřeba na to zákazníka, který je zvyklý na neomezenou velikost u Seznamu a gigabajtové velikosti dalších providerů na to připravit. No a nebo si připlatit.
    Tady nejde ani tak o to, abysme ucili zakazniky delat udrzbu schranek, to urcite ne. Je to ochrana systemovych prostredku, nebot vime, ze kazdy mailbox jednou je naplnenen a Pokud to opravdu zakaznik potrebuje, rad si za to priplati. Pokud to nepotrebuje, odmaze si schranku a jede se dal. Jako vysledke tohoto je to, ze emailove sluzby delaji co maji a vse funguje.

    Sam byste byl prekvapen, co lidi neumi ani zachazet se slozkami sveho mailboxu a svou postu maji bezne ve slozce DORUCENA a to i za nekolik let a nepouzivaji automaticke archivacni slozky dle roku. Pak by meli schranku rychlejsi a prehlednejsi. I z tohoto duvodu vime, ze to, ze to omezujeme, je spravna vec. Co se tyka neomezeneho seznamu, to beru jako zert. :) Tohle nesrovnavejte prosim. tam vam smazou mailbox, neb se to nezalohuje a jede se dal. My zalohujeme, garantujeme.

    Citace Původně odeslal Martin Benda Zobrazit příspěvek
    Tím ale nechci nijak snižovat dle mého názoru docela kvalitní webhosting za velmi přijatelné ceny. Jen to tu uvádím jako další zkušenost pro ostatní.
    Dekuji za dovetek, ze nakonec +- se s nami da existovat, to je mile zjisteni :).

    ---------- Příspěvek doplněn 19.01.2017 v 12:49 ----------

    Citace Původně odeslal ghostik Zobrazit příspěvek
    - podpora vecer/v noci neni - je pouze do 8-20:00 (viz jejich web)
    - max velikost schranky bez priplatkovych balicku je 500 MB, s Mailbox Plus/Profi je to pak az maximum kapacity daneho tarifu
    - zapnout vycistenou domenu si muzete i sam, na to neni poteba cekat na podporu
    To s tim zapinam aplikace sam, to je sice mozne ALE PRAVE TOHLE BYCH NEDELAL, nebot mame u nas pravidlo 3x a dost. Pak uz blokujeme pernament a nekdy i cely ucet.
    Vzdy je dobre si to nechat od nas overit, nez se to zapne s nasim souhlasem. Pozor na to.

    ---------- Příspěvek doplněn 19.01.2017 v 12:51 ----------

    Citace Původně odeslal Martin Benda Zobrazit příspěvek
    No a s tou podporou 8-20 hod. je to tak. Dřív jestli si dobře pamatuju, tak se někde chválili s podporou 24h. Ale možná se pletu a omlouvám se.
    Ano, defakto jsme to spustili s velkou slavou, ze jsme 24/7, ale behem tech cca 2 roku jsme prisli na to, ze to je k nicemu. Kdyz hostujete na hostingu, kde vse funguje, kde temer nic nepada a kdyz ano, tak se to nahodi samo, tak je zbytecne mit zakaznickou podporu v noci, na kterou nikdo nevola a nepise.
    Myslime si ze prodlouzena provozni doba 8-20 je optimalni. Dekuji za pochopeni.
    Naposledy upravil hofy : 19.01.2017 v 16:55

  31. hofy oni jsou nějaké větší změny na mailserveru? To, že sem pár dní zpět zjistil, že mi na jeden účet měsíc nechodí maily protože se to už přes 143/STARTTLS nepřipojí (bez nějaké chybové hlášky, prostě jen nic nechodí), to mi až tak nevadí a změním si to na 993.
    Ten případ s blokováním Seychel taky chápu, sám na našich serverech vidím co občas chodí ze světa.
    Ale dneska mi volal nasranej zákazník, že blokujete servery seznamu, a jeho zákazník se mu marně pokouší poslat mail.
    Složitě jsem přes ty 3 lidi vymámil NDR, a vypadá to tak.

    Kód:
    Vaše zpráva  ze dne 07.03.2017 nemohla být doručena.
    Zpráva je přiložena. 
    
    You message  from 2017/03/07 could not be delivered.
    It's attached below.
    
    Důvod / Reason:
    ---------------
    
    4.0.0 smtp; 421 4.7.1 Intrusion prevention active for [77.75.76.123][I]
    
    
    
    Persistent Transient Failure - Other or Undefined Status
    Tak jsem si zkušebně poslal mail ze seznamu, a už půl hodiny nic - NDR ještě nemám takže to s tou 4xx chybou hnije zatím někde ve frontě seznamu, a zatím ani nevím jestli to dojde nebo skončí s NDR.
    Každopádně nechat zablokovat v ČR mailservery seznamu, to už chce koule :-) ať už z jejich sítě chodí cokoliv

Hostujeme u Server powered by TELE3